My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

وقتی وانیا پُررو میشود ! ;-)

شماها رو نمیدونم ولی من کاپیتان خیلی دوست دارمخوشحالم از اینکه این وب ساختم ک میتونم ابراز احساسات کنم و خیلیا رو هم توی حسم شریک کنم بگذریم ی اسلاید شو ساختم بازم برای کاپیتان و بخاطر کاپیتان بعد از اسلاید شوهای My sweet prince و that's why love you این اسلاید شو رو خیلی دوست دارم چون تایم زیادی از من گرفت اما اون چیزی ک میخاستم شد ! 

اینجوری بگم من با اسلایدشوهام اون چیزایی ک دوست داشتم ب کاپیتان بگم گفتم12119_ayxcgtywhbowsobe.gif اما توی این اسلاید شو ی مقدار فراتر رفتم واسه همین فک میکنم اسم این اسلاید شو رو باید میزاشتم وقتی وانیا پُررو میشود ! 268019_crazy.gif



از اینجا دانلود کنید

تقدیم ب سعید معروف ( میشه آقایی من بشی ؟! )


لازم میدونم از همین وب و از همین تریبون ب کاپیتان بگم ک اگه با این کلیپ جسارت کردم ازشون عذر میخوام ...امیدوارم اگه این اسلاید شو رو دیدن خوششون بیاد


پ. ن : آهنگ وب از گروه سون گذاشتم چون نمیدونم خواننده محبوب کاپیتان کیه ! البته این آهنگی ک از سون گذاشتم یا میزارم آهنگایی ک خودم دوست دارم ! ====> همش ب تو فکر میکنم تو ک همیشه توو دلم هستیو هیچوقت نمیری هر چی ک هست عاشقتم هر جوری شه نمیزارم عشقتو از من بگیری....


بعدا نوشت : ینی سوتی دادم در حد تیم ملی والیبال ایران !396320_shout.gif امشب موقع شام یکی از استادام بهم زنگ زد راجع ب کلاسام و ...صحبت کردیم وقتی قطع کردم اومدم شام بخورم اعصابم بهم ریخته بود ک چرا برنامه هام جور نمیشه 720_dash1.gifگفتم آخه این چ وضعشه ؟! والا من انقدر ک آمادگی واسه ازدواج دارم واسه آزمون کبک ندارم! اصن من نخام ادامه تحصیل بدم باید کی رو ببینم ؟!! 85959_129fs3708360.gifیهو بخودم اومدم دیدم مامان و بابام و ابجیم با تعجب بهم دارن نگا میکنن ! 755320_shok.gifاومدم درستش کنم گفتم خب من فک میکنم ب بلوغ فکری رسیدم ! یهو آبجیم گفت : تا دوماه پیش خواستگار بهت معرفی میکردن بایکوت میکردی میگفتی من ب بلوغ فکری نرسیدم خوب شد این سعید معروف دیدی یهو بلوغ فکری پیدا کنی!!

حالا خوبه این ابجیم نمیدونه من ی همچین وبی واسه سعید ساختم وگرنه میگه نه تنها بلوغ فکری بلکه بلوغ روحی روانی هنری فرهنگی تاریخی ورزشی اجتماعی هم پیدا کردی!619120_sarcastic.gif


میگم خوبی خلاقیت اینه ک همه ندارن ! دو-سه روز پیش یکی از دوستان واسم آدرس ی پیجی گذاشته بود توو اینستا ک طرف اومده بود از روی اسلاید شوهای من عکس گرفته بود گذاشته بود توو پیجش... منم هیچی نگفتم اما از اونجایی ک واترمارک همیشه گوشه کنار میزدم ایندفه توی اسلاید شو جدیدم واترمارک زدم وسط عکسا !! ک حتی اگه از روی فیلم عکس هم گرفتن منبع مشخص باشه... امشب رفتم میبینم ی پیج دیگه فتوطنزای وب منو گذاشته بعد واترمارک کات کرده ...دوباره نقل قول روی عکس گذاشته همون حرف خوده من نوشته... ینی این عکسو مثلن خودش ساخته !! معروف بودن و محبوب بودن کاپیتان ک بجای خود ولی میخوام بدونم این عکسا و اسلایدا انقدر مهمن ک واسش این کارا رو میکنید!!

اینم آدرسش

نظرات 47 + ارسال نظر
مائده جمعه 5 دی 1393 ساعت 01:57

وانیا جان این اسلاید شو فوق العاده بود حرف نداشت
عالی عالی عالی

مرسی عزیزم
نظر لطفته

آزاده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 02:06

خیلـــی عالی بود
من هر وقت کلیپای شما رو تو اپارات میبینم لذت میـــبرم

مرسی عزیزم
نظر لطفته گلم

آزیتا شنبه 3 آبان 1393 ساعت 21:47 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

بازم ببخشید مزاحم شدم میگم چه شکلی میشه از این طنز ها درست کرد؟

ی پروسه سخت داره عزیزم

آزیتا شنبه 3 آبان 1393 ساعت 21:14 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

چشمممممممم فقط خواهشا اسم اهنگ اسلاید شو رو بگو دیگه

عزیزم گفتم ک !!
اسم آهنگش could you و خوانندش هم Andreea Banica
انتهای کلیپ هم اسم آهنگ گفتم!

آزیتا جمعه 2 آبان 1393 ساعت 22:46 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

خیلی باحاله کلشو ترجمه کردم

آهان پیدا کردیش؟!

آزیتا جمعه 2 آبان 1393 ساعت 21:56 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

وانیا جون لطفا هر چی زود تر بگو چون دیوونه اهنگشم

ببخش عزیزم دیر کامنتتو دیدم

آزیتا جمعه 2 آبان 1393 ساعت 21:53 http://WWW.AZITA1380.BLOGFA.COM

سلووووووم وانیا جون دگه به ما سر نمیزنی میگم این اهنگ اسلاید شو که ساختی خیلی قشنگه میشه اسمش رو بگی

سلام آزیتا جونم... تو دیگه ب من سر نمیزنی بیوفا
مرسی گلم
اسم آهنگش could u

پارمیدا جمعه 2 آبان 1393 ساعت 12:48

تو هم عزیز منی گلی

فدایی داری

دریــآ جمعه 2 آبان 1393 ساعت 10:09

سلام وانیا جان
خوبی ؟
چه اوضاع بدی شده، واقعا وقتی دیدم که به کاپیتان اینو گفتن شکه شدم چند جا سر زدم دیدم
بله، انگار کسی که می خواسته خوب کارشو کرده
اما یه چیزش خوبه همه طرفدارای والیبال آدمای بهوشی هستن
مخصوصا طرفدارای سعید که تیز هستن و به این شایات بی توجه هستن
بنظرم بهتره ما بیشتر از این درباره این موضوع صحبت نکنیم چون واقعا همچین خبرایی ارزش وقت صرف کردن ندارن:||
بیچاره کاپی عزیز که این خبرا رو می شنوه
همینه آدمی که در اوج باشه آدمای زیادی دوست دارن بکشن پایین...
وای چقدر حرفیدم
وانیا جان اسلایدت واقعا دخترونه و دوست داشتنی بود
من که لبخند رو لبام بود... رویایی بود...منم می خوامش...
اما من بعضی جاهاشو متوجه نشدم
کاشتی اسم خوانندش هم میزاشتی لیریک رو بخونم
شعر رو متوجه بشم
مرسیــــــــــــــــــــــــ

سلام دریا جان
آره واقعن...راستش من توو کار انجام شده قرار گرفتم ک مجبور شدم این آپ نگه دارم ...البته قبلا ی چیزایی شنیده بودم ک مثه خود کاپیتان نشنیده میگرفتم اما اینجا لازم بود ی حرفایی رو بزنم!
مرسی عزیزم...اسم خوانندشAndreea Banica
ب این آدرس برو لیریکشو ببین
http://www.lyricsforsong.net/lyrics/andreea-banica-could-u-lyrics_ljqmml.html

ساناز پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 14:21

خیلی قشنگ بود
واسه خودت یه پا دی جی شدی دیگه:-\

مرسی عزیزم
پس چی فک کردی... عشق آدمو ب چه کارایی ک وانمیداره!

سحر پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 13:22

وانیا جون باید یه پیج توی اینستا بسازی این عکسا و کلیپا رو بذاری که اینجوری نشه همه بیان پیج خودت

من نمیرسم عزیزم...جدایی از اون گیرم پیج توو اینستا ساختم آپارات چیکار کنم ؟! اونجا هم میان از ویدیوهام کپ میزنن اصن ی وضی

پارمیدا پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 08:46

اولا من از اون بوشو منظوری نداشتم معنی ش میشه برو دوم یکی دوباره از ویدیو هات کپی کرده میگم اینا آدم نمیشن.دوست دار تو پارمیدا گلی آپارات

میدونم بابا
مرسی عزیزم گفتی... بخدا دیگه من نمیدونم چ مدلی اسلایدامو واترمارک کنم ...همین دیشب ی تذکر با لینک گذاشتما ولی انگار نه انگار
عزیزمی پارمیدا جونم

پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:48

وا بگو چی شده گلی

رفرش بزن آپ جدیدمو بخون

پارمیدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:43

بابا فراتر از فراتر رفتی وببین از اون بالا بیا پایین.سعید مال منهوافتاد

پارمیدا جان حالم گرفته ست!
آپ جدیدمو خوندی ؟ ناراحتم سعید ناراحت کردن

parinaz چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:40

https://www.facebook.com/MirSaeidMarouf/photos/a.135937079899376.29437.135923759900708/359394994220249/?type=1&theater

مرسی گلم

parinaz چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:12

خواهش میکنم
منم خیلی ناراحت شدم دوس دارم بفهمم این مصاحبه جدید بوده یا نه؟! هر چند زیاد فرقی نمیکنه

آپ کردم پری جان
این حرفا مونده توو گلوم...اصن برنمیتابم ک کسی بخواد سعید اذیت کنه
منبع خبر رو بهم بگو پری

پاسخ وانیا ب پریناز چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:07

پری ممنون از پیغامت ولی واقعن ناراحتم کرد!
بخدا سعید راست میگه و درست فهمیده توو این مملکت هر کسی ک میخواد توو هر زمینه ای قطب بشه میخوان پایین بکشن!
میخوام حرفامو توی آپم بزنم
بازم ممنون پری جون

sara چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 21:58

DorostE Aziiizam Ama karaye shoma Take
Fek nakon alakii Daram tariiiF mikonam
hame Kesaeii k tu Ein web Miian eino Midunan
mituni azashuN Beporsi :)

مرسی عزیزم... نظر لطف و مهربونیته گلم

sara چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 21:39

vania joon Ahamiat nadE
Adamaye BishakhsiyaT ziyadan
Bbin cheqadR aksa O slidat qashng Bude K kop zadan

آخه سارا جون هر چی هیچی نمیگم اینا گستاخ تر میشن !
باهات موافقم...
ممنون گلم ولی عکسا و اسلایدای من انقدرا هم تعریفی نیس این چهره ی کاپیتانه ک قشنگش کرده

سارا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 21:30

مرسی.

خواهش عزیزم
ولی دلیل تشکرتو نفهمیدم!

تک و تا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 20:53

عسیسم کارت حرف نداشت ! مثه همیشه باحااااااال . راستی دیدم رفتی کافه معروف . راستش خوشحال شدم که به حرفم اهمیت دادی . راستی قالب جدیدت عالیه واقعن دوستش دارم .

مرسی عزیزم...
دوست دارم وب دوستان برم ولی خب وقت نمیشه ب هر حال اونا هم زحمت میکشن...
مرسی گلم...نظر لطفته

سحر چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 19:17

فکر کردم شما می دونی وانیا جون

نه گلم...باور کن من اطلاع ندارم.

سحر چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 19:07

وانیا جون الان سعید تهرانه یا برگشته ارومیه ؟ شما می دونی؟؟

من از کجا بدونم عزیزم! مگه کاپی بخاد بیاد تهران یا برگرده ارومیه با من هماهنگ میکنه !

سارا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 16:25 http://kafemoda.mihanblog.com/

منظورم اسم نرم افزارساخت کلیپش چیه؟

خب عزیزم منم همونو گفتم!
من نمیام عکسا رو توی ی نرم افزار بریزم بعد کلیپ تحویل بگیرم... البته توی یکی دوتا اسلاید شوهای اولیه ای ک خیلی ساده هستن اینکارو کردم... اما بعد از اون دیگه هر چی ساختم از چندتا نرم افزار کمک گرفتم.

ترمه چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 16:00 http://nishkhand16.blogfa.com

وااااای وانبا جون کلیپ خیلی قشنگ بود ایشالله به آرزوت برسی

مرسی عزیزم...ممنون گلم
ایشالا همه ب آرزوهاشون برسن

123 چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:45

ولی من منظورم این نبود !

من ب منظور شما کاری ندارم! اونطور ک دوست داشتم حرفتونو گرفتم و اونطور ک دوست داشتم پاسخ دادم!

123 چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:31

پس با سعید معروف به بلوغ رسیدی؟

بعله... عشق واقعی اینه ک آدمو ب بلوغ و تعالی برسونه ! سعید معروف منو ب این بلوغ رسوند...

نازنین چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:18

منم خیلی دوسش دارم
کلیپ خیلی قشنگی بود

مثه من...
مرسی عزیزم

سارا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 13:46 http://kafemoda.mihanblog.com/

عاشقتم عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم.....تدوینت فوق فوق فوق العتدست اسم نرم افزاره چیه؟؟؟؟؟؟

مرسی گلم...نظر لطفته سارا جونم
عزیزم ی نرم افزار نیست چندتاست ...

سارا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 13:40 http://kafemoda.mihanblog.com/

واسش توآپارات نظرگذاشتم

میرم الان میبینم عزیزم

سارا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 13:09 http://kafemoda.mihanblog.com/

اینوالان خوندم ای جانم چه احساس پاکی داری......بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسس

مرسی گلم.... عزیزمی

آرزو چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 07:35

سلام دوستای عزیز
اگه کسی از مراسم ارومیه (پرواز فلامینگوها) فیلمی داره لطفا لینکش رو بزارید تا ما هم بتونیم ببینیم.. مرسی
وانیا جون همین لینکی هم که پریناز جون معرفی کرده بود رو میشه برای دانلود بذاری.. مرسی گلم

والا آرزو جون من بلد نیستم از اف بی کلیپ دان کنم ... توی آپارات سرچ کردی اونجا شاید بزارن ؟
منم چیزی پیدا کردم آدرسشو میزارم

سحر سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 23:49

وانیا جون با این آبجیت چیکار میکنی ؟
گاهی اوقات دلم واسه کاپی میسوزه همه ازش توقع دارن !
من خوشم نمیاد از ریش اما از اینم خوشم نمیاد که هی میگن ریشتو بزن اخه یکی نیست بگه به شماها چه!!!!

میسوزمو میسازم
منم همینطور....آره والا ...همینو بگو

دنیا سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 19:12

اخه ادم مگه ب قهرمان ملیش توهین میکنه... خداشفاشون بده.....

دیگه از شفا گذشته عزیزم باید بمیرن ی ملت از دستشون راحت شن ! والااا

sara سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:59

راستی دوستم اسلایدشوهات به نظر با آهنگ عادت شادمهر هم خیلی قشنگ میشد
آغوشتو به غیر من بروی هیچکی وانکن منو ازاین دلخوشیو آرامشم جدا نکن ....
وای من عاشق این آهنگم تو هم دوست داری این آهنگو؟
البته اسلایدشوت بی نظیر بود

آره شادمهر قبول دارم... اتفاقا یکی دوتا از کارای شادمهر توو ذهنم هست ک اگه خواستم با آهنگ ایرانی اسلاید شو بسازم استفاده کنم ...
آره این آهنگشو دوست دارم ...اونجاشو دوست دارم ک میگه منو توو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه...بوسیدنت برای من تولد یک نفسه...
مرسی گلم

سپیده سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:52

وانیا جون خیلی زیبا بود عزیزم
میشه آدرس اینستای کاپی رو بدی کنجکاو شدم ببینم چی شده؟

مرسی عزیزم
http://instagram.com/saeedmaroof4444

sara سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:41

چرا بعضی مردم اینجورین؟؟؟؟؟!!!!
برای اینا تو زندگی چی مهمه؟؟؟؟؟!!!

چی بگم والا !
بعضیا ذاتا ادبیاتشون ضعیفه !

sara سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:31

منظورم کامنتیه که برا کاپی دادن تو اینستا

عزیزم یکی ی حرف نامربوط ب سعید زده اینطور ک من فهمیدم...

sara سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:25

Manam insta budaM
..Didam.. dokhtare harze
Akhar sar kapi ro farariii Nadan khOObe:((

چی بگم والا...
باید ی فیلتری باشه تا هر کامنتی بدست سعید نرسه !

sara سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:23

vania joon Aleeee Bud
Kheilliiiiii Kas bud
Man k khEiliiiiiiii khoshaM oumaD
vania joon Doost Daram y chizi ro Behet Bgam Kheiliii az tarze Harf zadan o Metanatet khosham Miad
Vaqean Khanoomiiii

مرسی عزیزم...نظر لطفته گلم
آره دیگه مخصوص اقای خاص
مرسی عزیزم... خانومی از خودته

دنیا سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:00

از خبرا جا موندم... تو اینستا کاپی چی شده?????

یکی ی حرف نامربوط ب کاپی زده !

sara سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:38

وانیا جون خیلی قشنگ بود
میشه بگید چی دیدید؟

مرسی گلم
چیو دیدم عزیزم؟!

dabbddcfbffdfe سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:29 http://fsdfsfsfs.com

gsdgsdfsdfsdfs

ببین منکه دعا میکنم خدا شفات بده!
ولی از من میشنوی دیگه اینجا کامنت نزار چون من یهو دیدی هوس کردم ای پی خوشگلتو ک کنار کامنتت میاد دادم هک کردن !
واسه خاطر جمیت هم دوتا رقم اول ای پی ت میگم چیه => 2.176
راستی اصن میدونی ای پی چیه ؟ چون بنظرم خیلی آماتوری ک هم ایمیل دادی هم آی پی !!

سحر سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 16:38

اهنگتم خیلی قشنگه من عاشق گروه 7م

خاااک عالم چقدر زشت! چقدر بی شخصیت بوده!
هر چند صفحات اجتماعی همین مشکلات داره دیگه هر خری سرشو میندازه میاد ....
مرسی عزیزم...منم خودم سون دوست دارم

سحر سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 16:34

وانیا جوون خیلی خوشگل بود
خیلی قشنگ بود
اینکه پررویی نیس چند دقیقه پیش اینستای کاپی بودی ؟! فهمیدی چی شد ؟؟ به اون دختره میگن پررو!!!

مرسی عزیزم... نظر لطفته گلم
نه قضیه چیه ؟ باز کسی خواستگاری کرده از کاپی؟

ccecdaaefedfbe سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 16:27 http://fsdfsfsfs.com

gsdgfsdfsfs

!

دنیا سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 16:10

وانیا جووون عالی بود,وخععععلی حرفه ای. ولی ب قول خودت ی خورده فراتر رفتی دیگه!!!!!.

مرسی عزیزم...نظر لطفته گلم
آره دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد