My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

بازم زنده باد تیم ملی والیبال ایران !

عاقا اصن باختیم ک باختیم فدای ی تار موی کاپیتان ولی خوشم اومد این فرانسویا با بدبختی ما رو بردن ..مربی شون دیگه داشت گریه ش میگرفت بنده خدا ولی اگه میبردیم خیلی خوب میشد..البته تا همینجا هم از تیم ملی کشورمون متشکریم ... ما بهترین تیم دنیااا رو داریم


این دوتا عکس مال بازی دیشب  ایران- فرانسه هست ...کاپیتان سعید معروف از بازی خوب بچه های تیم دارن لذت میبرن ما هم از شادی  و روحیه خوب ایشون لذت میبریم



باور کنین نصف هزی ک کاپیتان دارن میبرن بخاطر بازی خوب مهدی مهدویه  البته مهدی مهدوی خودشو ثابت کرد با پاسها و سرویسای خوب ولی هیشکی کاپیتان معروف نمیشه




پ.ن : ینی هلااااک این راحت بودن کاپیتانم


عاقا من نمیفهمم کاپی باید استراحت میکردن722519_sultan.gif در حالیکه آمپول ب دستشون بود سوپ میل میکردن بعد رفتن  وسط زمین دارن بازی میکننولی ب هر حال تبریک ب همه ... وتشکر از تیم ملی والیبالمون ک جنگیدن بازی نکردن... خدا قوت باید بگیم بهشون ایشالا بازیهای اینچئون باز میدرخشن و اینبار مدال میگیرن 

نظرات 40 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 16:03

سلام من تازه با وبلاگتون آشناشدم.چندتا از پشتای وبلاگتو دیدم خیییییییییییییییییییییییلی به دلم نشست..خیلی دوسشون داشتم..موفق باشید مدییییییر..
منم چندسااااااااااااااااله که سعید معروف رو دوس دارم..
راستی شما ایمیلی از آقای معروف ندارید؟

سلام عزیزم...ممنون گلم
لطف داری عزیز...
نه عزیزم ایمیلی از ایشون ندارم.

parinaz دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 21:52

دختره نوشته: (برا سعید نوشته ها)
سعیدم می خوام گریه کنم.. فردا روز اول مدرسه هس ولی مانتو من اماده نیس ...حالا چیکار کنم ؟؟ دارم دیوونه میشم..اه ..خدا
وانیا میخوام برم مرگ موش بخورم بعد افق محو بشم

خدا صبر جمیل ب سعید بده ...
عزیزم منم با خودت ببر

پریسا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 15:28

وانیا جونم من وبتو خیلی دوست دارم امیدوارم همیشه موفق باشی! میشه لطفا به من بگین آقا سعید جواب شایعات رو چی داده؟؟ خواهش میکنم بگین! خواهش

مرسی عزیزم ...لطف داری
هیچی گفتن مگه همچین ادمایی پیدا میشن ک شایعه بسازن...
توی این عکسم میتونی جوابشونو ببینی ب این ادرس ک یکی از دوستان واسه من گذاشته برو میفهمی
http://upload7.ir/imgs/2014-09/54505821632090510869.jpg

faezeh یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 21:39

اون که اره میام ولی نه مث قبل خواستم امادگیشو داشته باشی شوکه نشی

آهان بعلـــه

parinaz یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 20:51

یا خدا! باز سعیدو زن دادن؟فک کنم این بار ششم یا هفتم باشه.این قضیه اخر میشه مثل داستان چوپان دروغگو حتی اگه واقعا هم زن بگیره کسی باورش نمیشه از بس که زیاد شایعه درست کردن

آره نه دیگه ازدواج کنه همه میفهمن نمیشه مخفی ش کرد

faezeh یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:42

میدونم دوریم برات سخته اگریه نکن عزیزم زود برمیگردم اونجوری نزن تو صورتت دلم اتیش میگیره طاقت بیار گلم
بیتابی نکنیا
بای دوستم

از دست تو فائزه
حالا هر وقت تونستی سر بزن نری حاجی حاجی مکه شی

سحر یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 18:54

وانیا جون یه چیزی میگم تو رو خدا ناراحت نشیا
تو رو خدا اگه چیزی میدونی بگو منظورم راجع به کاپیتان و همون شایعه دومی هست

عزیزم باور کن من هیچی نمیدونم آخه از کجا باید بدونم؟!

pani یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:52

kheily motmaen harf mizani !!
shayadam ba saeid ertebat dari!!!!!!
ama man duruq nagoftam

من تا حالا ایشون از نزدیک ندیدم چ برسه ب اینکه باهاش ارتباط داشته باشم! نیازی هم ندارم دروغ بگم !
نگفتمم شما دروغ میگی ...فقط نمیخام چیزی ک برای خودم درست بودنش مشخص نشده از این وب ب جاهای دیگه پخش بشه!
شما هم خودتو خسته نکن چون من نظرات اینچنینی تایید نمیدم!

faezeh یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:43

مرسی.باشه

خواهش عزیزم

faezeh یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:39

نمیخوام فک کنن ضعیفمو جا زدم خیلیا طاقت نمیارنو میرن ولی من چیزیو نصفه ول نمیکنم

آفرین ...ادامه بده

pani یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:36

!!!!!!!!!!!!!!!pas doroste k coment mano taeid nadadi
khodetam midooni doroste o shayee nist vainiya khanoom!!!!!!!!!!!!!!!

نخیر ! تایید نکردم چون بهیچ عنوان دلم نمیخاد بخش نظرات تبدیل بشه ب چت روم واسه حرفای خاله زنکی! اینو بارها گفتم راجع ب این مسایل ک راست و درست بودنش مشخص نیس نظر نزارید!

سحر یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:22

وانیا جوون اینستایی؟
نظرات میخونی؟
چرا سعید نمیگه نمیخواد ازدواج کنه چرا نمیگه شایع ست اینم تکذیب کنه خیالمون راحت شه به شک افتادم

آره عزیزم
والا من چی بگم...
اینم شایعه ست عزیزم حساسیت نشون نده

faezeh یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 16:55

سلام وانیا خوبی؟
حال میکنی اول مهر راحتیا
من فردا دیگه باید برم استرس و اضطراب شروع شد دیگه نمیتونم مث قبل بیام وبت لحظات خوبیو داشتم اینجا دلم برات تنگ میشه کی دبیرستان تموم میشه و من برمیگردم خونه
فعلا خداحافظی نمیکنم تا فردا دوباره میام (برم تا گریم نگرفته؟)

سلام عزیزم...مرسی گلم
آخی...البته منم توی مهر کمتر میام نت چون کلاسام شروع میشه تو هم غصه نخور دبیرستان خیلی زود تموم میشه و میری دانشگاه اونجا تا حدودی خلاص میشی
منم دلم برات تنگ میشه عزیزم هر وقت تونستی بیا خوشحال میشم
تا فردا ...

parinaz یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 16:38

اره موافقم. راستی ادمین پیجش تو فیسبوک گفت میخوان باهاش حرف بزنن که بیاد فیسبوکو خودش اداره کنه ولی نمیدونم چرا نمیتونم باور کنم حتی اگه راستم باشه سعید قبول نمیکنه

وااا مگه سعید بیکاره ؟!
منکه بعید میدونم اینکار کنه ! فقط دعا کنن سعید همین اینستاشو داشته باشه بقیه پیشکش

سحر یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 16:32

وانیا جوون میتونی بری اینستای کاپی خیلی جالب شده که خودش جواب داده
خیلی کاپی رو عصبانی کردن اونم جوابشونو داد

آره عزیزم الان همونجا بودم...
آره جالب شده ...من عاشق اونیم ک وسط کامنتا صلواات میفرسته

parinaz یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 16:31

اره بابا اعصاب نداره اخه از وقتی هم که اینستاشو دوباره اکتیو کرده کلا زیاد چرت و پرت گفتن. خودت که در جریانی. دیگه سر این موضوع یهو ترکید دیگه

والا منم بودم کلافه میشدم مگه آدم آستانه تحملش چقدره!
سعید باید کامنتا رو از ی فیلتر رد کنه بعد ببینه ک ناراحت نشه اگه ادمین داشته باشه خیلی بهتره

parinaz یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 16:21

خواهش عزیزم.بعللله میخونه. گویا چند نفرم بلاک کرده

جالب شدااآ ولی کاپی بد عصبانی میشه من میترسم ازش

parinaz یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 15:11

سلام خوبی؟نمیدونم شنیدی یا نه اینکه شایعه کردن سعید و سید نمیخوان برن بازیای اسیایی. برای اولین بار سعید سنت شکنی کرد و جواب کامنتا و شایعه رو داد
http://upload7.ir/imgs/2014-09/54505821632090510869.jpg

سلام عزیزم
مرسی گلم
واقعن؟ چ جالب نمیدونستممم ایوللل ب کاپی
مرسی پریناز جونم
پس نتیجه میگیریم سعید کامنتا رو میخونه

فاطمه یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 14:22 http://www.fatemeh176.blogfa.com

سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی ~~............$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرت هستم. '$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$.......

mehromah یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 11:39 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااام خوبی؟دلم برا وبو تو تنگولیده بود..چه خبر؟وای از بازیا نگو که هیشکدومو نتونستم ببینم ..
کاپی بیچاره سرما خورده بود انقد دلم براش سوخت (اگه پیشه مامانش بود سوپ میخوردا)
حیف شد ولی مقام 6 هم خیلیییییییییییی خوبه..
راستی سید بهترین مدافع شد ولی کاپی جدول دوم شد نه؟
الهی بمیره اون المانیه...
کاش کاپی بهترین پاسور میشد..

سلااااااام عزیزممم رسیدن بخیر
چ خوب کردی اومدی
آره دیدی سعید چاییده...مامانم دیروز میگفت بنده خدا مامانش الان چقدر دلش هوای بچه شو میکنه
نه دیگه بچه ها فینالیست نشدن ک از بین فینالیستا بهترینا رو انتخاب میکنن
کاپی ک همیشه بهترینه ... اگه بچه ها ب فینال میرسیدن صددرصد سعید اول میشد

zohre یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 10:50 http://beautyword.blogfa.com

دختره ﺩﺍﺷﺖ ﺩﻭﻍ ﻭ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﻭ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﻣﯿﮑﺮﺩ

ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯾﺎ ﭼﯿﻪ؟

ﮔﻔﺖ ﺩﻭﻍ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﺎﺭﻩ ﻗﻬﻮﻩ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﺎﺭﻩ

ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻣﺨﻠﻮﻃﺶ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﻭﺍﺭﺩ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺧﻮﺍﺏ ﻭ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﮐﻨﻪ؟

ﻓﻘﻂ ﻭﺍﺳﺶ ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ

احتمالا مست بوده !

مینا یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 00:52 http://vallyball.avablog.ir

اپم وانیا جون

sara شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:30

Tabriiik
ein magham kheiliiii haM Arzesh daer chon kheiliii Zahmat keshidan

مرسی عزیزم
بعله...

Felora شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:18 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

کاپیتان یه دونه باشه .توهر موقعیتی به فکره تیمه.
با مسئولیت....
خسته نباشه بهترین پاسورمون

عزیزه دله
بعله کاپی ما بهترینه

faezeh شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:49

خیلی لطف میفرمایید بانو

خواهش میشه عزیزم

سحر شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:37

وانیا جون تبریک مقام ششمی تیم والیبال که تا حالا به ما نرسیده بود
منم گفتم چرا سعید آوردن باید استراحت میکرد معلوم بود کاپی له له بود از خستگی ولی مثل همیشه عالی عالی

مرسی عزیزم منم تبریک میگم
آره دیگه کاپیتان خوب و مسولیت پذیر همینه دیگه اینجوری از خودش مایه میزاره.

Felora شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:11 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

اگه می خوای برات پیدا کنما
فک کنم گفته بودن صفحه شخصیه آقای مهررانفر....
یه چیزی تو این مایه ها

مرسیییی عزیزممم...البته پیداش کردم ...اینستای دلارام همین دوستم ک اینجا وب هم داره دیدم البته مال دلارام انگار زوم بود چون کیفیتش فرق داشت با مال شما

Felora شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:08 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

6 ام که شدیمو.
من که یهو دیدم کاپی تو زمینه ولی معلوم بود خوب نیس

آره دیگه واسه خودش رکوردی بود
آره من هی میگفتم خدا کنه بره رو صندلی ذخیره ها بشینه ی چایی یا شیر گرم بهش بدن بعد مامانم میگفت تب داره بچه شیر بخوره بدتر میشه آبجیمم مسخرمون میکرد میگفت آره الان پتو و سوپ شلغم واسش گذاشتن رو صندلی ذخیره ها...
ولی خیلی دلم سوخت خیلی ب خودش فشار میاره

faezeh شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 19:42

املای خودت ضعیفه
دستشون

مگه من چیزی گفتم؟!
اصن من بالا حرف تو حرف نمیزنم

faezeh شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 19:41

دشتشون درد نکنه

delaram شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 19:36 http://aralya.blogfa.com

مرسی عزیزم
الان که میخوام برم خونه خالم ولی وقتی برگشتم حتما حتما میذارم

خواهش گلم
مرسی عزیزممم...چ حلالزاده ایاااآ همین الان اینستات بودم

مینا شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 17:37 http://vallyball.avablog.ir

من یه معلم مجرد خعلی جون داشتم کپی همین عکس سعیده
به خدا
وقتی میومد دوستم میگفتم مینا
سعی سعید
هر وقتم صدام میکرد همه میزدن زیر خنده

چ جالب !
ولی اینو بدون هیشکی سعید نمیشه

faezeh شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 14:34

سعید نمیخواد امروز بازی کنه؟سرما خورده؟

سعید نیاد عزیزم ! دیدی ک اومد ... ینی عمرا ی دو دیقه استراحت کنه

Felora شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 14:29 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

اشکال نداره.همشون خیلی خوبن.دستشون درد نکنه....

فک کنم با این مصدومیت 6 ام بشیم
ولی آقای مهدوی هم خیلی خوبن.

آره واقعن...
ایول ب این حدس

مائده شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 13:37

عاشق سعیدم
فداااش شم با اون خنده هاش

آره قشنگ میخنده...

مینا شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 12:18 http://saeidmarouf.vcp.ir

اره دیدم اینم ادرسش

عه چه جالب ! میرم میبینم...
رفتم دیدم اینکه سایت نیست عزیزم وبلاگه! ورداشته اسم سایت رسمی روش گذاشته!! زمانی رسمی میشه ک کاپیتان اعلام کنه وگرنه از اینجور وبها زیاده !

مینا شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 12:16 http://vallyball.avablog.ir

خعلی هم خوب شد باختیم
الهی بمیرم
بیچاره ها خسته شدن
راستی من اخر نفهمیدم چرا سعید تو فیلم بعد صعود گریه میکرد؟

آره بابا سعید نصف شده از بس لاغر شده همش حرص میخوره ...الانم ک سرما خوردهدوس دارم بازیا تموم شه بچه ها زودتر برگردن سر خونه زندگیشون
والا اگه تو فهمیدی منم فهمیدم!

سحر شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 02:18

فدای سرشون
وانیا جون عکسا عالیه
کاپی ما حرف نداره
کاراش اختصاصی خودشه

آره واقعن ...
مرسی عزیزم
بعله...

faezeh شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 00:28

تکه کاپیتان

بعلــــه

faezeh شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 00:19

مرسی گلی
کفشاشو دراورده بزنه تو صورت یکی شایدم زده که میخنده

خواهش عزیزم
زده توو مخ مربی فرانسویا
ولی کاپی کلن راحته ی عکس ازش دارم وسط اتوبوس از اینور ب اونور پاشو دراز کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد