My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Hate the distance

دیشب اینجا کلی با دوستان گفتیم و خندیدیم و از رفتن و دیدار با کاپیتان صحبت کردیم خیالبافی و حتی شوخی کردیم...ولی این شوخیا در لحظه واسم خنده داره بعدش غمگینم میکنه چون بهم تلنگر میزنه ک چقدر از کسی ک دوستش دارم دورم... ی زمانی فک میکردم برای رسیدن ب کسی یا چیزی کافیه فقط اراده کنم اما حالا میفهمم فقط این نیست! احساس نامیدی میکنم وقتی میبینم حتی یک قدم هم نمیتونم خودمو بهش نزدیک کنم..... درست موقعی ک باید محکم گام بردارم احساس سُستی میکنم! اما خوبه ک حداقل در مورد اونچه ک در قلبم هست مطمئنم !



پ.ن : تــــو رو دیدن ... زیر بارون با تو خندیدن ... مثل ی خوابه واسه من کاش بازم خوابتو ببینم !  تـــو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم... همیشه توو ذهنم می مونی اما من توو خاطرات تــــو کم کم  گُم میشم!


بعدا نوشت : تصمیم گرفته بودم دیگه آدرس پیجایی ک خیلی شیک و مجلسی از وبم دزدی میکنن رو اینجا نذارم ( مثلن حفظ آبرو کنم ) ! اما چون این بیچاره خیلی نبوغ ب خرج داده بود و کاملا حرفه ای عکس رو تغییر داده بود حیفم اومد آدرسشو نزارم اینجا !!ببینید سعید با دل ملت چیکار کرده ک بخاطرش چ کارایی ک نمیکنن !433019_sardonic.gif


آدرس نمونه مچگیری شده 1:))

آدرس ورژن اصلی 


آدرس نمونه مچگیری شده2

آدرس ورژن اصلی


آدرس نمونه مچگیری شده 3

آدرس ورژن اصلی


آدرس نمونه مچگیری شده 4

آدرس ورژن اصلی 


ینی دیگه این اِندشه =>آدرس نمونه مچگیری شده 5

آدرس ورژن اصلی



بعدا نوشت : شاید ی مدت نیام وب ...مواظب خودتون باشید خیلی زود برمیگردم  

ّّFree Like The Wind

He is free, free like the wind 

He is free and he will win 

Cause he's fighting for the honor 

To be free 

He is free, free like the wind 

He is free and he will win 

Cause his heart is brave 



اینم از اسلاید شویی ک قولش رو داده بودم فرق خاصی با اسلایدشوهای قبلیم نداره فقط ی مقدار ریتمش حماسی تره ...741519_winking.gif امیدوارم کاپیتان ببینن و خستگی شون در بره73819_f9p9q6rocg6q8ofw.gif



از اینجا دانلود کنید

سعید معروف همیشه برندست (Free Like The Wind)

پ.ن : پست جدید کاپیتان مثل همیشه عالی بود ...636019_1237379fdqxrvb3f.gif از همینجا بهشون خسته نباشید میگم و ازشون میخوام مواظب اون قلب مهربون و دستای یونیک شون باشن چون ما حالاحالاهاا باهاشون کار داریم...42519_999.gifبعدشم اصن چ معنی داره آدم با لباس رکابی تمرین کنه خب با یقه اسکی تمرین کنه !106519_swear1.gif تازه خیلی هم عالی ... فقط احتمالا سر هر تمرین ی 10-12 کیلویی آدم وزن کم کنه ! 890319_coffeebath.gif


حالا ایمان آوردید سعید معروف توو هر تیمی باشه اون تیم برندست؟! بواقع کاپیتان ما نمرش بیسته ... خدا رو شکر ک ی همچین نعمتی داریم 


میخوام ب کاپی بگم ===> منیم عشقیم سنی چوخ سویرم (Menim eshqim seni cox sevirem ) 173919_cdfxck42zzzul4u1.gif


پ.ن : با تشکر از مترجم عزیز پریناز جون ک این جمله رو بهم یاد داد 


کاپیتان فقط کاپیتان سعـــــــــــــید

بازی امروز رو شهرداری ارومیه برد شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,get cute,smiley funny,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,از اونجایی ک من طرفدار کاپی هستم اصن ناراحت نیستم تهرانیا باختن ! شکلک غذا خوردن,,get food,,الحصول على الغذاء ,خب سعید معروف توی هر تیمی باشه اون تیم برندست شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک جادوگر,شکلک شعبده باز,شکلک تردستیmشکلک جادویی,شکلک توهم,شکلک رویایی,,get cute,smiley funny,smiley Wizard,smiley magician,smiley emoticons magical sleight m,smiley illusion,smiley dream,,الحصولشک دارید همین فردا کاپی بیاد نوین کشاورز اگه نبردن ! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مبارزه,شکلک بروسلی,شکلک جنگجو,,get cute,smiley funny,smiley campaign,smiley Brussels,smiley warrior,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,حملة مبتسم,مبتسم بروکسل,مبتسم المحارب,

ولی چقدرررر بازی زیبایی بود چقدر پاسهای طلایی کاپیتان تماشایی بود ....شکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب, فقط وقتی کاپی عصبانی شدن من خیلی ترسیدم  ولی خداوکیلی هر چی داور کلنگیه ب پست کاپی میخوره ...والاشکلک دعوا,شکلک عصبانی,شکلک خشن,شکلک بی اعصاب,,get action,get angry,get tough,get the nerves,,الحصول على العمل ,تغضب,الحصول صعبة,الحصول على الأعصاب,

دیگه ی ایران و ی سعیـــد معروف 



فقط من ی سوال واسم پیش اومده : گیرم من امروز با اولین پرواز پا میشدم میرفتم ارومیه ! بعد میرفتم ورزشگاه دقیقا کجا باید میشستم؟! ینی دقیقا روو سر کی باید میشستم؟! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مرموز,شکلک موزی,شکلک مشکوک,شکلک خنده ی موزیانه,,get cute,smiley funny,get weird,smiley banana,get suspicious,smiley smile dishonest,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول غریب,مبتسم الموز,الحصول اوقتی آقایون کل سالن رو برداشتن ! بعد هی پا میشیم میریم اعتراض هم میکنیم چرا بانوان راه نمیدن توو سالن ! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک موزیک,شکلک موسیقی,شکلک نوازش موسیقی,شکلک لرزش,,get cute,smiley funny,faces the music,smiley condescending Music,smiley Shake,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,یواجه الموسیقى,مبتسم الموسیقى المتعالیة



پ.ن : آهنگ وبم ب آپ قبلیم میخوره ... دقیقا آهنگی ک الان تووی سرم دور میزنه همون آهنگ تموم این حرفا بهانست...بهانه های عاشقانه ست..... میباشد شکلک موزیک,شکلک موسیقی,شکلک آهنگ گوش کردن,دی جی خرگوش,,faces the music,smiley listen music,DJ Rabbit,,یواجه الموسیقى,مبتسم الاستماع الى الموسیقى,DJ الأرنب,


بعدا نوشت : همیشه سعی کردم ب مرگ مثه ی پدیده عادی نگاه کنم پدیده ای ک دیر یا زود برای همه اتفاق میوفته اما نمیدونم چرا فوت آقای پاشایی واسم غیر قابل باوره با اینکه هممون میدونستیم بیماریشون درمان نمیشه ... باورم نمیشه اون همه عشق و احساس و استعداد ب یکباره زیر خاک رفت... روحشون شاد


آهنگ وب اینبار ب یاد مرتضی پاشایی عزیز....... تحمل نداره نباشی .. دلی ک تو تنها خداشی...



طراحی قشنگ دریا جون توو آدرس پایین گذاشته شده .. برید ببینید نظر بدید 

طراحی سیاه قلم چهره کاپیتان سعید 


Anywhere

forget this life ، come with me
don't look back, you're safe now
unlock your heart ، drop your guard
no one's left to stop you now
we'll be half way to anywhere
where love is more than just your name


این اسلایدشو رو آپارات ( ب دلایل واهی ) حذف کرده بود دوباره آپلودش کردم...فعلا از این آدرس دان کنید تا سر فرصت لینک مستقیم بزارم


از اینجا دانلود کنید 

سعید معروف ( این باید آخرین ویدیو تقدیمی من میبود !)


من توی ویدیوهام حرفام رو زدم اما ناگفته های توو این اسلاید شو از همه بیشتره راستش میخواستم این ویدیو رو بعنوان آخرین اسلاید شو از کاپیتان بزارم ولی چون هفته پیش با ی عزیزی اینجا راجع بهش صحبت کردم و ب قول گفتنی ی جورایی لو رفت مجبور شدم زودتر از موعد بزارم  اگه کسی ب مفهوم این اسلاید شو برسه میفهمه ک دوست داشتن سعید معروف واسه من وظیفه ست نه هدف ! 


پ.ن : ممنون از نفس عزیز واسه معرفی آهنگ وب 


بعدا نوشت : من هر بار ک این ویدیو رو دیدم بهم ریختم شاید چون میخواستم ب خودم بقبولونم ک باید احساسات دخترونه م رو از حمایتهام تفکیک کنم تا بتونم طرفدار خوبی باشم ولی نتونستم ! شایدم دلیل بهم ریختگی م این بود ک زودتر از موعد این اسلاید شو رو گذاشتم ! 

این ترانه تقدیم به تنها صاحب قلبم

Dualar eder insan 
Mutlu bir ömür için 
Sen varsan her yer huzur 
Huzurla yanar içim 

Çok şükür, bin şükür seni bana verene 
Yazmasın tek günümü sensiz kadere 
Ellerimiz bir, gönüllerimiz bir 
Ne dağlar denizler engeldir sevene 

Bu şarkı kalbimin tek sahibine 
Ömürlük yârime, gönül eşime 
Bahar sensin bana, gülüşün cennet 
Melekler nur saçmış, aşkım, yüzüne 


انسان دعاها می کند 
برای داشتن یک عمر شادی 
تو باشی همه جا آرامش بخش است 
درونم با آرامش شعله وراست 

شکر، هزاران شکر برای کسی که تو رو به من داده 
در سرنوشتم حتی یه روز مرا بی تو ننویسد 
دست هایمان یکی، قلب هایمان یکی است 
نه کوه ها نه دریا ها مانع عاشق نیستن 

این ترانه تقدیم به تنها صاحب قلبم 
یار تمام عمرم، همدلم 
بهار من تویی، خنده ات بهشت است برای من 
فرشته ها نورافشانی کرده اند، صورت عشقم را


پ.ن : ایام الله محرم حسینی رو تسلیت میگم ...توی این روزها و شبها اگه کسی دست دعا داره و چشم امید ما رو هم فراموش نکنه 

بعدا نوشت : باز کاپیتان عکس جدید نزاشتن دلتنگی یقه ما رو گرفت ! 



از اینجا دانلود کنید 

مای هیرو سعید معروف 



بعدا نوشت : امروز ی ویدیو از کاپی دیدم اینجوری شدم755320_shok.gifمن فک میکردم ک اگه 1 درصد احتمال داشت ک خواب آبجیم تعبیر شد و  من رفتم کاپی رو دیدم با چتر نجات برم 276221_LaieA_040.gifحالا میگم اگه کاپی هوس کرد بجای جاخالی دادن سرویس بزنه اونم از اون سرویسایی ک توو این ویدیو زده عمرن من جوون سالم ب در ببرم ...311220_wacko3.gifفک کنم با بالن برم بهتر باشه 32820_i_am_so_happy.gif


سرویس زدن سعید معروف با پا 

ینی انقدر هنگم نمیدونم عنوان مطلب چی بزارم !!

امروز ی عکس باعث شد یاد سه هفته پیش و خواب خواهرم(چندتا آپ قبل تر) بیوفتم746319_rvsn11zrmkk3rjew.gif و اون تیکه ای ک ب من بعد از تعریف کردن خوابش انداخت ! ک گفت : ب من چ ک کاپی تو رو مثه توپ والیبال دیده ! 47319_pfft1.gifراستش من فقط ب حرفای خواهرم خندیدم اصن هم جدی نگرفتم786619_runaround.gif اما این عکسو ک امروز دیدم یهو دلم ریخت ! هرگز فک نمیکردم کاپیتان با ی آدم مثه توپ والیبال برخورد کنه ! 577719_hapydancsmil.gifمن خواب خواهرمو جدی نگرفتم اما الان میگم اگه این خواب درست باشه و تعبیر داشته باشه چی؟! چیزی ک واسم سواله اینکه چرا کاپی توو خواب خواهرم رفته توو خواب من نیومده ؟! 288919_offtobed.gifاصن چ معنی داره آدم بره توو خواب خواهر طرفدارش؟!



همونطور ک میبینید کوچکترین احساس ترسی توو چهره جانان نیست اینم یکی از اون دلایل استثنایی ک ثابت میکنه میر سعید معروف بهترین پاسور دنیاااست .


پ.ن : یکی نیس ب این آبجی من بگه تو ک صدسال ی دفه والیبال نمیبینی غیر از کاپی ( اونم چون من دوسش دارم و حرفشو میزنم) هیشکی نمیشناسی ک چی از این خوابا میبینی؟؟590319_pillowfight.gifمیگم اگه این خواب تعبیر شد و کاپی جاخالی دادن من چیکار کنم ؟ اسپک بزنم یا سرویس ؟ در هر صورت فک میکنم باید با خودم چتر نجات داشته باشم ک در صورت جاخالی دادن کاپی من خیلی نرم فرود بیام...

 توو ادامه مطلب چندتا عکس از کاپی گذاشتم شاید دیده باشید البته با توضیحات من ندیدید! 182419_girlpowersmiley.gif

ادامه مطلب ...

هپی هالووین کاپیتان

دیشب داشتم واسه خودم آهنگ نیستی مهدی مقدم گوش میدادم ب یاد کاپی تا حدودی بغض هم کرده بودم مخصوصا اون تیکه ش ک میگه : نیستی دارم دق میکنم نیستی دارم میپوسم ...عکساتو من دونه دونه برمیدارم میبوسم...از خدا میخوام دوباره تو رو ببینم روبروم ...قسم ب اشک حسرتم فقط همینه آرزوم نیستی دارم دق میکنم نیستی دارم میپوسم ..عکساتو من دونه دونه برمیدارم میبوسم.......بعد گفتم بزار ی سر بزم اینستای کاپی ک دیدم کاپی آپ فرمودن اصن حال و هوام عوض شد !

بگذریم...

من توو جشنای خارجیا هالووین خیلی دوست دارم... از طرفی هم دوست داشتم ی اسلاید شو تقریبا ترسناک بین اسلاید شوهام داشته باشم این شد ک این اسلاید شو رو ساختم باز هم بخاطر کاپی و تقدیم ب کاپی امیدوارم ببینن و خوششون بیاد



از اینجا دانلود کنید

هالووین با سعید معروف (کودکان و بیماران قلبی نبینن) :))



پ.ن : آهنگ این اسلاید شو هیچ ربطی ب عکسا نداره! من چون از بین اسکری موزیکا ی آهنگ نرمال پیدا نکردم مجبور شدم این آهنگ بزارم!


بازی دیروز تبریز برد...هیچ اشکالی نداره فدای ی تار ریش کاپیتان...شکلک عشوه,شکلک ناز کردن,شکلک لوس,شکلک لوس بازی,,smiley coquetry,cute emoticons off,get spoiled,smiley Los games,,مبتسم التدلل,لطیف المشاعر قبالة,الحصول على مدلل,مبتسم لوس ألعاب,برید از این لینک عکسای بازی رو ببینید فقط قربون قد و بالای کیفیت فک کنم عکاس رو مریخ وایساده بوده این عکسا رو گرفته ! نکرده زوم ی خورده بکشه جلو ! والاااا...آیکن خودزنی,آیکن های جالب,آیکن های جدید,آیکن لیوان جوهر,,item self-immolation,item of interest,new icon,icon, glass ink,,البند التضحیة بالنفس,بند المصالح,رمز جدید ,رمز, والحبر الزجاج,


http://www.urmia-volley.ir/Default.aspx?tabid=8162&AlbumID=14416-1697


دوستان شهرداری ارومیه بازی امروز برد359421_LaieA_048.gifکاپیتان خسته نباشی ..57021_LaieA_009.gif510520_phil_45.gifبرید عکسای بازی رو همین سایت بالا ببینید نمیشه من همش زحمت بکشم عرق بریزم عکس بزارم ..والا..(ینی الان چون سری قبل گذاشتم خیلی خسته م خسته میفهمید؟! )535820_gamer.gif


موسیقی وب رو ب عشق کاپیتان تغییر دادم...متن و ترجمه این آهنگ رو پری عزیز واسم گذاشت و من با اینکه ترکی بلد نیستم دیدم انقدر قشنگه و انقدر با احساسات من هماهنگه ک روی وب گذاشتم ...


این ترانه تقدیم به تنها صاحب قلبم 
یار تمام عمرم، همدلم 
بهار من تویی، خنده ات بهشت است برای من 
فرشته ها نورافشانی کرده اند، صورت عشقم را

طرفدار ؟!!

روی صحبت من توی آپ قبلی با کسایی بود ک هوادار کاپیتان نیستن و بدون هیچ فیلتری حرفاشونو ب کاپیتان میگن...خب موضع اینا مشخصه ! اما اینایی ک ب اسم طرفدار دائما واسه کاپیتان تعیین تکلیف میکنن اسمشون چیه ؟! گهگاه ک ب اینستای کاپی سر میزنم میبنم همون حرفای نسنجیده و ناراحت کننده همچنان بقوه ی خودش هست...اینکه کاپی چرا پست نمیزاری؟! چرا دیر میزاری؟! چرا ریش میزاری؟! چرا محل نمیزاری؟! چرا فالو نمیکنی؟! چرا؟ چرا ؟ چرا؟ بعد وسط این هاگیر واگیر هم یکی میاد ی حرف زننده میزنه یا قربون صدقه ناجور میره !....واقعن اسم این افراد چی میشه گذاشت؟! این چجور طرفداریی ک با حرفامون باعث دلخوری و دلزدگی کاپیتان میشیم؟!


من از هر عزیزی ک این متن میخونه خواهش میکنم روش ی کم فک کنه!

چه اشکالی داره بجای اینکه هی ب کاپیتان  خط بدید یا امر و نهی کنید! یا هی بکن ! نکن ! بگید... با ی شعر یا ی جمله قشنگ ک حس خوبی بده ارادتتون بهشون برسونید و اینکه ب یادشونید ! اگر واقعن طرفدار سعید معروف هستید و اسم طرفدار یدک کش نمیکنید بذارید کاپیتان راحت باشن ... هر طور ک دوست دارن و صلاح میدونن عمل کنن...تابع ایشون باشید نه تابع چیزی ک دل خودتون میخواد !


منم دلم میخاد کاپی عکس جدید بزارن ...جدیدترین عکسی ک ازشون دیدم مربوط ب همون جشن پرواز فلامینگوهاست ! اما فک میکنم باید سکوت کنم و منتظر باشم 



پ.ن : دلم واسه کاپیتان تنگ شده  زمانیکه بازیها رو میدیدیم این خلاء احساس نمیشد... اما حالا میفهمم ! خدا کنه تی وی ی برنامه ای  کاپی رو دعوت کنن و ایشون هم قبول کنن و بیان ....


بعدا نوشت : ینی ی خداقوت میگم ب اونایی ک همچنان لابلای کامنتای پست جدید کاپی میگن ریشتو بزن !! من جای کاپی بودم ی ریش میزاشتم مثه رهبر تا درس عبرتی باشد برای سایرین !