My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

2(what is love ? (Pics

همونطور ک قول داده بودم سری دوم عکسای اسلاید شو عشق چیه ؟ سعید معروف :) گذاشتم البته هنوز بقیه عکسای این اسلاید شو مونده ک باز در ی فرصت دیگه میزارمشکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب,


برای دیدن عکسا در اندازه واقعی روش کلیک کنید




مهم نیس ک بازی با فرانسه رو نبردیم مهم اینه که عملکرد بچه ها خوب بود مخصوصا شهرام محمودی عزیز ک معلوم بود هنوز کاملا خوب نشده ولی با غبرت داره بازی میکنه و کاپیتان گلمون سعید معروف ک حتی تحسین مربی فرانسه رو هم برانگیخت ایشالا بازیهای بعدی رو حتما میبریمشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک جادوگر,شکلک شعبده باز,شکلک تردستیmشکلک جادویی,شکلک توهم,شکلک رویایی,,get cute,smiley funny,smiley Wizard,smiley magician,smiley emoticons magical sleight m,smiley illusion,smiley dream,,الحصول


دوستان عزیز ! من دیگه نظراتی که راجع ب ازدواج سعید معروف جی اف ، زن یا نامزد داره یا نه و... این مدل کامنتا رو تایید نمیدم چون جز دردسر هیچی واسه من نداشته اصلنم خوشم نمیاد بخش نظرات تبدیل ب چت روم بشه ! لطفا فقط در مورد این پست نظر بدین! ممنون


بقیه عکسا در ادامه مطلب 







نظرات 45 + ارسال نظر
Havadaran saeid marouf سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 20:46

Tallooodeeeeettttttt. Mobbbbbbbbbbaaaaaraaaaakkkkkkkkkk

ممنون از تبریکت عزیز فقط کاش توی پست تولد تبریک میگفتین ب هر حال ممنون

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 21:21

دست جیغ هورااااااااااااااااااااااااااااا

هوراااااااااااااااا

parinaz شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 18:27

فرانسه امریکارو برد امروز چشم امیدم به این بچه خوشگله امریکاییا اندرسون بود بزنه فرانسه رو نابود کنه اونم نشد

اون تا درخت رو بازوش میوه نده کاری نمیکنه

مینا شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 16:48 http://vallyball.avablog.ir

عکس سومیه یه طوری نشد؟

چ طوری؟

مینا شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 16:44 http://vallyball.avablog.ir

حذفیدم
این همون عشق والیباله با اسم جدید

ترمه شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 16:10 http://nishkhand16.blogfa.com

سلام وانیا جون وب قشنگی داری داری ب وب منم سر بزنی خوشحال میشم

سلام ترمه جان
مرسی عزیزم
حتما

Felora شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 14:15 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلااااام.
اوووووووووووف چه خبره....
من یه جا خوندم 2016 می خواد از والیبال خداحافظی کنه....
نکنه واقعا....
نه....
دیووونه شدم.

میسی از عکسا

سلام عزیزم
آره احتمالا....ولی من ی مصاحبه دیدم گفت تا زمانیکه سنم اجازه بده!
خواهش گلم

mehromah شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 12:39 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

حتما منظورش منم..باوشه باوشه..اصلا همه اون پستای که درموردش حرفیدیمو پاک کن من 100 تا نظر باحال غیر چت رومی برات بذارم باشه؟
راستی بیا اپم:)))

تو امروز کتک رو میخوریییییی ....حالا هی رو اعصاب من جت اسکی بروهاااا
نوموخوام بیام

سحر شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 12:09

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 12:06

فک کردم نمیخوای بگی

نه وب یکی از دوستا بودم واسه همین طول کشید جوابتو بدم عزیزم

سحر شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 12:05

وانیا جوون از دست منم ناراحتی
ببخشید
من هم خودت هم وبتو دوست دارم ببخشید اگه ناراحت شدی

نه عزیزم از دست شماها ناراحت نیستم ...
خدا ببخشه عزیزم...منم شماها رو دوست دارم

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 12:03

باشه بابا میرم از یکی دیگه میپرسم

برو

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:57

فقط یه سوال در مورد سعید میپرسم بعد میرم
نمیدونی کدوم شبکه خارجی بازی رو پخش میکنه؟(با عرض پوزش فراوان)

نه عزیزم من بازیها رو از تی وی میبینم
مگه تو اخبارگویی میگی پوزش فراوان...از دست تو

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:50

با باب الحوائج
چشم حواسم نبود

چشمت بی بلا عزیزم

sara شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:45

vania joon Bbakhsh nemikhastam narahateT konam
ba soalam
man k Hamiiiishe miyam ein Web shoma
B harf kasi Tavajoh Nakon

نه عزیزم تو ک چیزی نگفتی من منظورم کسای دیگه بود !
مرسی عزیزممم
اینجور موقه هاست ک دوست و دشمن از هم تفکیک میشن...
ممنون از همراهیت گلم

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:37

واااااااااااااااااااااااااااای من دیگه برم

چرا؟!
فائزه مگه نگفتم راجع ب این چیزا بگید تایید نمیدم؟!

mehromah شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:34 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

اوا وانیا گیر دادیا بخدا دارم از خنده میمیرم
باور کن من چیزی نمیدونم..

آره تو ک هیچی نمیدونی!

مهتاب شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:09

اولا سعید جون من دوست دختر نداره
دوما این اختار آخره این وب مسخره ره ببند تا خودم هکش نکردم

ببین بچه جون دفه اول و آخرت میای وب من ور میزنی وگرنه میدم حفاظت اطلاعات رد آی پی خوشگلتو بزنن ک واسه همیشه سایبری ببوسی بزاری کنار !!!
بعدشم کوچولو اون اخطاره نه اختار!!!!!

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 09:44

عکسات خیلی خوشگله

مرسییی عزیزم

parinaz شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 01:22

اینطوری نمیشه بزار بیاد ارومیه. بلاخره شهر ما هم زیادی بزرگ نیست یکی پیدا میشه سعیدو بشناسه دیگه اگه خبری شد سریع میفهمم از الان باید دست به کار بشم برای کشف این موضوع

خب مهروماه هم ارومیه ست دیگه ک این حرفا رو زد !
حالا ببینم ی کار میکنید من خودم شخصن با اولین پرواز پا شم برم لهستان از خوده سعید بپرسم

خانم معروف شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 00:50 http://howbad.blogfa.com/

واییییییییییییییییی
چ نازن
مرسییییییییییی

ممنون گلم

mehromah شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 00:03 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

اغا نه مثه اینکه این مسئئله میخواد کش دار بشه و برسه به گوشه کاپی..من اشتب کردم که یه فرضیه رو برا دوستم مطرح کردم..
اخه اخرش که چی مگه ایشون حقه ازدواج ندارن؟خو خواهشا منو مقصر ندونین!
وانیایی ببخش نظراتتو بهم ریختم

من آخر سر تو رو موکوشم حالا میبنی

mehromah جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 23:40 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

خب بچه ها بد یا خوب بودنش باید قبول شه..
سحر جونی و پری جونی زیاد سخت نگیرین..
و وانیایی باشه مسئولیتش بامن!!

زیاد سخت نگیرین..

تو نمیتونی آروم بگیری بچه جان
زدی ملتو داغون کردی میگی سخت نگیرین!
ینی خوشم میاد مسولیت پذیریت بالاس!

sara جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 22:45

pas ag einjurie
oun ghaziy namzadi saeed dourugh nabudE
migan ta nabashd chizakiiii mardom naguyand chizhA

والا من چی بگم!

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 22:00

ولی واقعا سخته. تو رابطه باید برا همدیگه وقت بزاری با هم باشی اینا کارشون طوریه که یه جا بند نیستن یه پاشون تو تورنومنت و کشوارای دیگه س طرف باید صبر ایوب داشته باشه

بعـــله

sara جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 21:57

:(((((((

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 21:43

خیلی احساساتیم دیگه چه میشه کرد. با اینکه انتظارشو داشتم. ای لعنت به این حس

ولی من انتظارشو نداشتم
ولی عجب ناقلاییه این سعید تا حالا رو نکرده!!!

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 21:35

وای mehromah داغونم کردی قلبم گرفت اساسی. ای قلبم

ای بابا هنوز ک چیزی نشده سعید ک عروسی نکرده هنوز.....
مهر و ماه تحویل بگییییییر!!
حالا پریناز جون خوبه حست قبلن بهت گفته اگه نگفته بود مثه من نمیدونستی دیگه میخاستی چ حالی بشی؟!!

سحر جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 21:31

باورم نمیشه mehromah واقعآ چقدررر بد

mehromah جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 21:10 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

باو سحر بذا راحتت کنم..
دختر خاله من وقتی که دانشجو بود تو کلاسشون یه دختری بوده که با معروف دوس بوده حالا اون زمونا زیادم مشهور نبودا ..به هر حال من یه حسی بهم میگه اون بدون دوس دختر نمیتونه باشه..مسلما یکی رو زیر سر داره دیگه که بخواد تا ساله دیگه باهاش ازدواج کنه..
اصلا مگه تو نداشتی که انتظار داری اوشون نداشته باشه!!!!
راستی وانیا میخوای ببینمت؟؟؟؟اخه خودت گفتی منم گفتم

ای توو روحت صلوات دختر
الان هر کی بیاد اینو بخونه مسئولیتش با توئه...کشته و زخمی هم دادیم باز مسئولیتش با توئه

... جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:58

سعید دوست دختر نداره خواهشا شایعه درست نکنید واسه ی ورزشکار خوب و مردمی
وانیا خانم شما هم از منبع موثق آمار بگیرید نه هر کسی که مید نظر میده
ممنونم

دوست عزیز ما در حد فرضیه داریم حرف میزنیم دیگه ب شایعه نمیرسه!
من هنوز راجع ب چیزی حکم صادر نکردم که دنبال منبع موثق بگردم زندگی خصوصی افراد هم ب خودشون ربط داره.

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:57

اره این حسا خیلی قویه متاسفانه این حسای من در مورد چیزای ناراحت کننده درست از اب درمیاد

واقعن؟ عزیزم خب ی کار کن حست درست از اب درنیاد

sara جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:50

vania joon Bbakhshid nazarato khondam
vaghean saeed gf dare??

نه عزیزم کامنتا رو تایید میدم ک همه بخونن وگرنه واسه خودم خصوصیش میکردم
من اطلاعی ندارم گلم!

sara جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:47

vania joon bazam aksa aleee bud
makhsusan ba namaye bozorG

webetuno Doost dareM
matlaba O aksa Aleeeey

مرسییی عزیزممم
لطف داری گلم

سحر جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:38

می دونم وانیا جون ولی دوست ندارم داشته باشه دست خودم نیست

منم همینطور ...

سحر جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:35

وایی خدا نکنه سعید دوست دخترداشته باشه!!!!!

عزیزم این چ حرفیه مگه سعید انسان نیست؟! احساس نداره؟! غریزه نداره؟! باید ی کم منطقی باشیم!

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:32

بابا خودمم دلم میخواد اینطوری باشه یعنی کاش اینطوری باشه. ولی نمیدونم اینطوری حس میکنم دیگه

اخاخاخاخااخ این حسا چ کارایی ک دست آدم نمیده

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:13

سعید همش گوشی دستشه احتمالا جی اف داره البته اگه نداشته باشه یکم غیر عادیه پسر به این برازندگی

اینکه سعید پسر برازنده ای شکی درش نیست! اما اینکه هر کی همش گوشی دستش باشه جی اف داره هم دلیل محکم و قانع کننده ای نیست!

mehromah جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 19:47 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

وانی حسه نوشتنو ندارم تو وبم ج نظرتو بخون

سحر جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 19:07

وانیا جوون من نفهمیدم منظورتونو
داره یا نه؟؟؟؟؟

عزیزم اون حرفو با شما نبودم با دوستم بودم
من اطلاعی ندارم گلم

سحر جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 19:05

وای مگه سعید با دختری دوسته ؟؟؟

یا خدا... مهروماه تحویل بگیر

mehromah جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 17:49 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

اره بابا اونا اصلا مهم نیستن که مهم اون پشت تلفنان خخخخخخخخخخ

کدوم پشت تلفنیاا ؟
سعید ک جی اف نداره داره؟!

parinaz جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 17:34

احساس میکنم وقتی حریفو دست کم میگیریم میبازیم. باید بلژیک رو ببریم

آره...

سحر جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 14:56

واایی وانیا جوون مرسی
خیلی قشنگه اولین عکس خیلی دوست دارم خیلی
فقط کاش واترمارک نبود

مرسی سحر جونم
عزیزم نمیشه انقدر بعضا بی جنبه هستن مجبورم عکسا رو واترمارک کنم تازه با همین واترمارک هم ...

faezeh جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 14:16

باز؟مگه چن بار این کارو کردم؟حقش بود به کسی ربطی نداره من کیو دوس دارم یا ندارم

من چ بدونم؟
بعاـــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد