My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

مهر مبارک !


تولد کاپیتان میر سعید معروف عزیزمون رو تبریک میگم با بهترین آرزوها ... درسته تولدشون 2 مهرماهه اما تا 28 مهر میتونید پیامها و تبریکاتون رو در این پست ثابت در بخش نظرات بزارید ... مرسی

آقای میر سعید معروف تولدتون مبارک 


ایشالا هزارو شونصد ساله شید


کاپیتاااااااااان تولدتون هپـــــی مپـــــــــــی


تولدتون مبارک با بهترین آرزوهاا


اینم ی اسلاید شو سفارشی هدیه ناقابل من ب سعید عزیز 


از اینجا دانلود کنید
پ.ن : قالب وب ب افتخار کاپی و ماه مهر ماه تولدشون تا آخر مهرماه همین خواهد بود 

بعدا نوشت : آهنگ وبم آهنگ خارجی Happy birthday بعد نمیدونم چرا این آهنگ ابی توی سرم میچرخه ک میگفت : شب تولد عشق دلم رو هدیه دادم...ب اونکه عاشقم کرد...منو داد بر باد ...هدیه رو وا نکرده پس فرستاد 

بقیه عکسای تولد در ادامه مطلب


اینم آهنگ تولد ک گفتید واسه دان گذاشتم

 
 نه بهار با هیچ اردیبهشتی
نه تابستان با هیچ شهریوری
ونه زمستان با هیچ اسفندی 
اندازه پـایـیز به مذاق خیـابـانها خــــوش نیـامــد 
پـائیز مــهری داشـت کـه بـــَر دل هـر خیـابان مـی نشست !


...و خداوند مهربانی را با تمام محبتش در مهر آفرید!




توی آپای بعدی بقیه عکسای تولد میزارم





نظرات 124 + ارسال نظر
پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 23:03

yes

Noch

پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 23:01

ایول تسلیم شدی

منو تسلیم شدن ؟!

پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:47

خخخخخمال من

باشه مال تو ...نکش منو

پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:45

>_< سعید مال منه

ترمه چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 16:01 http://nishkhand16.blogfa.com

ایشالله صد ساله

ایشالا...

پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:36

ای وا اسمم و نوشته بودم از کجا فهمیدی منم

دیگه...

صدف سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 14:23 http://sdf76.logfa.com

سلام عزیزم میشه بلینکیم؟sdf76.blogfa.com

زهره سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 14:17 http://zohreh124.blogfa.com

امروز امیر در میخوانه تویی تو / فریادرس ناله ی مستانه تویی تو / مرغ دل ما را که به کس رام نگردد / آرام تویی ! دام تویی ! دانه تویی تو !سلام عزیزم اپم

بعله... به به ...امیر در میخانه
حتما عزیزم

سایت اختصاصی سعید معروف دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 16:27

سلام
واسه سعید تولد گرفتم اگه میشه به وبم سر بزن وبا کامنت وبلاگ مامزین کنید.در ضمن لینک هم کنیدmirsaeidmarouf4.blogfa.com

سحر دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 15:29

وانیا جون دیدی؟؟
من گفتم شاید واسه خودته که عکسا رو اونطوری گذاشتی!
باز هم تولد کاپییییییییییییی مبااااااااااررررررکککککککککک
چرا کاپی پست نمیذاره اینستا بفهمیم چه خبره تولد گرفتن نگرفتن

آره عزیزم...نه عزیزم من توو اینستا پیجی ندارم...
مبااااارک
خب ناسلامتی کاپی تازه بدنیا اومده هااا...مگه بچه 26 روزه میتونه پست بزاره ؟! ولی شاید امشب بزارن

ســــــــــــآرا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 15:16 http://lova23.blogfa.com

فدات

عزیزمی

ســــــــــــآرا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 15:09 http://lova23.blogfa.com

مرسی ک اومدی
وبت قشنگه

خواهش عزیزم
ممنون گلم

عطیه دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 14:48

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام که آنچه خریدنی است بی شک لایق تو نیست.
من روز تولدت ٬ خود متولد می شوم . . .

تولدمان مبارک.

عسل خانوم دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 14:34

❤سالروز زمینی شدنت مبارک❤

مهسا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 14:31

کاپی تولدت مبااااااااااااااااااااااارک

sara دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 14:07

I hope all your birthday dreams and wishes come true

Saeed khan TavalodEt Mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaak

ترانه دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 14:03

کاپیتان بازم تولدتون مبارک
با بهترین ارزوها

نازنین زهرا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:57

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی
تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی
خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گُلا سرشته
با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته


روز میلادت مبارک آقا سعید گل گلاب

متینه دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:53

فرشتـــــه آسمانــــی سالروز زمینــی شدنـــــت مبارک .

mahtab دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:50

کاپی جونم تولد شناسنامه ایت مبااااااااااااااااااارک
خیلی دوست دارممممممممممممممممممم
29 تا قلب چون 29 ساله شدی عزیزممممممممممم
وانیا جون دست شما هم درد نکنه


خواهش گلم

محدثه دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:34

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو
کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون
به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک
بال فرشته ها با عشق و اشتیاق و پولک
عاشقت و یه قلب بی قرار و کوچک
فقط می خوان بهت بگن :.
.
.
.
تولدت مبارک.

سحر دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:30

وانیا جون همون ادرس برو فقط اندرلاین ک اول ادرس اومده بزار انتهای ادرس نمی دونم چرا اینجا تو نظرات میذارم اشتباه میشه ادرسش

آهان...
دیدم عزیزم...والا چی بگم !

negar دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 02:22

تولدت مبارک آقای خاص

متینه یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 23:53

‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.' .'
*شب .' .' * . ‘ .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ‘ ‘
.' ‘ * ‘ .' .* ‘. ‘ .*
‘ .' * .باد.'. *.'*

تک و تا یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 21:20

جمله های پیچیده بلد نیستم ......... تولدت مبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببارک کاپیتان !



خیلی هم عالی

سحر یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 18:39

وانیا جون اینو دیدی؟!!!!!!!!
http://instagram.com/s.m.m_4444_

دیدم عزیزم... ولی منظورتو نفهمیدم ! قضیه چیه ؟

سحر یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 18:38

کاپی یه بار دیگه تولدتون مبارک

هوادار یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 16:39

ممنون وانیا جان.چی بگم؟لابد سعادته به قول شما.در کل منم خیییلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم.و البته مجددا ممنون بابت تبریک تولد ;):)

خواهش عزیزم
کاری نکردم گلم

نازنین یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:17

کاپی پیشاپیـــش تولدت مبارک

هوادار یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 01:29

راستش وقتی فهمیدم تولد واقعیشون دوم مهره خیلی ذوق زده شدم.چون تولد خودمم دوم مهره!!;)

بنظر من سعادتیه واسه خودش ک ادم روز تولدش با روز تولد کاپیتان یکی باشه...
تبریک میگم با اینکه 2 مهر گذشته !

هوادار یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 01:12

سلام.واقعا تولدشون 2 مهر ماهه؟؟
آخه همه جا نوشتن 28 مهر.تو شناسنامه 28 و در اصل 2 مهر؟

سلام
بله اینطور ک میگن شناسنامه ای تولدشون 28 مهره...

زهره شنبه 26 مهر 1393 ساعت 17:21 http://zohreh124.blgfa.com

sssssssslam عزززززززززززیزززززم بدددددو بییییا

سلام ...چی شده؟

[ بدون نام ] جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:08

وانیا چه جوری بهت بگم وبت عالیه خودت فوق عالی^_^

مرسی عزیزم ...نظر لطف و مهربونیته گلم
فقط کاش اسمتو میزاشتی !
احتمالا پارمیدایی درسته ؟

زهره جمعه 25 مهر 1393 ساعت 15:29 http://zohreh124.blogfa.com

سلامی به گرمی خورشید وروشنایی ماه عزیز م من همیشه اپ هستم باعکسهای خییییلی عاشقانه

سلام گلم
میام عزیزم

لیلا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 15:01 http://volly4.blogfa.com

اره عزیزم ماه نیست که همه چی تمومه گله

آره والا...

لیلا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 12:11 http://volly4.blogfa.com

سلام عزیزم اپمممممممم بیااااااا

ترانه جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:18

پاییز را دوست دارم
اما نه بخاطر هوایش ونه بخاطر رنگهایش
فقط بخاطر تو ، تویی که متولد پاییزی

تولدت پیشاپیش مبارک کاپیتان

تک و تا پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 17:02

واااااااااااااااااااااای وانیا عاششششششششششششششششششششششق وبت شدم . من کم پیش میاد از وبی اینقدر خوشم بیاد فعلا وب تو و کافه معروفیا بی نظیره !!!!!!!!!!!!!!

مرسی عزیزم
نظر لطفته ...
من این وب ندیدم ولی بی شک وب خوبیه

دختر پاییزی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 19:46

پیشاپیش تولدت مبارک سعیدجون......

زهره چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 18:08 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم اپم با عکسهای زیبا
عزیز میشه وبلاگ من را اول وب ات بنویسیی

سلام گلم
زهره جان اینو از من نخواه چون اونوقت همه توقع میکنن!

تک و تا چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 12:52

28 مهر روز اختراع کبریته تولدت مبارک آتیش پاره ........................................................

زهره سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 14:51 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم اپم منتظر حضورت هستم

123 دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 16:44

ببخشید نظرتون راجبه این عکس چیه؟ ممنون میشم جواب بدی
http://images2.persianblog.ir/821231_ad4ZX3tM.jpg

من نظری ندارم ! اما اگه شما قصدتون ناراحت کردن من بود بهتون تبریک میگم موفق شدید!!

پارمیدا دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 06:24

مرسیییییییییییییییییییییی دوشتم منم عاشق سعید هستم

خواهش عزیزممم...بعله...

mahtab دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 01:19

الاهی سعیدم عاشقتم
تولدت مبارک عشقم

آزیتا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 20:55 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

سلام عزیزم
اجی میگم گفتی که چطوری عکس درست میکنی تو چه سایتی مثلا این عکسایی که عکسش تو کتاب هست یا تو قلب

سلام گلم
نه دیگه... اینو نمیتونم بگم عزیزم این دیگه رازه...

پاسخ وانیا ب رضا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 13:50

ببین بزار خیالتو راحت کنم من افتخار میکنم ک آویزون سعید معروف باشم بعدشم جالبه امثال جنابعالی دست از سر امثال آدمای آویزونی مثه من برنمیدارین!! منکه میدونم کی هستی !فقط بدون با صدتا اسم مستعار دیگه هم کامنت بزاری واسه من ی اسم داری " مزاحم "

زهره جمعه 18 مهر 1393 ساعت 19:34 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم اپم

مهسا جمعه 18 مهر 1393 ساعت 16:50

مرسی وانیا جون خیلی ممنون
فقط ی سوال دارم اگرم دوست نداری جواب نده میشه بپرسم چرا فقط روی کلیپات اهنگ خارجی میزاری چرا ایرانی میزاری البته ببخشیدا

خواهش گلم.خب عزیزم آهنگ خارجی اون منظور و مفهمومی ک من میخام بهتر میرسونه آهنگای ایرانی اون آهنگی ک معنی ک میخام داشته باشه خیلی کمه واسه همین!

سحر جمعه 18 مهر 1393 ساعت 16:16

سلام وانیا جون
ممنون از اینکه اهنگو رو گذاشتی چون منم دنبالش بودم البته اهنگ My Sweet Prince و اون کلیپ عشق چیه سعید معروف خیلی دوست دارم اونا رو هم میذاری وانیا جون؟ خواهش

سلام عزیزم
خواهش گلم...
عزیزم این اهنگ چون خوانندشو نمیدونستم گذاشتم اما اینایی ک گفتی میدونم برو توی گوگل بزن آهنگشو واسه دان هست My Sweet Prince ک خوانندش گروه Placebo و عشق چیه سعید معروف هم خوانندش jennifer lopez اسم اهنگشم در اصل what is love

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد