My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

:))))


دیروز ک داشتم این اسلاید شو رو میساختم ب این فک میکردم ک اگه کاپیتان این کلیپای طنز دیدن اما دوست نداشته باشن چی ؟ اگه بجای اینکه خوشحال شن ناراحت شن چی ؟! اما بعدش ب این فک کردم ک کاپیتان هم خیلی ظرفیتشون بالاست و هم خیلی مهربونن امیدوارم این اسلایدشوها رو ببینن و دوست داشته باشن 






اینم اسلاید شو لحظات خنده دار کاپیتان سعید معروف (پارت 3 )



از اینجا دانلود کنید

لحظات خنده دار کاپیتان سعید معروف (پارت3)


پ ن : گاهی اوقات ک آمارگیر وبمو چک میکنم ی کلمات یا جملاتی میبینم خندم میگیره مثلن طرف اومده توی گوگل زده سعید معروف جونم ک ایشالا فداش شم ! خب عزیزه من مگه گوگل میفهمه تو سعید دوس داری ک توضیحم میدی؟!امروز ی چی دیدم داشتم شاخ درمیاوردم... توی سرچا زده بودن سعید معروف وانیا !!! اینو ک دیدم موندم !ینی تا حالا توی عمرم انقدر حس مالکیت بهم دس نداده بود!


 کاپی عزیزمون در مراسم رونمایی از تیم والیبال شهرداری ارومیه 


بقیه عکسای طنز ادامه مطلب 





 

نظرات 33 + ارسال نظر
می گل پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 09:22

خیلی جالب وجذاب بود...موفق باشید

مرسی

امیرحسین یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 02:05

خعلی باحال بود وانیا خانم

مرسی

yasaman پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 11:48 http://cafeghadimi.blogfa.com

سلام رفیق مرسی نظر لطفته اختیار داری اجازه نمی خواد همش مال خودتونه!

سلام عزیزم
مرسی گلم... ب هر حال باید راضی باشی عزیزم

پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:47

فداش ناناز بوده ناناز تر شده سعید جونم جونم

پارمیداااااااااااااااااا برو آپ جدیدمو بخون

پاسخ وانیا ب آذر چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 13:23

آذر جان من کامنتتو تایید ندادم چون نمیخوام آدرسی ک گذاشتی اینجا نمایش داده بشه ...منظورم اینه ک وقتی آدرس اینجا باشه هر کسی ک کامنتتو بخونه میره ب اون آدرس و بازید اون ویدیو زیاد میشه ک منم نمیخوام اینطور باشه!
ب هر حال سعید همونطور ک طرفدار زیاد داره دشمن هم زیاد داره ک ب موقعیتش حسودی میکنن و این ویدیو ها رو میسازن !! ک واسه من ب شخصه اهمیتی نداره چون دارن عقده های خودشونو خالی میکنن...من ی وظیفه دارم اونم طرفداری از سعیده ک امیدوارم درست انجامش بدم !

parinaz چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 11:34

داره میدوئه برسه به داخل سالن هوادارای پسر م میان بهش دست میزنن و میخندن خود سعیدم خندش گرفته
سلام آرزو جون منم خیلی خوشحالم از اشنایی با شما خیلی ممنون لطف داری

من فک میکنم میدوئه ک معطل نشه ینی اگه بخاد راه بره طرفدارا ی دو سه ساعتی نگهش میدارن

آرزو سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 23:17

مهر در پایان است/ من ز تقویم دلت باخبرم (و البته تقویم دل خودم)/ همه ماهش مهر است/ همه روزش احساس.....

سلام وانیا جون.. خوبی؟
به به! پست جدید و عشقولانه گذاشتی
به پریناز جون هم سلام میدم.. مرسی عزیزم لطف داری
یه چیزایی برای آدم مهم باشه و دوستشون داشته باشی، هرچی هم که ازش دور باشی یا اینکه آدم سنش هم زیاد بشه باز اون دوست داشتن به جای خودش باقی هست، رشد میکنه و پایدار میشه..
پریناز جون از آشنایی با تو خیلی خوشحالم چون ساکن یه بخشی از ایران هستی که من خیلی دوست دارم و این دوست داشتن مربوط به این مدت اخیر نیست بلکه چیزی هست که از بچگی با من بوده.. حالا هم که این دوستی ها شکل گرفته، حول محبتی که سعیدخان به هواداراش داره و بالعکس.. همیشه دوست داشتم طرفدار و هوادار کسی باشم که ارزشش رو داشته باشه و ویژگی هایی رو فراتر از کاراکتر ورزشی خودش داشته باشه، امیدوارم شناخت تمامی هواداران آقا سعید هم همین باشه یعنی هم شخصیت ورزشی، هم اخلاقی و هم انسانی و هیچوقت خلاف این نباشه..خوشحالم از این آشنایی هایی که به وجود آمده و دوستانی که پیدا کردم.. وانیا جون پریناز جون
حالا انشالله بتونیم بیشتر همدیگه رو بشناسیم و با هم دوست باشیم

سلام عزیزم...به به چ شعر قشنگی ک از تقویم دل من باخبری؟!
خوبم عزیزم اما دلتنگ...
درسته عزیزم... امیدوارم

parinaz سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:40

والا من یه مدت نبودم دلم برای اینجا تنگ شده.
منظورم اینه که بهم خبر میدن که سعید کجای ارومیه دیده شده

ما هم دلمون واست تنگ شده بود
پری خیلی ناشکری بخدا... نعمت ب اون ماهی خدا گذاشته بغل دستت استفاده بهینه نمیکنی! من جات بودم شده دورادور هم هر روز سعید میدیدم
راستی پری اون آدرسی ک گفتی رفتم ... چرا سعید داره میدوئه ؟ داره از دست طرفدارا فرار میکنه ؟!

parinaz سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 15:21

البته یادم رفت بگم داخل سالنم دختر زیاد بود فقط موقع اومدنی به داخل سالن اطرافش زیاد پسر بودن.این روزا ارومیه اینقدر بارون بارید گفتم الان سیل میاد بعدشم که برف .سردترین شهر اعلام شد.در ضمن تیشرت شهید باکری که پوشیده بودن خیلی زیبا و با معنی بود

ای جان تازه هر روز ب طرفدارش اضافه میشه
اینجا هم همش بارون میاد...خوبه من سرما رو دوست دارم
آزه کار قشنگی بود

parinaz سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 15:00

میگم ارزو خانومم فول اطلاعاته ها اهل کجا هستین ارزو جون؟
بله دایی جهانگیرم خوب میشناسیم تو ارومیه معروف هستن به امپراطور

آره آرزو سکرت کار میکنه

parinaz سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 14:55

وای اسلاید شو خیلی باحال بود
تمریناتش تو شهرداری ارومیه شروع شده تازه به گوشمم میرسه که تو بعضی جاهای ارومیه رویت شده

مرسی عزیزم
چی میرسه ؟ کجاها ؟ جریان چیه پری؟

parinaz سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 14:46

سلام وانیا جون .والا سعید خان تشریف اوردن ارومیه. چند روز قبل از جمعه هم که بنر بزرگ سعیدو همه جای ارومیه زده بودن. یدونشم زده بودن نزدیک خونه ما من هر وقت میرفتم بیرون چشمم به جمال ایشون روشن میشد
ولی نتونستم برم نتونستم
ولی تو استقبال اینجا مثل فرودگاه تهران زیاد اذیت نشد راستی تو استقبال دختر نبود همه پسر بودن.
نمیدونم این ویدیو رو دیدی یا نه ادرس لینکو میزارم ببین
مراسم پرواز فلامینگوها س داره ترکی صحبت میکنه
https://www.facebook.com/video.php?v=358764787616603&set=vb.135923759900708&type=2&theater

سلام پریییییییییی کجا بودی بابا؟
همش چشمم ب در وب بود بیای ی خبر جدید بدی! گفتم پری رفت سعید دید دیگه حاجی حاجی مکه شد....
عه واقعن؟ آره دیگه این دختر تهرانیا ندید بدیدن ... بگذریم ک سعید خیلی خواستنیه
الان میرم میبینم

زهره دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 14:07 http://zohreh124.blogfa.com

امروز روز گلهاست روزت مبارک عزیزم اپم

مرسی عزیزم ...روز من یا سعید ؟

آرزو دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 10:42

سلام وانیا جون
امروز ارومیه برف اومده، اولین برف پاییزی که مردم رو هم غافلگیر کرده
خیلی عالیه در روز تولد کاپیتان عزیزمون (البته تاریخ شناسنامه ای) ارومیه خوشگل شده
ایشالا سعیدخان نازنین در کنار خانواده عزیزشون روزهای درخشان سرشار از سلامتی و موفقیت و عاقبت بخیری داشته باشن
حالا که 2 مهر نتونستن در کنار خانواده باشن،امروز رو می تونن در کنار عزیزانشون تولد بگیرن
من هم به ایشون تبریک میگم.. انشالله همیشه سلامت و شاد باشن

سلام آرزو جونم
واقعن ؟! چ باحال تهران ک فقط بارون اومد البته هوا سرده کاملن
ایشالا ...
پس کاپی کی میاد تهران ؟ من ک در هر دو صورت نمیبینمش ...اما انگار اینجا ی چیزی کمه ...دوست دارم تهران باشه یا من برم ارومیه

پاسخ وانیا ب آرزو دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 00:19

آرزو جان اون آدرسی ک گفتی رفتم
نظر گذاشتم واسشون چون بنظرم وب فوق العاده ای دارن
در مورد اون چیزی هم ک پرسیدی باهات موافقم ...اونروز سعید خیلی عالی اومده بود خیلی شیک و باوقار مثه ی جنتلمن واقعی

متینه یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 23:55

خیلی کلیپای شما رو دوست دارم نسبت به کلیپای دیگه که واسه کاپی ساختن خیلی قشنگ و در عین حال حرفه ایه
تشکر

مرسی عزیزم... نظر لطفته گلم
خواهش عزیزم

سحر یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 16:12

وانیا جون این عکس جدید کاپی عالیهه
چاق شده کاپی یه کمی

مرسی عزیزم
آره ...باید بهش بگیم تپل شدی البته چاق نشده ی کم روو اومده ماشالا هزار ماشالا ... خب دیگه اون استرسا و بازیای سخت رو ندارن ...

sara یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 16:10

engadR maskhare Baziii Darmiaran
va shayeE saziii miiikonaN Ta kapi instasho Bbande

آره فک کنم دیر یا زود اینکار بکنه یا بده دست ادمین

سحر یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 16:03

وای وانیا جون باز تو اینستا میگن کاپی میخواد عروسی کنه اینا خسته نمیشن انفدر شایعه سازی میکنن!!!!
حالا نکنه راس باشه؟!!!!!!!!!

چی بگم والا....
عزیزم من چیزی نمیدونم ک قطعی بتونم نظر بدم !

Felora یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 16:00 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

اونا رو که میدونم .
منظورم یه چیز دیگه بود.... عکسا رو ندیده بودم....

منظورت چی بود عزیزم ؟!

دنیا یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:55

سلام وانیا جون. وبت حرف نداره دمت گرم. لایک داری عسیسم. شایعه شده کاپی قراره با خواهر یکی ب اسم سوگند ازدواج کنه. خاستم بدونم تو میدونی سوگند کیه? اصن صحت داره یا نه?!

سلام عزیزم
مرسی... لطف داری دنیا جان
والا نمیدونم چی بگم ! بازار شایعات ک داغه !
احتمالا خانوم آقا شهرام میگن ... من اطلاع ندارم عزیزم

Felora یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:22 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

عکسای ادامه مطلبت رو ازکجا گیر اوردی!!!!
خییییییییییلی عاااااالی بودن

فلوراا جون دستت درد نکنه بعد از اینهمه مدت ک میای وب من نمیدونی این عکسا رو خودم ادیت میکنم؟!
واترمارکا رو ندیدی گلم ؟ البته چون بعضی از عکسا رو تمام صفحه واترمارک نکردم شاید ب اشتباه افتادی
مرسییی عزیزم

Felora یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:17 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلااااااام وانیاجونم.
مرسی از عکسای قشنگت....
دیگه شرمنده خیییییلی دیر بهت سر زدم....خیییییلی سرم شلوغ بود.
احساس مالکیت رو خوب اومدی ;)

سلام عزیزممم
خواهش گلم...
اشکال نداره عزیزم...میدونم
آره دیگه...

نازنین یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:16

خیلی جالب بود
خیلی وب باحالی داری لایک
عاشق میرسعیدم با اون خنده هاش

مرسی عزیزم
نظر لطفته گلم
منم همینظور...

آرزو شنبه 26 مهر 1393 ساعت 19:21

سلام عزیزم
این هم لینک باشگاه شهرداری ارومیه.. بعضی از عکسای مراسم جمعه رو گذاشته
http://urmia-volley.ir/Default.aspx?tabid=8151&articleType=ArticleView&articleId=1535407

سلام گلم
مرسی آرزو جونم... من شماها رو نداشتم واقعن چیکار میکردم

Ali شنبه 26 مهر 1393 ساعت 15:00

دریــآ شنبه 26 مهر 1393 ساعت 00:07

سلام وانیا جان، خوبی عزیزم؟
وب زیبایی داری، ا آشنایی با شما و وبت خوشحالم
قبلا چند بار نظر داده بودم، نمی دونم اسمم را نوشته بودم یا نه!(عجله داشتم که زود نظر بدم)
اما این بار اومدم که باهات حرف بزم
راستش وبت ویژگی های زیادی داره که منو جذب کرده
یکی از این ویژگیهاش اسلاید شو های زیبایی هست که تهیه کردی واقعا زیبا و دوست داشتنی هستن، با اون ذوق و هیجان و علاقه ای که درستشون کردی ، همین مهر و علاقت به ما هم منتقل میشه و درک می کنیم و لذت می بریم عزیزم، امیدوارم که همینطور ادامه داشته باشه و بهتر بهترم بشی عزیزم.
دو اینکه چقدر خوب و سر فرصت به نظر بچه ها جواب میددی ، برخلاف وب های دیگه
این برای مراجعه کنندها خیلی خوبه که بتونن با مدیر وب ارتباط برقرار کنه ومدیر براشون وقت بزاره( خیلی خوبی
چقدر خوبه که با کسی آشنا شدم که برخلاف این عاشقای زودجوش درست ومتین برخورد میکنه.
هرچی باشه، همه ما که اینجا جمع شدیم یه ویژگی مشترکی داریم ، اونم مهری هست که از کسی در دلمون داریم حالا ممکنه هر کدوم از بزیکنا باشه، اما برای من سعید جانه، مثل خودت( دارم خجالت می کشم، خیلی کم پیش میاد در موردش با کسی صحبت کنم، اما اینجا شما راحت صحبت می کنید، منم این ویژگیتون رو دوست میدارم).
داشتم نظرات رو میخوندم دیدم که سر اینکه سعید سید هست یا نه شک داشتید. فامیل همه کسایی که میر داره سید هستن و سعید جان هم از این قضیه مستثنی نیست و اونم سید هست و باید ازش عیدی می گرفتیم، هرچند عیدی مارو در برنامه هایی که عید شرکت کرد داد.
برخلاف مجری هایی که در برنامه های مختلف میگن سعید بد اخلاقه، اما من این ویژگی را زیاد پر رنگ نمیبینم، درهر صورت کاپیتان کسی هست که باید بتونه با تمام بچه های تیم ارتباط برقرار کنه، مطمئنن همینطور هست که همه قبولش دارن. در هر صورت باید یه جوری همه بچه های گروه رو کنترل کنه، مخصوصا اینا که شیطونن و بیشتر در اردو به سر میبرن بیشتر این ساکتی رو در اخلاقش در برنامه های غیر ورزشی که میره در تمرکزی که روی کارش داره میدونم.

راستی آهنگ مرتضی پاشایی به نام ""روز های سخت"" آهنگی بود که در قسمت 7 پرش، اونجا که سعید باخیال راحت کنار علیزاده نشسته و از اون خنده های کم نظیرش میزنه... در بک گراند فیلم پخش میشه... اگه دوست داشتی دانلود کن...خاصه

سلام عزیزم... خوبم گلم
نظر لطفته دریا جان...
منم خوشحالم دوستان خوبی مثه شما اینجا همراهیم میکنن...بهم انرژی میدن...ایده میدن ...این خیلی خوبه
من از این بایت ک نظرات تایید گذاشتم یا اینکه گفتم نظرات مثه چت روم نباشه شرمنده ام ...میبینم دوستانی ک میان نظر میزارن حواسشون هست ک پرحرفی نکنن ...رعایت میکنن راجع ب موضوع نظر بدن...یا حتی با پیغامهاشون ینی نظراتی ک تایید نداره تشکر میکنن ابراز احساسات میکنن ...دیگه اینکه من وقت واسشون بزارم و جوابشونو بدم کمترین کاریه ک میتونم در برابر محبتشون بکنم
خیلی خوبه کاپیتان سید هستن ... خب عزیزم زودتر اینو میگفتی من قبل از اینکه برن ارومیه ازشون عیدی میگرفتم ... ینی بخاطر عیدی هم شده باید پا شم برم ارومیه!
نه منم اینو قبول ندارم...خصوصیات اخلاقی کاپیتان باید از دوستان نزدیکشون پرسید وگرنه هر کسی نظر شخصی خودشو داده !
آهان...ممنون از پیشنهادت عزیزم

دریــآ جمعه 25 مهر 1393 ساعت 22:42

سلام وانیا جان
مثل همیشه زیبا و پر انرژی بود
موفق باشی
و
سرشار از انرژی و شادی

سلام عزیزم
مرسی گلم
ب همچنین...

پاسخ وانیا ب nafas جمعه 25 مهر 1393 ساعت 20:58

گلم ممنون بخاطر نظر لطفت
و ممنون بخاطر مهربونیت ...اما عزیزم از نظر من این ی بازی نیس ! من احساس میکنم دارم عشق واقعی تجربه میکنم ...حدود سه ماه پیش ک این وبلاگ ساختم ب جز کلاس موسیقی م تمام کلاسای متفرقه ای ک میرفتم تعطیل کردم ! حتی با دوستام بیرون نمیرفتم چون دوست داشتم توی اینترنت بچرخم بیشتر راجع ب سعید اطلاعات کسب کنم و با ی علاقه و هیجان خاصی عکسا رو ادیت میکردم شوها رو میساختم اینطوری بگم از اینکار لذت میبردم از فک کردن ب سعید لذت میبردم از طرفی اینکار میکردم ک ب اون نقطه اشباع برسم ینی بجای اینکه احساسمو توو نطفه خفه کنم میزاشتم ب اون درجه اشباعش برسه تا بتونم در اون حد نرمالی ک میخام برسونم !مثه همون چیزی ک گفتی فقط علاقمندی در حد ی قهرمان ملی.. اما این اتفاق نیفتاد ! و بخاطر همینه ک میگم احساس میکنم دارم عشق تجربه میکنم خب فرصتهای زندگی همچنان هست و خواهد بود چون من از وجهه خودم آگاهم من آدم مغرور و منطقی بودم اما الان دوست دارم ب این احساسم پر و بال بدم و فک میکنم کیس خوبی رو بخاطر این کار انتخاب کردم !ینی اینجوری بگم فک میکنم الان ک اینجای زندگیم وایسادم باید عاشقی کنم و واقعا چ کسی بهتر از سعید ؟! متاسفانه چون سعید ی قهرمانه خیلی از خصوصیات خوبش دیده نمیشه فقط توانایی هاش دیده میشه و همین واسه همه ابهام برانگیزه ! راستش من توی زندگیم آدمی مثه سعید معروف ندیدم شاید بودن کسانیکه موقعیت اجتماعی یا تحصیلات و شرایط فوق العاده ای داشتن ولی انقدر مغرور بودن ک علاقه منو برانگیخته نکردن! واسه همینه گفتم اگر نقیض این ب من ثابت شه ک سعید معروف اون آدمی ک من فک میکنم و شناختم نیس این علاقه هم از بین میره !
ب هر حال ممنونم بخاطر حرفات ...احساس خوبی ب من داد
منم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم

تک و تا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:30

ایییییییییییووووووووووللللللللللللللللللل عاللللللیه مررررررررررررررررسی دمت گگگگگگگگگگگررررررررررررررررممممم !

مرسی عزیزم ... نظر لطفته گلم
راستی اون آدرسی هم ک گذاشتی رفتم عزیزم خیلی خوب بود

سحر جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:13

وانیا جوون عالی بود
خیلییییی باحال بود

مرسی عزیزممم

sara جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:12

Aleee bud
kheiliiiiiiii JaleB bud vania joon
chera narahat she b nazaram KhosheshaM BiaD :P

مرسی عزیزم
نظر لطفته گلم
خدا کنه...

آرزو جمعه 25 مهر 1393 ساعت 09:05

سلام همشون عالی بودعزیزم.. کلی خندیدم سرصبحی به خصوص عکسی که آدامس دستشه و همین طور عکسی که دارن از بالای پله ها با تعجب نگاه میکنن و اونی که کواچ داره به سعید یه چیزی میگه خیلی عالی بود..
آره آقا سعید مهربون و باجنبه هستن، حتما از هواداراشون ناراحت نمیشن

سلام گلم
مرسی عزیزم...آره
دوست ندارم حتی ب اندازه ی سر سوزن ناراحت بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد