My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

My Sweet Prince

هوراااااااااااااااااا  بردیمممم ...تبرییییییییییییک ب همه واااای خیلی خوشحال شدممم واقعن بچه ها امروز عالیییییییی بودن ...ایول دست مریزاد


اینم ی اسلاید شو جدید برای کاپیتان سعید و ب افتخار کاپیتان سعید که امروز حسااابـــــــــی درخشیدن



از اینجا دانلود کنید

My Sweet Prince (کاپیتان سعید معروف نامبر وانه)


میدونید که کاپیتان زیاد عکس تکی ندارن و من مجبورم عکسای دست جمعی رو ادیت کنم اسلاید شو بسازم ب همین خاطر این اسلاید شو با قبلی ها ی کم فرق داره اونم اینکه بیشتر از تیکه فیلمهای سعید توش استفاده کردم و کمتر از عکس استفاده کردم . 



پ.ن : خیلی از برد تیم ملی والیبال کشورمون خوشحالم ...خیلیاااا... در حد ذوق مرگی و ایناااا

پ.ن : امروز هر صحنه که سعید نشون میداد من جیغ میزدم میپریدم بالا پایین ... بابام میگفت خوبه تا حالا انگار مغولا حمله کردن حالا دیگه سرخپوستا هم اضافه شدنآیکن خنده دار,آیکن طنز,آیکن بامزه,شکلک خنده دار,شکلک طنز,شکلک باحال,آیکن باحال,,funny icons,icon humor,smiley funny,smiley humor,get cool,cool icon,,الرموز مضحک,رمز الفکاهة,مبتسم مضحک,مبتسم النکتة,الحصول بارد,رمز بارد, اونجایی هم که سعید خودش آبشار زد و پاس نداد با جاهایی که نرم پاس میداد هیجانی میشدم هیشکی نبود جز ابجیم که ابراز احساسات کنم اونو میچلوندم شکلک کمک,شکلک از خواب بیدار کردن,از خواب بیدار کردن خرگوش,شکلک دعوا,,get help,smiley wake up,rabbit wake up ,get action,,حصول على مساعدة,مبتسم یستیقظ,الأرنب الإیقاظ ,الحصول على العمل ,طوریکه مامانم ب بابام میگفت ما باااااید دیگه بریـــــــم ارومیه ! شکلک نمیدونم,شکلک بی خبری,شکلک بی اطلاعی,شکلک تعجب,شکلک سر تکان دادن,,get idea,get the news,get informed,smiley surprise,emoticon shaking head,,الحصول على فکرة,الحصول على الأخبار و,الحصول على معلومات,مبتسم مفاجأة,التعبیرات یهز رأسه,



بعدا نوشت : دوباره تبریییییییییییک بلند قامتان کشورمون امریکا رو هم لوله کردن ... درود ب این غیرت شون ینی فوق العاده بودن 


من فقط یه سوال واسم پیش اومده ک این درخت روی بازو متئو اندرسون کی میوه میده ؟!




نظرات 76 + ارسال نظر
مینا شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 14:35 http://vallyball.avablog.ir

اپم

mehromah جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 17:51 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

نه بابا از اولشم همینابودن...
نمیدونم این دخترا چقد دوس دارن زیادی همه چیرو بزرگش کن..

همینوو بگو...

faezeh جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 12:58

شاید
موقع بازی من میگفتم سعید دختر خالم میگفت شهرام اگه به ست 5میرسید ی بلایی سر هم میاوردیم بعدم که با یکی دیگه سر سعید دعوام شد خیلی بد بود

باز سر سعید زدی ملتو شلو پل کردی؟! آفرین

faezeh جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 12:43

اره ولی بچه ها کم نذاشتن شنبه هم کار اسونی ندارن

آره کم نذاشتن ولی ی ذره شل گرفتن فک میکردن فرانسه رو راحت میبرن!

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 12:41

اینا طرفدارای فرانسه بودن تو بازی دیروز خودشونو به این شکل درست کردن که مثلا ما رو مسخره کنن این فرانسویا کلا وقتی با هر تیم خاورمیانه ای یا عربی بازی دارن از این کارا زیاد میکنن تو فرانسه نژاد پرستی نسبت به خاورمیانه ای ها خیلی تو اوجه

عجب....آره ی چیزایی میدونم اما فک نمیکردن در این حد باشه

faezeh جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 12:30

باخت فدای تار موی تک تکشون از این ناراحتم که تلاش زیادشون نتیجه نداد ولی ایمان دارم که جبران میشه

آره باهات موافقم
البته بازی امریکا و ایتالیا از بچه ها خیلی انرژی گرفت اینم بی تاثیر نبود!

خانم معروف جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 03:17 http://howbad.blogfa.com/

ایول خعلییییییییییییییییی
حوب بود

مرسی گلم

ازیتا پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 23:32 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

اجی ببخشید که برداشتم هدایت به صفحه بالا اگه باهاش مشکل داری بگو بردارم ناراحت نمیشم اجی
راستی دیدی باختیم حیفففففففففففففف

اشکال نداره عزیزم
آره حیف شد همه بچه ها بخصوص شهرام خیلی زحمت کشیدن

mehromah پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 22:50 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

وانیایی؟
مشون دختر نیس..
محمد.مهدی.شهرام و داییشه

بابا بوده گویا آنفالو کرده اینجور ک بچه ها میگن

parinaz پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 22:39

وای امروز چقدر حرص خوردم خیلی دوست داشتم فرانسه رو ببریم نه امریکا دلیلشم بیشتر به خاطر این عکسه
http://upload7.ir/imgs/2014-09/66683049250668954752.jpg

این آقاهه کیه؟!

مدیر وب اسپورت فنس پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 22:32 http://ordibeheshti12.blogfa.com/

سلام دوستان ما شدیدا به نویسنده فعال و خوش ذوق نیاز داریم

لطف جهت همکاری اطلاعات خودتون رو برامون تو نظرات وبم قرار بدید

مرسی

faezeh پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 21:38

چرا گریه میکنی عزیزم چیزی نشده که.... همش ک نمیشه ببریم ی بار هم ببازیم تنوع شه

zohre پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 18:58 http://beautyword.blogfa.com

تو یه پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر…
اون افتاد زمین سریع رفتم بلندش کردم و گفتم:
واقعا عذرخواهی میکنم!
وقتی دستشو گرفتم دیدم طرف از این مجسمه های مانکنیه که جلوی مغازه ها میذارن!
اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخرآمیز هم رو لباشه!
بهش گفتم: خنده داره؟؟؟؟ خب من فکر کردم آدمه!
یارو چیزی نگفت خوب که دقت کردم دیدم اونم یه مانکنه …!

کوروش پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 17:12 http://korush21.mihanblog.com/

سلام بانو.
وبلاگ وکارای شماهم نامبروانه نامبروانه

سلام
خیلی خیلی ممنون ...شما لطف دارین

آزیتا پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 15:22 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

خخخخخخخخخ این سوال هم واس من پیش اومد
به نظر من هر وقت تونستن ایران رو ببرن میوه میده که این امکان نداره در نتیجه نباید بهش اب نده تا خودش خود به خود خش بشه والا راس میگم اگه یکی از ایرانیا این کارو کرده بود معلوم نبود الان کجا بود هر چند که بچه های ما با غیرتن از این کارا نمیکنن

آره دیگه
پس چی ... ناسلامتی پسر ایرونی هستنااا

ava........volleyball پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 12:46

vaghan tabrik azizm............alllllllliiiiiiiii boooooood
b ma hm sar bzan

مرسییی
آدرس نذاشتی دوست عزیز کجا بیام؟!

faezeh چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 22:46

نچ حالش نبود و نیس

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 21:50

یه چیزی دقتمو جلب کرد تیم امریکا خیلی با شخصیت بود نسبت به تیم های دیگه. وقتی حتی امتیاز از دست میدادن جمع میشدن اتحاد خودشونو نشون میدادن کاش تیم ما هم اینطوری باشه تو تیم ما بعضی وقتا یکی یه امتیاز از دست میدیم سر همدیگه داد میکشن کاش اینطوری نباشه

چ دقتی! اینم بگم بچه های ما هر چی هستن رو بازی میکنن اما امریکاییا خیلی موذی تشریف دارن!

Felora چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 21:24 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

ممنون....

خواهش عزیزم

mehromah چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 19:08 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

وانیای؟وبم واس خودم باز نمیشه:(((

عه چرا؟!!

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:28

ملت عجب شانسی دارن پیرهنشم گرفته. اگه من میدیدمش از دور نگاه میکردم فقط. حتی نمیتونستن برم جلو. والا

آره والااا

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:20

منم همشهریشم حتی یه بارم ندیدمش.تو اینیستاگرام یه پیج هست که هم اسم وبلاگته mY Hero ★saeEdmarouF★
فکر کردم مال تو هستش با سعید تو هتلشون عکس گرفته حتی پیرهن سعیدم ازش گرفته فکر کردم اون تویی

نه عزیزم من پیج توو اینستا ندارم
اولالا... چ جاالب

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:14

خب دارن مسابقه میدن بیکار که نیست بشینه چند هزارتا کامنت بخونه.تا حالا سعید از نزدیک دیدی؟

اگه بخای اینجوری حساب کنی کل اینستای سعید میره زیر سوال چون اگه فرصت نمیکنه کامنت بخونه پس فرصت پست گذاشتنم نداره دیگه!
نه از دور هم ندیدیم

sara چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:14

Vania joon man fekr kardam shoma miduniii
manzuriii nadashtaM Azizam

نه عزیزم من نمیدونم باور کن اگه میدونستم میگفتم ی جماعتی از نگرانی درمیاوردم

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:08

بابا نمیخونه که.راستی یه بار به فبسبوک ارمغان سر زدم قبل از اینکه سر بزنم فکر میکردم الان صفحش پر از عکس خودش با سعید اما حتی یه عکس از سعید حتی حرفش نبود. خوشم اومد. راستی املیا هم اونجا بود حالا از کجا میشناسه خدا میدونه

تو از کجا میدونی نمیخونه؟!
خب اون فامیلشه فرق میکنه...
آملیا همه جا هست

sara چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:05

vania joon shoma nemidooni uon dokhtare ki bude?
To ro khoda ag Midunii Begoo

عزیزم من نمیدونم کی بوده
چرا همه فک میکنن من میدونم!

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 15:59

احتمالا تو ارسال کامنت اشتباه کردم.راستی یه چیزی ملت چند هزارتا کامنت گذاشتن یعنی یه درصد فکر کن که سعید میشینه اونا رو میخونه کلا یه عده خودشونو کشتن از ابراز عشق و علاقه تا پرسش درباره املیا

احتمالا
خب چیکار کنن بنده خداها چجوری ابراز احساسات کنن

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 15:52

همون که گفتم شاید شانسی یکیو فالو کرده اخه همه دخترا کامنت گذاشتن تو رو خدا منو فالو کن. اونم دید همه شروع کردن به سوال کردن که این کیه اونم منصرف شده

عزیزم من همچین کامنتی ازت نداشتم هر چی بوده تایید کردم با اینحال چی بگم والا هر کی ی چی میگه!

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 15:44

کامنت منو چرا نذاشتی؟

کدوم عزیزم؟

delaram چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 15:13 http://aralya.blogfa.com

آفرین به نکته معروفی اشاره کردی " عشق "

+
ممنون گلم
آره دیگه حتما باید بیایی اینستا

+
مرسی گلم
خیلی مسخرست ، فک کنم کمک مالی کرده سعید

+
منکه حسم و عشقم بهم میگن ارمغان بوده

بعلـــــه دیگه
توو اولین فرصت اینکار میکنم البته توو اینستا هم اگه عضو شم میخام مطالب و عکس اسلاید از سعید بزارم
دیگه وقتی حس و عشق شما میگه ما چی داریم بگیم !

Felora چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 13:59 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلام وانیاجون.منم تبریک می گم
راستی من ارمغان رو نمی شناسم.
کیه؟؟؟؟

سلام عزیزم...مرسی گلم
تا اونجایی که من میدونم دختر دایی سعیده

faezeh چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 12:17

یهو برام سوال شد کلا وقتی سوالی دارم سریع باید جوابشو پیداکنم وگرنه اروم نمیشم فعلا که چسپیدم خدا بعدو بخیر کنه

حالا جوابشو پیدا کردی؟

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 12:13

قضیه این بود که سعید 4 نفر فالو میکرد همه میومدن میپرسیدن این دختره کیه که فالو کرده بعد سریع un follow شد و فقط سه نفر موندن من عضو نیستم نفهمیدم کیه شایدم از فامیلاش بودن یا به قول دوستان ارمغان بوده

آهان .... آخه اگه ارمغان بوده لزومی نداشته سعید انفالوش کنه چون اونو ک همه میشناسن!

faezeh چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 12:10

اکی مرسی

خواهش عزیزم

faezeh چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 12:04

اون که وقتی همشون فرار میکنن وایمیسه کیه؟

من یادم نمیاد دو ماه پیش دیدم !
فائزه اونموقع رو ول کن الانو بچسب

faezeh چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 09:06

اره
تو فیلمی که سعید رو میندازن تو استخر رو دیدی؟

آره همون ی تیکه رو دیدم چطور؟

delaram چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 04:01 http://aralya.blogfa.com

وانیا بیا دوتا پست گذاشتم

delaram چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 01:40 http://aralya.blogfa.com

سونیا جون منکه نفهمیدم کی رو فالو کرده بوده ولی حسم میگه دخترخالش " ارمغان سیدعباسی " رو فالو کرده بوده
اینم بگم حسم هیچوقت بهم دروغ نمیگه

عه
آره احتمالا
منم همینطور ...البته من فک میکنم ما جدایی از اینکه حسمون راست میگه عااشقم هستیماا

سحر چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 01:15

وانیا جون سه نفر که بیشتر سعید فالوشون نکرده این خانومی که مگید کیه ؟

آره عزیزم...والا نمیدونم قضیه چیه

parinaz چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 00:03

گویا un follow شده فعلا ولش کن. فقط امیدوارم بعضایا ضایع بازی درنیارن که بزاره بره از اینیستا

امیدوارم...

parinaz سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 23:53

والا نفهمیدم کیو فالو کرده نمیتونم بفهمم چون عضو نیستم زیادم ازش سردر نمیارم. تو نمیتونی بفهمی کیو فالو کرده؟خب یه سر بزن

نه عزیزم منم عضو نیستم

delaram سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 23:50 http://aralya.blogfa.com

1- تبریک بازی رو بردیم آمریکا آبکش شد
2- پیجه خود سعیده چون سیدم تاییدش کرد
3- یه فضولی بکنم سعید کلا سه نفر رو فالو کرده یکی عمو مهدی یکی عمو شری یکیم سید
4- من اول که سید رو با این مدل موهاش دیدم یاد اشکان دژاگه افتادم

تبریک عزیزممم ... آره واقعن خیلی از خودشون مطمئن بودن!
فهمیدم گلم
پس این دختره که آنفالوش کرده کی بوده؟
سید کلن آشفته ست

parinaz سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 23:12

اندرسونو دیدی با اون شاخو برگای بازوشولی خداییش خوب چیزیه

آره تتو مسخره ای داره مثه کاغذ دیواری کرده بدنشو

parinaz سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 22:56

منم میخواستم از تو بپرسم اخه تو اینستا نیستم نمیتونم بفهمم کیو فالو میکنه البته اینقدر دخترا گفتن این کیه فالو کردی سعید زود unfollow کرد

واقعن ؟ من ندیدم دختره اسمش چی بود چ شکلی بود من فقط عکسی که از خودشو بچه ها گذاشته بود دیدم کامنتا رو نخوندم ینی حوصله م نیومد

faezeh سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 22:48

راستی مگه بچه ها نمیدونن چند سالته که میپرسن؟اخه تو که نوشتی

والا من نمیدونستم ک نمیدونه البته خب پروفایل بلاگ اسکای مثه بلاگفا نیست ک رو باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 21:24

هنوز هیچی نشده دخترا شروع به سوال کردن کردن این خانومه کیه که سعید فالوش کرده راستشو بخوای خودمم فضولیم گل کرده بفهمم

اگه آمارشو درآوردی ب منم بگو منم حساس شدم

parinaz سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 21:12

سعید اینیستای جدید ساخته خبر داری انگار خودش اداره میکنه اول تردید داشتم مال خودشه یا نه ولی مثل اینکه خودشه

آره دوستا گفتن رفتم اولین پستم دیدم
عه ؟ واقعن ؟ خوبه

سحر سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 21:11

تبریک که بازم بردیم و اینکه چقدر عالی بازی کردن بچه ها بازم تبریک
وانیا جون فکر کنم پاییز میوه بده

تبریک...آره واقعن عالی بودن
شاید ... آره شاید تا آخر جام ی هندونه ای خربزه ای چیزی بده

faezeh سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 21:00

ست 4 رو از دست دادم
تبریک تبریک تبریک سر تا پاشون طلا
الان بخاطر باخت شرایط اب و هوایی خوبی ندارن فک نکنم حالا حالا ها میوه بده

faezeh سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 15:26

نمیشه ناراحت میشه خودمو زود میرسونم خونشون نگاه میکنم ولی بازم

حالا دیدی بازیو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد