My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

ینی انقدر هنگم نمیدونم عنوان مطلب چی بزارم !!

امروز ی عکس باعث شد یاد سه هفته پیش و خواب خواهرم(چندتا آپ قبل تر) بیوفتم746319_rvsn11zrmkk3rjew.gif و اون تیکه ای ک ب من بعد از تعریف کردن خوابش انداخت ! ک گفت : ب من چ ک کاپی تو رو مثه توپ والیبال دیده ! 47319_pfft1.gifراستش من فقط ب حرفای خواهرم خندیدم اصن هم جدی نگرفتم786619_runaround.gif اما این عکسو ک امروز دیدم یهو دلم ریخت ! هرگز فک نمیکردم کاپیتان با ی آدم مثه توپ والیبال برخورد کنه ! 577719_hapydancsmil.gifمن خواب خواهرمو جدی نگرفتم اما الان میگم اگه این خواب درست باشه و تعبیر داشته باشه چی؟! چیزی ک واسم سواله اینکه چرا کاپی توو خواب خواهرم رفته توو خواب من نیومده ؟! 288919_offtobed.gifاصن چ معنی داره آدم بره توو خواب خواهر طرفدارش؟!



همونطور ک میبینید کوچکترین احساس ترسی توو چهره جانان نیست اینم یکی از اون دلایل استثنایی ک ثابت میکنه میر سعید معروف بهترین پاسور دنیاااست .


پ.ن : یکی نیس ب این آبجی من بگه تو ک صدسال ی دفه والیبال نمیبینی غیر از کاپی ( اونم چون من دوسش دارم و حرفشو میزنم) هیشکی نمیشناسی ک چی از این خوابا میبینی؟؟590319_pillowfight.gifمیگم اگه این خواب تعبیر شد و کاپی جاخالی دادن من چیکار کنم ؟ اسپک بزنم یا سرویس ؟ در هر صورت فک میکنم باید با خودم چتر نجات داشته باشم ک در صورت جاخالی دادن کاپی من خیلی نرم فرود بیام...

 توو ادامه مطلب چندتا عکس از کاپی گذاشتم شاید دیده باشید البته با توضیحات من ندیدید! 182419_girlpowersmiley.gif

 های دارلین 



ینی من الان واسه این عکس بمیرم خوبه؟ آخه چرا این کاپی اینکارا رو میکنه !Heart Smile



اصن آدم این عکس میبینه دلش میخاد بچه دار بشه بعد بچه شو بده کاپی بزرگ کنه والا



آخه ی نفر چقدر میتونه جذاااااب باشه ؟! 678819_kissing.gif



این عکس کاپی رو خیلیییی دوس دارم دلیلشم نمیگم ! 


نظرات 43 + ارسال نظر
راضیه یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 09:43

سلام،چطوری عزیز؟
واقعاوبلاگت حرف نداره...لطفا عکسش رازیادوجذاب تربذار

سلام مرسی خوبم
ممنون عزیزم... من عکسای بیشتر دیگه اینستا میزارم عزیزم اینجا رو دارم میبندم چون نمیرسم هر دو جا رو اداره کنم

یه هوادار والیبال سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 22:14 http://www.eshghvolleyballam.blogfa.com

خدایی اگه من جای جانانم(فندقم)بودم،سکته می کردم.

نه بابا بهترین پاسور دنیا داره پاس میدهااا

seyed سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 01:54 http://seyed6-3girl.blogfa.com

سلام عزیزم وبت حرف نداره من یکی مثل تو عاشق بروبچ والیبال به ویژه کاپی جونم:-)
اولین باره اینجا سر میزنم اگه وقت داری یه سر هم به وب من بزن ممنون میشم:-)
خیلی ببخشیدها میشه بگین اهل کدوم شهرین؟

سلام
حتما...
من تهرانیم تهران هم زندگی میکنم چطور ؟!

پارمیدا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 18:09

بله اون که صد در صد .از بازی هاش چه خبر؟

بازی امروز دیدیییییییی؟ عالی بود سعید مثه همیشه کولاک کرد

زهره سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 17:03 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم اینبار اپم فرق داره بدو بیا

پارمیدا سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 06:05

خیلی هم بی مزه هستش.وانیا خبر جدید نداری.ارومیه چی کار کرد

چرا ارومیه همیشه برندس

پاسخ وانیا ب آرمین جمعه 16 آبان 1393 ساعت 23:56

من توو فاز خودمم پس خواهشن سی ام چرت نزار !

پارمیدا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:37

ولی لواشک وانیا نه.خخخخخخخخخخخخخخخ

خیلی هم عالی

پارمیدا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 18:04

به نظرم همون لواشک میشی کاپی میزاره .خیلی بدی .عجقم.درضمن من فکر میکنم اوضات از لواشکم بد تر میشه .دیونه

اره لواشک میشم کاپی هم ک لواشک دوس داره

پارمیدا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 13:18

فکر کنم تعبیرش همینه که تو مثل لواشک پخش زمین بشی خخخخخ ناراحت نشی ها .چطوری هواو جون.راستی شماره سعید و داری؟؟؟؟

فک نکنم کاپی بذاره این اتفاق بیوفته
ندارم داشتم هم نمیدادم

سحر سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 18:41

وانیا جون واقعآ اردیبهشتیییی؟؟
وای خاله منم اردیبهشتیه اردیبهشتیا مااااااااهن خیلی مهربون خانومن و البته خیلی هم جذاب البته جذابتر از مهرماهیا نیستن
خاله من 13 اردیبهشت شما چندمی؟

آره عزیزم
مرسی گلم...آره
بعله اصن جذابتر از کاپی داریم مگه ؟ ملت ؟
خب هم مهرماهیا هم اردیبهشتیا هر دوشون سیاره شون ونوس هست دیگه ینی جذابیشون بخاطر سیاره ونوس ک توی طالع بینی هم گفته
من 15 اردیبهشتم عزیزم

zeynab یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 16:38

ای بابا.پسر چیه؟چرا شایعه سازی میکنید؟شوخی سرتون نمیشه؟ سحر خانوم sara خانوم لطفا تحمت نزنید وقتی از صحت چیزی مطمئن نیستید.با این قضاوتاتون هم منو ناراحت کردید،هم اون دنیا به خاطر تحمتی که زدید باید جواب پس بدید.من فقط با وانیا شوخی کردم،خواستم بگن دوسش دارم فک نمیکردم جای آدمای سطحی نگر و شایعه ساز تو این وب قشنگ باشه که انقد زود قضاوت میکنن

خب عزیزم ی مدلی حرف زدی همه رو ب شک انداختی ...منم کلی ترسیدم

سحر یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 15:06

وانیا جون واقعآ ز... پسره ؟!!!!!
وانیا جون یه سوال بعضی از کامنتای این باکس پاک کردی؟

والا نمیدونم !
آره عزیزم... تو ک میدونی کامنتایی ک تا حدودی شخصی باشه یا ببینم ب سعید ربط نداره پاک میکنم

sara یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 14:47

vania joon Ein zeynab pesare
nafahmidiiii Aziiizam?

نه از کجا باید میفهمیدم؟!

zeynab یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 13:09

فک میکردم اردیبهشتی باشی.اخلاقت به اردیبهشتیا میخوره. دوستای اردیبهشتی دارم، اخلاقاشون مثل همه تقریبا.اردیبشتییی ایده آله از هر جهت.ای جانم میگم اگه سعید یه روزی شریک زندگیشو انتخاب کرد،قصه نخور من که نمردم،منم تورو انتخاب میکنم.مال خودم میشی البته اگه قابل بدونییییی

زینب حالت خوبه ؟ تو چرا مثه پسرا حرف میزنی؟!

zeynab یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 12:55

عزیزمییی نه بابا خود خود جنسم.اصلش.(دختر).البته خیلی دوست داشتم پسر بودم یه کم شاید اخلاقام پسرونه باشه.آخ اگه نزدیک بودیم.............

ب هر حال منو ترسوندی

zeynab یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 02:30

خانومی چیزی که برا nafas نوشته بودیو خوندم.بغض گلومو گرفته.سحر راست میگه، قلبو احساساتت پاکو معصومانست.احساس میکنم خیلی دوست دارم وانیا.راست میگم به خدا.چقدر خوبه هستن کسایی مثل تو با یه عشق پاکو دوستداشتنی.من همیشه دوست داشتم یه خواهر هم سن خودم داشته باشم.انگار تو شدی جای خواهر نداشتم.از وقتی مهر سعید افتاد به دلم،نمیدونستم چیکار باید بکنم،همراه با غم نداشتنش،همیشه یه چیزی کم میاوردم.چون کسی نبود که بخوام راجع بهش باهاش حرف بزنم.ولی از وقتی میام تو این وب قشنگ،آروم شدم.چون میتونم اینجاحرف دلمو به یه همدرد بگم.همیشه دلم میخواست که سعید مال من باشه،ولی امشب که نوشتتو خوندم نمیدونم چرا دوست دارم احساس داشتن سعیدو باهات شریک شم، نه اصلا احساس میکنم دوست دارم سعید مال تو باشه،نمی دونم چرا.فقط میدونم اگه با تو باشه خوشبخت میشه به خاطر قلب پاکت.میدونی، چون احساستو در رابطه با دوست داستن سعید میفهمم. خودمم این حسو داشتم.انگار عشق سعید منو به اون حد از کمال رسونده که به خاطر خوشبختیش بخوام ازش بگذرم.ببین این کاپی خوش فیس ما چه کرده با من اصلا سعید واسه تو،تو واسه من.اوکی؟could you be my woman? وانیا متولد چه ماهی هستی که انقد گلی؟چقد دوست دارم از نزدیک ببینمت

مرسی گلم...ممنون مهربونم
بدون شک شما هم دیدگاهتون پاک و معصومانست ک احساسات منو درک میکنید...بواقع منم تلاشم همین بوده ک اینجا ی محیطی باشه و ی شرایطی رو فراهم کنه ک هر کسی ک ب سعید احساس داره بتونه حرف دلشو بزنه و اگر هم احساسی داره بتونه بهش جهت بده...خالصش کنه ...خب عشقی ک پاک نباشه میشه هوس ! وقتی آدم کسی رو عاشقانه دوست داره وقتی توی این دوست داشتن مرحله ب مرحله پیش میره ب ی جایی میرسه ک دیگه من رو فراموش میکنه خوشبختی و خوشحالی عشقش واسش اهمیت پیدا میکنه این حالت ب رسیدن و نرسیدن ب اون فرد محدود نمیشه چون خیلیا هستن با هم ازدواج میکنن همین مدل دوست داشتن باعث میشه طرف گذشت کنه از خیلی چیزا بگذره و کنار عشقش زندگی کنه ...همین مدل دوست داشتنه ک میبینی طرف همسر یا شوهرش فوت میشه اما هنوز داره عاشقانه زندگی میکنه چون اون فرد مرده اما اون عشق ک نمرده !
ای جان عزیییییزم...تو خیلی مهربونی گلم
زینب جان با این جمله آخرت منو ترسوندیااا ی لحظه احساس کردم پسری با اسم دختر واسه من نظر میزاری!!
من اردیبهشتیم عزیزم

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 22:00

خواهش
وانیا من یه چند روزی نمیتونم بیام وبت دلم برات تنگ میشه عزیزم خیلی دعا کن منو

منم همینطور عزیزم
محتاجیم ب دعا

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:52

بله
خواستم بگم اگه میخوای آهنگی بزاری آهنگ تیتراژ شب دهم بدنیست

ممنون از پیشنهادت ولی چیزی نمیزارم.

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:48

چی میخوای بزاری بی کلام؟

عزیزم کلن آهنگ رو برمیدارم...هیچ آهنگی نمیزارم تا سوم امام

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:45

وانیا یه چیز بگم البته نظرمنه نمیخوای واسه تاسوعا عاشورا آهنگ وبو تغییر بدی؟ نه اینکه این آهنگ بد باشه خیلی هم قشنگه منم خیلی دوسش دارم اما واسه این دوروز زیاد مناسب نیست به نظرم

کلن آهنگ رو برمیدارم عزیزم...بعدش باز میزارم

سحر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:41

وانیا جون یه راهنمایی بکن دیگه
چون کاپی ریش داره دوست داری؟

راهنمایی کنم ؟ خب توو جیب جا میشه !
اینم میتونه باشه...

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:36

شوخیدم عزیزم
منم دوس دارم این عکسو

منکه عاشقشم

sars شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:10

بگووووووووووووووووووووو..........

عاقا من اصن اون عکس دوس ندارم خوب شد!

سحر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:06

وانیا جون با اجازت پاسخ وانیا ب nafas خوندم گریه م گرفته
خیلی قلبت پاکه عزیزم
عاشقتم

اشکال نداره گلم
ای جان عزیییییییییزم چرا گریه ؟!
مرسی مهربونم
عزیزمی

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:05

آره من گیر دادم اصن اگه نگی شب خوابم نمیبره

نمیگم توو خماریش بمونید
عزیزم باور کن چیز مهمی نیس !

پاسخ وانیا ب nafas شنبه 10 آبان 1393 ساعت 20:55

سلام گلم...ممنون از اینکه پیگیر هستی و همراهی میکنی بواقع ب من انرژی مثبت میدین
نفس جان راستش من چون ترکی بلد نیستم اعتماد بنفسم توی انتخاب آهنگای ترکی خیلی پایینه مخصوصا ک ی بار هم گاف دادم واسه همین روی وب آهنگ ترکی نمیذاشتم ...این آهنگ رو پریناز عزیز ب من معرفی کرد و منم دیدم انقدر زیبا و در عین حال بی نقصه ک روی وب گذاشتم...خوشحالم ک خوشت اومده
راجع ب اون موضوعی هم گفتی عزیزم واقعن متاسفم واسه اونچه ک واست اتفاق افتاده ! حرفاتو قبول دارم عزیزم ...من توی راهی افتادم ک درست یا غلط بودنشو نمیدونم فقط میدونم باید ادامه ش بدم ! یادمه زمان دبیرستانم و حتی دانشگام از اینکه دلم درگیر کسی بشه دوری میکردم اما الان نمیخوام اینطور باشه چون این دوست داشتن واسه خودمم هیجان انگیزه من نمیدونم اگر سعید ازدواج کنه من چقدر بهم میریزم ! اما میدونم دوست دارم خوشبخت بشه و این شاید بتونه آرومم کنه اینم میدونم باید اکتیو باشم ب دیدن کاپیتان برم اما میگم نکنه کسی توو زندگیش باشه ! جدایی از اون تا بحال توو شرایط اینجوری هم نبودم ک بدونم باید چیکار کنم یا چطور علاقه مو نشون بدم !
من واقعن ب آخرش فک نکردم دقیقا شرایطم مثه همون شعر فروغه : آری، آغاز دوست داشتن است. گر چه پایان راه ناپیداست. من به پایان دگر نیندیشم. که همین دوست داشتن زیباست!
نفس جان ازت ممنونم بخاطر نظر لطفت بخاطر حرفات و مهربونیت فقط برام دعا کن عزیزم .

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 20:49

واسه این دوس داری این عکسو چون 1-چون ریش داره
2-خیلی منتظربودی بیا تو تی وی 3-خیلی تو این عکس مظلومه
اگه اینا نیست پس دلیلشو بگو چون من خیلی فضولم

آره تا حدودی همیناست !
گیر دادینااااا

سحر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 20:17

خب وانیا جون بگو دیگه مگه چی میشه ؟
من فضولم بگو خودت گفتی به فضولا میگی

عجبااا
حالا من اگه نمیگفتم دلیلشو نمیگم... هیچی ازم نمیپرسیدین!
نه اونموقع گفتم ب فضولا میگم الان فقط ب خود شخص شخیص کاپیتان میگم

zeynab شنبه 10 آبان 1393 ساعت 20:04

سلام نازنینم.این عکسارو بعضیاشو دیده بودم،ولی دیدنش تو این وب یه صفای دیگه ایی داره، مخصوصا با توضیحات تووووو.یعنی من عاشق این کاپیما،که این اخلاقاشو رو نمیکنه،خیلی مرموزو تو داره، حالا یه کم به این خصوصیاتش مهربونیو شوخ بودنو اضافه کن،ببین چه خوشمزه میشه،میشه هم صبحانه هم ناهار هم شام بخوریش. همیشه دوس دارم کشفش کنم.عین گنجه.بچه هارو خیلی دوس داره.بچه ها هم باهاش خیلی خوبن.کاپی از اون آدم که کمه براش،از اون فرشته هایی که جلو جمع ساکتو آرومه و اون چیزی که تو وجودشه رو رو نمیکنه، ولی تو جمع های خودمونی،تمام آدمارو عاشقو دلبسته خودش میکنه.ینی عاشق همین خصوصیاتشم

سلام گلم...مرسی عزیزم نظرلطفته
آره واقعن سعید گنجه ... چ قشنگ حالاتشو توصیف میکنی عزیزم
سعید از اون ادماست ک عزیزه و عزیز می مونه

زهره شنبه 10 آبان 1393 ساعت 19:51 http://zohreh124.blogfa.com

بدو بیا عزیز با خبر میزبانی ایران در والیبال

یه نفر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 19:48 http://نمیگم.com

دلیلشو بگم؟
بخاطر اینکه سعید تو این عکس شبیه آقای کرده گزارشگر والیبال هستش.
و شما بخاطر همین دوسش دارین...

نه اینم نیست ... !

دریــآ شنبه 10 آبان 1393 ساعت 19:06

سلام عزیزم
چقدر قشنگ بالای عکسا توضیح دادی
غش کردم
مخصوصا با بچه ها
حتما خیلی بچه ها رو دوست داره
همیشه که با مهدوی هست
هواسش به گلبوهه
و خیلی عکس ها هست که داره کپ بچه رو با مهرت می کشه
اونجایی که داره ترمه رو بوس می کنه تو برنامه ی ماه عسله،
اگه خوب گوش کنی بوسش یه صدایی میده

ما کلا آدمای کنجکاوی هستیم فضول نیستیم...حالا این عکسه رو چرا دوست داری دلیلشو نمی گیی

سلام دریا جونم
مرسی عزیزم
آره والا خدا شانس بده نیم وجب بچه هستن اونوقت...
واقعن ؟! نه صداشو نشنیدم ...
بعلــــه ولی من دلیلشو ب آدمای کنجکاو نمیگم ب آدمای فضول میگم

نازنین شنبه 10 آبان 1393 ساعت 18:13

یعنی این اتفاق افتاده ؟ فتوشاپ نی؟

نه عزیزم فتوشاپ چیه ؟! روی عکس کلیک کردی؟ کاملا واضحه ...

یکی شنبه 10 آبان 1393 ساعت 18:03

مگر اینکه سعید تو خواب ببینی

نه دیگه وضعیت دراماتیک تر از این حرفاست چون توو خواب هم ندیدیمش !

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 17:55

Akh Akh boro donbale Tabiiire khab vania joon
che pas talaeiiii Dade kapiiii
khosh B hal janan
Akasa Aleee bud vania joon

آره باید برم سراغ ی معبر بزرگ
واقعنم خوش بحالش
مرسی عزیزمم

تک و تا شنبه 10 آبان 1393 ساعت 17:39

منم اون عکس کاپی رو دوس دارم و دلیلشم میگو چون کاپی یدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددونس ، تمام !

عزیزم اینکه کاپی ی دونست دلیل همه عکساست تمام!

سحر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 15:11

که دیگه ؟؟
وانیا جون تو هم جاخالی بده


نه من دلم نمیاد

سحر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 14:34

عکسای ادامه مطلب دو تا شو دیده بودم فقط
خیلی باحال بود
وانیا جون چرا نمیگی واسه چی اون عکس کاپی رو دوست داری ؟

مرسی عزیزم
دیگه...

سحر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 14:31

وایی این چه عکسیه؟
وانیا جون خیلی باحاله کاپی
نگفتن بچه میوفته زمین

دیگه کاپیه دیگه...
اینکه سعید باحاله ک شکی درش نیس
عزیزم کاپی میدونه داره چیکار میکنه

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 14:26

بعله.......

مثه من میگی بعله

sara شنبه 10 آبان 1393 ساعت 14:03

فک کنم بچه عادت داره به این حرکتا این عکس منو یاد خاطره باحالی انداخت پسردایی مذکورم (پارسا)که اسمش با خودش خیلی فرق داره 1سالش بود خداییش خیلی توپل وناز بود منم هی هروقت میدیدمش به عنوان ذوق بچه رو مینداختم بالا یه بار ارتفاع بالا انداختنم زیاد شد...ینی خدا رحم کرد خودمم نفهمیدم چطور گرفتمش ینی اگه نگرفته بودمش با آسفالت خیابون یکی شده بود البته الان که فک میکنم بااین اذیت وآزاری که میکنه میگم کاش اصن نگرفته بودمش

نه بالا انداختن بچه ک اصن کار درستی نیس حتی پزشکا هم خیلی تاکید میکنن اما کاپی بالا انداختنش با بقیه فرق میکنه کاملا نرم و کاملا حرفه ای

آرزو شنبه 10 آبان 1393 ساعت 13:32

سلام وانیا جون خوبی؟
راستش من دیروز که این عکس رو دیدم همینجوری هی نیگاش کردم اول با ترس.. دوباره با خنده.. دوباره با ترس.. آخرش هم نفهمیدم باید بترسم یا بخندم گفتم حتما با فتوشاپ درستش کردن!!! آخه کاپی جون همچین ریلکس بچه رو پرتاب کرده، جانان هم که ظاهرا خوشش اومده، تازه باباش هم منتظر هست که بگیردش!! خلاصه که کاپی جون انگار خوشش اومده از ریزنقش بودن بچه و اونو شکل توپ دیده

سلام عزیزم...ممنون گلم خوبم
آره منکه اصن موندم دیدم ...ینی جانان ک معلومه ذوق کرده باباش هم ک خیالش راحته چون کاپی داره پاس میده...ینی کاملا حرفه ای داره بچه رو پاس میده
نمیدونم انگار کاپی بچه ها رو خیلی دوست داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد