My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Anywhere

forget this life ، come with me
don't look back, you're safe now
unlock your heart ، drop your guard
no one's left to stop you now
we'll be half way to anywhere
where love is more than just your name


این اسلایدشو رو آپارات ( ب دلایل واهی ) حذف کرده بود دوباره آپلودش کردم...فعلا از این آدرس دان کنید تا سر فرصت لینک مستقیم بزارم


از اینجا دانلود کنید 

سعید معروف ( این باید آخرین ویدیو تقدیمی من میبود !)


من توی ویدیوهام حرفام رو زدم اما ناگفته های توو این اسلاید شو از همه بیشتره راستش میخواستم این ویدیو رو بعنوان آخرین اسلاید شو از کاپیتان بزارم ولی چون هفته پیش با ی عزیزی اینجا راجع بهش صحبت کردم و ب قول گفتنی ی جورایی لو رفت مجبور شدم زودتر از موعد بزارم  اگه کسی ب مفهوم این اسلاید شو برسه میفهمه ک دوست داشتن سعید معروف واسه من وظیفه ست نه هدف ! 


پ.ن : ممنون از نفس عزیز واسه معرفی آهنگ وب 


بعدا نوشت : من هر بار ک این ویدیو رو دیدم بهم ریختم شاید چون میخواستم ب خودم بقبولونم ک باید احساسات دخترونه م رو از حمایتهام تفکیک کنم تا بتونم طرفدار خوبی باشم ولی نتونستم ! شایدم دلیل بهم ریختگی م این بود ک زودتر از موعد این اسلاید شو رو گذاشتم ! 

نظرات 65 + ارسال نظر
هلیا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 23:18

وانی جون واقعا بهت تبریک میگم هم به خاطر وب باحال و خفن و مکشی که داری و هم عشقت به سعید راستی اینو هم بگم که واقعا توی وبلاگ نویسی استعداد خارق العاده ای داری.

مرسی عزیزم... نظر لطفته گلم

درِیــآ دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 21:06

سلام سپیده جان
مشکل من وقتهبیخیال:
هر وقت ندارم و بخوام کاری کنم بی حوله میشم
سعی می منم یادن بمونه:

پارمیدا دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 18:59

سلام.چطوری چه عجب عکس گذاشتی.دیگه نمیذاری؟؟

سلام عزیزم
خوبم گلم
چرا توو اولین فرصت

سپیده شنبه 24 آبان 1393 ساعت 18:33

دریا جون منم چهره خیلی انجام ندادم چون اصولا طراحی از مناظرو بیشتر دوس دارم
اشتباه میکنی دختر کل نقاشی رو محور حوصله ودقته
اعتماد به نفس خیلی چیز مهمیه همیشه از داشته هات لذت ببر
دریا اگه حدسم درست باشه مثه خودم کلاس طراحی نرفتی درسته؟وای من هر وقت خواستم برم کلاس نقاشی نشد
این طراحیتم عالی بود
قشنگ مشخصه که خیلی استعداد داری ولی اصلا حوصله نداری اگه حدسم درست باشه از اون آدمای فوق العاده پر انرژی ای هستی که یه جا بند نمیشن و سرعت عمل ماورایی دارن

درِیــآ شنبه 24 آبان 1393 ساعت 16:55

سلم وانیا جان
سلام سپیده جان
از اینکه این همه به کارم دقت کردی ممنون عزیزم
راستیتش بعد از مدتی نقاشی کشیدم( راهنمایی بودم)
مدتی بود طراحی نکرده بودم برای همین دستم خشکه هنوز نرم نشده . . . برای همین نیرویی که باعث شد که من دوباره به طراحی روی بیارم ارزشمنده، خیلی شجاعت به خرج دادم که کشیدم . . .
اما واقعا نگاه قشنگی داری
مرسی از راهنماییت

خودت هم طراحی می کنی؟؟؟؟؟

اگه وقت شد سعی می کنم یکی بکشم باریش
آخه من فقط چهره دخترونه کشیدم
چونه ظریف
چشمان آرایش شده
همه چیز تمیز و کامل
اما چهره های طبیعی چین چروک و خال و چونه های پهن و ته ریش و ...بیشتری دارن
باید کار بیشتر انجام داد...
{کشیدن مو از حوصله من خارجه ....
سعی خودمو می کنم عزیزم مرسی



این هم برای تولد سعید کشیدم، دوست دارم نظرت رو دربارش بدونم، مرسی

http://up.hammihan.com/img/userupload_2013_6866715431411597065.3137.jpg

سلام عزیزم
قشنگ بود دریا جان... والا منکه همینشم بلد نیستم بکشم
طراحیتو انتهای جدیدترین پست گذاشتم ک همه ببینن چون شاید خیلیا کامنتای این بخش نبینن

سپیده شنبه 24 آبان 1393 ساعت 09:11

آرهاون آهنگ بهتر میاد به این قضیه اما نمیدونم چرا این آهنگ به ذهنم اومد

راجع به نقاشی
وانیا جان من اون حرفارو کلی گفتم به دریا خواستم راهنماییش کنم که کلا نقاشیاشو منظمتر ودقیق تر بکشه حالا که استعداد داره
منم اگه وقت کردم چشم یه دونه اختصاصی برا تو با رییییییییییییییش میکشم

موتوشکرم عزیزم

سپیده جمعه 23 آبان 1393 ساعت 19:12

آره میفهمم وقبول دارم دریا جان
نه شرمنده ندارم عکس از ایشون
ببخشید من انقد اظهار نظر میکنم چون میدونم جنبت بالاست میگم
از مو شروع میکنم بافت موی حالت دار و کوتاه باید پر به نظر بیاد همچنین زاویه تابیدن نورو هم باید در نظر بگیری و باید توجه کنی که جلوی موی ایشون یه کم سفیدی داره که باید تو طراحی یکم روشن تر از بقیه جاهای موشون باشه
خطوط پیشونی رو باید با محوکن اگه نداشتی با دستمال کاغذی محو کنی سیاهی دور چشم هم باید یکم محوتر میشد وروشن تر
سایه ای که روی گلو میفته به خاطر نورو نکشیدی
دنباله سبیلشون یکم کج میشه و تو راست کشیدی
گودی لبو وچونشونو باید انحنا بیشتری میدادی
بینیشونو عالی کشیدی
یه توصیه دوستانه برای کشیدن موی حالتدار، از نوک نازک مداد وفشار زیاد به مداد پرهیزکن
عزیزم خیلی بااستعدادی امیدوارم که از حرفای من ناراحت نشده باشی فقط خواستم به عنوان یک دوست راهنماییت کنم منتظر نقاشیای بعدیت هستم

عزیزم ببخشید وسط صحبت دوتا منهدس تقاضای بیل میکنم ولی بجای اینهمه راهنمایی خودت میکشیدی بهتر نبود ؟!

سپیده جمعه 23 آبان 1393 ساعت 18:34

من تازه اون کامنتتو که در پاسخ پری نوشته بودی خوندم (همون که راجع به افسردگیو وشهرتو و...) نمیدونم ولی خوندمش یاد آهنگ پرنده آقای قمیشی ومعین افتادم خیلی زیباست البته امیدوارم که کاپی همیشه یه پرنده آزاد باشه وهیچ غصه ای نداشته باشه


میشه پرنده باشی اما رَها نباشـی / میشه دِلت بِگیره اَسیر غُصه ها شـی
حالا که آسمونَم دنیای تـاازه ای نیسـت / اونوَقت یه جا بشینی مَحو گُذشته ها شـی

تَرسیده باشی از کـــوووچ اوجُ نَدیده باشــی / واسه یه مُشـــتِ دوونــه اَهلیِ آدما شـی

توو سایه ها بمونی دَرگیر سایه ها شــی
مَفهومِ زِندگی رو از یاد بُرده باشــی

دِلـت بخواد دوبـاااره ِ از تـهِ دِل بخونـــی
از تَرس ریزشِ اشک ، غمگینُ بی صدا شــی

این آهنگ ک فوق العادست
البته کاپی ما ک اوج رو دیدن و بیشتر میبینن
اگه بخوایم اینجوری حساب کنیم فک کنم آهنگ ی مدت مسعود امامی بیشتر هارمونی داشته باشه
یه مدت میخوام ول کنم زندگی رو
بذارم کنار عشقو دیوونگی رو

چشامو رو اونی که میخوام ببندم
یه مدت با هیچی ، با هیشکی نخندم

یه مدت میخوام لنگ چیزی نباشم
هراسون و دلتنگ چیزی نباشم

بترسن همه آدما از منی که
قراره یه مدت بشم یکی دیگه

یکم فرصت و استراحت میخوام
یه شب خواب شیرین و راحت میخوام

میخوام بچه شم باز تو این سن و سال
یه مدت جدا شم از این حس و حال
یه مدت جدا شم از این حس و حال...

درِیــآ جمعه 23 آبان 1393 ساعت 09:52

سلام و صب بخیر
ممنون سپیده جان
متاسفانه عکس با کیفیت ندارم
بیشرتشونو دیدی که کوچک و بی کیفیت هستند
عکس داخل گوشی بود
بیشتر کشیدنش با حدسیات خودم بد
از اینکه توجه کردی ممنون عزیزم
اگر شما عکس با کیفیت داری برام بزارید تا در سر فرصت مناسب اقدام به کشیدنش کنم

سلام عزیزم
عزیزم عکس ریش دار کاپی رو بکش من دوست دارم

درِیــآ پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 19:51

واقعااااا
امیدوارم که هر جا ادامه بدی موفق و سربلند باشی و مثل الان متین و دوست داشتنی

سرافراز باشی عزیزم

مرسی عزیزم
نظر لطفته گلم
ب همچنین ...

سپیده پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 16:48

بابت اون سوالم ببخشید آخه حدس میزدم فامیل دورو دوس داشته باشی پرسیدم مطمئن شم
دریا جان نقاشیت خیلی زیبا بود البته یکم محوترش میکردی ویه ذره جزئیاتشو بادقت تر میکشیدی طبیعی تر میشد البته همین جوریشم عالیه و آفرین به هنرنماییت

اشکال نداره عزیزم ولی خب من از سوالات شخصی اینجا دوری میکنم واسه همین گفتم
آره دریا کارش حرف نداره

درِیــآ پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:21

وانیا جان دیدمش
و گوش دادم
قشنگ بود و تو دل برو مثل همیشه:))
منظورم ارشد بود؟
مگه واسه ارشد نمی خونی؟

مرسی گلم
نه عزیزم...برنامه های دیگه ای دارم احتمالا اینجا ادامه تحصیل نمیدم

zeynab چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 23:42

اره گلم دیدم.چه میشه کرد دیگه این سعید معدنی از اکسیر آرامش، نجابتو مهربونیه.آقایی ازش میباره

بعله...

zeynab چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 23:37

بازی امروز حواشی زیاد داشت، سعید هم کارت زرد گرفت، هم قرمز.تماشاگرام که اوه اوه........ولی مقتدرانه بردن بچه های ارومیه.اصلا نمیذاشتم کسی بزنه شبکه دیگه.مات سعید بودم.بابام میگفت حالا چرا طرفدار ارومیه ایی؟! نمیدونست که فقط سعیدو عشقه البته بگم هر جا سعید بازی کنه من طرفدار اون تیمم.دیگه تابلو شده بودم.فک کنم همه تقریبا فهمیدن به خاطر سعید والیبال میبینم دروغ نیست اگه بگم به خاطر سعید به والیبال علاقه پیدا کردم.منی که تا اخبار ورزشی میداد میزدم یه شبکه دیگه، حالا تمام اخبار ورزشیارو نگا میکنم شاید خبری از سعید بشنوم

والا این داوری ک من دیدم کارت بنفش هم داشت ب سعید میداد ... اصن مشکل داشت بنده خدا
عزیزم من الان تازه فهمیدم وطن آدم همونجایی ک عشقش بدنیا اومده بعله ... ی همچین آدم عاشقی هستم من
دقیقا کارای منو میکنی خوب کاری میکنی عزیزم

zeynab چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 23:22

سلام گلم.چطوری؟چند روز نبودی فک کردم رفتی کرج بازی سعیدو ببینی؟! امروز بازی ارومیه دیدی؟شبکه شما پخش مستقیم داشت.بمیرم الهی چقد دلم برا سعید تنگ شده بود.از ذوق نمیدونستم چیکار کنم.همون هیجان بازیای تیم ملی باز بهم دست داده بود.دیدن تصویر زنده سعید بعد این همه مدت خیلی چسبید بهم.وقتی بود تو تیم ملی همیشه میدیدمش حالیم نبود که چقد وابستش شدم امروز که دیدمش متوجه این شدم که بی سعید منم هیچم بخدا

سلام عزیزم..خوبم گلم
اوووه چند روز همش دو روز نبودم زینب جان
آره ...من اصن نفهمیدم مامانم گفت چجوری پریدم روو تلویزیون ...سعید مثل همیشه عالی بود ... دیدی طرفدارا توو سالن ناراحت شدن داور ب سعید کارت داد آخر هم خوده سعید آرومشون کرد

درِیــآ چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 22:48

سلام وانیا جان دارم دان می کنم
چقدر زیاده :))
رکورد شکوندی بانو :)
وانیا دلم برای کاپی عزیزمون سوخت
یه جورایی تو این همه شلوغی تنهاس...
هر چی دورش شلوغ تر میشه، حس می کنم احساس تنهاییش بیشتر میشه
حتما حسودم زیاد داره
نمی تونه با همه راحت باشه
برا رفت و آمدش م این همه دردسر داره.
.
.
.
دفترچه کنکور گرفتی؟ پر کردی؟

سلام گلم
آره این طولانی ترین اسلاید شو منه حدود 6 دیقه هست ...من فوق العاده آهنگشو دوس دارم ...
درسته ... خاصیت شهرت همینه
عزیزم من 4 سال پیش کنکورمو دادم ...

parinaz چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 22:05

شایدم اینطور باشه امیدوارم اگه مشکلیم داشته باشه به زودی حل بشه دوس ندارم ناراحت و افسرده ببینمش.
اره عزیزم میدونم.
هممون دلمون میخواد همیشه شاد و خوشحال ببینیمش چون طرفدارشیمو برامون ارزشمنده

ایشالا... منم همینطور
ارزشمند و تکرار نشدنی

پاسخ وانیا ب parinaz چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:55

چی بگم عزیزم ...شاید ب قول تو مشکل شخصی باشه شاید هم ب همون جایی رسیده ک خیلی از آدمای مشهور میرسن ینی تمام عمرشون رو زحمت میکشن تا ب جایگاهی ک میخوان برسن ولی وقتی میرسن میبینن تهش هیچی نبود ! واسه همین افسرده میشن هر چیزی و هر کسی شادشون نمیکنه!
پری من اگه اینجام بخشیش بخاطر ابراز احساسات خودمه بخش عمده ش ب همین چیز برمیگرده دوست دارم ته دلش از کارا و اسلایدایی ک میسازم خوشش بیاد خوشحالش کنه البته اینم باز همون ابراز احساساته !

پاسخ وانیا ب parinaz چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:30

بازم ممنون عزیزم
از بس این بچه حجب و حیا داره آخه من خودمو بوکوشم

parinaz چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:19

خواهش
اره راست میگی فکر خوبیه
اینم هست
http://instagram.com/p/uzp2b6xWf7/?modal=true
این پیج ویدیو های دیگه ای از سعید داره البته بعضیاش مال چند ماه پیشه.
منم یه ساعته نشستم دارم ویدوهاشو میبینم

آهان...
بازم مرسی عزیزم
منم برم ببینم

parinaz چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 20:44

سلام وانیا جون
کاپیتان هنگام خروج بعد از مسابقه شهرداری ارومیه
http://instagram.com/p/vSPcrsxWeS/?modal=true

سلام گلم
مرسی عزیزممم
ینی اینجوری پیش بره فک کنم باید کاپی رو با هلیکوپتر جابجا کنن

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 23:49

من امروز بعد از مرارت فراوان بالاخره مانی اردز گرفتم . خدا بخواد پس فردا مدارکم رو میفرستم کانادا .چون دیشب هیچ امیدی نداشتمواسه همین الان خیلی خوشحالم. به همه چیز فعلا دارم پوزیتیو نگاه می کنم. ببخشید زیاد سر به سرت گذاشتم.

من نمیدونم قبل از اینکه بری کانادا منو میبری پیش کاپی
ینی الان آدامس چسبوندن کاپی پوزتیو بود تازه پس خدا رحم کنه ب نگتیوش
راحت باش عزیزم ب این سر ب سر گذاشتنات عادت دارم

سحر شنبه 17 آبان 1393 ساعت 23:22

وانیا جون فکر کنم اپارات هم دوست نداره بری هی این اسلایدشوت رو پاک میکنه

آره فک کنم ...
الان 4 ساعته من توو سایتای دیگه هم میام آپلود کنم ارور میده کلافه م کرده...اصن انگار بهش چله افتاده

آرزو شنبه 17 آبان 1393 ساعت 23:01

منظورم اینه که با تمام تفاسیری که گفتم هممون وبت رو دوست داریم و دوست داریم حالا حالاها اینجا باشی و بهمون انرژی بدی چون شأن سعید خان هم اینه که همچین وبلاگ خوبی رو از طرف دوستدارا و هوادارانش ذاشته باشه

لطف داری آرزو جان...
تا ببینیم چی پیش میاد ...امیدوارم لایق باشم

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:54

وانیا جان این عکس سعید در بای های جهانی بود که مصاحبه ای کرده بود و چهرش لاغر شده بود و زی چشماش گود افتاده بود
خیلی دوست داشتم که بکشمش
وقتی که داشتم می کشیدمش خواهرم گفت این همه عکس این که قیافش زشت افتاده....
اما یه چیزی بهم می گفت همین رو بکش
از کشیدنشم لذت بردم
با اینکه زیاد شبیه خودش نشد
اما دوست داشتم در همه حال چهرشو تو ذهنم داشته باشم
.
.
. وقتی که همچین چیزی رو به سپیده جان گفتی
یه حس خاصی بهم دست داد
خوشحال شدم
من تنها نیستم
.
.
. تقدیم به شما دوست عزیزم
اگه دوست داشتی بزار تو وبلاگ اگر هم نه برای خودته
امیدوارم خوشت بیاد



http://upload7.ir/imgs/2014-11/11870090890677092025.jpg

به به هنرمند نقاش
قشنگه عزیزم...مرسی گلم

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:54

خواسته غیر مستقیم ابراز علاقه کنه لوس نشه! تازشم من دیشب واسش نامه نوشتم! من که حضور گرانقدر کاپی رو کاملن دارم حس میکنم. سرعت اینترنتم لاکپشتی شده! حجم شخصیتشون بالاست نمیتونه دانلود کنه!

پس منم رفتم دیدنشون پوست موز میندازم زیر پاشون ک بدونن چقدر عاشقشم
بعله... حالا هی ته دل منو خالی کن ! ی مدلی میگی انگار کاپی...

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:45

من منتظرم امشب اسلایت شو رو ببینم
وگرنه خوابم نمی ره

عزیزم همین الان دیدم باز آپلودش ارور داد زمان میبره البته اگه بشه امشب از پرشین گیگ لینک غیر مستقیم شاید گرفتم ...ببینم چیکار میتونم بکنم...

پاسخ وانیا ب آرزو شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:43

عزیزم حرفات درست اونچه ک میگی چیزیه ک من اینجا عملیش کردم ...اینکه میگم وظیفه چون واسه من حمایت از کاپیتان بعنوان ی پسر سالم و متین مثه تبلیغ خوب بودن می مونه ... البته در کنارش اون احساساتی ک دارم هم هست ک شما توو قالب عکس و اسلاید اینجا میبنید
آرزو جان برعکس اون چیزی ک میگی من منظور اصلیتو نفهمیدم عزیزم در ضمن هر چی ک احساس میکنی ب اینجا مربوط میشه بگو عزیزم من اوندفه ای ک گفتم بحث باز نشه چون سحر ی دلایلی میاورد ک کاپی اینجا میاد منم گفتم راجع بهش صحبت نکنیم چون اینکه کاپی ب وبا و فن پیجا سر میزنن چیز بعیدی نیس اما اینکه هی بیایم بسط و گسترشش بدیم درست نیس.

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:34

من هی نشونه پیدا کنم .تو بگو نه. همین دیگه. ایشون پست نمیذارن.چیزی که خودشون همیشه همراهشونرو میزارن!

خدایی این الان مثلن نشونه بود ! ببین من با کی دارم میرم سیزه ب در ! بعد اونوقت چرا آدامس ب نظر تو چسبید اصن چرا ب نظر خودم نچسبید ینی الان غیرتی شدما

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:23

فیلم نباشه
عکسا هم کار خودشونو می کنن
گویا ترن

آره مخصوصا اون عکسایی ک کاپی داره آدامس میچسبونه و دارن ازش عکس میگیرن !

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:21

نمیدونم . شاید بعضیا اومدن سر زدن به وبت و نشونه انداختن خودت میدونی کیا میرن گوشه زمین آدامس میچسبونن!

بعید میدونم.... توو اینستا خودش پست نذاشته بعد بیاد اینجا آدامس بندازه؟!

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:19

من تازه حس می کنم جمعی رو پیدا کردم
که حس می کنم درکم می کنن
همه ما فقط با یه دلیل اینجا هستیم
این نقطه مشترک که باعث شده هممون دور هم جم بشیم رو دوست دارم
این حمایت از هم و اتحادو

آره منم حس تو رو دارم عزیزم

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:14

تازه بازی ها رو که نشون میشه
بیشتر آدمد احساساتی می کنن


از دوستانی که دسترسی دارن ، خواهش می کنم اگه میتونن همه یا بخش هاییش رو ضبط کنن در اختیار ما محرومان قرار بدن

آره ولی چ ببینم چ نبینم احساساتی میشم
آره خیر ببینن ...

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:12

وانیاااااااااااااااااااااااااااااا

باور کن از اون موقع نارااااااااااحــــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــم
.
.
.
من دختر حساسیم با من اینطوری بازی نکن
قلبم ضعیفه عزیزم

مرسی

نه عزیزم دیگه ناراحت نباش
ولی گلم نباید وابسته باشی همه ما مگه چقدر میتونیم بیایم اینجا !

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:11

راستی نمیدونم چرا این کامنت اولم کش اومده؟

راستشو بگو آدامستو انداختی توو وبم

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:08

که گفتی عشقت هی بیشتر میشه! خوب!
راستی این آهنگه که میگی مال کیه برم گوش بدم ببینم حرف حسابت چیه؟

آره والا من توقع داشتم کمتر شه برعکس شده
آهنگ قدیمی لیلا فروهر فک کنم اسمش بهانه ست ... همون ک میگه تموم این حرفا بهانه ست ....

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 21:44

دوست ندارم دوست خوبمو از دست بدم

عزیزم من نمیرم دریا جان حالا حالاها اینجا کار دارم ناراحت نباش منم ناراحت میشماا

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 21:28

نمیدانم امروز سر کار همش آهنگ آخرین قدم حامد زمانی رو به یادت با خودم زمزمه می کردم :



این آخرین قدم برای دیدنه

این آخرین پله واسه رسیدنه

این آخرین نفس کشیدنم برای تو

این آخرین تورو ندیدنم برای تو

برای آخرین نفس بخون ترانه ای

که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای

که میشه از تو رد شدو نظر به جاده کرد

که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

بخون دوباره خوندنت برام مقدسه

بیا دوباره دیدنت برای من بسه

بدون که باید از تو رد شدو دلو ندید

باید برید پر زدو به آسمون رسید

صدا بزن منو که باره آخره

بزار ببینمت قراره آخره

برای بار آخرم شده فقط بخند

بخند و چشمای قشنگتو به رو ببند

بیا به جرم عاشقی بکش منو نرو

نگاه کن این تن نحیف زارو خسته رو

تورو به جون خاطرات خوبمون بمون

تورو به جون خاطرات تلخمون نرو

بیا و راحتم کن از نگاه آدما

نزار بگیره دامنم رو آه آدما

بگو چرا باید بسوزه لحظه های من

به خاطر نگاه اشتباه آدما

برای آخرین نفس بخون ترانه ای

که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای

که میشه از تو رد شد و نظر به جاده کرد

که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

این آخرین قدم . . .

شعر فوق العاده قشنگی بود عزیزم
حالا من امروز همش یاد کاپی میوفتادم این آهنگ قدیمیه توو ذهنم میومد : دیدی عشق تو کرد محشر عاشق شدم آخر همینو میخواستی آهان همینو میخواستی... حالا هر چی میریم پیشتر عشقم میشه بیشتر همینو میخواستی آهان همینو میخواستی ....

nafas شنبه 17 آبان 1393 ساعت 21:08

سلاااااااااااام! خوبی دوستم؟ واقعا که این آپاراتیا چقدر چیزن! اینجا واقعا کلمه چیز اینجا کاربرد داره !ایششش! غصه نخور به کاپی میگم تحریمشون کنه! اصلن چه معنی داره با احساسات هوادارا این طور بازی می کنن؟



















ا

سلام عزیزم... نمیخوام از کلمات سخیف استفاده کنم فقط میگم حیوان چارپا وفادار توو روح ای آپارات ک اعصاب واسه من نذاشته ! دوباره برداشته حذفش کرده!

آرزو شنبه 17 آبان 1393 ساعت 20:03

دوستای گل اهل ارومیه
بازی های لیگ از فردا یکشنبه شروع میشه. ظاهرا بازی های شهرداری ارومیه رو از شبکه استانی ساعت 5 عصر پخش می کنن.. اگه تونستین ضبط کنین و در آپارات قرار بدین تا ما هم بتونیم ببینیم.. خیلی ممنون

آخ گفتی اگه بشه چی میشه

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 19:59

سلام وانیا جان می خوای بری؟؟؟؟؟!!!!!!!!
من باورم نمیشه برای چی
میتونی به عنوان یه طرفدار باشی
میتونی اسم وبتو تغییر بدی و همچنان ادامه بدی
گاهی کم کم ترک کردن چیزهای که دوست داریم بهتر جواب میده تاقطع کردن اونا...

برای طرفدار بودن باید همیشه از طرف حمایت کنییم چه تو برد چه باخت و تو این کارو می کنی...
کافیه یکم ا فکر کردن و رویا پردازی با اون دست بکشی
تو هدیه بزرگی هستی که هممون دوست داریم واسه همین روزی چند بار میایم سر میزنیم و نظر میدیم،
وجودت اینجا باعث شده که ما همه دور هم جم بشیم و همدیگه رو بشنایم، و بدونیم که همسان ما کم نیستن و خودخواهی ، مال خود مون بودن رو بزاریم کنار
از هم یاد بگیریم زندگی رو
ما تا حالا درس می خوندیم کم پیش اومده اینطوری در جریان زندگی باشیم و در جهتش شنا کنیم




همه دوست دارن باشی
کم کم به ان چیزی که می خای برسی
باهم دیگه

سلام عزیزم
نه گلم
من ک گفتم عزیزم تا جایی ک بتونم از کاپی حمایت میکنم
ممنونم عزیزم...ایشالا

درِیــآ شنبه 17 آبان 1393 ساعت 19:46

سلام وانیا جان من بهش دسترسی ندارمآپارات می گه یافت نشد

عزیزم چی بگم ... این آپارات دیوانه حذف میکنه ! دارم تلاش میکنم ببینم باز میتونم از ی سرویس دیگه آپلود بگیرم

سپیده شنبه 17 آبان 1393 ساعت 16:28

تقدیم به وانیای عزیز :(من خیلی این آهنگو دوس دارم)

عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم
من به لبخندی از تو خرسندم
مهر تو ای مه آرزومندم
بر تو پابندم
از تو وفا خواهم
من ز خدا خواهم
تا به رهت بازم جان
تا به تو پیوستم
از هم بگسستم
بر تو فدا سازم جان
خیزو با من در افق‌ها سفر کن
دل نوازی چون نسیم سحرگاه
ساز دل را نغمه گر کن
همچو بلبل نغمه سر کن
نغمه گر کن
هم‌چو بلبل نغمه سر کن

مرسی گلم
واقعن آهنگ فوق العاده ایه
منم تقدیمش میکنم ب کاپیتان

سپیده شنبه 17 آبان 1393 ساعت 16:19

مرسی گلم توهم همینطور
آقا یه سوال بی ربط با عرض پوزش تو شخصیت های کلاه قرمزی تو کدومرو بیشتر دوس داری؟

سپیده جان میگم ولی دیگه از این مدل سوالات نپرس عزیزم
فامیل دور

سپیده شنبه 17 آبان 1393 ساعت 16:02

فک کنم واسه تنها کسی که دعا نکردم خودم بودم واسه تو از همه بیشتر
مرسی خوبی از خودته

ایشالا هر چی از خدا میخوای بهت بده...ممنون گلم

sara شنبه 17 آبان 1393 ساعت 15:57

MerC vania joon

خواهش گلم

سپیده شنبه 17 آبان 1393 ساعت 15:54

آره از همون اول منظورتو فهمیدم
ولی جدی دختر این حاظر بودنت تو ذهنم تو تاسوعا-عاشورا داغونم کرد هی میومدم واسه خودم دعا کنم هی یاد تو میوفتادم ینی یه وضعی بود خداییش مهره مار داری

پس منظورمو فهمیده بودی؟! خب یهو بگو دارم تخلیه اطلاعاتیت میکنم دیگه
واقعن ؟! جای خوشحالیه... حالا منم دعا کردی یا نه ؟
نه مهره مار ندارم دوستای خوب دارم

سپیده شنبه 17 آبان 1393 ساعت 15:34

آره سادگی ایشون منم مجذوب کرده اما فک نمیکنی دلت این سادگی رو زیادی بزرگ کرده منظورم اینه که شاید ایشون اونقد هم ساده نباشن که تو فک میکنی
میدونی وقتی عاشق میشی دیگه بدی هارو نمبینی حتی تو درجه شدیدتر بدی هارو هم یه جور خوبی تلقی میکنی سعی کن نذاری عقل و دلت زیادی ازت فاصله بگیرن
من هیچوقت خواهر نداشتم اما از وقتی باهات آشنا شدم حس میکنم خدا یه خواهر بهم داده همیشه تو ذهنم حاضری

منظورم از سادگی اینه ک اهل سالوس بازی نیس وگرنه بنظرم خیلی هم زیرکه ...
اوه اوه اینجا دقیقا همونجاست ک کفش پا رو میزنه عقلم تهران تشریف داره و دلم ارومیه ...حدودا چند کیلومتر فاصله میشه ؟!
عزیزمی سپیده جان

سپیده شنبه 17 آبان 1393 ساعت 15:05

خوب یا بد بودنشو تو تعیین میکنی
میدونی چرا نمیتونی جلوی دلتو بگیری و احساست هی بیشتر میشه؟چونکه تو دوری از شخصی که دوسش داری و چون نمبینیش احساست جلوتر از عقلت یه شخصیت آرمانی تری از فرد مقابل برات میسازه وبهت میقبولونه که هان این فرد همون نیمه ی گمشده ی توست البته من اصن منظورم این نیست که آقای معروف آدمه ایده آل و خاصی نیست اتفاقا ایشون خیلی خاص و دوست داشتنین اما باید واقع گرا بود وانیای عزیز یکی از دلایلی که باعث شد برای اولین بار تو یه وب طرفداری کامنت بذارم فقط واسه صرفا اون شخص مشهور نبود بلکه به خاطر نویسندش که تو بودی بود باعث افتخارمه اگه بتونم کمکت کنم تا احساسات قشنگتو مدیریت کنی

حرفات درست سپیده جان اما دلیل بیشتر شدن علاقه من ب سعید بُعد مسافت نیس اون چیزایی ک توو وجود سعید اون سادگی و بکر بودنشه ...اتفاقا چند روز پیش با ی عزیزی راجع ب این قضیه صحبت میکردم بهش گفتم من سعید معروف همینجوری خوب و ساده دوس دارم حتی موقعه هایی ک صورتش خیس عرقه و رنگ صورتش زرد شده و چشماش گود رفته بیشتر دوستش دارم...بخاطر همینه ک میگم اگه ی روزی سعید عوض بشه یا درگیر دنیای شهرت بشه من میذارمش کنار ! چون از اون فردی ک من عاشق شدم فاصله گرفته !
ممنونم سپیده جان شماها همتون لطف دارین ازتون خیلی چیزا یاد گرفتم بی شک هیچوقت فراموشتون نمیکنم.

سحر شنبه 17 آبان 1393 ساعت 14:54

واقعآ چرا آپارات حذف کرده
حالا خدا رو شکر من دانلود کردمش

چی بگم والا...
آره دیگه میگم تا اسلایدشو میزارم دان کنید واسه همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد