My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

کاپیتان تبرییییییییییک

کسب عنوان بهترین پاسوری دنیا رو ب بهترین کاپیتان دنیااااااااا کاپیتان میر


سعید معروف و همه طرفداراش تبریییک میگم    


کاپیتان ی دونه ای اونم واسه نمونه ای


و حالا عشق چی هست ؟ خب معلومه سعید معروف 





از اینجا دانلود کنید


:)What is love ? SAEID MAROUF




 پ.ن : این اسلاید شویی که درست کردم اون چیزی که میخاستم نشد چون مجبور شدم حجمشو کم کنم ! با اینحال امیدوارم خوشتون بیاد



در ضمن هر کی آهنگ ترکی وبلاگمو مسخره کنه خره . . . آهنگ وبمو ب عشق کاپیتان گذاشتم 

تیم عاشق که بازنده نیست

تو عشقی تو اسطوره ی قلبمی

همین که تو باشی ندارم غمی

درسته رو لب های تو خنده نیست

ولی تیم عاشق که بازنده نیست

ولی تیم عاشق که بازنده نیست...









پ. ن : دوست داشتم ببریم چون بچه ها خیلی زحمت کشیدن

:)

خیلی از اینکه تیم ملی مون بردن و باز سرافرازمون کردن خوشحالم آفرین ب این غیرتشون 

چندتا عکس ادیت کردم که ی کم بخندیم 

 اینم بگم که این عکسا فقط جهت مزاحه و بس وگرنه همه بچه های 


تیم والیبال بخصوص کاپیتان تاج سر ما هستند ی وقت کسی فک نکنه خدایی 


نکرده جسارت کردیم!



نه تنها عکسای این بخش بلکه هر عکسی که از این وب کپی میکنید حتما با ذکر منبع استفاده کنید واترمارک رو هم کات نکنید چون اگر بفهمم آبروتونو میبرم ! ( مثل کاری که توو پست " لطفا حواسا جمع " کردم!!)


















پ.ن : ی اسلاید شو دیگه واسه کاپیتان ساختم بعد از شبهای قدر میزارم ینی امشب کاپیتان عااااااااااااااااالی بووود فقط در مورد اسلاید شو که ساختم  بگم : عشق چی هست ؟ سعید معروف



بعدا نوشت : برای اینکه بتونید عکسا رو کامل ببینید سیو کنید یا توی ی صفحه دیگه باز کنید اینم بگم عکسای این بخش طوری واترمارک کردم که زیاد تابلو نباشه و ب تصویر اصلی صدمه نزنه پس  کارای بد بد نکنید! از امینه عزیز هم ممنونم که بدون دخل وتصرف عکسا رو توی وبشون گذاشت.



 بقیه عکسا ادامه مطلب بدووو ادامه مطلب ادامه مطلب ...

I wanna grow old with you

از اینکه کاپیتان سعید معروف همینجا میمونن و در لیگهای خودمون بازی میکنن خوشحالم براشون آرزوی موفقیت میکنم این هدیه کوچولو تقدیم به بهترین کاپیتان دنیا میر سعید معروف









I wanna grow old with you

I wanna die lying in your arms

I wanna grow old with you

...I wanna be looking in your eyes



 

این اسلاید شو رو توی آپارات هم گذاشتم از این آدرس میتونید ببینید و دانلود کنید 


My hero Saeid Marouf

:(


بـــــــــــــرو هر جای این دنیا که میخوای

تو اینجایی توی قلبـــــــــم توو خونـــــم


کنارت رو زمین جایــــی ندارم

هوادارت که میتونــم بمونــــم






پ.ن : گود لاک کاپیتااان

؟

کاپیتان سعید معروف توی بازی اخیر ایران و لهستان اینبار آروم اما خسته ! 





کاپیتااااااااان دوستت داریم به اندازه همه اذون های مغرب ماه رمضون ! 


هورااااااااااااااا

دوباره تبرییییییییییییک باز یه بُرد جانانه دیگههه 343619_pokal.gif


و باز هم  بچه ها مچکریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم



کاپیتااااااااااان خسته نباشییی






ایولللللللللل





ماشالااااااااااااااا



خدایی کاپیتان دلسوزتره از این دیده بودید؟

 



چقدر دیشب کاپیتان حرص خورددد



بقیه عکسا در ادامه مطلب



پ.ن : مثلن این وب عاشقانه ست !! نمیذارن که انقدر آدمو هیجانی میکنن ادم تند تند آپ کنه.....والااااااااا...راستی نماز و روزه های همگی قبول التماس دعا


 

ادامه مطلب ...

بچه ها مچکریــــــم : )

تبریییییییییک


باز بلند قامتان والیبال کشورمون گل کاشتنخب آدم کاپیتان خوب داشته باشه همینه دیگهههه


خب چندتا عکس از دیدار دیشب تیم والیبال ایران و لهستان


 دیشب انگار کاپیتان روو فرم نبوداا هی دستشو به شقیقه ش میزد فک کنم سردرد داشت اما مثه همیشه با تعهد بازی کرد 







وقتی کاپیتان خیلی ریلکس تشویق میکند



کاپیتان به همراه یار غار سید بزرگواارGemini


باز هم از اون خنده های گل و گُشاااد و البته مُسری کاپیتاااانآخی فرهاد چه ذوقی کرده


وقتی شهرام ولو میشود



کاپیتاااااان ینی چش مااااایی




پ.ن : سایز عکسا رو تغیر ندادم برید حالشو ببرید

رای بدید


این ی سایت بین المللی که خیلی از ورزشکارا و هنرمندای کشورمون توش ثبت نام شدن ... هر روز میتونید رای بدید البته باید عضو فیسبوک توییتر یا گوگل باشید .. ب این آدرس برید و ب سعید معروف یا بقیه والیبالیستامون رای بدید


روی آدرس کلیک کنید 

http://votingstation.net


هر روز 1 رای



امروز بازی داریم


پرچمم پیراهنت شد تا منم از دنیا جدا شم

واسه من چی بهتر از این که هوادار تو باشم...






پ. ن : می دونید کُری قبل از بازی فوتبال ایران و بوسنی چی بوده : اگه مردی بیا والیـــبال بازی کنیم ! 



Hello

من این وب بخاطر کاپیتان "میـر سعیـــــد معــــــروف "ساختم اگه بگم طرفدار والیبال ایران شدم بخاطر سعید معروف دروغ نگفتم البته همه والیبالیستای عزیزمونو دوست دارم وقبول دارم و تمام قد عرض ادب و احترام دارم این از انگیزه اصلیم اما من زود زود نمیرسم آپ کنم بخاطر همین اینجا بیشتر یه وب عاشقانه واسه سعید هست تا وب ورزشی یا خبری!

 

واسه شروع چندتا عکس از کاپیتان خیلیییی دوسشون دارم




خدایی خیلی ناز میخنده ...اصن میخنده آدم میخاد ترک بخوره از خوشالی






پ.ن : خب دیگه واسه شروع فک کنم کافی باشه تا من برم از اینور اونور عکسای بیشتر کش برم بذارم اینجاا