My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

هپی هالووین کاپیتان

دیشب داشتم واسه خودم آهنگ نیستی مهدی مقدم گوش میدادم ب یاد کاپی تا حدودی بغض هم کرده بودم مخصوصا اون تیکه ش ک میگه : نیستی دارم دق میکنم نیستی دارم میپوسم ...عکساتو من دونه دونه برمیدارم میبوسم...از خدا میخوام دوباره تو رو ببینم روبروم ...قسم ب اشک حسرتم فقط همینه آرزوم نیستی دارم دق میکنم نیستی دارم میپوسم ..عکساتو من دونه دونه برمیدارم میبوسم.......بعد گفتم بزار ی سر بزم اینستای کاپی ک دیدم کاپی آپ فرمودن اصن حال و هوام عوض شد !

بگذریم...

من توو جشنای خارجیا هالووین خیلی دوست دارم... از طرفی هم دوست داشتم ی اسلاید شو تقریبا ترسناک بین اسلاید شوهام داشته باشم این شد ک این اسلاید شو رو ساختم باز هم بخاطر کاپی و تقدیم ب کاپی امیدوارم ببینن و خوششون بیاد



از اینجا دانلود کنید

هالووین با سعید معروف (کودکان و بیماران قلبی نبینن) :))



پ.ن : آهنگ این اسلاید شو هیچ ربطی ب عکسا نداره! من چون از بین اسکری موزیکا ی آهنگ نرمال پیدا نکردم مجبور شدم این آهنگ بزارم!


بازی دیروز تبریز برد...هیچ اشکالی نداره فدای ی تار ریش کاپیتان...شکلک عشوه,شکلک ناز کردن,شکلک لوس,شکلک لوس بازی,,smiley coquetry,cute emoticons off,get spoiled,smiley Los games,,مبتسم التدلل,لطیف المشاعر قبالة,الحصول على مدلل,مبتسم لوس ألعاب,برید از این لینک عکسای بازی رو ببینید فقط قربون قد و بالای کیفیت فک کنم عکاس رو مریخ وایساده بوده این عکسا رو گرفته ! نکرده زوم ی خورده بکشه جلو ! والاااا...آیکن خودزنی,آیکن های جالب,آیکن های جدید,آیکن لیوان جوهر,,item self-immolation,item of interest,new icon,icon, glass ink,,البند التضحیة بالنفس,بند المصالح,رمز جدید ,رمز, والحبر الزجاج,


http://www.urmia-volley.ir/Default.aspx?tabid=8162&AlbumID=14416-1697


دوستان شهرداری ارومیه بازی امروز برد359421_LaieA_048.gifکاپیتان خسته نباشی ..57021_LaieA_009.gif510520_phil_45.gifبرید عکسای بازی رو همین سایت بالا ببینید نمیشه من همش زحمت بکشم عرق بریزم عکس بزارم ..والا..(ینی الان چون سری قبل گذاشتم خیلی خسته م خسته میفهمید؟! )535820_gamer.gif


موسیقی وب رو ب عشق کاپیتان تغییر دادم...متن و ترجمه این آهنگ رو پری عزیز واسم گذاشت و من با اینکه ترکی بلد نیستم دیدم انقدر قشنگه و انقدر با احساسات من هماهنگه ک روی وب گذاشتم ...


این ترانه تقدیم به تنها صاحب قلبم 
یار تمام عمرم، همدلم 
بهار من تویی، خنده ات بهشت است برای من 
فرشته ها نورافشانی کرده اند، صورت عشقم را

نظرات 99 + ارسال نظر
یگانه والیبال یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 16:38

میدونم شایداینطوری بشه ولی میدونم هیچ کس نمیتونه جای اونوبرام بگیره خوش به حالت ای کاش میشدمنم میتونستم مثل توبرامیلادوب درس کنم ولی حیف نمیشه وانیاجون اهنگت خیلی قشنگه

عزیزم در حال حاضر درست مهم تره نمیگم اصن بهش فک نکن ولی ی تایم خاصی رو بهش اختصاص بده
مرسی گلم

یگانه والیبال شنبه 17 آبان 1393 ساعت 18:17

وانیاای کاش یه راهی بودهردوبه چیزی که میخایم برسیم وانیاتوجدی 23سالته باباخیلی بزرگی من14 امیدوارم تاابدعشق سعیدوداشته باشی هرچنداونانمیفهمن

عزیزم من زمانیکه هم سن تو بودم فقط فک و ذکرم قبولی توو رشته و دانشگاه دلخواهم بود ... تو هم درستو تو الویت اول بزار درسته کاپی خیلی خواستنی هستن اما شاید چند سال دیگه ب احساس الانت بخندی!
هم میفهمن هم درک میکنن

یگانه والیبال چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 19:20

باباتووضعت ازمن خراب تره البته من برامیلادمیمیرم چون درکت میکنم من الان150روزه دارم برامیلاد گریه میکنم امیدوارم بتونی تحمل کنی

آره
ع گریه چرااا؟!

خواهش میکنم

عزیزم باور کن من اگه میتونستم کمکت میکردم ...ببین من 4 ماه پیش این بنر رو ساختم سایتای مختلف رفتم واقعن الان یادم نمیاد چ سایتا و مراحلی رو طی کردم تا این بنر رو ساختم!

زهره شنبه 10 آبان 1393 ساعت 14:51 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی دوست خوبم اپم بدو بیا

سلام گلم
اکی

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 11:34

وای وانیا بیا برو اینستای کاپی اون عکس سیاه سفیدرو ببین کامنت یه پسری به نام امیرو بخون ازخنده روده بر میشی یعنی ملت عالین

رفتم دیدم
واقعن ملت خوشحالی داریم !

zeynab شنبه 10 آبان 1393 ساعت 01:58

وانیا آهنگ وب خیلی خوبه دوسش دارم، دان کردمش.ممنون از پریناز جون.البته باید بگم این آهنگ به زبان ترکیه ایه نه ترکی.ترکی آذری با ترکی ترکیه و استانبول خیلی فرق داره.ولی اکثر آذری ها ترکیه ایی هم بلدن.چون هم نزدیک به زبان خودشونه هم بیشتر شبکه های اونورو میبینن این زبانم متوجه میشن.من ترکی آذری کاملا متوجه میشم، تا حدودی هم حرف میزنم، ولی ترکیه ایی رو کم متوجه میشم.فقط کلمه هایی رو که معنی و تلفظش شبیه ترکی آذریه.میگم این پریناز خانوم خبری از کاپی نداره؟ بیرون که میره نمیبیندش؟من جای پری بودم روز و شب دور و بر محل تمرین کاپی دور دور میزدم تا بالاخره ببینمش.میدونی پری من خیلی بهت حسودیم میشه.کاش من اونجا بودم :( حداقل دو نفری میرفتیم کاپیو پیداش میکردیم

مرسی عزیزم...خوب کردی
عه ؟ منکه ماشالا هزار ماشالا هیچکدومشو بلد نیستم !
والا چی بگم این پری هیچی پس نمیده... شوخی کردم فک میکنم اگه عکسی خبری چیزی از کاپی بگیره حتما بهمون میگه
من اگه جای پری بودم ک میرفتم جلو در خونه کاپی چادر میزدم بعد هی دو دیقه ب دو دیقه هم ی لگد میزدم تو در ماشین کاپی (البته اگه توو پارکینگ نبود توو کوچه بود و دزدگیر هم داشت) که کاپی پا شه بیاد دم در ببینه کی هی صدای دزدگیرشو درمیاره من ب این هوا ببینمش ینی طرفدار واقعی ب من میگنا

[ بدون نام ] شنبه 10 آبان 1393 ساعت 00:46

سلاموانیا جان
چه معنی زیبایی داره
مرسِِــــــــــــــــــــــ پری عزیز
واقعا قشنگه

عکس جدید کاپی یکم خوابالود و خستس
بیچاره رو از خواب بیدار کردن به زور باش عکس گرفتن
گویا بعد از تمرین بوده
خدا قوت قهرمان

حالا بد عادت میشیم زود به زود عکس میزاره

دله دیگه همش یهانه میگیره...

سلام عزیزم
مرسی گلم
آره منم فک میکنم خوابالوئه ...
آخ گفتی ...
راستی دریا جان اسمتو نذاشتی عزیزم من از ای پی ت فهمیدم البته اگه درست فهمیده باشم

دریــآ جمعه 9 آبان 1393 ساعت 19:51

سلام وانیا جونم
آهنگ احساساتی و قشنگیه
البته من از روی آهنگ و احساس خواننده فهمیدم
میشه معنیش هم بزاری
منو درگیر کرده
مرسی
اسلاید شوت خیلی جذاب و جدید بود
فرمتش با بقیشون فرق داشت
بیشتر لبخند زدم
دوست داشتنی بود
لحظه هات پر از عشق

سلام عزیزم
مرسی گلم... بزودی میزارم ولی کامنتای پایین تر متن و ترجمه شو پری گذاشته از اونجا هم میتونی ببینی عزیزم
نظر لطفته دریا جان
ب همچنین

خب کی اینکارو واست کرد میشه برام بگی

عزیزم کسی اینکارو نکرده واسم خودم ساختم اما دلیل نمیشه ک واسه همه بسازم !

سحر جمعه 9 آبان 1393 ساعت 15:51

ولی واقعا کبود شده مگه نه ؟
شاید هم ماساژور کاپی اینکارو کرده
اخه چرا چشم کاپی این شکلی شده !!!!!

والا چی بگم ...
نه بابا مگر اینکه کاپی رو با آجر ماساژ داده باشن...!
فک نکنم چیزی باشه عزیزم...احتمالا توو عکس اینطوریه

سحر جمعه 9 آبان 1393 ساعت 13:45

وانیا جون واقعآ اینجوری بوده ؟!!!!!!! کاپی رو زده !!!!!!!!!

نه عزییزم من دارم شوخی میکنم اگه اینجوری بود ک من میزدم مربی رو میکشتم

سحر جمعه 9 آبان 1393 ساعت 13:04

وانیا جون من عاشق این اهنگه شدم با اینکه ترکی زیاد دوست ندارم ولی این عالیهههههه
وانیا جون یه سوال این عکس جدید کاپی توی اینستاشون چشم چپ کاپی انگار ورم داره یا من اینجوری میبینم؟؟

آره من از معنی ش خیلی خوشم اومد از اون آهنگای خاصه
والا چی بگم منم ی همچین چیزی دیدم ! فک کنم این ترینر کاپی زده وسط تمرین چش و چال کاپی رو آورده بالا بعد از اونجایی ک کاپی خیلی ماهه اومده گفته خیلی هم عالی بود و اینا...

زینب جمعه 9 آبان 1393 ساعت 08:35

عزیزم تو گلی
مهربون خیلی دوست دارم
داشتم از خجالت میمردم الان دارم تولدشونو تبریک می گم

لطف داری زینب جان
نه گلم خجالت نداره...

م.حافظی جمعه 9 آبان 1393 ساعت 02:02

سلام.من زیاد به وبت میام اما دومین باره برات چیزی می نویسم.وبت حقیقتا خوبه خصوصا جاهایی که از آقای معروف طرفداری می کنی آدم ذوق میکنه میبینه هنوزم یه عده هستن که هوادارباشن.اما خودتم تو حرفات داری میگی دوست عزیز؛بعضی جاها خیلی بی پروا هستی،حتی گاهی اوقات به حرفای خودتم عمل نمیکنی و میشی تماشاگر نما.فکر نمیکنم درست باشه ما دخترا اینقدر احساسی باشیم و نقطه ضعف داشته باشیم،هرچند که من هم گاهی همین قدر احساسی میشم اما تا این مثل تو اونو پیش همه بروز نمیدم.امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشی ولی خواستم به عنوان یه دوست (البته اگه منو به عنوان دوستت قبول داشته باشی)حقیقت و یه راز رو که همه ما دخترا باید تو دلمون نگه داریمو(عشقمونو میگم)بهت یادآوری کرده باشم.من 17 سالمه از مشهد اگه خواستی باهام حرف بزنی نگه دار تا با mailخودم برات بنویسم و به آدرس خودم بهم جواب بدی .این مال خواهرمه نمی خوام اون در رابطه با عشق من وتو وامثال ما چیزی بدونه.مرسی.تادفعه بعد که ان شاءالله باmailخودم بیام،خداحافظ.

سلام
مرسی ...درسته من اغلب بی پروا و خیلی رُک حرف میزنم ینی با کسی تعارف ندارم اما ب یاد ندارم اینجا حرفی زده باشم ک خدایی نکرده کاپیتان رو زیر سوال برده باشم ک اسم تماشاگر نما !! ب قول شما رووم گذاشته بشه !
من برعکس شما هیچ لزومی نمیبنم احساساتم رو پنهان کنم چون هم از خودم مطمئنم هم از کسی ک طرفدارشم ... تلقی شما هم از عشق و دوست داشتن و اینکه چ برخورد و ری اکشنی در موردش دارید هر چی ک هست ب من ربطی نداره چون من زندگی خودمو دارم...من اینجا با کسی ارتباط ایمیلی ندارم دوست عزیز
موفق باشی.

پاسخ وانیا ب زینب جمعه 9 آبان 1393 ساعت 00:52

زینب جان خواهرم 5 سال ا زمن کوچیکتره ...
فک کنم حق با داداشته الان من ب آیس پک اعتیاد دارم معتادم دیگه
در ضمن خجالت نکش عزیزم الانم تبریک بگی من کامنتتو تایید میدم

zeynab پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 23:56

توجه توجه : دوستااان کاپی یه عکس جدید گذاشته تو اینیستاش. برید ببینید. بمیرم الهی.دلم تنگیده بود واسش.

عزیزم فک کنم همه دیدن غیر از من !

سلام از لوگوت یابنرت که برای لینک شدن تو وبلاگ ها استفاده میکنی خیلی خوشم اومده میتونی واسه منم درست کنی؟اگه زحمتی نیست

سلام
شرمنده من نمیتونم اینکارو کنم !

sara پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 18:26

وای وانیا کجایی؟؟؟؟؟مردم از خنده یارو اومده شمارشو گذاشته میگه میخوام با کاپی بحرفم وای ملت دیوانه شدن!!!!!!!!!!!!

خونه خاله م بودم...نهههههههههه واقعن ؟!
من میگم ملت تحت فشارن باورتون نمیشه

sara پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 18:10

کاپی پست گذاشته هوررررررررررررررررررراااااااا
ینی عاشق ملتم یه مدت گیر داده بودن که چرا پست نمیذاری حالا گیر دادن میگن قضیه چیه زود به زود پست میذاری یعنی شده قضیه ملانصرالدین!!!!!!!!!!!!!...........

عه من تازه الان دیدم خونه خاله م بودم ی درصد هم احتمال ندادم کاپی ب این زودی پست بزارن ... دمش گرررررررررم

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 16:56

اینم یه شعر دیگه از آقای فاضل نظری من عاشق بیت یکی مونده به آخرش شدم

وای دلم ...
عشق بر شانه هم چیدن ...

به نسیمی همه راه به هم می ریزد

کی دل سنگ تو را آه به هم می ریزد


سنگ در برکه می اندازم و می پندارم

با همین سنگ زدن ، ماه به هم می ریزد


عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است

گاه می ماند و نا گاه به هم می ریزد


انچه را عقل به یک عمر به دست آورده است

دل به یک لحظه کوتاه به هم می ریزد


آه یک روز همین آه تو را می گیرد

گاه یک کوه به یک کاه به هم می ریزد

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 16:52

مباش آرام حتی گر نشان از گردبادی نیست

به این صحرا که من می آیم از آن اعتمادی نیست



به دنبال چه میگردند مردم درشبستان ها

در این مسجد که من دیدم چراغ اعتقادی نیست



نه تنها غم سلامت باد گفتن های مستان هم

گواهی میدهند دنیای ما دنیای شادی نیست



چرا بی عشق سر برسجده ی تسلیم بگذارم

نمیخوانم نمازی را که در آن از تو یادی نیست



کنار بسترم بنشین ودستم را بگیر ای عشق

برای آخرین سوگندها وقت زیادی نیست



مرا با چشم های بسته از پل بگذران ای دوست

تو وقتی با منی دیگر مرا بیم معادی نیست

فاضل نظری

سحر پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 15:59

وانیا جوون من متوجه منظور حرفات شدم
اهنگتم عالیه خیلی قشنگ و احساسیه
دست پری جون هم درد نکنه

میدونم گلم...
مرسی عزیزممم...آره خیلی

sara پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 15:52

راستی آهنگ هم خیلی عالیه
اشکمو درورد

مرسی عزیزم
آره از اون آهنگاست ک با قلب آدم ور میره

sara پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 15:49

اونکه صدالبته
اما من دوس دارم اگه ایشون یه روز زن گرفتن خدا یه پسر بشون بده مث خودشون

دختر هم بشه مثه خودش بشه خوشگل میشه چشای گرد مشکی... ای جانم

sara پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 14:16

وای وانیا نمیدونی امروز چی دیدم!!!!!!!!!!
بامامانم بیرون بودم یکی از فامیلای دورمونو دیدم که تازه شوهر کرده آقا قیافه شوهرش با کاپی مونمیزد من داشتم میمردم یعنی خیلی سعی کردم آبروریزی نشه آخه پسر دایی مذکور هم که همیشه آویزونمه با ما بود یه عالمه باج دادم بهش که زر زر نکنه آبرومو ببره ولی عالی بود

عزیزم کاپی تکه...تکرار نشدنیه ! اینو هیچوقت فراموش نکن !

آرزو پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 14:14

وانیا جون همون طور که برای خودت هم در ابتدایی که به این وب اومدم گفتم، دوباره هم میگم من از وبت خوشم اومد بابت همین آروم بودنش و احترامی که برای سعید خان معروف قائل هست و مطمئن باش اصلا نمیخوام ذره ای باعث ناراحتی کاپیتان عزیز و یا هوادارانش باشم.. اصلا هم اهل حاشیه درست کردن اون هم برای سعید عزیز نیستم و هرگز هم دلم اینو نمیخواد..
ببخش عزیزم اگه ناراحت شدی فقط یه سوال بود و قصد ادامه دادنش رو هم نداشتم..
به هرحال من ارادت ویژه دارم به سعید عزیز به خاطر ویژگی های نابی که حداقل ازشون شناختم و هر جا هستن براشون آرزوی موفقیت دارم

ممنون گلم...عزیزم من اصن منظورم این نبود ک شما یا بقیه دوستان خدایی نکرده حاشیه سازی کردید ...ببین عزیزم اینجوری بگم ما اینجا ی حرفی میزنیم ی فردی ک توو بحث ما نیس کامنتا رو میخونه ی حرفی میزنه ی چیزی میگه الکی ی حرف بی اساس ساخته میشه ! وگرنه من شما و بقیه دوستان میشناسم همیشه هم از حضور مهربونتون خوشحال شدم
منم همین حس تو رو ب کاپیتان دارم عزیزم اصن همین باعث شده ما کنار هم جمع بشیم

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:59

از بابت اینکه ترکی بلد نیستم دیگه
آخه قضیه اینه یه ترک هم نداریم توفامیلامون برم یادبگیرم ازش

بعلـــه...

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:56

نه بابا به خدا نمیشناسمشون اگه میشناختم که تا حالا میگفتم
چون دیدم ترکها همشون از بزرگ تا کوچیک ترکی بلدن ویه جور تعصب خاص دارن نسبت به زبونشون کردها هم اینجوریین

شوخی کردم عزیزم

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:52

وای خیلی خوبه که میزاری رو وب
اره ترجمش همینه
نه بابا خوانندش که دختره واسه جنس مخالف خونده

بزار Mp3 شو بگیرم... چون ریتمش غمگینه موردی نداره توو این ماهها بزاریم
خب ترکی بلد نیستم ک میترسم سوتی بدم !
پری جمله آخر جمله ای ک هی تکرار میکنه درسته؟ ببینم توی ترکی ب بهشت میگید جنت ؟ ینی مثه عربی ؟

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:50

مث من یعنی له له هستم الان ازاین بابت

از کدوم بابت؟

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:48

چرا عزیزم یاد میگیری از خودشونم یادنگیری از فامیلاشون یاد میگیری چون اصولا همشون باهم ترکی حرف میزنن

شما از کجا میدونی؟؟ نه از کجا میدونی فامیلاشم با هم ترکی حرف میزنن؟!!
سپیده راستشو بگو سعید میشناسی؟

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:47

نه بابا وانیا جون من اگه سعیدو میدیدم که الان اینجا جار زده بودم

احساس میکنم دوپینگ کردی
پری آهنگ رو میزارم رو وب
ترجمه ش همینه دیگه عزیزم؟! باز مثه دفه قبل آهنگی ک واسه دختره نذارم روی وب !

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:44

مرسی پری جون البته این آخریه(محبوب من)فقط مال خودم بود بقیه مال شعرای بزرگ بود
آقا منم همین الانی که کامنتتو دیدم 4بار تاحالا پشت سرهم دارم گوشش میدم از اون آهنگاس که آدما بدجور معتاد خودش میکنه

آره قشنگه ولی من ترکی بلد نیستم احساس کمبود میکنم اعتماد بنفسم اومده پایین

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:37

شما با کاپی باش منو پری هم یه جوری با هم کنار میایم

من میرم کاپی بهم یاد بدن اما قول نمیدم چیزی یاد بگیرم!

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:36

خوبه. سوختن در فراق عشق ادمو پخته میکنه
من متعلق به همتونم هر کی خواس یادش میدم

عه نه بابا فراق و عشقو...پری راستشو بگو رفتی سعید دیدی؟!

پاسخ وانیا ب سحر پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:23

سحر جان خواهشا اینجا بحث تازه باز نکنید ! من ب آرزو جون هم میگم ...
ببخش گلم اگه این حرفو میزنم چون دیگه خودتون میدونید من تلاشم این بوده اینجا از حاشیه دور باشه ک ی محیط جذاب و آروم باشه ک هم کاپیتان و هم طرفداراش لذت ببرن الان این بحث اومدن و نیومدن کاپیتان ی موضوعیه ک اگه کسی بفهمه هر کس میخواد ی نظری بده در حالیکه خود من هیچ نظر قطعی نمیتونم بدم! فقط اینو میدونم کاپیتان شاید اومدن شاید میان اگر هم اینا نباشه ب هر حال ی روزی میان و میبینن این چیز بعیدی نیست !
من هدفم خوشحال کردن کاپیتانه چون احساس میکنم انقدر کاپیتان دغدغه و استرس بواسطه والیبال داشتن ک فقط این مدل ابراز احساسات خوشحالشون میکنه !

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:22

راستی پری گهگاهی یه کم ترکی یادمون بده من خیلی دوست دارم یاد بگیرم

منکه میرم از کاپی یاد میگیرم شما هم واسه خودتون اینجا کلاس زبان بزارید

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:20

مرسی عزیزم

خواهش گلم

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:17

اخه اگه همش اینجا باشم دیگه خسته میشی ازم بیرونم میکنی
خواهش میکنم سپیده جون البته به پای شعرای شما که نمیرسه
یه مدته گیر دادم به این اهنگ
وقتی گوش میدم منو یاد سعید میندازه

عزیزم این حرفا چیه ؟ من هیچوقت همچین جسارتی نمیکنم...
حالا من چیکار کنم هر آهنگی گوش میدم یاد سعید میوفتم ینی ب تمامی معنا در عشق کاپی سوزیدم رفت

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:10

مال خودم بود دیشب گفتم خودمم باهاش سوختم

آفرین ب این طبع شعر

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:06

پری خیلی قشنگ بود

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 13:04

آره همون حدسمو میگم
راستی شعر رو دوست داشتی؟

آهان...
آره عزیزم ...ولی خیلی سوزناک بود

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 12:45

وانیا من که همیشه یه پام تو وبته
عهه جدن همه سراغ منو میگیرن. سلام به همه دوستان عزیز

عزیزم باید دوتا پات باشه ینی چی نصف تنت از وب من بیرونه
آره...فهمیدن ارومیه ای هستی ...دیگه توو شهر کاپی هستی متبرکی دیگه

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 12:32

راستی اگه خواستین این اهنگو گوش اینم ادرسش
http://www.aparat.com/v/GOdk4/Irem_Derici_-_Kalbimin_Tek_Sahibine_MP3_Versiyo

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 12:31

منم این شعرو تقدیم میکنم به سعید معروف عزیز.البته متن اهنگ ترکی عاشقانه اس که خیلی دوسش دارم
Dualar eder insan
Mutlu bir ömür için
Sen varsan her yer huzur
Huzurla yanar içim

Çok şükür, bin şükür seni bana verene
Yazmasın tek günümü sensiz kadere
Ellerimiz bir, gönüllerimiz bir
Ne dağlar denizler engeldir sevene

Bu şarkı kalbimin tek sahibine
Ömürlük yârime, gönül eşime
Bahar sensin bana, gülüşün cennet
Melekler nur saçmış, aşkım, yüzüne
ترجمه:
انسان دعاها می کند
برای داشتن یک عمر شادی
تو باشی همه جا آرامش بخش است
درونم با آرامش شعله وراست

شکر، هزاران شکر برای کسی که تو رو به من داده
در سرنوشتم حتی یه روز مرا بی تو ننویسد
دست هایمان یکی، قلب هایمان یکی است
نه کوه ها نه دریا ها مانع عاشق نیستن

این ترانه تقدیم به تنها صاحب قلبم
یار تمام عمرم، همدلم
بهار من تویی، خنده ات بهشت است برای من
فرشته ها نورافشانی کرده اند، صورت عشقم را

عالیییییییییییی عزیزم
فوق العاده زیبا بود

parinaz پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 12:26

وای منم هالوینو خیلی دوس دارم اسلاید شو هم خیلی متفاوت و جالب بود وانیا جون. عالی

سلاااااااام پری جونم
کجایی؟ مشکوک میزنی؟ همه دنبالتن ... دیگه مخاستم برم ب اینترپل خبر بدم پیدات کنن
مرسی گلممم

آرزو پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 10:45

سلام به دوستای گلم
سحر جون از کجا میدونی کاپیتان به اینجا سر میزنن؟؟؟ اگه نشونه ای کشف کردی به ما هم بگو خب
وانیا جون تو نشونه ای پیدا کردی؟؟
که اگه اینجور باشه سعیدخان اومده یا میاد به این وب، از صمیم قلب بهشون سلام می کنیم و براشون آرزوی موفقیت داریم

سلام آرزو جان
والا منکه نشونه ای پیدا نکردم ! سحر هم ی چیزایی دیروز ب من گفت ک پایه اساس درست و حسابی نداره ینی در حد حدسه!
من نمیدونم ایشون اینجا میان یا نه فقط امیدوارم اگر اومدن یا میان از اینجا خوششون بیاد و راضی باشن برای من همین کفایت میکنه .
آرزو جان ترجیح میدم کامنت سحر تایید ندم این بحث اومدن کاپی اینجا باز نشه بهتره

زینب پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 10:23

راست می گی خوب حق با توعه دیگران معمولا به خاطر این که شاید کل دنیا می شناسنش و قهرمان ملیه دوسش دارن ولی عشق تو پاکه واسه همینه که حس میکنم تو رو از همه ی عاشقاش بیشتر دوس دارم

مرسی عزیزم ...لطف داری مهربونم

سپیده پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 08:44

بی خیال ولش کن

چیو بیخیال عزیزم؟ همون حدسی ک زده بودی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد