My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

So amazing

بازم تبریک ک تیم قدرتمند والیبال کشورمون قهرمان آسیا شدن و دلمونو شاد کردن...بعد از مدتها کاپیتان ی خنده از ته دل کردن...بعد از اونهمه استرس و فشار روحی (بواسطه نبود آقای معدنی ) و خستگی اون بازی های سخت توو لهستان این خنده ها نشون میده کاپیتان خوشحال و راضی هستن



سعید معروف شگفت انگیزه بخاطر اون پاسهای طلایی بخاطر اون جاخالیای خوشگل و بخاطر شیرجه های بینظیر واسه گرفتن توپ و دلایلی ک اونو بهترین پاسور دنیا کرد این اسلاید شو رو بعنوان ی تشکر کوچولو از کاپیتان معروف ساختم امیدوارم ببینن و خوششون بیاد




از اینجا دانلود کنید

سعید معروف شگفت انگیزه


پ.ن : امشب با مامانم داشتم صحبت میکردم گفتم مامان من واسه فوق میخام علوم پایه بزنم و شهرستان ! مامانمم گفت باشه عزیزم هر چی خودت صلاح میدونی یکهو آبجیم اومده میگه : مادر من هر چی صلاح میدونی چیه !! میخاد علوم پایه بزنه ک قبولیش صد در صد شه شهرستان هم بزنه ک ارومیه رو انتخاب کنه پا شه بره پیش سعید معروف !  بعد من میگم این آبجی من مصیبت مجسم هیشکی باورش نمیشه! باز چند روز پیش با بابام رفتیم کتونی بخریم من دنبال نایک بودم بابام گفت دخترجان تو ک همیشه میگفتی آدیداس ؟! باز آبجیم پریده وسط میگه پدر من الگو ! الگوش سعید معروفه ! خواهر نیس ک گودزیلا هم گذرونده نهنگه ! 



میگم دیروز کاپی دسته گلشونو پرت کردن پشت سرشون واسه طرفدارا ...خب الان چی میشه ینی؟ اونیکه دسته گل کاپی ب دستش رسید ریش درمیاره یا بهترین پاسور میشه یا هر دو گزینه یا هیچکدام ؟! 


بعدا نوشت : کاپی رسیدنت بخیر عزییییییییییییزمدلم میخواست میرفتم فرودگاههر چند میدونم اونجا هم میرفتم باید سعید از دور میدیدم شنیدم خیلیا اومده بودن واسه استقبال ...با تچکر از پلیس فرودگاه ک هوای کاپی ما رو داشتن وگرنه این جماعتی ک من دیدم کاپی جونمونو خورده بودن ی نوشابه هم روش ...والااا38619_piesmiley1.gif



پ.ن : داشتم آمارگیر وبمو چک میکردم دیدم توی سرچا زده بودن : گم شدن گوشی سعید معروف ! من از شما میپرسم مگه گوشی کاپی گم شده بوده ؟!

نظرات 59 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:51

سلام وانیا جان
کارات عالی هستن
لذت بردم
میشه آهنگ خالیشونم برای دان بزاری
مرسی

سلام عزیزم
مرسی گلم...نظر لطفته
عزیزم من نمیرسم فقط تنها کاری ک از دستم برمیاد اینه ک اسم خواننده رو بهتون بگم ک توی نت میخاید سرچ کنید mp3بگیرید راحتتر بتونید... اسم آهنگ رو هم ک آخر همه اسلاید شوها میزنم...

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:13

به کسی نشو نش نمیدم.به کس کسونش نمیدم.فعلا

حالا جوووووووووونه من این ی دفه رو

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:10

مرسی زحمت نکش کاملا نظرتو فهمیدم.هههه.من اماده جنگم

نه عزیزم من دارم میام سعید ببینم با تو کاری ندارم صرفا جهت لج دربیاری

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:05

ببخشید لبخندو ببند او حرف هواو رو جدی گفتم.حالا افتاد.نظرت؟

اینا محض خاطر مبارکت
وقتی با اولین پرواز اومدم با بیل زدم نصفت کردم نظرمو میگم

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:01

ببند .ببند..... کاملا جدی.اختار

پارمیدا چیو ببندم ؟! چیو جدی هستی ؟ گیج شدم

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:57

ببند ....جدی گفتم

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:47

ممنون هواو جون.بی چاره سعید بعد چی میکشید از دست ما .ههههه

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:43

ممنونکه این قدر به فکری.قهروبابادوتامون برسیم بهش.فکر کن من با تو هواو شیم.خخخخخخ

خخخخخ آره جنگ هفتاد و دو ملت میشه
در ضمن هر چی عکس میخای بردار ... اخه من با تو این حرفا رو دارم دیوونه

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:25

سلام میتونم عکساتو کوپی کنم.واقعا قشنگن.ممنون.وااااانیا جااااان

نخیرم نمیتونی ...همه میتونن تو نمیتونی پارمیدا زودباش حرفاتو پس بگیر نامرد شد ی دفه بگی وانیا الهی ب سعید برسی

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 20:31

خواهش میکنم
اره والا فقط اسم ما دخترا بد در رفته که میگن ما هاا حسودیم

نه بابا پسرا بدترن
البته سعید ک ماهه
واااااااااای پری دیدم ...پسره شانس اورد کتک نخورد

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 20:24

اره به طعنه گفت عههه برد پیته!
http://www.aparat.com/v/SILQH

خب حسودن دیگه
اصن چرا راه دوری میری همین برنامه گلخانه شاهین جمشیدی دیدی داشت میترکید سعید نگاه میکرد با ی حالتی هم گفت خیلی معروفه !
البته از حق نگذریم سعید از اون پسرای رشک برانگیزه
مرسی پری از آدرس

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 20:13

وانیا یه ویدیو دیدم تو اپارت که سعید داره به هوادارای دختر امضا میده یه پسرم از اونطرف(معلومه حسودیش شده)داد میزنه برد پیت که نیومده! سعیدم از اون نگاهای معنی دار بهش میندازهیعنی قهرمانای ما از برد پیت کمترن!اه اه اعصابه ادمو خورد میکنن

خاااااااااک توو سره پسره آخه اون دره پیت با سوپر مدل ما قابل قیاس هست اصن !!! واقعن داشته میترکیده اینو گفته !!!
پری آدرسشو بزار واسم بی زحمت

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 19:00

مثل اینکه قضیه خواستگاری از سعید راست بوده من فکر میکردم شایعه س

تو رو خدااااااااااا... چ باحال

parinaz دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 16:02

خواهش.به خاطر ریشش دیگهمن شنیدم مادربزرگ مامانش فوت شده ریش به خاطر اونه.
اره خوش تیپ و با جذبه
تن صدا هم که دیگه...

آهان... واقعن ؟! البته الان ریش مد شده ب سعید هم خیلی میاد منکه دوست دارم
عاقا این بشر مااهه... تکه ...نمونه نداره ...تکرارنشدنیه

parinaz دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 15:47

باید بهش گفت حاج اقا سعید
اینم ادرس شعر سعید
http://expressleech.com/s3q0fud6xld0.html

چرااا؟!
مرسی عزیزم

parinaz دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 15:02

چند دقیقه پیش کاپیتان شبکه سه برنامه گلخانه بود مجریم از صداش خوشش اومده بود بهش گفت تن صدای جالبی دارین

وااااااااای آره دیدم دیدی چقدر خوش تیپ
صدا تیپ قیافه همه بیسته

parinaz دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 14:09

قسمت دوم دکلمه ای رو که سعید تو رادیو 7 خوند خیلی قشنگ بود تحت تاثیر قرار گرفتم مخصوصا قسمت اخرش خیلی قشنگ بود با اون تن صدای کاریزماتیکش
بد جور رقتم تو حس

قسمت دوم ! کی ؟
باز من جا موندم
پری کجا دیدی بگو منم برم ببینم

parinaz دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 10:19

هیچی هر جا میرم حرف از کنسرته. بیچاره ها یه کنسرت رفتنا
شایعه م که طبق معمول همیشه هست دیگه تقریبا عادی شده!

خب شهرت و محبوبیت همین مشکلات رو هم داره دیگه...تازه الان اول تریاله

Felora دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 08:05 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

مررررسی وانیاجون

عزیزمی

پارمیدا دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 06:47

سلام وانیا جون ماشاا... ابجیت ابجی نیست بلکه فرشتس.خخخخخخ

سلام گلم...آره واقعن فرشته س ...عزرائیله فقط عزرائیل هم فرشته مقرب خداست دیگه !

آرزو یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 20:28

سلام وانیا جون
جدیدا برنامه ای پخش شده که کاپیتان سعید هم باشه؟؟
راستی قضیه چیه؟ توی اینستای سعید خان چه خبره؟ بازی ها تموم شد و دوباره حرفای...

سلام گلم
نه فک نمیکنم...
والا اونجا ک ملت سرشون درد میکنه واسه شایعه پراکنی !
راستش من عکسای جدید سعید دیدم اما دیگه کامنتا رو دیروز نخوندم...شایعه جدید چی بوده ؟!

parinaz یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 18:28

سلام وانیا.میگم این حواشی کنسرت سون تمومی نداره ها انگار

خبر ندارم ! چ حواشی پری؟!

Felora یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 16:37 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلااااام وانیا جون.چطوری؟؟
برنامه اینجا ایران است چیه؟؟کی ها نشون میده؟

سلام گلم
خوبم عزیزم...
ی برنامه ک شبکه جام جم اگه اشتباه نکرده باشم نشون میده من هفته پیش دیدم دو سه شب اونایی ک توی بازیهای اینچئون مدال گرفتن دعوت میکردن ...ساعت دقیقشو نمیدونم ولی فک میکنم 10 10/5 شب بود

مینا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 17:02 http://vallyball.avablog.ir

دیگه نمیتونم ریششو تحمل کنم
دیگه خیلی بد جور شده

نگووووووووو خیلی هم خوبه منکه دوست دارم

مینا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 16:59 http://vallyball.avablog.ir

اره من بودم
اره عکساشو تو بعضی وقتا تو فن پیج و تو اینستای خودش میبیم چ طور؟

آخه آدرس وبتو نزده بودی شک کردم

sara شنبه 19 مهر 1393 ساعت 12:01

ببخشید عزیزم شما از فرودگاه به جز این یدونه دیگه عکس نذاشتین؟؟!!!!!....

نه عزیزم همین ی عکس گذاشتم عکس بیشتر بخای وب دوستان هست ب این آدرس هم میتونی بری عکسای بیشتر هست :
http://iranvolleyball.com

مینا جمعه 18 مهر 1393 ساعت 20:34

خواننده ی مورد علاقش کیه؟

نمیدونم! شاید سون

پارمیدا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 21:01

بابا تر کوندی خوفی اشنا

پارمیدااااااااااا اینجا بودی؟ ...ببین ی ساعته میخام سه تا کامنتو تایید بدم موندم توو آپارات
مرسی عسیسمممم

آرزو پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 18:20

طفلی کاپی جون.. چیکار کنه با بعضی از این طرفدارا که به زور میخوان دوست داشتنشون رو نشون بدن.. از سر و کول طرف بالا میرن، نمیگن این بنده خدا درسته که از هر جهت معروفه و باید جواب هواداراش رو بده اما بابا آدمه.. خسته هست.. یه سلام کردی و امضا گرفتی برو تا به بقیه هم نوبت برسه.. حالا که گوشی طفلی سعید شکسته و رو دستش هم خرج گذاشتن.. اونم از اینستای سعید که شده چت روم و آدم نمیدونه با خوندن بعضی پیغاما باید بخنده یا گریه کنه..
عاقا ما هم هواداریم خیلی هم دوستش داریم اما نداریم این رفتارها رو توی مراممون که کاپی جون رو ناراحت کنیم، مگه نه وانیا جون؟؟
راستی دیشب شبکه ورزش یه برنامه داشت و فقط دبیر فدراسیون اومده بود و آخر برنامه عذرخواهی کرد و گفت ببخشید که بچه ها نیومدن چون یه عده رفتن شهرهاشون و یه عده هم که متاهل بودن با خانواده رفتن خارج از تهران.. یعنی اینکه فعلا برنامه ای نداشتن توی تلویزیون..

والا چی بگم آرزو جون ... من موندم برخورد در چ حد و چجوری بوده ک گوشی سعید شکسته
درسته عزیزم حرفاتو قبول دارم آدم کسی رو ک دوست داره ناراحتش نمیکنه ...
پس اگه اینجوریه حالا حالاها نمیان ...

Saheltajik چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 23:36

مگه سعید وایبر داره????!!!!!
ندارم شمارشو اصلا!!!!
بعد تا اونجا که من اطلاع دارم وایبر تا خود طرف نخواد لوکیشنش نمیاد واست!!!
اما این فرق داره کلا!!!!
بذار مطمئن شم بهت میگم از کجا!!!!
عاره منم همین نظرو درباره ی غرور دارم;-)
از ی نظر دیگع گفتم منبراشو!!!!
بیخیال!!!
سعید نمیاد تی وی؟؟؟!!!
بعد از این همه موفقیت یعنی بچه ها رو نمیارن به نظرت؟؟؟!!!
ی چیزه دیگع هم میخواستم بگم پرید از ذهنم

خب رو همه گوشیا ک هست خواه ناخواه ...
فک کردم شمارشو داری میگی باید نت داشته باشه...
احتمالا اینجا ایران است دعوتشون کنن ...
فک کن یادت میاد

parinaz چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 23:32

علاوه بر نوازش و تماس فیزیکی. یکی از دخترا برای سید پفک اورده بود این دیگه اخرش بود

وااااااای اینا دیگه کین ؟! خدایا خودت دیگه ظهور کن
پفک ...اتفاقا ما هم باید همین کار بکنیم بریم دیدن سعید ی کارتن آدامس تریدنت دارچینی هم بگیریم ببریم واسش

parinaz چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 23:24

عه!پس تو قبل از من دیدی این عکسو. این موفقیت بزرگو بهت تبریک میگم این دفه من از قافله عقب موندم

آره ب خودم افتخار میکنم زود باش حلقه گل بنداز گردنم

SahelTajik چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 21:31

تو ی کلاس نع اما تو ی مدرسه ایم;-)
ی برنامه هست که اگه سعید هنوز پاکش نکرده باشه معلومه کجاست الان!!!!
البته باید اینترنت داشته باشه!!!!
امشب که وقت ندارم اما امکان داره برم.بهت خبر میدم که کجاست!!!!
نع اون غرورو که منم دارم!!!
اونم از نوع شدیدش!!!!
چشم عاقا میگم خب!!!!!
وای محسن:'(
دلم کنسرت خواست:-(
یادش بخیر!!!!!!!!!!!
هععععععععععععییییییی


فرض کن سعید با عمامه...خخخخخخخخ!!!!!!
بعله ما هم میشینیم پای منبراش!!!!!
اما فک نکنم اتفاقات خوبی بیفته!!!!!!

آهان ک اینطور ...پس هوای همو داشته باشین
ینی منظورت از وایبرش بفهمی؟! شک نکن دی اکتیو کرده اصن آنیستالش کرده!
غرور ی جاهایی خوبه و بیشتر جاها خوب نیس اگه بخای از خودت محافظت کنی خوبه...
با عمامه هم قشنگه ...اتفاقات خوب هم میوفته بگو خب !

parinaz چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 20:53

البته تو همه دنیا اینطوریه. طرفدارا برای افراد محبوبشون سر ودست میشکونن با اینکه زیاد با این جور استقبال موافق نیستم ولی نظرم اینه که ادمای مشهور باید یه خورده استانه تحملشونو بالا ببرن.معروف بودنم این دردسر رو داره دیگه

درسته عزیزم ولی آدم باید شخصیت و وقار خودشم حفظ کنه
آره دیگه معروف بودنو...میر سعید بودنو...کاپیتان بودن همین مشکلات رو هم داره

parinaz چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 20:37

تو این عکس این اتفاقا افتاده. یکی جلوی این خانومه بگیره
http://upload7.ir/imgs/2014-10/50927832806903909433.jpg

آره این عکس دیدم دیروز اتفاقا گفتم خانومه چرا روسریش افتاده انگار بنده خدا تا بخاد خودشو ب سعید برسونه لباساش کنده شده لای جمعیت آره سعید حواسش نیس یا خودشو زده ب حواس پرتی والا چیکار کنه بنده خدا
پری فهمیدی اصن ی دفه ی آدرس گذاشتی من عکسشو دیده بودم هر دفه میزاری ندیدم ...موفقیت بزرگیه نه؟!

parinaz چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 20:32

والا راس میگی باید بادیگارد گرفت براشون. استقبال و خوش امد گویی خیلیم خوبه ولی دیروز انگار بعضیا یه رفتارایی کردن نه تنها کاپیتان بلکه بقیه بازیکنا هم اذیت شدن.میخواستن برن به زور بهش دست بزنن مثل ضریحِ حرم یا نمیذاشتن بره سوار ماشین بشه از دفعه قبل هم بدتر بوده

چی بگم پریناز جون همونایی ک توی اینستا اونجوری میکنن اینجا هم اینکارا رو میکنن!
از بس ک متبرکه
دفه قبل نصفه شب بود داشتن میزاشتنش لای در ماشین

parinaz چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 18:35

دقیقا نمیدونم. میون اون همه جمعیت انگار از دستش افتاده شکسته

من میگم باید از عاقا پلیسا مچکر باشیم همینه دیگه ... وگرنه الان کاپیتان تیکه تیکه میکردن این دخترا والااا

parinaz چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 17:56

خوش اومدن به وطن.انگار گوشیه کاپیو تو اون شلوغی زدن شکوندن.تازه استقبالم همراه با جیغ دخترا بوده

بعله ...
واقعن ؟! چرااااا؟
خب جیغ خوبه

sara چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:13

Are Kheilliaaa raftan
fek KonaM kapi ja khord az einhame tarafdar

آره من توی عکسا و فیلما ک دیدم خیلی بودن
نه دیگه اینستاش تا حدودی مشخص میکنه چقدر طرفدار داره

Felora سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 22:20 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

هههه ، نه شاید اهمیت نمیدادیم.
تو وبمون (پست بالاخره امروز) میتونی چرک نویسامونو ببینی

شاید...
الان میام

Saheltajik سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 20:14

عاره !! فلورا راست میگه!!!
همه دپرس که چرا نیستیم اونجا!!!j
من و فلورا هم پیش هم!!!
فقط مونده بود اشکمون در بیاد!!!
بیخیال...
خوش اومدن!!
من یجا شنیدم سعید قراردادش با شهرداری داخلیه و حتی در حد قول دادنع!!!
نترس بهت میگم سعید کجاست!!!!
راهشو بلدم
هر وقت خواستی بگو که بگم بهت!!!
جدی بود حرفم کاملا!!!
بله بله!!!
سعید و محسن تهشن!!!
یدونن اصن!!!
اوشون که از فامیلیش معلومه سعید هم که خاصه اصن!!!!
اگه بخوای اونشکلی حساب کنی عاره!!!
شعر درست درمیاد!!!!
و در عاخر سلام!!!
راستی سعید فداش شم ی عبا و عمامه کم دارم فقط!!!!
چرا عاخه!!!
برعکس تو به نظر من ریش اصن بهش نمیاد:-(

ببینم مگه تو فلورا توی کلاس همین؟!
آره بگو آمارشو بده البته من رووم نمیشه باهاش رو در رو صحبت کنم ...ی ذره هم باید رو غرورم کار کنم
عاقا شعر درسته بگو خب !
من پای منبر و فتواشم میشینم ینی دیگه از دس رفتم خودم میدونم

آرزو سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 19:51

ببخش منم الان دیدم اسمم درست تایپ نشده، نمیدونم چرا اینجوری شده..
آخه رشته منو ارومیه نداره.. تازه به تبریز هم فقط فکر کردم معلوم نیست اصلا بشه برم یا نه چون خیلی دوریم..
من هنوزم کلی ذوق زده ام برای همه این هفت ماه که به سرعت برق و باد گذشت و خیلی خاطره انگیز شده بابت والیبال
اصلا دلم لک زده برای دوباره نیگاه کردن بازیا و تحلیلشون به خصوص بازی هایی که بردیم و بازی سعید خان معروف
من هم طرفدار همون احساس با منطق هستم در مورد سعید عزیز پس به من چپ چپ نگاه نکنین دوست دارم وانیا جون

نه عزیزم هیچ اشکالی نداره اصن هر طور دوست داری اسمتو بنویس خوبه ؟
آره یادش بخیر خیلی زود تموم شد و چ شیرین هم تموم شد با قهرمانی
نه عزیزم بهت چپ چپ نگاه نمیکنیم عزیزمی

سحر سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 16:05

سلام وانیا جون
وایی منم نتونستم برم خیلی بد شد ولی انگار از خانواده کاپی کسی نیومده بوده ؟ آره وانیا جون ؟

سلام عزیزم
عیب نداره گلم منم نرفتم ...نمیدونم والا!

Felora سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 15:33 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلااااااام.
خوش اومدن....
اگه بدونی سر کلاس ما چه وضعیتی بود!!!! از یه ساعت قبل از اومدنشون لحظه شماری می کردیم!!!!

سلام عزیزم
واقعن ؟ پس اگه میرفتین فرودگاه چیکار میکردید؟!

mahshid1379 سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 05:42

khiiiiiiiiiiiiiiiiiili aksaton ghashang bod. mer30

مرسی گلم
منم از شما ممنونم عزیزم

مائده دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 21:31

با پریا موافقم
احساسی اما منطقی !
از طرز دوست داشتنت خوشم میاد مالکیتی نیست

آره ...
خب احساسی ک پشتش منطق نباشه هوس میشه !
مرسی عزیزممم ...اتفاقا حس مالکیت دارم اما ابراز علاقه تحمیلی هم خوشم نمیاد دوست دارم ب علایق طرفم احترام بزارم حالا سعید ک جایگاه خودشو داره چون طرفدارای زیادی داره ب هر حال اونا هم بخشی از زندگیش محسوب میشن

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 21:31

با پریا موافقم
احساسی اما منطقی !
از طرز دوست داشتنت خوشم میاد مالکیتی نیست

آرزو دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 19:19

وانیا جون خاطراتت با خواهرجونت خیلی بامزه هست، کلی خندیدم از اینکه نقشه هات رو لو میده و به بابا و مامان عزیزت میگه الگوت سعید معروفه
من هم فقط با خودم فکر کردم که برای ادامه بزنم تبریز تا نزدیک به ارومیه بشم اما خواهر ندارم که منو لو بده
به قول یکی از دوستان بازیکنای مالدیو تونستن با بچه های والیبال عکس بگیرن ما نه
مرسی عزیزم کلیپ ها عالی هستن

مرسی عزیزم
آره دیگه هر روز مچگیر تر از دیروزه
خب یهو برو ارومیه خیلی هم عااالی
آره واقعن....مرسی گلم
راستی عزیزم اسمتو چرا اینجوری زدی از روی ادرس ایمیلت شناختمت خانومی

sara دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 02:45

Ehtemalan uni K Gol gerefte rish darmiare
nemiiizane Ham:-))))

آره احتمالا ولی ریش ب سعید میاد بخدا

Saheltajik یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 22:46

وای خیلی خفن بود!!;-)
سعید با عاهنگ محسن!!!!تهشه اصن!!
له و مچاله و آسفالت جفتشونم:*)
فقط وانیا ی چیزی!!!!
شعرو اشتباه نوشتی عاجی!!!
از آخر به اول
تبریک واسه قهرمانی!
تبریک واسه تولد سعید
3مهر یا دو مهر؟؟؟!!!!:-B یکی از عزیزترین کسام 2مهره!!!
شنیدم یکیه روز تولداشون(که فک کنم نباشه) با اجازت سقفو گاز گرفتم!!!
راستی چرا؟؟؟؟!!!
دیده بودم یکی مهر به دنیا بیاد شناسنامشو شهریور بگیرن!!!
اما 2,3مهر28مهر عایا؟؟؟!!!
چرا واقعا؟؟؟!!!
و در عاخر سلام

آره دیگه تهشه
نخیر آهنگو درست نوشتم عمدا قسمت وسط این دو بیت ننوشتم
منم تبریک میگم عزیزم
سعید همه چیش خاص و متفاوت اینم خاصه دیگه
سلاااااااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد