My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

رای ما کاپیتان سعید معروف ;-)



بچه ها ب این آدرس برید و ب کاپیتان رای بدیدشکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب, الان در صدر هستن باید در صدر هم بموننشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,get cute,smiley funny,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,در ضمن رای گیری بالا رو هم یادتون نره(پست ثابت بالای صفحه رو میگم) هر روز رای بدید نه اینکه ی روز رای بدید ی روز یادتون بره ندید ...ینی رای کاپی کم باشه کشتمتونشکلک خرگوش,شکلک چکش,شکلک تعمیرات,,emoticon rabbit,get hammered,smiley Repairs,,التعبیرات الأرنب,الحصول على إبرامها ,إصلاح مبتسم,


http://www.worldwidejobs.org.uk/volleyball-player-of-the-year/

نظرات 24 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 3 آبان 1393 ساعت 14:39

http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=1180940&title=%D8%B3%D9%88%D8%A1%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87_%D8%A7%D8%B2_%C2%AB%DA%A9%D8%A7%D9%BE%D9%8A%D8%AA%D8%A7%D9%86%E2%80%8C_%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81%C2%BB

ادرس لینک عوض کردم

sadaf سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 13:34 http://sdf76

سلام میشه ازتون ی خواهشی بکنم؟میشه به ازیتا یکی از لینکاتون بگید با من تماس بگیره؟

ینی چی ؟؟ چ خواهش بیجایی!! مگه خودتون نمیتونید ک از من میخاید؟!

شادی جمعه 4 مهر 1393 ساعت 22:16

عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری ولی این ادرس وب رو توی لاین بهم داده بودن وگفته شده یک سری ادم از خدا بی خبر با بوجود اوردن این پیام با گرفتن هر رای از شما کلییییی پول به جسب میرنه پس گول نخورید بازم ممنون

مرسی عزیزم نظر لطفته ... شادی جان همه سایتها همینجوری کسب درامد میکنن همین گوگلی هم ک هممون سرچ توش میکنیم همینجوری کسب درامد میکنه ب هر حال ممنونم از اینکه گوشزد کردی گلم

سارا چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 21:45 http://kafemoda.mihanblog.com/

وای چقدرقشنگ عزیزم کارت عالیه ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهنرمندمن....

مرسی عزیزم
نظر لطفته گلم

دیانا سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 17:06 http://bahalmahal.blogfa.com

سلام وانیا جون من دیانام نویسنده ی وبلاگ مهرو ماه جون وبلاگت عالیه 20 20 خوش حال میشم به وبلاگ منم سر بزنی . ممنون .

سلام عزیزم
مرسی گلم
حتما

ساناز سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 14:52

سلام عشقممم
وانی چیکار داری میکنی اینجا رو چیکار کردی !!!
وانی این پسره انقدرا هم شاخ نیس تو این کارا رو واسش میکنی راستشو بگو چی توی سرته اگه میخوای بگی میتونی عاشق باشیو اینا.. دیگه تمومش کن وانی این لوس بازیا بهت نمیاد!!!
منکه بهش رای نمیدم
شوخی کردم بابا بهش رای میدم اونم بخاطر تو :-)))
وایسادم ببینم تا کی پای این وایمیسی ;-P
میدونم این دفعه هم باز منو میزنی ببینیم:-))))))))

سلااااااااااااااام عزیزم
ساناز باز اومدی بری بالا منبر
اتفاقا چون شاخ نیست و خوب و ساده ست من ازش خوشم میاد
برو بابا... من دوسش دالم تو چیتال دالی
مرسی عجیییجم
خوبه خودت میدونی ...خب راجع ب سعید بد نگو

سحر سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 14:04

وانیا جون دیشب اینستا بودی
فهمیدی؟ نظرات اون پسره امیر میگم
الهی بمیرم واسه کاپی

وااای آره ...دیشب همش میگفتم خدا کنه سعید اینا رو نبینه اعصابش خورد میشه هر چندمزاحم و بی فرهنگ همه جا هست اینستا ک جای خود داره ! بلاک و ریپورت هم کنی باز یکی دیگه میاد ...

ترانه سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 01:29

سلام وانیا چرا انگشت کوچیکه کاپی خوب نمیشه دیگه الهی بگردم اصن چی شده

سلام عزیزم
والا من نمیدونم !

shiva سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 00:20

عزیزم من خبرنگار نیستم فقط یه دانشجوی بیچارم که چون همه ازش توقع دارن باید بهترین و مستند ترین مطالب رو ارائه بده و همین خبرنگار نبودنم باعث دردسره من با ایمیلم کارم راه میفته خواستار شمارم چون خب ساخت یه ایمیل به اسم یه نفر دیگه کار ساده ایه اما شماره رو از طرقی میشه فهمید مال خودشونه یا کس دیگه ای وگرنه من هیچ گونه قصد مزاحمتی ندارم واسه همینم دارم به هر دری میزنم که یه راه ارتباطی با یک از اعضای تیم پیدا کنم و چون این وب مختص آقای معروف هست از شما درباره ایشون پرسیدم. ببخشید اگه سوء تفاهمی پیش اومد

دور از جون عزیز چرا بیچاره ؟! نه با ایمیل ک ب نتیجه نمیرسی تنها راهش اینه برید ایشون حضوری ببینید حالا یا توو فرودگاه یا هتلشون ...چون اگه شمارشونم داشته باشید شاید جواب ندن ! ولی وقتی حضوری ببینی بهتره !
درسته من اینجا بیشتر از سعید معروف مینویسم ب قول شما مختص ایشونه اما نه ایشون نه هیچکدوم از اعضا تیم با این وب ارتباط ندارن باور کن من حتی نمیدونم کاپیتان این وب دیدن یا نه واسه همین نمیتونم کمکی بکنم!
خدا ببخشه دوست عزیز ب هر حال اینجا فضای مجازیه و هر چیزی محتمله!

shiva دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 20:28

چرا عزیزم ولی توی خونه شیوا صدام میکنن و چون کامنتا تایید نشده بود من نمیدونستم با کدوم اسمم اومدم این شد که دو تایی شد وگرنه قصد دیگه ای در کار نبود و باور کنید فقط و فقط یه مصاحبه و یه چیزایی حول تربیت بدنی به طور حرفه ایه... راستی دلیلی داره که سنتونو نگفتین؟ چند مدته دارم وبلاگ هوادارای والیبالیستا رو واسه مقالم(اون مصاحبه بخشی از تحقیقات میدانی مقالمه) دنبال میکنم و دوست داشتم ببینم ادمین های وب ها چند ساله هستن

آهان ک اینطور!!
عزیزم شما اگه خبرنگاری یا اگه با اصحاب رسانه در ارتباطی خیلی راحتتر ب شماره افراد دسترسی داری تا من !
من سنمو توو پروفایلم گفتم اینطور ک معلومه شما ندیدی باز میگم من 23 سالمه و سال گذشته از یونی فارغ التحصیل شدم و برعکس اغلب کسانیکه واسه سعید وب ساختن تینیج نیستم
برای منم جالب شد ک این چ مقاله ایه

زهره دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 16:47 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم بدو بیا اپم

پریسا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 15:32

وانیا جون من وبتو خیلی دوست دارم امیدوارم همیشه موفق باشی! میشه لطفا به من بگین آقا سعید جواب شایعات رو تو اینستاشون چی دادن؟؟ خواهش میکنم بگین. خواهش...

جوابتو توی نظرات پست پایینی دادم عزیزم

سحر دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 12:56

وانیا جون اینو دیدی؟
http://instagram.com/p/rcgB4LPzxl/

قبلا چند جا دیده بودم عزیزم راستش یادم نمیاد همین آدرس بود یا نه

mahla دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 12:40

وانیا جان شما چند سالته؟

میتونم دلیل سوالتونو بپرسم؟!
در ضمن شما احتمالا همین شیوا توی کامنت قبلی نیستید؟!!

shiva دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:42

سلام وانیا خانوم... وبتون عالیه... میگم شما شماره تماس یا ایمیلی از آقای معروف ندارید واسه یه مصاحبه مطبوعاتی باید باهاشون هماهنگ کنم... به هر دری زدم جور نشد.... تو رو خدا یه جستجو واسم بکنید واقعا گیرم.. ممنونم

سلام...مرسی لطف دارین
خیر من شماره ای از ایشون ندارم...متاسفم من کسی رو نمیشناسم ک بتونم شماره ایشونو ازش بگیرم...اگرم میشناختم فک نمیکنم کار درستی بود ک شمارشونو بدم!

شقایق دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:25

چه عکس باحالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سعید خیلی لپ کشونیه
عشقههههههههههههه

مرسیی
بعله...

Felora دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:15 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

ینی من عاشق اینجور عصبانیت هام.
چون خودمم خیلی عصبی میشم.

آره منم دوست دارمم اما دیروز واقعن ترسیدم

مینا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 09:59 http://vallyball.avablog.ir

رای سعید از همه بیشتره؟
ایول

آره

مینا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 09:57 http://vallyball.avablog.ir

ببین من که هر روز رای میدم
میخوای منم بذارم تو وبم؟

آره هر چی رای بیشتر باشه بهتره

دوست عزیزو فرهیخته گرامی وانیا
از شما برای شرکت در سومین جشنواره مجازی کتابخوانی و همچنین پذیرفتن همکار افتخاری، جهت کمک به اجرای این برنامه دعوت به عمل می آید.

sara یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:30

0h 0h
che Aksiiiiiii
Albate k ray Midiiiiiiim

مرسییی

مینا یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:16 http://vallyball.avablog.ir

قربانت
عجقمه
عجقققققققققق

عجیج منم هس

Felora یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 22:25 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

درود وانیاجون.مررررسی.
وااای خودشم کامنت گذاشته بوده!!!! دیدی؟
در رابطه با شایعاتی که گفته بودن معروف و موسوی تو بازی های آسیایی بازی نمی کنن

سلام عزیزم
آره دیدمممممم...وااای چقدر سعید بد عصبانی میشه

سحر یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 20:53

منم رای دادم
وانیا جون مرسی ببخش ناراحتت کردم

آفرین
خواهش عزیزم...اشکال نداره گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد