My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

ّّFree Like The Wind

He is free, free like the wind 

He is free and he will win 

Cause he's fighting for the honor 

To be free 

He is free, free like the wind 

He is free and he will win 

Cause his heart is brave 



اینم از اسلاید شویی ک قولش رو داده بودم فرق خاصی با اسلایدشوهای قبلیم نداره فقط ی مقدار ریتمش حماسی تره ...741519_winking.gif امیدوارم کاپیتان ببینن و خستگی شون در بره73819_f9p9q6rocg6q8ofw.gif



از اینجا دانلود کنید

سعید معروف همیشه برندست (Free Like The Wind)

پ.ن : پست جدید کاپیتان مثل همیشه عالی بود ...636019_1237379fdqxrvb3f.gif از همینجا بهشون خسته نباشید میگم و ازشون میخوام مواظب اون قلب مهربون و دستای یونیک شون باشن چون ما حالاحالاهاا باهاشون کار داریم...42519_999.gifبعدشم اصن چ معنی داره آدم با لباس رکابی تمرین کنه خب با یقه اسکی تمرین کنه !106519_swear1.gif تازه خیلی هم عالی ... فقط احتمالا سر هر تمرین ی 10-12 کیلویی آدم وزن کم کنه ! 890319_coffeebath.gif


حالا ایمان آوردید سعید معروف توو هر تیمی باشه اون تیم برندست؟! بواقع کاپیتان ما نمرش بیسته ... خدا رو شکر ک ی همچین نعمتی داریم 


میخوام ب کاپی بگم ===> منیم عشقیم سنی چوخ سویرم (Menim eshqim seni cox sevirem ) 173919_cdfxck42zzzul4u1.gif


پ.ن : با تشکر از مترجم عزیز پریناز جون ک این جمله رو بهم یاد داد 


نظرات 115 + ارسال نظر
پرنیا شنبه 6 دی 1393 ساعت 10:37

وانیاجون همه ی کلیپا عالین ولی این یکی واقعامحشرههههههههههههه
مرسی ازت

مرسی عزیزم... نظر لطفته گلم
منم از توجه و همراهیت ممنونم

یگانه والیبال جمعه 30 آبان 1393 ساعت 20:10

ابجی وانیایه دونست ilove you

عزیزمی

سپیده جمعه 30 آبان 1393 ساعت 01:47

آره زینب نازی نازی گل پیازی خخخخخخخ

zeynab پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 21:20

وانیا یگانه خودش ترجمه کرده:تو جوون منی، من تورو خیلی خیلی میخوام.معنیش همینه

اره متوجه شدم البته چون ترکی بلد نیستم اولش نفهمیدم ! یگانه هم نگفت این ترجمه شه ... پری ک گفت فهمیدم

یگانه والیبال پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:57

وانیانمیدونم دیگه بایدچیکارکنم به میلادقسم خیلی درکت میکنم میفهمم چی میگی باورکن 160روزخیلیه همین الانم داشتم گریه میکردم

ب خدا توکل کن عزیزم... اینجوری آرامش میگیری

parinaz پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:33

اره تلافی کردیم
نه بابا چه زحمتی
تو رو خیلی دوس دارم تو جون منی(ترجمه)

آهان ... پس یگانه ترجمه جمله شو گفته توو کامنت قبلیش! من فک کردم اون جمله رو داره همینجوری میگه...
مرسی عزیزم

parinaz پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:22

یا خدا! صدو خورده ای کامنت
یعنی دیشب اینجارو ترکوندیما
زینب جون

آره دیگه تلافی اون دو روز ک نیومدمو سرم درآوردین
پری جونم این متن یگانه رو میتونی ترجمه کنی ببخش عزیزم زحمتت میدم

یگانه والیبال پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:14

توجون منی من توروخیلی میخوام بازدوباره جومیلادمنوگرفت وانی جون تاحالابراسعیدگریه کردی

آره شده ...مخصوصا موقه هایی ک دیدم گریه کرده

zeynab پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:04

سپیده دلت میاد به من میگی منحرف؟ دختر به این نازی؟خوب چیه آرزو بر جوانان عیب نیست!

یگانه والیبال پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:34

سن منیم جانیم سن سنی چخ چخ ایستیرم اگه یه وقت لازم شداینویه جایی ازوبت براسعیدبزار

ترجمه شو هم میذاشتی عزیزم من ک نمیفهمم

سارا پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:09 http://kafemoda.mihanblog.com/

سلام عزیزم.لطفابه وبم بیاودرنظرسنجی شرکت کن

آرزو پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:45

من همین دیشب نتونستم بیام، خوب برا خودتون برنامه سفر جور کردین عاقا منم میام .. دیگه با سعید خان هم هماهنگ کردم ، گفتن با همین مدل لباس بیام استقبالتون خوبه؟؟ حالا من عکسو میزارم
http://instagram.com/p/vnaeY7vVsD/?modal=true

کاش همینطور ک تو میگی باشه عزیزم
مرسی آرزو جان این عکس فوق العادست این کاپشن پر کاپیتان رو خیلی دوست دارم

یگانه والیبال پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:03

جمله همدردی=چقدردورترازاحساسم ایستاده ای ازاین فاصله توحتی صدامونمیشنوی چه برسه به دلتنگی میخوامت ولی دوری خیلی خیلی دورن دستم به دستت میرسه ن نگاهم به نگاهت

mehromah پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:01 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

سلام خوبی؟وانیایی مرررررررررسی مهربونم بابته دعوتهدوستات به وبم..
ادرس وبی نداشتن که ازشون تشکر کنم بخاطر همین تو وبه تو ازشون تشکر میکنمو واقعا معذرت میخوام دیشب که پستو گذاشتم انقد خسته بودم که دیگه منتظر نموندمو رفتم ..
پری،زینب،دریا،سپیده،وانیا یا کلی بگم دیوونه های s4ایشالا حاجتتونو از خدا بگیرین

سلام عزیزم...خوهش گلم
اشکال نداره عزیزم
ایشالاااااااااااااااااا

سپیده پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 13:35

زینب منحرفففففففففففف

حالا بچه ی چیزی گفت !

سپیده پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 13:29

خخخخخخخخخخخ آدرسو یادم رفت بنویسم این برنامه رو میگمhttp://www.youtube.com/watch?v=cYsvUbxZI9c

یگانه والیبال پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 10:44

اینم نظرمادراینجاواااااااااااای وانیادیشب چه حپلی شده بودسعیداصلااین بازی یه چیزدیگه بودتودلم میگم اخه میلادجان این سرویساروتولهستان میزدیاحتمامیبردی این سعیدچه بی احساسه من اگه جای اون بودم سریع میومدم تهران تورو میگرفتم

آهان اومدی بالا
اره سرویساش فوق العاده بود...
نه اینجوری نگو سعید احساساتیه من کم شانسم ... بعدشم این حرفا رو اینجا نزن عزیزم اینجا همه طرفدار سعیدن ب خودت نگا نکن

zeynab پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:30

پریناز جون من خیلی دوست میدارم

zeynab پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:27

آخ آخ دریا تو فهمیدی؟باهوشیا.آره دیگه شبا اینجااااا.هه

zeynab پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:24

منم خیلی وقته رفتم نظر دادم.ولی نیستش مهروماه.مثل ما بیکار که نیست.درس داره رفته به کاراش برسه.آخ جون کسی متوجه اون نکته توو کامنت قبلیم نشد.اوه ه ه خدارو شکر

سپیده پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:24

با اینکه قدیمیه و 100دفعه دیدمش بازم ارزش داره کاپی تو این برنامه فک کنم به اندازه ی تمام عمرش خندید

parinaz پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:16

من که خیلی وقت پیش رفتم وب مهروماه نظر گذاشتم
ولی مثل اینکه خونه نبود
اوه اوه وانیا خسته شده بریم وب مهروماه الانه که بیوفته با لنگه کفش دنبالمون

حالا دیگه همتون رفتید نظر دادید ... ینی صرفا جهت ضایعگی منم شده...
آره دقیقا

سپیده پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:15

ما فامیلامون اصن اهل این حرفا نیستن اما من باز میپرسم

حالا ی آمار بگیر خدا خیرت بده پای مرگ و زندگی وسطه

سحر پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:12

وانیا جون من رفتم نظر هم گذاشتم

آفرین عزیزم

درِیــآ پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:11

من رفتم سر زدم و اومدم پرواز کردم

که سر زوزنی دیگه اومید ندارییییی؟

آفرین عزیزم
دقیقا

سپیده پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:10

عاقا اجازه من رفتم نظرمم گذاشتم حالا بهم بیست میدی؟؟!!!!خخخخخخخخخ
ولی جدی اون عکس دوبطری عالی بود.......

آفرین عزیزم

درِیــآ پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:06

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چیو چرا عزیزم؟

پاسخ وانیا ب همه دوستان پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:06

بچه ها پاشید وب مهروماه هم برید نازاحت میشه... برید اونجا هم نظر بزارید حتما باید با لنگه کفش دنبالتون کنم تا گوش ب حرف بدید

سپیده پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:06

عاقا یه چیز بی ربط وسط این همه چیز با ربط ولی خیلی خوبه من تازه دیدمش شماروهم دعوت میکنم ببنین
http://www.youtube.com/watch?v=Du63-BBEPQU

درِیــآ پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:05

سلامز ینبی

بلااااا شبا اونجاااا
ما نفهمیدیم ها

وانیا خیلی خسته شده امروز
مرسی وانیا جونم که باعث شدی ما همه دور هم جم بشیم عزیزم

خواهش عزیزم

درِیــآ پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:02


مرسی پریناز جان
در کنجکاوی فرو رفته بودم

درِیــآ پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:00

بچه ها شما رو فرااموش نمی کنم اش کلی امضا می گیرم و کلی عکس
که جای خالیش با شما پر بشه
وانیا با یقه اسکی در حین تمرین مختص خودت

ینی ی سر سوزن امید ب دریا داشتم ک اونم از دست رفت

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:59

مشهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!دارم میگم مامانم شیرازیه به مشهد چه خوابی آیا؟؟؟؟؟؟!!!خخخخخخ

آره دقیقا

zeynab چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:56

به دریا جون خوش آمد میگم.به جمع دیوانگان سعید خوش آمدی.دریا نمیشه یه شب اینجا یه روز اونجا.منم دلم نمیاد ولی باید سعیدو قسمت کرد.خخخخخ.شیرازی نبووودددد؟پس ما چیکار کنیم؟بچه ها یه نکته ایی تو این کامنت من بود لای حرفام هر کی پیداش کرد برندست

آره والا باید عنوان وب عوض کنم بزارم مجنون السعید
من میگم دستم ارتروز گرفت بعد زینب اومده 20 سوالی هم مطرح میکنه !

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:55

parinaz چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:50

دریا فیلمی که من گذاشتمو میگی؟
هیچی بابا یکی میگه فالو بک یکی میگه مواضب باش پامو له نکنی اون یکی میکه رسیدی خونه بهم زنگ بزن. پسرن دیگه
حالا خوبه دختر نیستن وگرنه همه فوری شروع میکردن به مسخره کردن دخترا

اون آقاهه ک اولش هی میگه آقا سعید باحاله

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:49

تا من تو فضام برم ارومیه به سعید یه سری بزنم تو جشن پیروزیشون شرکت کنم
کسی کاری نداره
نامه ای پیغومی چیزی

بسلامت عزیزم...مواظب خودت باش ... نامه بده

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:46

من مامانم شیرازیه....
جد پدری هم لره

خب توو مشهد فامیل داری بتونی آمارشو بگیری ک ورزشگاه اجازه ورود دارن یا نه ؟!

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:45

سلام سپیده جونم
خوبی؟ خانم با پشتکار
امروز همتون یه دل سیر رفتید بازی و برگشتیدا
من داشتم می خوندم کیف کردم

نه ه ه ه ه ه ه ه !!!!!

دوست نداشتم که کاپی قسمت شه واسه همین
.
.
.
عاقا مثلا می خوای باش چکار کنی
چکاری می تونیم بکنیم


هیس وانیا اینجاس چیزی نگو
غیرتی میشه

آاااااای نفس کش

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:38

وانیا رفتنی شدید واسه شیراز به منم بگید شیپورمو بیارم.
.
.
.
از دوستان مترجم عزیز خواهشمندم این فیلمی که گزاشتید ترجمه کنن
ما که چیزی متوجه نشدیم

اکی

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:36

سلاااااااااام دریا جونی آره جات خالی
دخترم مگه ما چیزیم یا کاپی چیزه که هرروز خونه یکیمون باشه؟؟؟؟!!!!!!!

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:35

همین اولیهکه تازه اول اسلایدتم بود
راستشو بگو
از کجا اوردی
بلاااا
نکنه خودت تو رخکن بودی
خودت گرفتی؟
اقرار کن

آهان اینو ... آره دیگه من همیشه درکنار کاپی هستم البته در رویا
جدایی از شوخی از اینستا گرفتم این عکسشو بعد با عکسای دیگه ادیت کردم ...خودمم دوسش دارم ک واسه آپم گذاشتم

parinaz چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:34

وانیا چند ساعته انلاینم چشام کور شد خب اشتباه خوندم.
والا دوست و فامیل شیرازی یا مشهدی ندارم منم تو نت خوندم اگه اینجا شیرازی و مشهدی داریم امار بده لطفا
اره دوستای عزیز من با این قدم یا باید والیبالیست میشدم یا بسکتبالیست
مثلا به چی سپیده جون
وانیا درکت میکنم منم دستام خسته شد از بس کامنت گذاشتم

دور از جون عزیزم
والا نمیدونم...از دوستان هر کسی شیرازی و مشهدی هست ابراز وجود کنه !
اره ماشالا... خدا شکر تو منو درک میکنی

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:30

اوه وانیا خانم کلاس میذاره واسمون
ارتوروزت منو کشته

سپیده پاشو برو وب مهروماه چونه نزن
راستی قبلش برو پست پایین بخش نظرات دریا جون جوابتو داده عزیزم

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:20

سلام بچه هاااااااااااااااا
وانیا، سپیده، سحر، پری، سارا، زینب...
کسی رو جا ننداختم
ماشاالله کلی گل گفتید و خندیدیدا
جای من خالی
پری به منم یاد بده ، اینا حرف میزنن با سعید من نمی فهمم،
انگار امروز که رفته بودید سالن غدیر، وانیا برای منم چایی دارچین بریز هواسرده دوست دارمیا فقط مال کاپیه??
سپیده بزار پامون برسه به زمین انقدر جو گیر میشیم که نمی دونیم چی کار کنیم
تازه انقدر شلوغه صدا به صدا نمی رسه می تونیم داد بزنیم جیغ بکشیم
وانیا بیا این پوستر آخری خوشمله رو پرینت بگیریم با خودمون ببریم
همه خوشحال میشن و طرفداریمونم می کنن

زینب جان دلت میاد با کاپی این کارو بکنی؟
بیا بدزدیمش
بعد هر روز خونه یک نفر باشه
آخر سر هم ولش می کنیم بره بقیه مسابقاتو بده
نوبت وانیا که شد می گم حتما یقه اسکی بپوشه که دوست داره؟
موافقید؟



وانیا جان بسیار زیبا بود بعد کلی انتظار چسبیمخصوصا عکس اول و آخرشخیلی جذاب بود

سلام عزیزم
آره جات خالی بود ...
نه پری فقط ب من یاد میده
نه دیگه عزیزم فقط کاپی ... خوشم میاد درک میکنی
کدوم پوستر عزیزم؟
من جای همتون میدزدمش شماها ب زحمت نیوفتید
مرسی گلم نظر لطفته عزیزم

mehromah چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:00 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

واقعا که دیوونه دیوونگیتونم..بابا شماها که انقد سریع کارارو را میندازین یه کلاه نمیتونین سرتون کنین؟
وانیاااااااااااااااااااا پرییییییییییییییییییناز یه دیقه بیاین وبم ببینین پستم خوب شده؟

واسه منکه کلاه جواب نمیده
دوستان عزیز پا شید برید وب مهروماه بقیه بحث اونجا ادامه بدید منکه ارتروز دست گرفتم از بس تایید دادم !

zeynab چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 22:31

پریناز 1/77؟ ماشالا این ارومیه اییا همه قد بلندنا! باید برم با یه ارومیه ایی مزدوج شم که بچم قدش بلند شه

اره ماشالاااا
منم همینطور ....

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 22:31

خوبه به چیز دیگه ای فک نکردی پری
ماشا...چقد بلندی پری!!!!!!!!!!!!!!!

parinaz چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 22:28

یعنی سوتی دادم اساسی ااااا خخخخخخخ
من یه جا شنیدم مشکل رفتن خانوما تو شیراز و مشهد حل شده حالا نمیدونم راسته یا دروغه

اونوقت چرا ؟!
پری آمارشو بگیر خبر موثق بده

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 22:25

آره پری اما باید صمم بکم باشیم چون اگه صدامون دراد همه میفهمن....تنها کاری که میتونیم بکنین اینه که از این شیپورا ببریم بزنیم خخخخخخخخ

منکه با بلندگو میوه فروشی میرم میخوام داد بزنم بگم سعید دوستت دارم راحت باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد