My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

My darling

بیشتر اوقات کاپیتان رو با لباس اسپرت میبینیم اما من این تیپ سعید معروف دوست دارم ، تیپ کلاسیک ینی کت شلوار معمولی و در مورد چهره و صورت هم ته ریش 





پ. ن : فوت آقای معدنی ب همه تسلیت میگم واقعن حیف شدن . روحشون قرین شادی و رحمت باشه .




بعدا نوشت : فوت آقای معدنی حال همه مونو گرفت بهیچ عنوان تحمل دیدن اشکای کاپیتان ندارم ...


بعدا نوشت : همیشه از دست دادن ی عزیز سخته اما آقای معدنی جای خودشون رو پیدا کردن این ما  هستیم که میریم و ب ایشون میرسیم شاید خودخواهانه و نابجا باشه اما من امیدوارم کاپیتان بیش از این در سوگ نمونن چون وجود خیلیا ب وجود ایشون حضورشون و روحیه شون وابسته ست ...



دوستان آپ پایینی (My Immortal ) پی نوشت دار شد حتما پ. ن بخونید !

نظرات 66 + ارسال نظر
parisa دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 18:56

سلام وانیا جان من تازه سایت شما رو پیدا کردم عالیه گلم فقط نمی شه عکسا رو بردارم باید حتما عضو بشم؟ چه جوریاست؟ راستی کت شلوار و پیراهن سفید به کاپی خیلی میاد مگه نه ؟؟

عزیزم روی صفحه وب قفل گذاشتم ک کسی نتونه عکسا رو کپی کنه چون سو استفاده زیاد شده اینکارو کردم

سیمین شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 18:03 http://siminp0.blogfa.com

سلام وانیا جان..ممنون از حضور ونظرت.وب شماهم زیباستمن با تبادل لینک موافقم و شمارو لینک کردم.لطفا منو لینک کن

سلام عزیزم
حتما سیمین جان

اتنا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 19:33

وانیا جان هستی؟ ؟؟؟؟؟؟! میخواستم بگم از این به بعد اگر خواستم نظر بدم دیگه با اسم خودم نظر میدم آخه من اسم خودم هدیه س که ازش متنفرم ولی چون تو فامیل اتنا داریم کسی این اسمی رو که من دوس دارم صدام نمیزنه .خواستم از این به بعد با اسم خودم باشم! !!!!!!!!

جانم عزیزم؟
اسم هدیه هم قشنگه
هر جوری و با هر اسمی که دوس داری بیا

سحر دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 17:52

وانیا جون اگه دوست نداری جواب نده

نه عزیزم داشتم تایپ میکردم ی کم طول کشید ج بدم
چیز پنهانی نیست که نخام بگم

سحر دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 17:44

وانیا جون میتونم بپرسم قضیه روح چیه؟
یعنی اینجا روح داره؟

نه عزیزم منو فائزه داریم شوخی میکنیم
راستش چن وقت بود من هر دفه و توی هر ساعتی میومدم وبم میدیدم ی آی پی مشخص انلاینه برام جالب بود کیه ! چون خیلیا میان و نظر هم نمیزارن اما من ی کم روی این بنده خدا حساس شدم فائزه هم هی منو میترسوند میگفت روحه ! دیگه اینجوری شد حالا من نمیدونم اون بنده خدا کیه یا دوست نداره نظر بزاره یا اصن با ی ای پی دیگه نظر میزاره یا هر چیز دیگه که بود ب هر حال ما اینو بهانه کردیم ی مقدار شوخی کنیم امیدوارم اون بنده خدا هم از ما ناراحت نشه.

faezeh دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 17:30

معلومه مواجه شدم
ارخودم ک در نمیارم

وااااااااااای فائزه دیشب حدود ی ربع بعد از اینکه تو رفتی این روحه اومد فک کن نصفه شبی داشتم سکته میکردم گفتم انقدر فائزه گفت تا آخر سر این اومد البته کلن از زمانی که گفتم کمتر میاد یا شایدم با آی پی های دیگه میاد!

مینا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 17:20 http://vallyball.avablog.ir

اره

آره عزیزم آپ My Immortal ینی آپ پایینی دوباره آپلود کردم کلیپ رو ی تغیراتی هم دادم ینی با چندتا عکس جدید ادیتش کردم
برو آپ پایینی پ. ن بخون متوجه میشی

مینا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 17:17 http://vallyball.avablog.ir

همین اخری رو؟

چیو عزیزم اسلاید شو رو میگی؟

مینا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 17:12 http://vallyball.avablog.ir

باشه فدات شم میام

مرسی گلم

مینا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 16:27 http://vallyball.avablog.ir

اره ولی اون عکسی که مهدوی رو بغل کرده به نظر من خیلی بد تره

کلن عکساشون حال آدمو میگیره

ساناز دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 16:24

سلام وانی
چطوری؟
خدا رحمت کنه این بنده خدا رو
اوه اوه که دیگه تیپ کلاسیک دوست داری جالبه همیشه عاشق تیپ اسپرت بودی!!!!
وانی راستی راستی عاشق این پسره شدیاااا
من نمردمو دیدم یکی چش تو رو گرفت!
خیلی دلم میخواد به بر و بچز بگم بیان عشق وانیا خانوم ببینن یه پسر ساده و معمولی البته اینکه کاپیتان تیم ملی بحثش جداگونه ست......
راستی وانی بازم میگم فردا یادت نره
بای بوووووس

سلام عزییییزممم خوبم گلم
اره خب من تیپ کلاسیک سعید دوس دارم نه کسی دیگه بعــــله
سعید خیلی هم خوب و عالیه آهان پس اونا خوبن با صدتا قرص و بادی بیلدینگو و سلار و صدتا جراحی پلاستیک تازه شدن اون!
فردا چ خبره؟!

سارا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 16:00 http://kafemoda.mihanblog.com/

faezeh دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 12:36

روحا خیلی مهربونن

تو از کجا میدونی فائزه؟
مگه باهاشون مواجه شدی

سارا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 10:19 http://kafemoda.mihanblog.com/

سلام عزیزم.........خدابیامرزش..روحش درآرامش

سلام گلم
خدا رحمتشون کنه

سارا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 10:18 http://kafemoda.mihanblog.com/

خیلی عالی بودایشون همه جوره دوست داشتنی ان....

مرسی عزیزم
آفرین گل گفتی

اتنا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 04:25

اهان راستی اینو میخواستم بگم یادم رفت تو نظر قبلی که گفتم با غمگین بیشتر حال میکنم اهنگای غمگین بودا برداشت اشتباه نشه! !!
بای بای شب خوش

متوجه منظورت شدم عزیزم

اتنا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 04:20

عزیزم عوض خیلی قشنگه♥بای

مرسی گلم
بای

اتنا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 04:12

فکر نمیکردم بیدار باشی!

مجبور شدم واسه کلیپه !

اتنا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 03:56

اگه یه وقت دلمو شکستی .......فدای سرت فقط کفش بپوش شکسته هاش تو پات نره
واااایی وانیا تغییری که تو کلیپت دادی خیلی قشنگ شده البته غمگینه ولی من با غمگین بیشتر حال میکنم تا شاد! به قول خودت ایشالا این گریه هارو دیگه نبینیم

مرسی عزیزم
نظر لطفته گلم .حال و هوای این روزا غمگینه چون کاپیتان غمگینن

ایشالا

delaram دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 02:08 http://aralya.blogfa.com

مرسی
آره خداییش فوق العادست ....
وانیا من تو یه هفته دوتا دوست پیدا کردم که احساس میکنم سالهاست باهاشون دوست هستم و خب علایق و بعضی خصوصیاتمون مثل همدیگست ... یکی وانیا جون که خودتی یکی هم نگار جون

مرسی گلم لطف داری

faezeh دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 00:50

ولی اگه ناراحت شدی معذرت بانو

نه عزیزم چه ناراحتی؟

faezeh دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 00:45

هنوز روحه پیشته؟

واا فائزه چرا اینجوری میپرسی نصفه شبی قلبم ریخت

faezeh دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 00:42

هنوز روحه پیشته؟

نه نیست
البته غیر از منو تو 2 نفر دیگه هم آنلاینن که من فقط تو و ی نفر دیگه رو میشناسم

سحر یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:24

مرسی وانیا جون
منم عکسای والیبالیستا رو دیدم خیلی ناراحتم کرد بنده خداها خیلی براشون ناباورانه هست

خواهش میشه عزیزم
آره خب کی فکرشو میکرد آقای معدنی از دست بدیم!

سحر یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:22

وانیا جون واسه اینکه من ناراحت نشم میگی موافقم ؟
فائزه خانم چون اسم منو اورده بودید فکر کردم منظورتون منم

نه عزیزم واقعن حرفتو قبول دارم البته اینم هست که دوس ندارم کسی توو این وب دلخور باشه!
نه عزیزم فائزه کلی گفته

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:14

نه .سحربانو

آهان آهان گرفتم
سحر با شماست !

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:05

من منظورم شما نبودی

فائزه با منی؟ نکنه با روحه بودی ؟

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 22:53

این نظر من بود .آره همه اینایی ک میگی رو داره اما اگه نداشته باشه هم من متوجه نمیشم

همینو بگو والا
منم مثه تو فائزه متوجه نمیشم اصن نمیخام متوجه شم

سحر یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 22:24

فائزه خانم باید بگم منم عاشق سعیدم اگه نبودم اینجا نبودم فقط گفتم سعید با ته ریش دوست ندارم همین این دلیل هوسبازی نیست
وانیا جون شما موافقی که سلیقه ادما دلیل هوسبازی نیست؟

عزیزم من با تو هم موافقم

parisa یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 20:18 http://parisasy.blogfa.com

به خدا خیلی زود رفت از کنارمون........خیلی
وانیا جونم زودی بیا وبم آپمممممممم

آره
باشه عزیزم

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 19:17

سحر خانم یه جایی خوندم هوسبازا کسی ک زیبا میبینن دوس دارن ولی عاشقا کسی ک دوس دارن رو زیبا میبینن
آره عزیرم اینطوریاس سعید همه جوره( برا ما )خوشگله و همه چی( ازنظر ما )بهش میاد
مگه نه وانیا؟

واا فائزه ی مدلی میگی انگار سعید هیچی نداره ولی ما خوش تیپ میبینیمش ماشالا تیپ ،چهره ، قد مهمتر از همه صدا بیست بیسته
آره عزیزم باهات موافقم

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 17:53

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 17:43

اره احتمالا .اشکال نداره برو عکساشونو ببین

حالا اگه بشه اخبار ساعت 9 میبینم
آره عزیزم اتفاقا همین دو دقیقه پیش رفتم وب دوتا از دوستان یکی وب ندا (مینا ) که جدید ساخته توی نظرات هست و وب اسپورت فنس عکسا رو دیدم حسابی حالم گرفته شد!
اصن تحمل اشکای کاپیتان ندارم

مدیر وب اسپورت فنس یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 17:24 http://ordibeheshti12.blogfa.com/

برای دیدن جدید ترین عکس های والیبالی به وبه من بیاید.آپـــــم

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 17:22

اره نشون داد سعید و مهدوی مصاحبه کردن میرزاجانپورم گریه میکرد نتونست حرف بزنه

عی بابا چرا من ندیدم
اخبار ساعت 2 بود؟

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 16:14

باید تنهایی باهاش مواجه شی قوی باش
اخبار رو نگا کردی؟
سعید بس گریه کرده بود چشاش قرمز شده بود من اتفاقی دیدم بچه ها خیلی ناراحت بودن واقعا حیف شد

ینی اگه این روحه نخاد با من مواجه شه تو مواجه ش میکنی فائزه
نه اخبار ندیدم
مگه نشون داد ؟!! گفتن که بچه ها مصاحبه نکردن!
الهییی بگردم از بس این پسر عاطفیه

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 15:58 http://vallyball.avablog.ir

من تا به حال گریشون رو ندیدم
این ادرس جدیدمه با اسم واقعیم

گریه کی ؟!!

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 15:34 http://vallyball.avablog.ir

وانیا جون این یه ادرس جدیدمه
البته مینا اسم واقعیمه

حتما میام عزیزم
مینا که قشنگتره

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 14:54 http://valiboll-smail.avablog.irhttp://

نمی دونی چه چیز هایی نوشته بود حتما برو بخون

من عضو اینستاگرام نیستم با اکانت آبجیم ی موقه هایی میرم توو فیس یا اینستا وگرنه میرفتم همینجایی که میگفتی از طرف هممون مینوشتم کاپیتان با ما نمیرقصی؟ از طرف وانیا و برادران آهان نه خواهران !
آدرسشو واسم بزار اخه صدتا پیج بنام سعید هست!

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 14:41 http://valiboll-smail.avablog.ir

دیروز رفته بودم اینستاگرانش فقط نظراتشو میخوندم
یه دختره می گفت اقا سعید قصد ازدواج با منو دارین؟

وااااقعن ؟! خخخخ
میخاستی زیر نظر دختره بنویسی منم بازی منم بازی نه مینوشتی خانوم برو ته صف ما از قبل زنبیل گذاشتیم

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 14:25

این چه حرفیه فدات شم؟
مال یه اقایی هست به اسم ارمین
ای عاشقه
ای عاشقه

آهان فهمیدم ب هر حال شعر قشنگیه
مرسی ندا جونم

sara یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 12:54

ein Akse Aliiiieeeee

مرسی

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 12:49 http://valiboll-smail.avablog.ir

حالا فهمیدی شعر مال کی بود؟

نه درست !
روم نشد باز بپرسم ازت

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 12:45 http://valiboll-smail.avablog.ir

faezeh یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 11:59

چه بنرسی چه نترسی باید باهاش روبرو شی خدا پشت و پناهت عزیزم

حالا هی ته دل منو خالی کناا
فائزه جون منو تنها نزار در این دشت تنهایی و غربت
اصن میرم آمارگیرمو حذف میکنم که نفهمم کی آنلاینه ! خیلی هم عاالی !

ندا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 10:59

پس سال دیدمش دستش رو رو دستم گذاشت گفت دستت چرا تغیر کرده گفتم بی مرفت دست های من همونه دستات به دست اون ادت کرده...........

چه غمناک

delaram یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 02:01 http://aralya.blogfa.com

خدا رحمتش کنه منکه کلی گریه کردم
آخ گفتی ... منم این تیپش رو خیلی دوس دارم جذاب تر میشه

آره واقعن حیف شدن
پس من تنها نیستم

Felora شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 22:21 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

خدا رحمتشون کنه.
منم اینجوری می پسندم....

پس بزن قدش

faezeh شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 21:14

salam azizam kheily naraht shodam.dar zemn saeid ke Hame jooře khoshgele.rasti rooh ro přidá kardi?

سلام گلم
همینو بگو والا
فائزه میبینی من میترسماا حالا هی اسمشو بیار

mehromah شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:54 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

اتنا میخوای کله فیلمو براش تعریف کنی؟خخخخخخخخ بیچاره وانیا!!فیلمه مزخرفی بود بابا

آخه من مادرانه رو دو سه قسمتشو بیشتر ندیدم اونم تازه واسه تیتراژ آخرش میدیدم
فک کنم آتنا واسه اینکه من متوجه شم توضیح داد البته خوب کرد چون من منظورشو اینجوری فهمیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد