My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

با میر سعید

سلام ب همه دوستا  عید همگی هم مبارک بخصوص کاپیتان گلمون فردا هم اکیپی باید پا شیم بریم خونه سید عیدی بگیریم... ولی دمش گرم ی چیزی گفت ملت از پیج سعید کنده شدن ریختن پیج خودش  

ی اسلاید شو جدید ساختم تقدیم ب کاپیتان سعید عزیز با عشق این کلیپ فرقش با قبلیا اینه ک با آهنگ ایرونی ساختم نه خارجی امیدوارم کاپیتان هم ببینن و خوششون بیاد  شما هم بگید ک با آهنگ خارجی بهتره یا ایرانی؟


ینی انقدررررررررر استقبال از این اسلاید شو زیاد بود اپارات زد حذفش کرد... شوخی کردم ... نمیدونم کدوم آدم بدبخت حسودی رفته گزارش اشتباه داده البته شایدم آپارات بخاطر آهنگش حذف کرد ب هر حال باز آپلودش کردم دان کنید تا از دسترس خارج نشده 



از اینجا دانلود کنید

عاشقی با سعید معروف

پ.ن : دیروز آبجیم اومده میگه وانیااااااا خواب سعید معروف دیدم  گفتم راس میگی؟؟!!! خب چی دیدی؟؟ کلی التماسش کردم تا خواب تعریف کرده ...گفت خواب دیدم توی دشت بزرگ و زیبا پر از گلهای زیبا579219_flower.gif گفتم خب ! و پروانه های قشنگ...خب !  و آسمان آفتابی ...خـــــــــب !! و طبیعت سحر انگیز... خــــــــــــــــــــــــب بعدش!!!! ... هیچی دیگه تو و سعید توی دشت بودید داشتید مثه فیلم هندیا ک دختر و پسر میدوئن سمت هم بعد میپرن تو بغل هم شما هم دویدید اما تو وقتی اومدی بپری سعید جاخالی داد خوردی زمین ....! ینی توی اون لحظه اگه مامانم میانجی گری نمیکرد میزدم این آبیجمیو با لوله جارو برقی ب 5 قسمت مساوی تقسیم میکردم ک دیگه از این خوابا نبینه !!  حالا نمیدونم این خوابش تعبیر داره یا نه ! یا منو سرکار گذاشته! والاا.... ازش هیچی بعید نیس! 


واااای بعد از 10 روز کاپی عزیزمونو توو برنامه گلخانه دیدم ... چقدر عااالی چقدر خوش تیپ و باوقار  سعید تو خیلی خوبی عزیزم همینجوری خوب بمون  کاپی اگه این متن خوندید خواهشن دیگه توی مصاحبه ها و برنامه هاتون نگید تشکر میکنم و دستشونو میبوسم ...این دیگران هستن ک باید دست شما رو ببوسن ...دستایی ک معلومه چقدر توی تمرینات خورد و نرم شده و باز از نو محکم شده ک انقدر قشنگ و سانت شده پاس میده... شما فقط باید دست دو نفر ک پدر و مادرتون باشن رو ببوسید (حالا بعدن راجع ب حکم زن و مادر زن بحث میکنیم ) !! اما خواهشن دیگه این جمله رو نگید ...حتی اگه در حد تعارف و کلام هم این حرفو میزنید دیگه نگید ! اگه جسارت کردم ببخشید 


دوستانی ک برنامه گلخانه رو امروز نتونستن ببینن ب این آدرس برید برنامه گلخانه رو ک کاپی تشریف آورده بودن دان کنید با تشکر از آرزو جون 


ماشالا هزار ماشالا تیپ نیس ک لشکره !



آدرس


از این آدرس هم میتونید برنامه قاصدکهای غدیر (شبکه 2 ) ک کاپی اومدن دانلود کنید بازم ممنون از آرزو جون


آدرس 

بعدا نوشت :امروز آبجیم میگفت اون خوابی ک دیده الکی نبوده منم تا حدودی باور کردم  چون ابجیم هر وقت جون مامایی م ( مادربزرگمو ) قسم میخوره ینی راس میگه ! امروز ازش پرسیدم خب بعدش چی شد ؟! وقتی من خوردم زمین سعید چیکار کرد ؟! گفت : من نفهمیدم شما چیکار کردید چون دنبال پروانه ها بودم ! فقط اون مدلی ک تو خوردی زمین فک کنم مُردی !! ....ینی من با این خواهر رستگار میشم حالا میبینید !! 

خیلی بعدا نوشت : دارم ب آبجیم میگم کاپی ک سرشون خیلی شلوغه ولی تو ک خواهر منی نباید بیای منو از اون وسط جمع آوری کنی؟! شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےپروانه ها مهمتر از من بودن !! وایساده ب من میگه من توو دعوای خانوادگی دخالتی نمیکنمشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے بعدشم ب من چ ک سعید تو رو مثه توپ والیبال میبینه ک جاخالی داده ! حالا هی بیاید کامنت بزارید ک آبجیت باحاله ! images/smilies/a54d65a.gif


حالا ینی این خواب تعبیر داره ؟! 



کاپی رفتن ارومیه من اینجا... اون اونجا...اون اونجا من اینجا....

نظرات 66 + ارسال نظر
متینا دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 10:08 http://www.razavi79.blogfa.com

سلام وانیا جون خوبی؟
خبرجدیدو شنیدی سعید می خواد بره؟؟؟

متینا چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 17:16 http://www.razavi79.blogfa.com

پاییز برای خداحافظی هم که شده
با چمدان کهنه اش
به دیدارت خواهد آمد
به موهای ژولیده ات دستی بکش!!!

سارا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 12:47 http://kafemoda.mihanblog.com/

به نظرم سعیدمعروف زیادی خاصه

آره...

دریــآ شنبه 26 مهر 1393 ساعت 00:05

صدف جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:47

سلام وانیا خانم
با اجازتون نظرات خوندم یه سوال داشتم شما گفتی کلیپ My sweet prince میخواد بگه عشق مثل یه ماده مخدره یعنی عشق به کاپیتان ماده مخدری که ارامبخشه منظورتون این بود ؟ ببخشید ولی اینکه خیلی بده !!!!!!
ببخشید فکر نکینید فضولی کردم نظرات خوندم خیلی حساس شدم روی این پرسیدم .

سلام عزیزم
نه اشکالی نداره اگه قرار بود نظرات خونده نشه من عمومی ش نمیکردم واسه خودم خصوصی نگه میداشتم!
نه عزیزم من اینو نگفتم ...شما ی کم بد متوجه شدی...من گفتم مفهوم ترانه اینه ک عشق رو ب ی دراگی تشبیه کرده ک عاشق رو روی فرم میاره ینی همون پروسه ای ک ی معتاد داره و همه اون اتفاقاتی ک برای ذهن و جسم ی معتاد میوفته از طرفی میخاد بگه ک عشق همون قدرت ی ماده مخدر رو داره و حتی خیلی بیشتر و بهتر با این تفاوت ک باعث تخریب عاشق نمیشه! اصن ب همین دلیل خواننده سوییت پرینس خودش رو تک میدونه ...
اشکالی نداره صدف جان راستش من نخواستم از کلمه مخدر استفاده کنم چون بار منفی داره گفتم دراگ شاید بخاطر همین ی کم ابهام برانگیز شد!

آرزو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:09

"به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ، احد یوسفی در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه اظهار داشت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های بعمل آمده روز بیست و پنجم مهرماه (جمعه) مراسم رونمایی از تیم والیبال شهرداری ارومیه با عنوان جشنواره پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال جهان جهت حضور در لیگ برتر 93 درسالن خانه جوان ارومیه(شهید باکری) برگزار خواهد شد.وی بیان داشت:این مراسم با حضور مسئولین و مدیران استان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه ، دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران و میهمان ویژه و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.
مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد:
با توجه به اقداماتی که صورت گرفته ، مراسم راس ساعت 15 آغاز شده و تا ساعت 18ادامه خواهد داشت.
یوسفی از پخش سرود رسمی تیم والیبال شهرداری ارومیه در جشنواره پرواز فلامینگوها خبر داد و افزود:یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که صورت گرفته ، ساخت آهنگ والیبال ارومیه می باشد که چند روز است ساخت این آهنگ تمام شده و آماده برای پخش می باشد و این آهنگ دراین مراسم برای اولین بار به صورت زنده به اجرا در خواهد آمد.
وی درادامه سخنانش گفت:از کارت هواداری و البسه مخصوص هواداران هم در این مراسم، به هواداران و حاضرین در این جشنواره رونمایی خواهد شد.
ایشان در پایان افزودند:از تک تک بازیکنان ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه به علت کسب افتخارات متعدد تجلیل ویژه بعمل خواهد آمد".
وانیا جون این هم خبری که در سایت باشگاه شهرداری ارومیه اومده.. خیلی خوبه اگه دوستایی که میرن بتونن خبر و عکسای جذاب برامون داشته باشن..

مرسی عزیزم بابت خبر
آره امیدوارم ....

Felora پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 19:40 http://vollyball-saeid.blogfa.com

سلااااام وانیاجون.
کاپی هم که رفت .
حداقل نذاشتن چند روز تو تهران بمونه....

سلام گلم
آره فلورا جونم...

فاطمه پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 16:15

]چققققققققققددددددددددددددددددددددرررررررررررررر این ریش به سعیدم میاااااااااااااد..

آره واقعن... چ عجب یکی پیدا شد با من هم نظر بود

آرزو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 15:13

راستی باید یه تشکر هم ازت بکنم بابت اینکه اسمم رو پایین اون دو تا پست گلخانه و قاصدک های غدیر نوشتی.. مرسی.. خب وانیا جون فعلا خدانگهدار.. منتظر اسلایدشوها و حرفای قشنگت هستم عزیزم

کاری نکردم گلم...
فعلا عزیزم... مرسی احتمالا امشب یا فردا ی آپ طنز دارم

آرزو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 15:07

راستی به یه چیز دقت کردی.. همین که ما با هم از این طریق داریم صحبت می کنیم و یه نقطه مشترک پیدا کردیم برای صحبت در موردش به خاطر وجود نازنین سعید عزیز هست از لیگ جهانی پارسال یه عالمه حرف در مورد والیبال به خصوص کاپی جون توی دلم قلمبه شده بود که همصحبتی در این زمینه پیدا نمیکردم تا اینکه اومدم اینجا.. از این بابت خیلی خوشحالم
قربون سعید جون برم که حالا هم که والیبال نشون نمیده، باز هم خیرش به ما میرسه

آره عزیزم...

آرزو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:56

مرسی عزیزم از راهنماییت.. حتما انجام میدم.. ولی اینکار حالمون رو بهتر میکنه؟؟ یعنی سعید خان حرفای ما رو توی این حال و اوضاع بخونه چی میگه پیش خودش؟؟

خواهش گلم
آره شک نکن حالتو بهتر میکنه
نمیدونم چی میگه ! ولی از من میشنوی هیچوقت از اینکه عاشقانه ابراز احساسات کنی ب کسی ک لیاقت محبتت رو داره نترس ! آدمایی ک گارد میگیرن یا میخان غرور رو چاشنی محبتشون بکنن بدجور ضرر میکنن !

آرزو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:52

راستی وانیا جون، امسال سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه آقای جهانگیر سیدعباسی (به قول خودم دایی جهان) هستن.. دایی بزرگ آقا سعید که ظاهرا خیلی هم دایی جهان سعید رو دوست دارن و بالعکس.. اسمشون رو سرچ کن یه آقای خوشتیپ و برازنده.. سعیدجان به دایی عزیزشون رفتن.. خوشتیپ، والیبالیست..
البته که هیچکس سعیدخان گل نمیشه ولی خب من از همین راه دور به کل خانواده آقا سعید ارادت دارم شدید

آهان...باشه عزیزم میرم میبینم
دیگه بچه حلالزاده ب دایی ش میره دیگه من چون ب سعید ارادت دارم کلن ب هر چی ک ب سعید مربوط میشه هم ارادت دارم

آرزو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:44

در مورد اون برنامه ای که در ارومیه هم هست، من هم فقط وسط اون همه حرفایی که توی اینستا توی پیج آقا سعید می نویسن، این خبر رو خوندم.. حالا دوستای عزیز مثل پریناز جون باید تاییدش کنن و اخبار و حال و هوای ارومیه رو برامون بگن.. اگه خبری باشه حتما بنری توی ارومیه نصب شده و اطلاع رسانی کردن..

ولی من دلم واسش تنگ شده نمیدونم چرا

آرزو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:40

عزیزم.. ای جونم.. وانیا جون.. این کشفیاتی که کم کم دارم میگم از صحبتای کاپی جون در گلخانه یا برنامه های دیگه بعد از چندین بار دیدن و گوش دادن دوباره به این برنامه هاست و گرنه منم دقیقا اون موقع فقط محو دیدن روی ماه و گوش دادن به صدای نازنین سعیدخان هستم.. تازه وقتی برنامه تموم میشه سریع می پرم طرف لپ تاپ تا برنامه ها رو دانلود کنم و دوباره ببینم.. حتی خود مسابقات والیبال رو بعضیا رو که دوست داشتم دوباره با حواس جمع میشینم نیگا می کنم.. این سعید که نمیذاره حواسمون جمع والیبال یا مصاحبه هاش باشه باید دوباره و سه باره ببینم

فدات...عالیه عزیزم همینجوری کشف کن
آره صداشم مثه تیپ و قیافه ش حرف نداره
ببین این کاری ک میگم بکن من دو سه بار ک دیدم بعد صدای ویدیو رو قطع میکنم ک فقط چهره و میمیکشو ببینم بعد دوباره میزارم تصویر با صدا میبینم ... ینی در عشق سعید سوزیدم رفت !

آرزو چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 23:20

یه نکته جالب و بامزه توی حرفای مجری برنامه گلخانه آقای حسینیان بود که گفت: آقای معروف دیدن شما از این قاب یه حال و هوای دیگه داره.. راست گفت چون ما آقا سعید رو در این هفت ماه با لباس ورزشی و در حال بازی دیده بودیم، دیدنش با این لباس رسمی و اون وقار و ارامش و آقامنشی واقعا مزه داد

خدا خیر بده اقا حسینیان رو دوتا حرف درست و حسابی زد اون دوتا مجریا ک فقط ور زدن...والاا
من انقدر ذوق زده شده بودم نمیدونستم بشینم سعید ببینم یا وایسم...هیجانی شده بودم شدید

آرزو چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 22:48

سلام وانیا جون..شبت بخیر
توی اینستا خبر گذاشته بودن که: مراسم رونمایی از تیم والیبال شهرداری اورمیه و تجلیل از بازیکنان ملی پوش این تیم در روز جمعه 25 مهر ماه در سالن خانه جوان اورمیه..
پریناز جون خوش به حال شما آقا سعید انشالله میاد ارومیه و کنار همشهری ها..
امسال با سعیدخان عزیز و دایی جهان و دایی وحید انشالله شهرداری ارومیه عالی باشه

سلام عزیزم
وای چ خوب ... چجوریه ؟ توی تی وی نشون میدن یا شبکه های استانی؟
آره واقعن ... این پریناز اینهمه نعمت داره قدر نمیدونه ...والاااا
آره حتمن....من فقط دایی وحید میشناسم

zeynab چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 20:19

راستی یادم رفت بگم یه خبر مهم.این هفته ایی که داره میاد،هفته تربیت بدنی و ورزشه.اخبار ورزشی اعلام کرد این هفته شنبه ورزشکارای مدال آور اینچئون با رهبری دیدار دارن و سه شنبه هم مراسم تقدیر از مدال آورهاست و بهشون جوایز میدن.اعلام نکرد کدوم شبکه یا چه ساعتی پخش میشه ولی طرفدارای سعید شنبه و سه شنبه حواسشون به برنامه ها و اخبار ها باشه.به امید اینکه لحظه ایی سعیدو ببینیم.اگه کسی ساعتو شبکشو فهمید اعلام کنه.احتمالا تو سایتهای خبری بزنه.

عه جدی؟ خدا خیرت بده اطلاع دادی
خدا کنه بگن چ ساعتی و چ شبکه ای
خیلی ممنون زینب جونم

zeynab چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 20:17

سلام نازنین.من نمیگم آهنگی که گذاشتی خوب نیست.اتفاقا معنیو مفهومی که مد نظرت هستو میرسونه.ولی سلیقه من اینه که میگم صدای زن رو دوست ندارم وگرنه توی رسوندن پیامو معنی شعر ایرادی بهش نیست.دلیل اینکه میگم آهنگای خارجی رو بیشتر دوست دارم اینه که شعر های خارجی روک و بدون کمو زیادی و بدون حاشیه میره سر حرف اصلی و مفهوم شعر رو بهتر و زودتر میرسونه و این بر میگرده به تفاوتهای دستور زبانهای ایرانیو خارجی.به دلیل دیگه هم داره اونم اینکه آهنگ سازیای خارجی خیلی بهتره،که خیلی مهمه چون به شعر کمک میکنه تا معنی مفهومو بهتر برسونه.آهنگای ایرانی از بس شلوغش میکنن که پیام اصلی شعر توش گم میشه.بعد اینکه چند بار گوش میکنی خسته میشی وبیشتر اون سرو صدای آهنگ یادت میمونه نه شعرش.البته اینم بگم همه آهنگای ایرانی اینطوری نیستا.آهنگای خارجیو هر چی بیشتر گوش میکنی بیشتر دلت میخواد بازم بشنوی.البته این نظر منه و سلیقه اییه.به هر حال هر چی تو بذاری من دوست دارم و میبینم.راجع به اینکه سعید عکس گرفته امضاء داده مطمئن نیستم.گفتم فکر میکنم اینجوریه.چون وقتی گفت مشکلی پیش اومد که دیر شد،مجری بهش گفت معروفید دیگه.در مورد سید بودن سعید تقریبا مطمئنم.چون منم فک میکردم که از مادری سیدند.ولی با پرسوجو از اطرافیانی که واردند فهمیدم که میر ها هم سیدند.البته بازم نمیگم که حتما حتما اینطوریه.چرا متاسفانه ساکن تهرانید؟من آرزومه بیام تهران.خیلیم دارم تلاش میکنم.دلایل مختلفیم داره.من ساکن تبریزم،ولی اصالتا اینجایی نیستم.حدودا20 ساله که اینجا زندگی میکنم.خوش به حالت که تهرانی.راستی نگفتی دانشگاه چی خوندی؟سلام منو هم به خواهرت برسون :)

سلام زینب جان ...متوجه منظورت شدم گلم ولی در حالت کلی آقایون آهنگی ک میخونن از کلماتی استفاده میکنن ک ب خانوما ربط داره و برعکس واسه همین اکثر اسلایدشوهای من خوانندش زنه چون کلمات و شعری ک میخونه ب ی آقا برمیگرده اینکه ی اهنگ همه فاکتورهایی ک ما میخایم داشته باشه ی کم سخته ! آره باهات موافقم آهنگ ایرونی خیلی خوب و سطح بالا داریم مثه آهنگای استاد قمیشی یا معین یا خیلیای دیگه اصن حرف نداره ...ولی منم خودم خارجی بیشتر دوست دارم
آهان... فک کردم اونجا بودی !
زینب جان قدر شهر خودتو بدون تهران هیچی نداره دقیقا همون تعریفی داره ک استاد ندوشن میگه ک تهران مثه ی زنی ک با لوندی پا روی هم میندازه سیگار کنت میکشه...منکه ارزومه برم ارومیه جایی ک وطن سعید
صنایع خوندم...بزرگواریتو میرسونم

پاسخ وانیا ب زینب نه zeynab چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:26

زینب جان بازم میگم خوش اومدی...ممنون از نظر لطفت و مهربونیت عزیزم
منم دوستت دارم گلم و برات آرزوی موفقیت میکنم

مینا چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:51 http://vallyball.avablog.ir

من فقط شبکه دو رو دیدم
راستی اپمممم

دقیقا برعکس من !

zeynab چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 02:41

سلام وانیا جان.اشلاید شو این سری هم زیبا بود.آهنگ فارسی خوبه اگه با صدای مرد باشه.من زیاد صدای زن رو دوست ندارم،البته آهنگای لاتین که میذاری خیلی بهتره.البته نظر منه ها.چون گفتی نظر بدید،نظرمو گفتم .در هر حال دستت مرسی.خسته نباشی.این آبجیتم خیلی باحاله.البته از دور،که فقط تورو اذیت کنه: ) تحملش سخته میدونم ولی آبجیته دیگه.اسمش چیه؟چند سالشه؟راستی من هر دو برنامه سعیدو دیدم.حالشو بردم.وقتی شبکه2 بود ،مجری گفت زیاد وقتتونو نمیگیریم چون جای دیگه دعوت دارید،سعید که رفت یک سره این کانالو اون کانال زدم تا ببینم کدوم برنامه میارنش.2:30بود بالاخره اومد شبکه3.فداش بشم که اینقد ساکتو آرومه اینقدم خوب حرف میزنه.چه صدای باحالی داره آخه.قربونت برم خدا همه زیبایی ها و بهترین هارو تو این بشر تموم کردی.خدا تو خلقت سعید خود نمایی کرده والا.همه چی تمومه این پسر.آخر برنامم عذر خواهی کرد که دیر رسیده.گفت جای دیگه ایی بود،یه مشکلی پیش اومد که دیر شد.مجری هم گفت آقا معروفید دیگه.فک کنم بعد برنامه شبکه2 دورش جمع شدن واسه عکسو امضاء.نکشن این کاپی مارو.اگه شمارتو داشتم خبرت میکردم.گفتم پس داری میبینی.نظراتو خوندم راجع به سید بودن سعید.سعید سیده.میر ها هم سیدن.پدرشون سیده.واسه همین من عید غدیرو بهش تبریک گفتم تو این وب.حالا اگه مادرشون هم سید باشن رو نمیدونم.ولی میر ها هم از طرف پدری سیدن.راستی چند تا سئوال داشتم دوست داشتی جواب بده.شما خود تهران ساکنید؟کساییکه برات نظر میذارن دوستای همدانشگاهیتن؟آخه خیلی صمیمی هستید،انگار خیلی وقته همو میشناسید.وانیا رشته تحصیلی دانشگاهیت چی بوده؟

سلام عزیزم ...مرسی گلم ...
ببین زینب جان من کلام یا بهتر بگم شعر برام مهمه نه اینکه خواننده زن باشه یا مرد! ایرانی باشه یا خارجی ! چون ترانه هایی ک روی اسلایدا میزارم سعی میکنم اون مفهومی ک میخام رو برسونه یادته توی کامنتای قبلیت ب من گفتی شعر با تصویر هماهنگه ... بخاطر همین وسواسی ک من روی اسلایدا دارم الان اینطوری واست مثال بزنم :مخاطب عام میاد اسلاید شو my sweet prince میبینه بنظرش اهنگ معنای خاصی نداره بجز قسمت اخر ک فقط ی جمله : تو تکی ... ک تکرار میشه! اما وقتی بره مفهوم اهنگ رو دربیاره تاکید میکنم مفهوم اهنگ نه معنی آهنگ ! میفهمه مفهوم ترانه عشق رو ب ی دراگی تشبیه کرده ک عاشق رو روی فرم میاره ینی همون پروسه ای ک ی معتاد داره حالا اعتیاد ب ی فرد یا دراگ... این ینی نهایت نیاز در نوع خودش! ک همه اینا توی کلمات حتی تن صدای خواننده اومده!!در صورتیکه کسیکه عمیق نگاه کنه همه اینا رو متوجه میشه ...من حتی توی اسلاید شوهای طنز هم ی اهنگی انتخاب کردم ک تا حدودی هماهنگ باشه با عکسا ...اینا رو میگم ک بدونی ک شعر واسه من چقدر اهمیت داره! ولی بازم ممنون از نظرت همین ک ایده میدی خیلی خوبه...
خواهرم 5 سال از خودم کوچیکتره...از کجا میگی بعد از برنامه شبکه دو عکس و امضا داده؟!
آره خب سعید ب معنای واقعی کلمه دلبرره ...چقدر خوب ک سعید هم سیده ! زینب جان مطمئنی از این قضیه؟
نه عزیزم ب جز ساناز ک دوست دوره دبیرستان و دانشگاه منه همه دوستانی ک اینجا میان توو همین یکی دوماه اشنا و صمیمی شدیم !آره من ساکن تهرانم متاسفانه !

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 00:22

سلام وانیا جان
دان کردم
هم ترانه فارسی هم انگلیسی که میزاری با عکسا هماهنگه
هر دوتوعشو دوستدارم
موفق باشی عزیزم
امیدوارم که به آرزوهای شیرینت برسی.
.
.
.
هوای مارو هم داشته باش

سلام ...مرسی نظر لطفته دوست عزیز
چشم...فقط من شما رو میشناسم ؟! آخه نه اسمی نه ایمیلی نه رد پایی؟!!

سحر سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:39

وانیا جون واقعا وبت عالیه
الکی نمیخوام تعریف کنم ولی از وبهایی که واسه کاپی ساختن این خیلی قشنگه مطلبات عکسا کلیپات حتی هم اینکه نظرات نظرات واقعیه حال واحوالپرسی یا مثل وبهای دیگه چت روم نیست عالیه وانیا جون
من فقط اینجا میام شده جاهای دیگه هم تک و توک نظر گذاشتم اما اینجا همیشه میام
مطمئن باش کاپی از این وب خیلی خوشش میاد البته شاید هم اومده و دیده نمیدونم

مرسی سحر جان ... نظر لطفته گلم
خدا کنه کاپیتان هم این وب ببینن و خوششون بیاد و همین نظر تو رو داشته باشن...

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:27

چرا عزیزم خیلیم قشنگه

ممنون گلم

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:23

ایشالا اگه که قسمت شد حتما میرسونم
ادرس وبتم میدم. اگه اینجارو ببینه کف میکنه

ایشالا...
نه بابا پری جون انقدرا هم این وب تعریفی نیس...

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:13

باشه وانیا چون تو میگی بیخیال میشم
منم از اشنایی با شما خوشحال شدم ارزو خانوم
بله چشم حتما

آفرین عزیزم
پری اول سلام منو برسون بعد سلام ارزو رو

آرزو سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:05

از آشنایی با پریناز جونم خوشحال شدم..
بالاخره ایشون همشهری آقا سعید هستن..
ما که خیلی دوریم از این همه نعمت ولی خب اگه روزی سعیدخان رو دیدید سلام ما رو هم بهشون برسونید

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:05

همون کسی که درباره قومیت سعید معروف حرف زده.
من زیاد متعصب نیستم ولی وقتی حرف سعید معروف و هویت من باشه قضیه فرق میکنه.این یه توهینه

پری سخت نگیر

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:00

بله میبینم

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:56

وانیا متوجه شدی دیگه که من اون کامنت طولانیه قبلیمو به خاطر چی گذاشتم

نه بخاطر چی ؟!

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:52

حرفمو پسمیگرم.حالتو گرفتم.ههه

بابا داشتم جواب یکی از دوستا رو میدادم توی پستای بالایی بیا میبینی

پاسخ وانیا ب آرزو سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:46

باشه آرزو جان...فقط عزیزم بگو دقیقا کدوم کامنته ی مقدارشو بگو یا ازش کپی کن ک بفهمم کدومه

آرزو سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:45

و یه چیز دیگه اینکه نظر اون دوستمون رو که گفته سعید ترکه رو اصلا قبول ندارم.. اصلا این فرق گذاشتن بین قومیت ها رو نمیفهمم!!!
اصلا قومیت خاصی ربطی به اخلاق و رفتار و منش نداره..
به دوستان عزیزمون توصیه میکنم ملاکشون در مورد افراد به خصوص برای افرادی که در این حد تلاش و فعالیت دارن دیگه قومیت نباشه چون اونا و افتخاراتشون مربوط به کل ایران هست و همه دوستشون ندارن
اصلا من یکی از آرزوهام از بچگی این بوده که ترکی یاد بگیرم

خب راستش منم نظر دوستمو قبول ندارم ناراحت هم شدم بهشم گفتم !ولی هر کس ی دیدگاهی داره این دوست منم ی تعصباتی داره ب هر حال بین دوستا خیلی اختلاف نظر و سلیقه و دیدگاه هست!
از نظر من سعید معروف از اون آدماست ک عزیزه و عزیز هم می مونه ب ملیت و قومیت هم ربطی نداره .

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:39

باشه تسلیم.دیونه

آخجون تسلیم شد

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:35

نه این طور نیست.بابا

چطور نیست ؟! تو داری باهاش زندگی میکنی یا من ؟!

پارمیدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 22:15

وبتو دوست دارم هلو.ابجی باحالی داری

مرسی پارمیدا جونم ...مصیبت عظمی ک میگن این آبجی منه

parinaz سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 21:21

با اینکه اصلا دوس ندارم اینارو اینجا بگم چون جاش نیست اهل شعار دادن و بحث کردنم نیستم ولی لازم میدونم که اینارو بگم.
واقعا به همشهریم به هم زبونم افتخار میکنم. خیلیا تلاش کردن که اصالت و قومیتشو به نام خودشون بزنن ولی سعید جلوی دوربین یا موقع مصاحبه یا موقع حرف زدن با هوادارای همزبونش با زبون مادریه خودش با افتخار حرف زد که دیگه جای هیچ شکی وجود نداشته باشه.
باید بگم که با دیدن همچین نظراتی چقدر خوشحالم که سعید ترکه.اگه بخوام منم نژادپرست باشم میتونم بگم که مثلا اگه سعید ترک نبود هرگز دوسش نداشتم یا ازش خوشم نمیومد البته هستن کسایی که سعیدو فقط به خاطر ترک بودنش دوس دارن یا حتی دوس ندارن برای تیم ملی ایران بازی کنه(به خاطر نژادپرستی ترکا)که من کلن باهاش مخالفم.حرف اخر اینکه این قضیه ترک بودن یا شهرستانی بودنو یا چه میدونم تهرانی بودن این چیزارو فقط تو ایران دیدم تو هیچ جای دنیا اینطوری نیست ببخشید اینو میگم ولی این رفتارا و حرفای کشورای جهان سومیه.
ببخشید وانیا دوس نداشتم اینارو تو وبت بگم چون اصلا جاش نیست ولی لازم بود

خدا ببخشه گلم مطمئن باش اگر این نظرت اینجا و پیش من جایگاهی نداشت من تایید ش نمیدادم ...اینکه میگی توی ایران دیدیم چون ما ایرانیا فقط ادعای مسلمونی داریم اگه واقعن اسلام قبول داشته باشیم انقدر تهرونی وترک و لر و بلوچ و ...نمیگیم ! چون توو اسلام نژادپرستی نداریم.
من ب شخصه بهیچ وجه واسم مهم نیس ک سعید اهل کجاست ! حتی اگه سعید ی یهودی یا مسیحی امریکایی بود هم باز ب همین اندازه دوسش داشتم چون ملاکم تیپ وقیافه و توی فاز بالاتر منش و رفتارشه دیگه بقیه چیزا فرمالیته ست !

ساناز سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 16:07

راستی وانی دیروز این برنامه که مال عید غدیر بود دیدما یادت کردم اومدم بهت زنگ بزنم گفتم حتمی خودن داری میبینی دیگه چه کاریه ولی خوشم اومد خوش تیپه سعید خان حیف که ترکه .

اگه منظورت شبکه دو من ندیدم عزیزم ! من شبکه 3 گلخانه رو دیدم دیروز...
ساناز حالم از این طرز فکر و فرهنگت بهم میخوره ! ینی چی ترکه ؟!! اتفاقا همین ترکا با غیرتشون تیممون قهرمان کردن اگه پسر سوسولای تهرونی تیممون بودن ک الان صدم هم نشده بودیم! هر مدلی حرف منو دوست داری وردار ولی نذار این افکار نژادپرستانه ذهنتو بسته کنه ! از نظر من سعید بهترینه نظر دیگران هم واسم مهم نیس !

ساناز سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 16:03

سلام عشقممم
چه اتفاقات جالبی چه خواباییییی وانی من عااااشق وحیده ام حالتو میگیره :دی
وانی غصه نخور خواب زن چپه ینی بغلت میکنه خیالت تخت :)))
اونم پسراااا از یه دختر بگذرن اونم یه دختری مثه تو !
صد در صد شک نکن تعبیری که کردم درسته برو حالشو ببر

سلاااااااااااااااام عزیزم
چ عججججججججججب تشریف اوردی
آره دیگه دوتا تون لنگه همید مرداد ماهی مزخرف
خواب ظن چپه نه زن ...تو هم با این تعبیرات
امیدوارم...

sara سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 15:11

MamnuN vania jo0o0on

خواهش گلم

سحر دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 23:43

وانیا جون دستت درد نکنه
خیلی خیلی ممنوووووووووووووون

خواهش گلم

پارمیدا دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 22:19

چشم حتما وبتم خیلی قشنگه لطفا خاطرات قشنگ خودتم بیشتر بذار خیلی باحاله.مخصوصا خواهرت

چشمت بی بلا عزیزم
مرسی گلم...خوشت میادااا

آرزو دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 21:34

عزیزم برو به سایت spvillage.ir برنامه قاصدک های غدیر صحبت های سعید رو گذاشته

مرسی آرزو جونم
الان لینکشو میزارم خودم شبکه دو رو ندیده بودم
راجع ب کامنت قبلیت هم عزیزم مثه خودمی منم از چت خوشم نمیاد انگشت شمار هم ایمیل دادم اونم واسه پروژه دانشگام گوشی مبایلمم اپاشو برداشتم یا غیر فعاله ... راستش اینجوری آرامشم بیشتره .

sara دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 20:40

Mer30 vania joon
faqat bakhshe 6 ya 7
Man k hmiiiin Alan ray Dadam;-P

خواهش گلم
فک میکنم 7
آفرین عزیزم

آرزو دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 20:23

راستی زود باشین دوستان برین به سعیدخان رای بدین تا بتونیم ایشون رو بهترین والیبالیست دنیا کنیم.. رای های تیلور خیلی نزدیک شده
http://www.worldwidejobs.org.uk/volleyball-player-of-the-year/

آرزو دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 20:06

الان سرچ کردم یادم اومد.. اسم برنامه شبکه 2 "قاصدک های غدیر" هست..
سایت "اراده ملی" هم برنامه ها رو برای دانلود میذاره برنامه گلخانه هست اما این برنامه رو هنوز نذاشته..

آهان دستت درد نکنه عزیزم لطف کردی
برم ببینم
در مورد اون کامنتتم ممنون از لطف و محبتت گلم
آره ارتباط خوبی با میل و چت ندارم ...
با اینحال حضور شما دوستا اینجا دلگرمم میکنه هر وقت بیای خوشحال میشم عزیزم

sara دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 19:55

vania joon manam natooneatM Bbinam az Ein sit
khejalat keshidam BegaM
Man K na shabake 2 ro DiidaM na 3 :-((

اره عزیزم نمیدونم چرا اینجوری شده !
نه گلم چرا خجالت اینجور موقه ها بگو
منم 2 رو ندیدم

آرزو دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 19:44

حافظه رو داری!! بس که محو دیدن سعید شده بودم حالا هرچی فکر میکنم اسم برنامه یادم نمیاد اما ظاهرا افتتاحیه بازار مبل کاسپین توی یافت آباد بود.. اسمش یادم بیاد برات میگم عزیزم..
توی برنامه گلخانه هم که آخرش سعید عذرخواهی کرد که دیر رسیده و گفت یه جایی دعوت داشته و نتونسته بود زودتر بیاد گلخانه، منظورش دعوت توی همون برنامه بود..
منم خیلی اتفاقی برنامه شبکه 2 رو دیدم و برای گلخانه هم تا 2 برای همین منتظر شدن و گرنه دیگه داشتم TV رو خاموش میکردم

درکت میکنم عزیزم
من نمیدونم این سایت تلویبیون چ مرگشه توی ارشیو امروزش هیچی نیس وگرنه از حدود ساعت و اسم شبکه میشه اسم برنامه رو دراورد بازم ممنون آرزو جونم

آرزو دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 19:24

اسلایدشو هم مثل همیشه عالی و ما رو در افق محو کرد
یعنی مخصوص میام هر روز سر میزنم که خاطرات جدیدت رو با خواهر جونت رو بخونم بس که بامزه هست و لایک داره
راستی من توپیام های تبریکی که امروز برای دوستان و اشنایان ارسال کردم "عید سعید" نوشتم حس خوبی داشت
شاد باشی عزیزم

مرسی عزیزم نظر لطفته ...امیدوارم کردین
خب همون لحظه ناراحت کنندس ولی بعدا خنده دار میشه مثلا همین قضیه خواب آخر سر من گریم گرفت ولی خب بعدش ک فک میکنم میبینم خنده دار شده قضیه ...راستشو بخای خیلی چیزا رو اینجا نمیتونم بگم ب هر حال باید فیلتری واسه حرفام بزارم وگرنه گفتنیا زیاده ...
کار خوبی کردی
مرسی عزیزم...ب همچنین

آرزو دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 19:23

سلام وانیا جون.. عیدت مبارک
عید سعیدخان عزیز و دوست داشتنی هم مبارک که امروز حالمون رو حسابی خوب کردن با اومدنشون به TV
راستش دیشب داشتم میگشتم توی سایت های مختلف که ببینم برنامه ای اعلام شده که والیبالی ها به خصوص سعید عزیز دعوت داشته باشه که یه جایی به چشمم خورد که نوشته برنامه گلخانه میاد..
جات خالی که با وجود اینکه کلی کار داشتم از ساعت 9:30 نشستم جلوی تلویزیون، هی این مهمون اومد و اون یکی ترانه خوند و مامانم گفت چی میخواد نشون بده که اینجوری نشستی؟؟ منم می گفتم حالا روشن باشه ببینیم کی میاد
دیگه ناامید شده بودم که حدود ساعت 12:30 زدم شبکه 2 دیدم یه ویژه برنامه داره گفتم حالا اینم نیگاه میکنم.. داشتیم ناهار میخوردیم که یهو اعلام کرد که مهمونشون سعید معروف هست حالا منو میگی همینجوری از خوشحالی دهنم باز مونده بود..
خلاصه که سعیدخان خیلی آقا و شیک و خوشتیپ و برازنده اومد و نشست
بازم بعدش منتظر شدم که بیاد گلخانه و خلاصه که امروز کلی کیف کردم از دیدنشون
آره دیگه توی این برنامه رسما به جای "میر سعید" نوشت "سید سعید".. خب خیلی هم فرق نمیکنه چون از طرف مادر سید بوده بهش میگفتن "میر" ..
الهی بگردم در عین شیطنتی که داره توی این برنامه ها خیلی ساکت و مظلوم بود
و ان یکاد بخونیم برای این آقای خوشتیپ با اون لباس وساعت و کفشای خوشگل و خوشرنگ

سلام آرزو جون عید تو هم مبارک عزیزم
واااای سعید شبکه دو هم اومده ؟؟ اسم ویژه برنامه شو میدونی عزیزم برم ببینم توی تلویبیون آرشیو شده شاید...
آره پری هم میگه از طرف مادر سید باشه میشه میر...دستت درد نکنه من شماها رو اینجا نداشتم چیکار میکردم
ای جان حرف نداره این مستر وندرفل من !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد