My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Hello

من این وب بخاطر کاپیتان "میـر سعیـــــد معــــــروف "ساختم اگه بگم طرفدار والیبال ایران شدم بخاطر سعید معروف دروغ نگفتم البته همه والیبالیستای عزیزمونو دوست دارم وقبول دارم و تمام قد عرض ادب و احترام دارم این از انگیزه اصلیم اما من زود زود نمیرسم آپ کنم بخاطر همین اینجا بیشتر یه وب عاشقانه واسه سعید هست تا وب ورزشی یا خبری!

 

واسه شروع چندتا عکس از کاپیتان خیلیییی دوسشون دارم




خدایی خیلی ناز میخنده ...اصن میخنده آدم میخاد ترک بخوره از خوشالی






پ.ن : خب دیگه واسه شروع فک کنم کافی باشه تا من برم از اینور اونور عکسای بیشتر کش برم بذارم اینجاا

نظرات 13 + ارسال نظر
saghayegh دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:23

vaghean web ali e darin. mamnoon

مرسی

s.m شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:12

واقعا من برای شما متاسفم !!!!!!!!!نمیدونم شما منو باکی اشتباه گرفتین من به یکی از دوست های مدرسه ام گفتم که بیاد از این وب دیدن کنه چون من و اون از طرفداران سعید معروف هستیم چون فکر کردم این وب بهتر از بقیه ی وب ها باشه! و دلیل اینکه دوتا پیام عین هم گذاشتم و یه پیام خالی واسه این بوده که نظرم ثبت نشده بود دوبار ابن کارو انجام دادم . و منظور خاص دیگه ای نداشتم لطفا نااگاهانه کاری انجام ندین. من قبلا عین وب خودم میدونستم این وب رو و به دوستام میگفتم دیدن کنن . مثل اینکه این کارم اشتباه بود! و یه سوال چ شیطنتی؟ فک کنم مشخص بود روی حرفم به Gucci دوستم بود. ولی اگه دوست ندارین حتما! دیگه کامنت نمیذارم

من اشتباه نگرفتم چون میدونستم اینجا کامنت میزاشتی گفتم در ضمن منظورم از شیطنت کامنت گذاشتن با اسم اس ام هست میتونستی بیای توی آخرین پست من با اسم خودت یا هر اسم مستعاری ک دوست داری نظر بزاری و تشکر کنی و حتی راجع ب امتحاناتتون صحبت کنی هرچند ک من گفتم کامنتای اینچنینی نزارید ! نه توی اولین پست و نه اینکه این مدلی کامنت بزارید من ب دوستت خیلی معمولی جواب دادم چون کامنتش خیلی خوب و اکی بود و مشکلی نداشت!

s.m جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 22:36

S.M جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 22:33

مرسی از دوست عزیزم Gucci بعد از اینکه این وب رو بهش معرفی کردم اومد دیدن کرد! خیلی وب باحالیه نه Gucci? بععععععله خودم میدونم هرچی درباره ی کاپی جون باشه خوبه! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))به امید خوب دادن امتحان های ترم بچه های وب خواهشا واسم دعا کنین همچنین واسه بازی هایی که بچه های تیم ملی والیبال دارن من دیگه عرضی ندارم مرسی GUCCI بووووووووووووس والبته جا داره تشکر کنم از سازنده های این وب عالی :) هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

s.m جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 22:09

مرسی دوست گلم gucci مرسی که بعد از اینکه این سایت رو معرفی کردم اومدی بازدید کردی :)))))) خیلی سایت باحالیه ههههه بععععععععله خودم میدونم ارزوی موفقیت برای اولین امتحان شنبه بوس بوس

ینی واقعا خدا شفات بده ! ببین میدونم کی هستی اما اسمتو نمیگم ک آبروت نره اینبار گذشت میکنم اما ی دفه دیگه از این شیطنتها ازت ببینم با ی ادبیاتی باهات صحبت میکنم ک دیگه روت نشه اینجا کامنت بزاری ! هر چند دیگه اینجا کامنت نزار چون دید من نسبت بهت عوض شده فک نمیکردم ی همچین شخصیت مزخرفی داشته باشی !

Gucci دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 08:04

باتشکراز دوست عزیزم واقعا عالی بود کاپیتان فقط سعیدمعروف باآرزوی پیروزی برای بچه های تیم ملی

مرسی
ایشالا...

Mahya دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 13:42

کاپیتانمون تک خیلی دوسش دارم

بعــــله که تکه

آزیتا چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 20:06 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

عزیزم من خودم طرفدار دو آتیشه سعید جووووووووووون هستم

آزیتا چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 20:00 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

سلام عزیزم وب خیلی قشنگی داری با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟

ندا شنبه 7 تیر 1393 ساعت 15:00 http://valiboll-smail.avablog.ir

ماهم طرف دارشیم

ایول

sara پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 21:47

ashegheeeeeeeeeeeshammm

sara پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 21:47

ashegheeeeeeeeeeeshammm

علی چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 16:21

کاپیتان یه دونه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد