My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

:)))

بازم تبریک ک افتخار آفرینان کشورمون بازم با ی بُرد خوشگـــــــــــــل دیگه شادمون کردنشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,get cute,smiley funny,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک, ی اسلاید شو طنز ساختم فقط ب افتخار این شادی و پیروزی های پی در پی تیم والیبال کشورمونشکلک بروسلی,شکلک مبارزه,,smiley Brussels,smiley campaign,,مبتسم بروکسل,مبتسم حملة, امیدوارم خوشتون بیاد بازم میگم این اسلاید شوها فقط واسه مزاح و خندستشکلک مزاحمت,شکلک تومخی,شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,smiley harassment,smiley Tvmkhy,get cute,smiley funny,,مبتسم التحرش,مبتسم Tvmkhy,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک, کسی اینطوری برداشت نکنه ک ما خدایی نکرده جسارت یا بی احترامی کردیم!



از اینجا دانلود کنید

لحظات خنده دار کاپیتان سعید معروف(پارت۲)


اینم عکسای ادیت شده اسلاید شو بقیه شم در ادامه مطلب گذاشتمشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک موزیک,شکلک موسیقی,شکلک نوازش موسیقی,شکلک لرزش,,get cute,smiley funny,faces the music,smiley condescending Music,smiley Shake,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,یواجه الموسیقى,مبتسم الموسیقى المتعالیة


 


ادامه مطلب یادت نرهشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک خوابالو,شکلک خوابآلود,شکلک خواب,,get cute,smiley funny,smiley Khvabalv,get sleepy,get more sleep,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,مبتسم Khvabalv,الحصول على نعسان,الحصول على مزید من النوم,

بعدا نوشت:خب دیگه آرژانتینم بردیم با این برد جانانه دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه شکلک قر,شکلک خوشحال,شکلک زوق زده,,get dented,get happy,Zouk get hit,,الحصول تراجع,الحصول على السعادة,زوق الحصول على ضرب,شکلک رقص,,get dancing,,الحصول على الرقص,شکلک رقص,شکلک مست,شکلک خرگوششکلک خرگوش دیوانه,شکلک رقص باله,شکلک گیج,,get dancing,get drunk,smiley Khrgvshshklk Mad Rabbit,smiley Ballet,get confused,,الحصول على الرقص,یسکرون,مبتسم Khrgvshshklk جنون الأرنب,مبتسم بالیه,خلط,

آهنگ وب تغییر یافت =========> منم  اونکه میمیره بی تو ... تحمل نداره دوریتو...






 

نظرات 78 + ارسال نظر
سید چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 14:35 http://seyed6-3girl.blogfa.com

سعید واس ماست یعنی چی یعنی همه چیش ماس ماست
سلام عزیز میتونم بپرسم برا دیگرونم قالب وب میتونی درس کنی؟

این مال طنز مهران مدیری بچه ها سر کاپی شوخی میکنن
نه عزیزم چند بار ک گفتم بهت

وانیا پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 22:17

سلام من MHR هستم که تو اپارات دنبالم می کنی. من همیشه به وبسایتت سر می زنم ولی این اولین بار که برات نظر می زارم.فقط می خواستم ازت بپرسم توی این خانواده والیبالیست ها که اعزام شدن خانواه سعید معروفم رفتن؟بعد عکسی داری که بتوانی ازشون بزاری؟لطفا تو اپارات جوابمو بده.ممنون.

چ جالب اسم تو هم وانیاست؟
عزیزم من اطلاعی ندارم.

Saheltajik یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 12:05

وانیا زرشک!!!!!!
بچه هامون همه حذفیدند!!!!!
قانونش اینکه برترین ها رو از اون چهارتا تیم اول انتخاب میکنند!!!!!
یعنی محمد،سعید،دو تا فرهادا پر!!!!
واسه خودشون اول شدن!!!
چرا عاخه!!!!!؟؟؟!!!!
نامردا!
بیشعورا
عهههههه!!!!
لعنت بهشون!!

خخخخ
آره فهمیدم...حیف شد اگه بچه ها ب فینال میرسیدن حتما ب عنوان نفرات اول انتخاب میشدن ...فقط بد شانسی آوردن

Saheltajik شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 22:58

سلام من اومدم!!!
واست نظر گذاشتم که!!!!!
بیخیال!!!!
من الان به شدت مچاله و داقونم!!!
سعید چرا مریض شده؟؟؟!!!! دو نقطه زار!
بعد اینکه سعید تو رده بندی اومد پایین.دو نقطه برم بمیرم!!!سق(غ)ط(ت) شم!!!!
بد حالم گرفته شد اصن!!!
این آلمانیه ی 15صدم بالاتره!!!
امیدوارم این دو شب گند بزنع بحق امام حسین!!!
محمد هم که همچنان صدره خدارو شکر!!!!!

سلام عزیزم
خوش اومدی...آره خدا کنه سعید اول شه خیلی زحمت کشید توی این مسابقات خیلی حرص خورد
آره سید هم زحمت کشید

delaram چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 20:18 http://aralya.blogfa.com

http://instagram.com/delaram_volleyball
مرسی عزیزم
آره

دیدم عزیزم مثه وبت عالیه

Saheltajik سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 01:26

چی چیشد؟؟؟!!!
من سرمو بکوبم توی دیوار؟؟؟؟!!!
قضیه فالورهای سعید!!!
اوشون!!!
قرار بود خبر بدی!!!!

وااا ؟ کی همچین قراری گذاشتیم؟!!

Saheltajik سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 00:12

وانیا چی شد????!!!!

چیو چی شد عزیزم؟

delaram دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 02:51 http://aralya.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخشید یه مدت درگیر بودم وقت نمیکردم بیام
صعودمون رو تبریک میگم :) ان شاالله بریم برا قهرمانی
راستی وانیا جون من بعضی عکسات رو میذارم تو اینستاگرامم میگم از وب دوستم برداشتما ولی اگه دوس نداری بگو که دیگه نذارم

سلام عزیزممممم
چ عجب خانومی!
مرسی گلم...ایشالا
نه بابا راحت باش عزیزم

Saheltajik یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 23:00

الهم...همچنین در روح نداشته ی شما دوست عزیز;-)
پرستاره دیگع!!!!؟؟؟!!!
چقد اونوقت؟؟؟!!!
یعنی چقد ادامه مطلب!!!؟؟؟!!
یا امامزاده بیژن!!!!!
سوالو!!!
خدا بخیر بگذرونه مچالگی امشبه ما رو!!!!
علاوه بر امراض گذشته مثه اینکه مخمم معیوب شده!!!

ساحل الان ی چی میگم از اینجا بگرخی
سعید پست گذاشته توی اینستاس

Saheltajik یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 22:35

مطمئنی؟؟؟؟!!! من به شدت دقت کردما!!!!
پرستاره دیگع کیع؟؟؟!!!
بسم الله!!! من تازه از تو علامت تعجبی در اومده بودما!!!!
راستی برد و صعود تبریک!!!!
الان خوشحالم بشدت!!!
گلو،کتف،معده،قلب ندارم اصن!!!!
خدا بقیشم بخیر بگذرونع صلوات!!!!

ای توو روحت صلوات دختر میگم حلقه نیس بگو خب
یا خدا حالا ی ساعت باید پرستاره رو بگم...ببین آپ بازم مثل همیشه ایران برنده میشه :) ادامه مطلب برو اونو گفتم
تبریییییک عزیزم

Saheltajik یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 22:26

وانیا متن کامنتو تا مطمئن نشدیم پاک کن بی زحمت

چیز خاصی نیست عزیزم
آخه توی هاگیر واگیر فوت آقای معدنی و مسابقات سعید بیاد بره عروسی کنه حلقه هم بندازه!

Saheltajik یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 22:22

وانیا خودتی اصن?????!!!!!!
پستی رو میگم که سعید کت و شلوار تنشه!!!!!!!!!!!!! بهت گفتم اگه دقت کنی تو دست سعید حلفست!!!!! حالا میگم خبریه؟؟؟!!! اصن اطلاع داری؟؟؟!!!!!!!!!

نه من روح وانیام دارم جوابتو میدم
آهان نه عزیزم حلقه نیس شاید افکتای روی عکس باعث شده اشتباه ببینی...من فک کردم اون عکس ک با پرستاره هست رو میگی...

Saheltajik یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 19:04

همون پسته خودتو میگم بابا...!!!! میگم تو هم دیدی یا خطای دیده من بوده؟؟؟!!! ربطی به اینستاگرام من نداره!!! میگم اگه چیزی دستگیرمون نشد، از اونا بپرسیم!!!!بچه ها اونجا فعالن احتمالا باید بدونن!!
وانیا من دارم میرم خودکشی!!! اگه دیشب برده بودیم صعود قطعی میشد!!!! بازی های رودرو میبینن!!!!! ای خدا

عزیزم کدوم پست میگی؟! چی بوده ک من ندیدم ؟!
آره حیف شد ...بد شانسی آوردیم البته تا همینجا هم باید ممنون بچه ها باشیم

Saheltajik یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 16:57

حالا اصن دیدیش اونیکه گفتم؟؟؟!!! چیزی بود به نظرت؟؟؟!!!
من بخدا وقت پیگیری ندارم!!! تا الان که همش درس بود از پس فردا هم که مسافرت و نت نداشتن من بدبخت!!!!! وقت اینستا رفتنم ندارم اصن!!!! قضیشو فهمیدی به منم بگو!!! ولی به نظرم اگه فقط بتونیم زمان این عکسو بفهمیم کافیه!!! چون قبل از اون برنامه که خبری نبود حالا شاید بعدش...!!!!! سعی میکنم تو این دو روز پیگیری کنم
سعیدم که فعلا دپه بدجور!!امیدوارم زودتر حالش بهتر شع!

چیو دیدم ؟!!
ساحل تو منو جون ب لب کردی چرا واضح نمیگی؟؟!! منم فردا یا پس فردا ی چند روز میریم مسافرت ....
اون آدرس اینستای خودتو میگی؟ رفتم ؟ من باید چی رو میدیدم؟
زود سوالامو ج بده!
آره سعید همش ناراحته باز کم میخنده

سارا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 12:53 http://kafemoda.mihanblog.com/

سلام عزیزم.ممنون ازاینکه سرزدی....واقعادیشب خوب بودن....امابدشانسی آوردیم من داشت گریم درمیومد

سلام گلم
خواهش عزیزم
آره برعکس تیم لهستان ک با خوش شانسی بردن

Saheltajik شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 21:11

وانیا جونم از دست من ناراحت شدی فدات شم؟؟؟!!! شرمنده اگه ناراحتت کردم

نه عزیزم ناراحت نشدم فقط حساس شدم ببینم قضیه عکسه چی بوده؟!

مینا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 15:38 http://vallyball.avablog.ir

یه تک پا میای؟

Felora شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 15:31 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

درود وانیاجون.ببخش دیر بهت سر زدم.
ایشاالله لهستان رو هم له کنیم .

سلام عزیزم
اشکال نداره فلورا جون

زهره شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 14:51 http://zohreh124.blogfa.com

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

زهره جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 22:44 http://zohreh124.blogfa.com

ﻗﺴﻢ ﺑﻪ :
ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻫﺎﺱ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻭ ﺁﺭﻣﯿﻨﻤﻮﻥ
ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﺎﯼ ﺳﻌﯿﺪﻣﻮﻥ
ﺩﻓﺎﻉ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺪﻣﻮﻥ
ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻫﺎﯼ ﻇﺮﯾﻔﻤﻮﻥ
ﺍﺳﭙﮏ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﻭ ﺍﻣﯿﺮﻣﻮﻥ
ﻧﯿﺴﻦ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺣﺪﻣـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﻮﻥ

ایولللل
بیگ لااااااااااایک

faezeh جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 22:07

بله که میبریم لهشون میکنیم(البته میکنن من این وسط چیکارم والا)
اهنگتم خوشمله

ایشالااا
مرسی فائزه جونم

زهره جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 15:45 http://zohreh124.blogfa.com

..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•

عزیز اپم

مینا جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 15:20 http://vallyball.avablog.ir

لرکانی؟
لنکرانی؟
کدومه

هیچکدوم! لکرانی
توی مصاحبه ها روی برد پایین پستش میزنه ایندفه دقت کن

مینا جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 15:05 http://vallyball.avablog.ir

اوا
وانیا جون تو این یکی دوسالی که عشق سعیدم نمیدونستم میر سعید معروف لنکرانیه
این لنکرانی کجا بود؟
تو میدونستی؟

آره عزیزم
لکرانیه نه لنکرانی

parinaz جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 13:44

بابا من نمیفهمم چرا بعد هر بازی ما باید این همه حاشیه داشته باشیم. بازی دیروز سعید به خاطر داوری ضعیف عصبانی بود بعد تو تایم اوت داشت با عصبانیت انگار هم درمورد داوری و اینکه بهتر بازی کنن حرف میزد. من چیزی که دیدم کواچ سر اقای ظریف داد زد اما من ندیدم که سعید سر کواچ داد زده باشه همه دارن اینو میگن

والا منکه اصن نفهمیدم چی شد فقط دیدم سعید عصبانی شد میخاست داور بزنه له کنه البته میخاست حق تیممون ضایع نشه همین کاراش خِر منو گرفت یکهو عاشقش شدم

mehromah جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 13:13 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

به به وانیایی..من نیام نمیای ارررررررررررررررررررررررررررررررررره؟

آره

faezeh جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:26

fekr konam bishtar be khatere mosabeghat bashe chon entezarat az tim ziad shode makhsoosan az khod saeed

منم همین فکر میکنم البته سعید احساس مسولیتش بالاست همین ازش انرژی میگیره جدایی از اون بچه ها بی وقفه تمرین و بازی داشتن خستگی جسم ناخوداگاه روی رفتار و برخوردشون تاثیر داره
ایشاالا ک همه بازیا رو ببرن

مینا جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 11:43 http://vallyball.avablog.ir

گلم
برای برو بچه های گل تیم ملی یه اپ کوچولو کردم دوس داری بیا

سلام عزیزم
حتما

faezeh جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 08:51

vani be nazar man saeed aslan nazarat ro nemikhone ke bekhad narahat besheh

والا چی بگم عزیزم منم فک میکنم حوصله ش نمیکشه بخونه ولی اگرم بخونه انقدر ک نظرات خنده داره ناراحت کننده نیس یکی میاد میگه فلانی جی اف سعید هر کی میاد ی چی میگه یکی شعر عاشقانه میگه یکی قربون صدقه میره وسط این هاگیر واگیرم یکی میاد بازی رو آنالیز میکنه

parinaz جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 00:22

اتفاقا میخواستم بگم. این حس لعنتیه من میگه که سعید دلخوره دقیقا نمیدونم از کجا ولی ناراحته حالا شاید زیاد دلیلش اینستا نباشه. کلی گفتم.میبینی تو رو خدا شدم مثل فالگیرا

از دست تو با این حست
منم همینطور فهمیدم انگار از چیزی رنج میبره ... البته ب ما ربطی نداره من فقط براش شادی و موفقیت بیشتر آرزو میکنم

پاسخ وانیا ب زهرا جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 00:21

دوست عزیز من نمیدونم شما چ فکری کردی ک این حرفو زدی من حتی توی عمرم ی بار هم سعید معروف از نزدیک ندیدم بعد چطور میتونم...!

parinaz جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 00:16

ای کاش اینطوری باشه.راستی الان انلاینه عکس پروفایل گذاشت اونم عکس غمگینشو. بابا من میگم این بچه یه چیزیش هست ولی پست نذاشته

آره اون عکسو خیلی دوست دارم چون با عکسای دیگه فرق میکنه ی پُزی داره عکس معمولی نیست
آره غمگینه... تو الان حست چیزی نمیگه؟!

parinaz پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 23:52

خیلی خوشحالم که بردیم.سعید خیلی عصبی بود گفتم الان یدونه میخوابونه تو صورت داورولی چرا پست نمیزاره میترسم مثل پیج قبلیش زیاد سر نزنه به اینیستاش این دوتا بازیم که خیلی عصبی بود به نظرم بیشتر به خاطر جو اینیستاس که اومدن بعضیا دعوا کردن یا حرفای حاشیه ای زدن ولی امیدوارم اینطوری نباشه

منم همینطور
آره ... فک کنم نمیزاره تا بیشتر طالب بشن ملت ی ذره قدر بدونن حرفای نامربوط دیگه نزنن
فک نمیکنم فقط ب خاطر این بوده باشه چون سید هم ناراحت بود انگار...

faezeh پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 22:47

بازیای سختمون مونده من دارم استرس میمیرم خدا کنه بچه ها نداشته باشن

درسته اما ما هم تیم قدرتمندی داریم

سحر پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 21:52

وانیا جون تبریکککک
وای خدا جونم چقدر خوشحالم بردیم
کاپی که عشقههههههههه

تبرییییک عزیزممم
بعلــــه ک عشقن

زهره پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 21:48 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم اپم

Saheltajik پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 21:45

واینا بترکی داری اینستاگرام یا نع؟؟؟!!!:'( اگه داری پاشو بیا اینستامسیج بهت بگم.زیاد مهم نیست فکرتو مشغول نکن!!! من از 6,7سال پیش طرفدار سعید بودم اما زیاد اهل پیگیری. کارا نبودم!!! این چند وقتم از بس درس ریخته رو سرم وقت پیگیری زیاد ندارم...ی سوال واسم پیش اومد گفتم شاید بدونی!!! اکانتم تو اینستا همون saheltajikئه.الان دارم میرم بدرسم اگه بشه ساعت 1,1:30میام

بابا بخدا اینستا عضو نیستم خب تو همینجا پیغام بزار واسم یا توو همین نظرات بگو حالا هی منو حساس کنااااا
لاقل بگو کدوم عکس!

faezeh پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 21:37

اره دیدم حقش بود

آره

faezeh پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 20:53

وااااااااااااای خیلی خوشحالم دمشون گرم گل کاشتن
تبریک به همگی

منم تبریک میگممم
عالییییییییییی بودن
وای دیدی کاپی رو عصبانی کردن میخاست داور گره بزنه

Saheltajik پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 19:42

تو همین پستای خودت ی عکسی رو. از سعیددیدم که علامت تعجب شدم!!!! بیخیال مهم نیست فدات شم...درست و حسابی متوجه سوالت نشدم ولی فک کنم منظورمو رسوندم:-D

خب کدوم پست؟!
بگو دیگه قضیه چی بوده؟
منم منظورتو نفهمیدم عزیزم آخه عکس سعید چ ارتباطی ب اپا داره؟!

parinaz پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 16:26

اهان.کلا دوست دارم عکسامو به اشتراک بزارم تازه مفهومم بهتر میرسونه

بعــــله

parinaz پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 16:06

متوجه نشدم. ادرس این عکسو میگی؟اینو تو فیسبوک mir saeed marouf بین کامنتا دیدم

نه ی بار دیگه کامنت دادی ک آدرس اون عکسا رو گذاشتی اینو گفتم
البته این عکس ندیده بودم دیگه اف بی میرم کامنتا رو نمیخونم

parinaz پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 15:45

یعنی من خراب این عکس شدم اون گوشه سمت چپ خمار
http://upload7.ir/imgs/2014-09/64229034714511724066.jpg

آره قشنگه من سمت راستی بیشتر خوشم اومد
پریناز قضیه چیه آدرس عکس واسه من میزاری تازگیا؟!

Saheltajik پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 14:49

وانیا جان من ی سوال دارم ازت.راستش ی چیزی رو دیدم تبدیل به علامت تعجب شدم!!!اکنون نیز همچنین همونجوری هستم ولی شخصیه!!! اینستا،واتس آپ،وایبر،لاین و...داری من بهت بگم؟؟!!! فقط مهمه یکم سریعتر جواب بدی ممنون میشم!!! راستی پستت فوق العاده بود!!لایک که چ عرض کنم لاو

شما بگید واسه چی این سوال میپرسید تا منم بگم!
مرسی ...

پری دخت پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:56 http://aiandehsazaniran77.blogfa.com/

گفتم خوشحالت کنم
بعدش من از اینجور تعویض عکس ها با حالت طنز خوشم می یاد

مرسی عزیزم
آره فک میکنم خیلیا دوست دارن ینی از تعداد بازدیدا توی آپارات میفهمم استقبال خوب بوده از این مدل اسلایدا

parinaz پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:46

اسممو یادم رفت بزارم

آخه آی پی ت فرق داشت با قبلی نتونستم تشخیص بدم
راجع ب اون پیغامتم من فک میکنم سعید بکرتر از این حرفاست

پری دخت پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:45 http://aiandehsazaniran77.blogfa.com/

خیلی خندیدم

واقعن انقدر خنده دار بود؟ امیدوار شدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:36

اره موافقم باهات. به من گفتن علاوه بر سفیدی موهاش خودش جو گندمی رنگش کرده نمیدونم والا.

ببخشید اسمتون؟
آره مهر ماهیا رنگ طوسی رو خیلی دوس دارن بعید نیست سعید بخاد مش نقره ای بکنه

پاسخ وانیا ب شایسته پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:32

شایسته جان جوابتو در همون پست (چرا سعید معروف دوست داری؟ ) در بخش نظرات گذاشتم عزیزم

parinaz پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:28

سعید تو بازی دیروز خیلی ناراحت و غمگین بود متوجه شدی؟

آره فک میکنم ب خاطر آقای معدنی بود مدتهاست ناراحته اما جلوی تیم بروز نمیده ک توو روحیه بچه ها اثر نذاره اگه موهاشو نگاه کنی خیلی سفید شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد