My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

لطفا حواسا جمع !

خیلی ببخشید که لحنم تنده اما هر چی میام هیچی نگم میبینم اصلن نمیشه همین الان یکی از فن پیجای اف بی کاپیتان بودم وااااااقعا حالم بهم خورد این صحنه رو دیدم که چقدر ی آدم میتونه حقیر باشه!! من در 5تا اپ قبلتر گفتم کارای بد بد نکنید توو عکسا دست نبرید ! جنبه داشته باشید ! من اگه عکسا رو واترمارک کلی نمیکنم چون فکر میکردم هنوز فرهنگ و شعور معنی خودشو حفظ کرده نمیدونستم واسه بعضیا شعور معنا و مفهومی نداره به این آدرس برید تا حرفای منو بفهمید!



آدرس




از این ب بعد عکسا رو طوری واترمارک میکنم که دیگه کسی نتونه از این غلطا بکنه !


از دوستای عزیزی که میان اینجا و با احترام و حفظ حق کپی مطالب پیست میکنن و همه عزیزانی که محترمانه نظر میزارن عذر میخوام  روی صحبتم با اونا نبود !


قوانین وبم : 


1: هر گونه نظر افراطی حذف میکنم پس بی احترامی نکنید اما میتونید انتقاد کنید!


2 : اینجا وب سعید معروفه منم اینجا طراح قالب نیستم که قالب وب بسازم پس درخواست ندید!


3: دیگه کد لوگو  یا بنر کسی رو نمیزام چون وب شلوغ بنظر میاد !


4:من اینجا ب کسی ایمیل نمیدم دوستانی هم ک پیام میزارن توی آخرین پست بروز شده (بخش نظراتش )جواب پیغامشون رو میدم .


5: در مورد آهنگ اسلاید شوها خواهشن نیاید بگید آهنگو واسه دانلود بزار ! من اسم آهنگ رو انتهای هر اسلاید شو گفتم تنها کاری ک میتونم بکنم اینکه اسم خواننده رو بگم تا راحتتر بتونید توی گوگل mp3 شو پیدا کنید. 


6:خواهشا نپرسید اسلاید شوها رو با چ برنامه ای ساختم چون ی برنامه خاص نیس ک بگم ی پروسه ست ک اولین بخشش ادیت عکسهاست پس دیگه ب کامنتای در این خصوص جواب نمیدم!


7: شاید قوانین دیگه هم اضافه کنم !


8: و در آخر و مهمتر از همه بی اجازه و با دستکاری در عکسای وبم مطلب کپی پیست نکنید چون بدون تعارف اسم پیج یا وبتو توو وبم میزارم و آبروتونو میبرم!