My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

کاپیییییی عاشقتم :)

خب هنگ کنگ بردیمشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک یوگا,شکلک تمرکز,شکلک دست تو چشم,,get cute,smiley funny,smiley Yoga,get focused,The smiley eyes,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,مبتسم الیوغا,الحصول رکزت,عیون مبتسم, اصن بازی جالبی نبود ...شکلک عفاده,شکلک ناز و ادا,قیافه گرفتن,,smiley Fadh,get cute and say,gesturing,,مبتسم فعاضه,الحصول على طیف ویقول,مشیرا,اصن هیجان نداشت !شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک خواب آلو,شکلک خوابالود,شکلک خواب,شکلک خمیازه,,get cute,smiley funny,get lazy,get sleepy,get more sleep,smiley yawn,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الکسل,الحصول على نعسان,الحصول على مزید من النوم,م



هیجان اصلی روی نیمکت ذخیره ها بود... ک کاپی باز کتونی شونو درآورده بودن ...ینی عاااااشق این راحت بودنشمشکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب, همین کارا رو کرد منو روانی خودش کرد دیگه ...راستی بازم تولد کاپی مبارکشکلک تولد,شکلک کیک تولد عجیب,شکلک کیک تولد جالب,,get born,smiley birthday cake strange,smiley birthday cake fun,,الحصول على ولد,مبتسم کعکة عید میلاد غریبة,مبتسم کعکة عید میلاد المتعة,



پ.ن : میگن بچه ها نشستن رو نیمکت موز و بیسکوییت خوردن ..ینی انقدر بازی بی هیجان و توو روال عادی بوده ! شکلک غذا خوردن,,get food,,الحصول على الغذاء ,


دیدید هند رو هم بردیم شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,get cute,smiley funny,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک, هر چند این بازی هم مثه بازی با هنگ کنگ دس گرمی بود واسه تیم ما شکلک عشوه,شکلک ناز کردن,شکلک لوس,شکلک لوس بازی,,smiley coquetry,cute emoticons off,get spoiled,smiley Los games,,مبتسم التدلل,لطیف المشاعر قبالة,الحصول على مدلل,مبتسم لوس ألعاب, وااای چقدر خوشحال شدم کاپی امروز بازی کردن ...و اون دوتا جاخالی خوشگلی ک دادن حسابی سر ذوق آوردمونشکلک هنرنمایی,شکلک های هنری,,smiley Performance,icon art,,مبتسم الأداء,رمز الفن,



پ.ن : من همش امروز فک میکردم آمیتا باچان میاد وسط زمین ... یا وقتی هندیا باختن ی آواز سوزناک هندی میخونن و اینا ...یا وقتی سعید اون جاخالیا رو زد مربی هندیا بگه راجو سعید من تو را کشتن کرداهه ... نمی دونم چرا تریپ هندی ورداشته بودم امروزشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مرموز,شکلک موزی,شکلک مشکوک,شکلک خنده ی موزیانه,,get cute,smiley funny,get weird,smiley banana,get suspicious,smiley smile dishonest,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول غریب,مبتسم الموز,الحصول ا


مالدیو رو هم ک تیم قدرتمندمون بردن...بخدا اُفت کلاس داره واسه بچه های تیم این بازیای دس گرمی ...هی الکی انرژی کاپیتان میگیرنشکلک خسته,شکلک عرق کرده,شکلک جدید,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های بامزه,شکلک های خنده دار,,get tired,get sweaty,new faces,get cute,smiley funny,,تتعب,الحصول تفوح منه رائحة العرق,وجوه جدیدة,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,


خب تیم قطر هم ب جمع لوله شدگان توسط تیم ما پیوست شکلک خرگوش بازیگوش,شکلک بازی,شکلک تفریح,شکلک سرگرمی,شکلک فرم رقص,شکلک تمرین رقص,,get naughty rabbit,get games,smiley fun,emoticon entertainment,smiley dance form,faces practicing dance,,الحصول على أرنب مطیع,الحصول على ألعاب,مبتسم المتعة,التعبیرات الترفیه,امروز وقتی بازی دیدنی بچه های تیممون دیدم فهمیدم بابام راس میگفت ما لهستان هم میبردیم ما پتانسیل قهرمان شدن داشتیم فقط کم شانس بودیم شکلک آب قوره,شکلک گریه,شکلک اشک های سرازیر,,smiley Qvrh water,smiley cry,Smiley tears flowed,,مبتسم المیاه ,صرخة مبتسم,دموع مبتسم تدفقت, ولی خب اینجا اول میشیم تلافیش درمیاد... من امروز خیلی خوابالو بودم اول بازی اینجوری بودمشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک خوابالو,شکلک خوابآلود,شکلک خواب,,get cute,smiley funny,smiley Khvabalv,get sleepy,get more sleep,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,مبتسم Khvabalv,الحصول على نعسان,الحصول على مزید من النوم,بعد ک کاپی دیدم سرحال شدمشکلک خرگوش زبل,شکلک تخیلی,,emoticon rabbit Zbl,smiley-fiction,,التعبیرات أرنب ZBL,مبتسم الخیال,  در ضمن اونایی ک میگن ریش ب کاپی نمیاد خیلی بی ذوقن شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مبارزه,شکلک بروسلی,شکلک جنگجو,,get cute,smiley funny,smiley campaign,smiley Brussels,smiley warrior,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,حملة مبتسم,مبتسم بروکسل,مبتسم المحارب,



خب بسلامتی میزبان رو هم بردیم شکلک بروسلی,شکلک مبارزه,,smiley Brussels,smiley campaign,,مبتسم بروکسل,مبتسم حملة, من نفهمیدم ک چی داور ب کاپیتان کارت زرد داد ؟!! کاپیتانو ناراحت کرد بی ادب شکلک دعوا,شکلک عصبانی,شکلک خشن,شکلک بی اعصاب,,get action,get angry,get tough,get the nerves,,الحصول على العمل ,تغضب,الحصول صعبة,الحصول على الأعصاب, ولی اشکال نداره مهم اینه ک بردیم شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,get cute,smiley funny,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,


پ.ن : داور اول خر است 


هیچی دیگه کویت رو هم بردیم ..شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک دیوانه,شکلک خسته,شکلک روانی,,get cute,smiley funny,get crazy,get tired,get emotional,,الحصول على لطیف,.اصن اسم این آپ باید میزاشتم " بازم میبریم"شکلک بازی گوشی,شکلک بازیگوش,شکلک بال زدن,,smiley phone games,smiley mischievous,Smilies wings,,مبتسم ألعاب الهاتف,مبتسم مؤذ,أجنحة الابتسامات,اینکه آپ نمیکنم چون داغونم اساسی اونم بخاطر اینکه تمام عکسای سعید از سیستمم پاک شده تازه بک آپ سیستمم اف بود ینی اعصابم چن روزه بهم ریخته شده بود ... مثلن الان اعصابم بهم ریخته ستشکلک دیوانه,,get crazy,,الحصول على مجنون,



ایشالا فردا چین رو هم میبریمشکلک قطار,شکلک تمرگز,شکلک مسخره بازی,شکلک گردش,,get the train,smiley Tmrgz,smiley Ridiculous,get working,,الحصول على القطار,مبتسم Tmrgz,مبتسم سخیفة,الحصول على العمل ,


این عکسم از وب فلورا جونم برداشتم (کلوپ هواداران والیبال و سعید معروف ) اگه برداشتید منبع ذکر کنید.



پ.ن : کاپی امروز دیگه کتونی شونو درنیاورده بودن در عوض چارزانو نشسته بودن روی صندلی ...معلومه حوصله ش سر رفته ...شکلک دیوانه,شکلک خرگوش دیوانه,شکلک روانی,,get crazy,get mad rabbit,get emotional,,الحصول على مجنون,الحصول على الأرنب المجنون,الحصول العاطفی,


من بازی ایران- چین ندیدمشکلک آب قوره,شکلک گریه,شکلک اشک های سرازیر,,smiley Qvrh water,smiley cry,Smiley tears flowed,,مبتسم المیاه ,صرخة مبتسم,دموع مبتسم تدفقت,ندیدم... ندیدم... ندییییییییییدم  شکلک خودزنی,شکلک سر به دیوار کوبیدن,شکلک خسته,,smiley self-immolation,smiley banging head against the wall,get tired,,مبتسم التضحیة بالنفس,مبتسم رئیس ضجیجا ضد الجدار,تتعب,من فک کردم بازی ساعت 2 نشون میده ...حتی احتمال هم ندادم اون ساعت نباشه ک برم ساعت دقیقشو دربیارمشکلک خداحافظی,شکلک بای بای,شکلک جدایی,شکلک بادبزن,شکلک وداع,شکلک گریه,,smiley-bye,smiley bye bye,smiley separation,smiley fan,smiley Farewell,smiley cry,,مبتسم وداعا,مبتسم وداعا وداعا,مبتسم الانفصال,مبتسم مروحة,صرخة مبتسم, باورم نمیشه جا موندم  شکلک مدل,شکلک مدلینگ,شکلک خرگوش روی صحنه,شکلک صحنه نمایش,شکلک پرژکتور,شکلک صحنه,,get model,smiley Modeling,emoticon rabbit stage,screen icon,smiley projector,get set,,الحصول على نموذج,مبتسم النمذجة,مرحلة أرنب التعبیرات,رمز شاشة,مبتسم العرض,الحصول على تعییاونم امروز ک کاپی هم بازی کردنشکلک جوهر,شکلک جوهری,آیکون جوهر,آیکون جوهری,آیکون خرگوش,آیکن عصبانی,آیکن خسته,,smiley essence,smiley Ink,icon essence,icon Ink,icon Rabbit,icon angry,icons boring,,مبتسم جوهر,مبتسم الحبر,رمز جوهر,حبر أیقونة,رمز الأرنب,رمز غاضب,اگه سر کلاس بودم یا مسافرت بودم دلم نمیسوخت ناراحتم ک خونه بودمو ندیدمخرگوش بد شانس,شکلک بدشانسی,شکلک بدشانس,شکلک ابر,شکلک ابر سیاه,,rabbit bad luck ,get hit,get unlucky,smiley cloud,smiley black cloud,,الأرنب سوء الحظ ,الحصول على ضرب,الحصول على محظوظ,مبتسم سحابة,مبتسم سحابة سوداء,آخه چرا ؟ چراااااا؟شکلک خرگوش خوابالود,شکلک خرگوش خواب,شکلک خوابالو,شکلک خوابالود,شکلک گخرگوش گیج,,get sleepy rabbit,emoticon rabbit sleep,smiley Khvabalv,get sleepy,smiley Gkhrgvsh Confused,,الحصول على أرنب نعسان,التعبیرات أرنب النوم,مبتسم Khvabalv,الحصول على نعسان,مبتسم Gولی چ خوب شد بردیم فردا هم میزنیم ژاپن داغون میکنیم شکلک رقص,شکلک رقص خرگوش کوچولو,شکلک رقص گروهی,شکلک خرگوش سفید,شکلک خرگوش سیاه,شکلک خرگوش دیوانه,شکلک خرگوش بامزه,,get dancing,smiley Dance Little Rabbit,smiley dance group,smiley White Rabbit,smiley Black Rabbit,get mad rabbit,smiley funny Rabbit,,الحصول  اصن من از الان مدال طلا توو گردن بچه های تیم میبینم شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,get cute,smiley funny,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,


هورااااااااااااا.. بردیممم... تیم ما قهرمان شد دیگه فقط رقص و شادی... شادی شادی رقص و شادی



نظرات 55 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 18:55 http://volly4.blogfa.com

سلام وانیاجون عزیزم وبلاگت عالیه عالیه حرف نداره واقعا بهترین وبلاگه میشه من بعضیی عکساتو کپی کنم راضی که هستی؟؟ممنون میشم خبرم کنی؟

سلام گلم...مرسی عزیزم
آره گلم...گفتم ک با ذکر منبع باشه اشکالی نداره

پاسخ وانیا ب عسل پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 12:05

عسل جان ممنون از نظر لطفت عزیزم...راجع ب چیزی هم ک گفتی مهم اینه ک هممون ی هدف مشترک داریم و اونم اینکه از کاپیتان حمایت کنیم موفق باشی عزیزم

nazli شنبه 12 مهر 1393 ساعت 16:42

اره منظورم رنگ فونت بود ...... اره رنگ روشن تو همین اپ اذیت میکنه خوب با تیره بنویس گلم...
راستی تو اینستاگرام هستی....؟؟؟؟؟

عزیزم فونت تیره کنم اصلا خونده نمیشه چون قالب وب ی طوریکه باید فونت روشن بنویسم اگه قالب عوض کنم شاید بشه با تیره نوشت ولی تا آخر مهر ک همین قالبه !
البته برای اینکه با مبایل میای بتونی متن بخونی از منو سمت چپ اون بالا مبایل بزن ک راحت بخونی ...
نه عزیزم نیستم

parinaz جمعه 11 مهر 1393 ساعت 21:00

ای بابا چرا خیلیا تونستن تو طول مسابقات برن تو هتلشون با بچه ها عکس بگیرن.اره منم میترسم سعید دیگه ادامه نده ولی کاش چند سال دیگه بمونه

عزیزم تو برو در خونه سعید اینا توو حیاطشون وایسا عکس بگیر تازه خیلی هم عالی
آره...خدا کنه

parinaz جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:49

نه بابا من از این شانسا ندارم.تیممون فقط تجربه یه المپیک کم داره ایشالا با همین گروه تو المپیک مدال بیاریم

نه پری اینجوری نگو تو خیلی شرایطت بهتر از منه ک توی تهرانم دستمم ب هیچ جا بند نیس... نهایت خودمو بکشم با مامان بابام ی تریپ بیام ارومیه !
ایشالا...ولی سعید توی این مدت خیلی تحت فشار بود خیلی خسته شده میترسم ادامه نده!

parinaz جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:44

حالا بدون والیبال چیکار کنیممن دلم تنگ میشه

عزیزم تو ک ارومیه ای میتونی بری سعید ببینی من چی ؟

سحر جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:43

آره راست میگی دقیقا جنگ جهانی میشه

parinaz جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:36

نشون نداد چون سانسورش کردن

آهان اینو بگو از تی وی نشون نداده

سحر جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:35

وانیا جوون تبریک
وای منم همین کار امیر دیدم مردم از خنده
خدا رو شکر دست کاپی نخورد

مرسی عزیزم منم تبریک میگم
آره... ینی جنگ جهانی سوم میشه... فک کن سعید ی عکس کنار ی دختر وایساده انداخته تا الان سرش جنگه چ برسه دست رو سر دختر مردم هم بکشه

parinaz جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:29

دیدی چطوری خوشحالی میکردن.موقع حرکات موزون دست امیر خورد به کله خانومه. نفهمید چطوری عذرخواهی کنه یهو دستشو کشید به موهاش قضیه این بود

آره شادی و مسخره بازیاشونو دیدم اما این قضیه امیر ندیدم
واقعن اینجوری بوده ؟!چ خنده دارا فک کنم ب دختره گفته نازی نازی

lena جمعه 11 مهر 1393 ساعت 19:49 http://ravani72.blogfa.com

سلآم میشه بگی آهنگتو از کجا میتونم گیر بیارم ؟
هم لینک دانلودشو هم کدشو واسه وبلآگ :) ؟

سلام
عزیزم کدوم آهنگو میگی ؟ اگه آهنگی ک روی وبمه میگی من لینک دانلودشو ندارم.... اگه برنامه دانلود منیجر داری تا وارد وب بشی ازت میپرسه ک این آهنگ دان کنم ... اینو میگم چون من باید فرصت کنم برم آهنگ آپلود کنم بعد لینک مستقیم بگیرم زمان میبره اما اینجوری زودتر ب نتیجه میرسی

parinaz جمعه 11 مهر 1393 ساعت 18:28

هورررررا تبریک میگم بچه ها خیلی زحمت کشیدن افرین.
تو این عکس امیر غفور چیکار میکنه؟به موهای خانومه چیکار داره وای مردم از خنده
http://upload7.ir/imgs/2014-10/70250455346087379231.jpg

منم تبریک میگم عزیزم...آره خدایی خیلی زحمت کشیدن زودتر بیان ایران ی کم استراحت کنن من جای اونا نصف شدم
پری از دست تو فک کنم عکس اینجوری نشون میده آخه از نمای دوره! شایدم داره واقعن دس میزنه ببینه موهای خود خانوم هست یا مو مصنوعیه

sara جمعه 11 مهر 1393 ساعت 16:52

Tabriiiiiiiiiiiiiiiik
Tabriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
alee budan
medale tala hagheshun bud

منم تبریک میگم
آره واقعن...

سارا جمعه 11 مهر 1393 ساعت 11:33 http://kafemoda.mihanblog.com/

سلام.بازی امروزوببین ساعت2

سلام عزیزم باشه از الان رفتم مستقر شدم جلو تلویزیون

nazli پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 21:54

جورابش چقدر تمیزه....
خوش به حالش..... والا......

آره...
چرا خوش بحالش ؟ چون جورابش تمیزه؟!

nazli پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 21:52

سلام ابجی....
میشه یه خواهش کنم....؟؟؟؟
توروخدا بازنگری سفید ننویس من با گوشی میام وبت کور میشم تا بخونم چی نوشتی.....

سلام
عزیزم من منظورتو نفهمیدم ! منظورت رنگ فونته ؟ منکه دارم با آبی و صورتی یا کرم رنگ مینویسم با سفید ننوشتم ...منظورت همین آپه؟

Felora پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 18:10 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

ینی انقد عکسه مهم بود!!!!
خدایا چه شانسی !!!!

آره دیگه

سحر پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 13:39

وانیا جوون تبریک دیگه فینالیست شدیم
خیلی خوشحالم بردیم دیگه طلا مال ماست
این بازی از اول تا آخر دیگه دیدم

مرسی عزیزم منم تبریک میگم
ایشالااااا....
منکه بازی نتونستم ببینم

Felora چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:02 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلااااام وانیاجون.چطوری؟
بالاخره امروز تونستم والی رو ببینم ولی کاپی نبود....

سلام فلورا جونم
مرسی عزیزم
ایول...تبریک میگم بهت عزیزمم...آره سعید نشسته بود رو صندلی معلوم بود حوصله شم سر رفته

sara چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 15:20

Tabriiiiiiiiik k ein bazi ro ham bordim
saeed khan nayumadan tu zamin ehtemalan mikhan vase bazi ba chin biyan

منم تبریک میگم عزیزم
آره احتمالا...

ساناز چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 13:23

اوه اوه چه نطقی کردی وانی
وانی جدی حرف میزنی خوشم میاد لوس بازی و عاشقی بهت نمیاد میگم برو این اقای معروف ببینتت احتمالا کپ میکنه یه همچین طرفداری داره
مواظب خودت باش عسلم
فعلآ

چیکار کنم کچلم کردن از بس هی سوال پرسیدن!
آره دیگه ب ما ک رسید آسمون تپید شماها ک عاشق میشید لوس نمیشید فقط من میشم
نه بابا انقدر دختر خوشگل و خوش تیپ دورورش هس ما جلوش هیچیم...
تو هم همینطور گلم ... ممنون اومدی عزیزم

سارا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 11:16 http://kafemoda.mihanblog.com/

سلام من هرروزرای میدم......

مرسی عزیزم

parinaz یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 21:39

وانیا این عکس اخری چقد قشنگه اون چیه دست سعید؟

آره ...
ی پلاک کارتی ک کره ایا دستشون میگرفتن عکس بچه هاست کنارشم قلب صورتیه...سعید داره اونو امضا میکنه

parinaz یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 19:55

اره دقیقا. سعید علاوه که دوستارو عاشق زیاد داره بد خواه و حسود هم داره دیدم که میگما.به موفقیتش به محبوبیتش به معروف بودنش حسودی میکنن پس بترکه چشم حسود و کور شود هر ان که نتوان دید

آره این خصوصیت همه آدمای موفقه
بعله بشماااااااااار

parinaz یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 19:43

خدا شفا بده به درمان احتیاج دارن چون که مریضن. ولی توهین به اسطوره و قهرمانای یه ملت توهین کردن خیلی زور داره. وقتی داره به زبان و قومیت سعید توهین میکنه یعنی داره به من به یه شهر به هم زبوناش حتی یه ملت توهین میشه هر چند من کلا به این جور ادما اصلا به چشم یه انسان نگاه نمیکنم

عزیزم آدم بی فرهنگ و بیشعور همه جا هست... با این حرفا هم خودشونو بیشتر نشون میدن ب قول گفتنی میگن کلماتی ک هر کسی میگه ویترین شعورشه!
آره عزیزم اینا انسان نما هستن تا انسان!

parinaz یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 19:36

مرسی وانیا.حالا شاید دانشگاهو پیچوندم تو خونه دیدم.اخه تو بازی با مالدیو دانشگاهو پیچوندم که بازیو ببینم ولی خواب موندم هم کلاس و هم مسابقه پرید

ببین ساعت بزار موبایلتم آلارمشو بزار ب دو نفرم بسپار دیگه اگه سه تا مورد اول خواب بمونن چهارمی بیدارت میکنه دیدم ک میگمااآ

parinaz یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 19:21

راستی باز همون پسر که اسمش امیر تو پیج کاپیتان چرت و پرت گفته یعنی بین این همه ادم چند نفر پیدا نمیشه بره اون مضخرفو ریپورت کنه چقدر ادم مریض زیاد شده این روزا

صد دفه دیگه هم بلاک و ریپورت کنن باز دو روز دیگه میاد.... فایده نداره فقط باید بی توجهی کنن ! فک میکنم خوده کاپیتان هم همین کارو میکنن

parinaz یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 18:21

سلام وانیا.عزیزم سایتی میشناسی که بازی فردا با کره رو بتونم انلاین ببینم اخه فردا دانشگام نمیتونم ببینم ساعت بازیو عوض کردن شد 11.30

سلام عزیزم
ببین این سایت والیبال هست سایتای دیگه هم هست غیر از این اما اینکه حتما نشون میده یا نه اطلاعی ندارم
http://volleyballiran.com/live-scores.html
اگه با مبایل تی وی ببینی راحتری عزیزم

سحر یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 15:46

خب خب
خیلی میاد

آفرین

سحر یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 15:44

نه نمیاد

میگم میاد بگو خب !

سحر یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 15:37

وانیا جوون من امروز فقط تا ست دوم بازی رو تونستم ببینم
ولی خوشحالم بردیم
دیگه به کاپی ته ریش میاد ولی ریش نه وانیا جون

خب همینم خوبه دیگه...من تا آخرش دیدم
آره دیگه خدارو شکر بردیم
چرا ریش بهش میاد

پاسخ وانیا ب الناز شنبه 5 مهر 1393 ساعت 23:24

من یادم نمیاد از کسی تقاضا کرده باشم اسلاید شوهام توی پیجش تبلیغ کنه ! تعداد بازیدا و لایکهای اسلایدشوها توی خود سایت آپارات ک من قرار دادم بازگو همه چیز هست ! من حتی بعضی از پیجایی ک این اسلاید شوها یا عکسا رو گذاشتن ندیدم بعضی از دوستان اومدن واسم آدرس گذاشتن ک فلان جا دیدیم یا حتی از دوستانم ازم خواستن ک فلان عکسو بزاریم توی پیجمون؟ جدایی از این من تعداد لایک و شر اینا واسم اهمیتی نداره چون من مخاطبم ی نفره ! همونی ک این وب ب اسمشه ... حالا اینکه دوستان لطف میکنن نظر میزارن یا تعریف میکنن یا حتی استقبال میکنن ی افتخاریه واسه من شما اگه ناراحتید کسی واستون دعوتنامه نفرستاده ! بعدشم آقای سعید معروف انقدر معروف و محبوب هستن ک نیازی ب این کلیپا واسه تبلیغ ندارن من با این وب و عکسا و اسلایدشوها ابراز احساسات خودمو انجام میدم و بس !

asal شنبه 5 مهر 1393 ساعت 21:27

دختر واقعا عاشقشیا عالی بود بابا تو دیگه کی هستی؟

خدا رو شکر یکی اینجا فهمید فاز من چیه !
من وانیام

Felora شنبه 5 مهر 1393 ساعت 21:16 http://vollyball-saeid.blogfa.com

دیگه چه میشه کرد ، ممنون از پیشنهادت
خیلی طرز فکرتو دوس دارم

قابلتو نداشت عزیزم
عزیزمییی

Felora شنبه 5 مهر 1393 ساعت 21:01 http://vollyball-saeid.blogfa.com

چقد بده آدم ضایه بشه
خیلی ممنون وانیاجونم

چ ضایعگی عزیزم؟
منم ازت ممنونم گلم

Felora شنبه 5 مهر 1393 ساعت 20:57 http://vollyball-saeid.blogfa.com

ما که امروز بازیو ندیدیم ( البته با رادیو گوش می کردیم ) فردا هم اگه به موقع پخش بشه یه ربعشو میبینم.
تازه پس فردا هم ساعت 14 هستش که ما 14:30 تعطیل میشیم .
این چه وضعیه آخه این همه اختلاف ساعت!!!! که ما نتونیم ببینیم

منم از ست سوم دیدم ینی جلو تلویزیون اینجوری بودمآاا چون شبش دیر خوابیدم اصن ی وضعی
عزیزم پیشنهادم اینه خودتو ب مریضی بزنی نری یا بگی مامانت بیاد فردا ساعت 1 بگه فلورا وقت دندونپزشکی داره مرخصیتو بگیره ک اونم دردسرای خودشو داره

Felora شنبه 5 مهر 1393 ساعت 20:42 http://vollyball-saeid.blogfa.com

درود وانیاجون.مرررررسی پست بالا عالی بود منم همچین نظرایی رو دارم.
ولی من گرایش ساده ندارم از دوم راهنمایی میشناختمش,...

درود فلورای عزیزم
ممنون گلممم...
فدات شم عزیزم من گفتم ی کراش ساده نه گرایش ساده...کراش ینی ی عشق زودگذر ! چون طولانیه لغتش نمیخاستم لغت فارسی شو بکار ببرم اینو گفتم عزیزه دلم البته شایدم نوع فونت باعث شده لغت کراش و گرایش ببینی

سحر شنبه 5 مهر 1393 ساعت 20:02

وانیا جون سلام
منکه بازی ندیدم ولی خوشحالم بردیم فردا میتونم دیرتر برم ک ببینم بازی 6:30 هست دیگه؟
راستی از حرفات خیلی خوشم اومد اینکه سعید لیاقتش بیشتر از اینهاست
کاپی اخلاقشم مثه تیپش یک یکه

سلام عزیزم
آره منکه اینجوری فهمیدم ساعت 6/5 صبحه ! خوبه دیگه میبینی
مرسی عزیزم... بعله ....

آرزو شنبه 5 مهر 1393 ساعت 19:55

سلام
یه مدتی وبت رو پیدا کردم خیلی جالبه..
امروز که من سرکار بودم و نتونستم مسابقه با مالدیو رو ببینم سعیدخان بازی کرد اصلا انگار اگه توی بازی نباشه بازی مزه نداره.. براشون آرزوی موفقیت دارم..
راستی بهتره ما که طرفدار والیبال و به خصوص کاپیتان سعید هستیم، اصلا به این املیا توجه نکنیم.. بیشتر میخواد این دختر خودش رو مطرح کنه و سعید رو خراب کنه، برداشت من اینجوریه بهتره بهش محل نزاریم

سلام عزیزم ...مرسی
آره بازی کردن... من از ست سوم دیدم نمیدونم چرا نشون ندادن
نمیشه راجع ب کسی قضاوت کرد عزیزم شاید اونم دلایل خاص خودشو داره

پاسخ وانیا ب آرزو شنبه 5 مهر 1393 ساعت 19:54

سلام آرزو جان
عزیزم همه حرفات قبول دارم پس بزن قدش
ممنون گلم منم برات آرزو موفقیت میکنم .

parinaz شنبه 5 مهر 1393 ساعت 14:18

بابا خیلیا میان از وطن پرستیش تعریف میکنن!!!این ملت چشه!
دقیقا اینیکه میگی درسته باید اهمیت ندن ولی دارن با این رفتاراشون بیشتر اونو به هدفش میرسونن.به هر حال به گفته خودش ما باید به مشهور شدنش عادت کنیم!!(این مشهور شدنای کاذب همه جا هست بعد یه مدت فراموش میشن)

خب اونایی ک تاییدش میکنن مثه خودشن...اهمیتی هم نداره بذار دلش خوش باشه

parinaz شنبه 5 مهر 1393 ساعت 14:08

یه لومپن سیاسیه

پس فک کردی ی ایرانی وطن پرست والیبال دوسته ؟

parinaz شنبه 5 مهر 1393 ساعت 14:05

نه والا تموم نمیشه این ملتی که من میشناسم هی کشش میدن هی بزرگش میکنن.دیگه نمیدونن که اون دوست داره همه اینطوری فک کنن که شایعات درسته. یعنی داره ذوق مرگ میشه که مثلا دخترا رو داره میچزونه

ببین تنها راهش اینه ک راجع ب این موضوع حرف نزنن ینی هیچکس چیزی نگه میدونی چرا چون یکی میاد ی پیج فیک درست میکنه با همون آدرس هی میاد لاب لای کامنتا چن دیقه ی بار میگه آملیا کیه ؟ قضیه چیه ؟ و تا بچه ها بیان جوابشو بدن ک اون کیه و قضیه چیه باز سر بحث باز میشه ...بخاطر همین میگم هیچکس جز پیام تبریک و تشکر نباید چیزی بگه

parinaz شنبه 5 مهر 1393 ساعت 00:38

راستی املیا اینستاشو private کرده نمیتونم برم شانسه منو میبینی

زحمت کشیده حالا ک شایعات داره تموم میشه راجع ب این موضوع!

parinaz شنبه 5 مهر 1393 ساعت 00:25

خواهش

parinaz شنبه 5 مهر 1393 ساعت 00:18

http://www.aparat.com/result/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF_%D9%BE%D8%B1%D8%B4

مرسی عزیزم

parinaz جمعه 4 مهر 1393 ساعت 23:24

من یه سرچ کردم اورد. به صورت چند تیکه 1 2 3 ....

ینی چی چند تیکه ؟ واسه سرچ چیو بزنم؟
کاش آدرس لینک شو برام میزاشتی پری

parinaz جمعه 4 مهر 1393 ساعت 19:34

انگار مستند پرش اپارات گذاشته ولی هنوز نرفتم ببینم به من گفتن تو یه تیکشم یکی از بچه ها کامنتای اینستاشو میخونده یکی از اون طرف میگه به حرفشون گوش نده بابا! میخوام اون تیکه رو پیداش کنم.ولی یه جا نیست مستند به صورت تیکه س

عه پس برم ببینم
آپارات ک قبلا ویدیو جدید رو میذاشت صفحه اول میفهمیدیم چی جدید گذاشته شده حالاباید ی ساعت بگردی!
حالا اگه ویدیوش پیدا کردی منو بیخبر نزار منم پیدا کردم میگم

sara جمعه 4 مهر 1393 ساعت 19:21

khoDa ro shokr
che bamaze migi trip hendi bardashiiiii
kheilllli Bahal bud vania joon
manam Asheghe hamin Khas budan Saeid khanam

مرسی عزیزم
آره واقعن سعید آقای خاصه

parinaz جمعه 4 مهر 1393 ساعت 19:01

وانیا مستند پرش که درباره والیبالیستاس تو شبکه مستند پخش میشه دیدی؟

نه نشده ببینم نمیدونم ساعت چند نشون میده ببینم ! گفتن بعد اذان مغرب... ی دفه نشستم هی چن دقیقه ب چن دقیقه چک کردم اما هیچی نشون نداد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد