My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

بازم مثل همیشه ایران برنده میشه :)

تبریییییییییک  بازم ی بُرد شیـــــــــــــــــــرین دیگه دیگه  تیم ملی والیبال ایران است دیگر دوست دارد همش ببرد!شکلک های شباهنگShabahang فقط میتونیم ب بچه ها خدا قوت بگیم آرزوی موفقیتهای بیشتر داشته باشیم


خب از دیشب تا حالا ی بحثایی اینجا پیش اومد ک ی کم جو اینجا رو غم آلوده کرد ک با این برد تیممون حالمون عوض شد من واسه اینکه حال و هوامونو بیشتر عوض کنم دوتا عکس ادیت کردم از کاپی  ک امشبم باز شیرین کاری کرد و پاس نداد خوابوند وسط زمین بلژیک




خب دوستان میبینید ک قلب کاپی ماشالا هزار ماشالا چطوری تالاپ تولوپ میکنه ی ذره هم دقت کنید صدای قلب میشنوید میگه : وانیا ... وانیا    حرفمو پس میگیرم باو االان ی داستانی درست میشه سر همین ی کلمه


این عکس سعید چطوره ؟ مثه آقا معلما شده 


ی عکس خنده دار دیگه گذاشتم ادامه مطلب رووم نشد اینجا بزارم ولی ببنید خیلی خنده داره   

 سایز عکسا رو تغییر ندادم حالشو ببرید 

فقط عاشق مدل موی خانوم پرستار ام  فک کنم دو کیلو تافت زده تا اینجوری بمونه



بچه ها من این عکسو فقط محض خنده گذاشتم گفتم ک کسی برداشت بد نکنه ! 


نظرات 35 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:13

خیلی باحال بود

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:12

مگه بد دیونه کاپیم مگه بعد هر روز با امید دیدنش زندم مگه بده قلبم براش میتپه اگه با ایکارا دیو نم .اررررررره من دیوووووونه سعید معروفم

آه بیگیر منو............................

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:06

یدفعه دیگه بگی دیونه.....

دیوونه دیوووونه دیووونه دیونه دیونـــــــــــــــــــــــــــــــــــه

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:03

من که گفتم باهم خارجیم.سوختی جیگر .نمیگم تا اذیت بشی.هههه

دیووووووووونه خدا شفات بده

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:50

جهت اطلع من با سعید خارج کشوری.خیالات برت نداره دستت بهش نمیرسه.هههه.دیونه

راستی پارمیدا خوب شد گفتی امروز توی اینستا من یکی دوتا از کامنتا رو خوندم گفته بودن سعید امریکاست و اینا من همه کامنتا رو نخوندم گفتم شاید شایعه ست ! تو چیزی نمیدونی؟

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:45

من اتو رو میکشم.فقط مواظب باش که من زودتر باهاش فرار نکنم.خخخخ

من هم اینک چمدونم بستم خدافظ...سعید جان بیا بریم عزیزم
پارمیدا خلی منم خل کردی

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:37

برو بابا انشاا... دوتامون بهش برسیم

بیخود ! من بهش میرسم بعدشم باهاش فرار میکنم دستت بهش نرسه

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:19

سلام.امید وارم یک روز کاپی رو ببینی ولی..........هیچ وقت بهش نرسی.خخخخ

ای بترکی پارمیداااااااااااا با این امیدواری دادنت

زینب سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 17:31

من تازه وب شما اومدم خیلی دختر خوب و مهربونی هستی امیدوارم فقط تو بهش برسی راستش منم دوسش دارم و فکر می کردم از همه بیشتر دوسش دارم ولی وقتی تو رو دیدم فهمیدم من خاک زیر پای عاشقاشم نیسم

خوش اومدی عزیزم...ممنون لطف داری گلم
اوه چ سخاوتمندانه...
اینجوری نگو زینب جان شما تاج سری

parisa پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 17:09 http://parisasy.blogfa.com

خوش به حالت میتونی عکس به این خوشگلی درس کنی......

تو هم میتونی درست کنی عزیزم

پری دخت پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:49 http://aiandehsazaniran77.blogfa.com/

_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

parinaz سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 14:20

راستی یادم رفت بگم هر وقت چشمم به این فتوشاپ پرستار سعید میخوره خندم میگیره وای خیلی باحاله

جالبه تو خوشت اومده اما بقیه بدشون میاد چون پرستاره خانومه!

سارا سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 12:43 http://kafemoda.mihanblog.com/

مث همیشه درجه یک یک خصوصاقلبه....چقدرباذوق وسلیقه اییییعزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززم

مرسییییی عزیزممم
نظر لطفته گلم

سارا سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 12:39 http://kafemoda.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی خوشگلم؟؟؟
میهن بلاگ قاطی بودمنوبلینک دوباررره

سلااااااااام عزیزمم
کجا بودی سارایی؟ خوب کردی اومدی
باشه گلم
عزیزم آدرستو درست بزار نمیتونم بیام وبت ارور میده!

faezeh دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 18:44

مرسی از راه حلت عزیزم اینبار که گذشت برا دفعه بعد

faezeh دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 17:43

اونجا بشینم والیبال نگا کنم؟نمیگن فائزه خل شده؟هرچند بیراه هم نمیگن

نه دیگه قشنگ موهاتو مدل باز درست کن بعد هندزفری بزار توو گوشت اگرم دیدی کسی اومد بغل دستت مزاحمه میری توو نمازخونه ای یا دستشویی جایی... ب همین راحتی

مینا دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 17:27 http://vallyball.avablog.ir

faezeh دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 12:33

شاید
عروسی بودم

عیب نداره زیاد بازی هیجان انگیزی نبود چون اختلاف امتیازا رو زیاد میکردن بچه ها...بعدشم بردن
میشه با سایتایی ک معرفی میکنن از طریق اینترنت دید اما بنظر من اینجور موقعیتا موبایل تی وی ببر خیلی حال میده

Felora دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 11:37 http://vollyball-saeid.blofa.com/

من که از این کارا بلد نیستم .
یه سر بزن .....

خودم یادت میدم عزیزم
باشه گلم

faezeh دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 11:01

نه من وقتی معلممو دوس داشته باشم خیلی درس میخونم
تبریییییییییییییییییییییییک من نتونستم بازی رو ببینم

آره دیگه البته توو یونی قاعده بازی عوض میشه
عه چرا؟!

sara دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 00:03

Tabrik vania joon
bazam tim iran bord
shademuN Kardan

مرسییی عزیزممم
منم تبریک میگم
آره دیگه تیم والیبالمون اینه ..... تکه تک

زهره یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 22:41 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم اپم بدوبیا

mehromah یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 18:10

هههههههههههه وانیاییی..
عالیه اپت..
تبریک ایشالا ینی حتما امشبم میبریم:))
راستی بلاگفا نمیدونم چه مشکلی داره ولی باز نمیشه:)
فک میکرد بلاگ اسکای هم نیاره ولی وبت باز شد برام
خو میخواستی عکس اخری رو نمیذاشتی

مرسییییی عزیزممم
بلاگفا همینه دیگه!
نه بااااید میزاشتممم

parinaz یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 17:02

امروز تو فیسبوک یه پیج فیک دیدم که ادعا میکنه سعید البته از این چیزا زیاده ولی چون تعداد لایکش بالا بود همه فکر میکنن خود سعید. من تو فیسبوک نیستم کاش میشد یه کاریش کرد

از این پیجا زیاده البته خیلی از کساییکه لایک میکنن میدونن اون پیج فیکه و فقط واسه حمایت از اون ورزشکار یا هنرمند لایک میکنن خب خیلیا هم نمی دونن!
بیخیاال ...سخت نگیر!

زهره یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 14:34 http://zohreh124.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

سلام عزیزم
حتما

مینا یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 12:41 http://vallyball.avablog.ir

اپم کردم دوس داری یه سر بزن

حتما عزیزم

Felora یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 12:19 http://vollyball-saeid.blofa.com/

سلاااام وانیاجونی....
تبریکــــــ
خیلی ممنون هنرمند ....

سلام فلورا جونم
مرسی عزیزم
درس پس میدیدم پیش شما استااد

sara یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 10:43

Afarin
Kheliiii jaleb Bud vania joon
MerC

مرسیییی سارا جونمم
خواهش گلم

faezeh یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:20

من اگه سعید معلمم بود همه نمره هامو 20میشدم حیییییییییییییییییف

ولی من اگه سعید معلمم بود گرومپی همه درسامو میوفتادم آخه با این معلم اصن میشه تمرکز کرد و درس خوند؟!

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 23:26

پرستار مرد نبود این وسط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشا مسئولان رسیدگی کنن

نمیشد وگرنه عکس دستکاری میکردم پرستار میکردم آقا

مینا شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 23:24 http://vallyball.avablog.ir

اینو چجوری درست کردی
بابا ایول فوتوشاپر
خیلی کارت درسه

من کار خاصی نکردم این عکس آماده بوده فقط قسمت صورت سعید کار منه شاید ی مقدار مچ کردن صورت با تصویر اصلی سخت باشه...از سایتای فتوشاپ آنلاین تصویر اصلی رو میگیرم...
مرسی عزیزم نظر لطفته

faezeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 23:07

از دست تو وانیا
بازم تبریک


مرسییییی عزیزممم

سحر شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 22:46

سحر شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 22:41

چه باحااال وانیا جون
عاالییییی
منم تبریک میگم بردیم

مرسییی عزیزممم
منم تبریک میگم باز

مینا شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 22:37 http://vallyball.avablog.ir

وااا چرا اینجوری شدی میناااا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد