My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Hate the distance

دیشب اینجا کلی با دوستان گفتیم و خندیدیم و از رفتن و دیدار با کاپیتان صحبت کردیم خیالبافی و حتی شوخی کردیم...ولی این شوخیا در لحظه واسم خنده داره بعدش غمگینم میکنه چون بهم تلنگر میزنه ک چقدر از کسی ک دوستش دارم دورم... ی زمانی فک میکردم برای رسیدن ب کسی یا چیزی کافیه فقط اراده کنم اما حالا میفهمم فقط این نیست! احساس نامیدی میکنم وقتی میبینم حتی یک قدم هم نمیتونم خودمو بهش نزدیک کنم..... درست موقعی ک باید محکم گام بردارم احساس سُستی میکنم! اما خوبه ک حداقل در مورد اونچه ک در قلبم هست مطمئنم !



پ.ن : تــــو رو دیدن ... زیر بارون با تو خندیدن ... مثل ی خوابه واسه من کاش بازم خوابتو ببینم !  تـــو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم... همیشه توو ذهنم می مونی اما من توو خاطرات تــــو کم کم  گُم میشم!


بعدا نوشت : تصمیم گرفته بودم دیگه آدرس پیجایی ک خیلی شیک و مجلسی از وبم دزدی میکنن رو اینجا نذارم ( مثلن حفظ آبرو کنم ) ! اما چون این بیچاره خیلی نبوغ ب خرج داده بود و کاملا حرفه ای عکس رو تغییر داده بود حیفم اومد آدرسشو نزارم اینجا !!ببینید سعید با دل ملت چیکار کرده ک بخاطرش چ کارایی ک نمیکنن !433019_sardonic.gif


آدرس نمونه مچگیری شده 1:))

آدرس ورژن اصلی 


آدرس نمونه مچگیری شده2

آدرس ورژن اصلی


آدرس نمونه مچگیری شده 3

آدرس ورژن اصلی


آدرس نمونه مچگیری شده 4

آدرس ورژن اصلی 


ینی دیگه این اِندشه =>آدرس نمونه مچگیری شده 5

آدرس ورژن اصلی



بعدا نوشت : شاید ی مدت نیام وب ...مواظب خودتون باشید خیلی زود برمیگردم  

نظرات 82 + ارسال نظر
sadaf marouf چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 15:55

واقعا به دادشم حسودیم میشه که هوادارایی مثله شما داره
بله وانیا جون . دادشم بود که اون کامنتا گذاشته . موفق باشی گلم . من به داداشم و همه ی هواداش افتخار میکنم .

ممنون از نظر لطفت عزیزم
ولی شما از کجا میدونید ک اون کامنت سعید معروفه ؟
من از اون فرد ی نشونه خواستم ک نداد چون نداشت!

درِیــآ جمعه 14 آذر 1393 ساعت 22:36

سعید همیشه تو اینستا پستاشو فینگلیش می نویسه بخاطر گوشیش
این دوست گرامی با فارسی تایپ می کنه
حالا بر فرضم سعید باشه
یا باید کامپیوتر داشته باشه یا یه گوشی دیگه
و این رو هم ذکر کنم
اکثر کسایی که فینگلیش تایپ می کنن
فارسی تایپ کردنشون سخته...

این دلیل نمیشه عزیزم شاید با کامپیوتر یا لپ تاپ اومده باشه نظر گذاشته باشه !
بازم نمیدونم دریا جان... گفتم من چیزی رو تایید یا رد نمیکنم

سعید معروف چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 21:28

از لطف شما ممنونم
شاد و سرزنده باشید
امید وارم بتوانم محبت های شما جبران کنم.

یگانه والیبال چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:30

چه عجب خانومی برگشتن وانی هی میومدم وب ولی نبودی وااااااااااااای امروزوالیباله اه بهم اس میادولی نمیزنه کدوم کانال حسابی کفری میشم

عجب نداشت ک اومدم دیگه
شما نشون داد

سحر سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 13:53

با نظر دریا جون موافقم من که همه رو با سعید مقایسه میکنموانیا جون تو که گفتی ازدواجم کنی کاپی رو دوست داری چی شد ؟

عزیزم هنوزم میگم ک اگه زدواجم کنم بازم سعید دوست دارم من منظورم ب دوست داشتنی ک بخوای ب طرف برسی و ازدواج کنی باهاش بود! ینی سعید دوست خواهم داشت مثه ی برادر ولی نه ب این معنی ک با فکر سعید توو آغوش اون فرد برم !
هر چند دوست ندارم ب اینجور چیزا فک کنم

زهره دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 18:15 http://zohreh124.blogfa.com

باران که می بارد تو در راهی

از دشت شب تا باغ بیداری

از عطر عشق و آشتی لبریز

با ابر و آب و آسمان جاری

تا عطرِ آهنگ.تو می رقصد

تا شعر باران تو می گیرد


***

باران بوی تو را می بارد …

اپم

sara دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 12:44

vania joon Kojaeiiiii?
Y hafte shod naYumadiiii
Delam vase Khodet Tang shode

شرمنده گلم
منم دلم واستون تنگ شده بود

درِیــآ یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 19:40

حرفی برای گفتن ندارم

چرا گلم؟

آرزو یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 13:04

سلام عزیزم دلمون برات تنگ شده
این هم آدرس یه اینستا که از سعید خان فیلم های تمرین و بازی رو میزاره (نمی دونم دیدی یا نه؟؟!)
http://instagram.com/hamed_y

سلام عزیزم....منم دلم واستون تنگ شده بود
مرسییییییییی گلم....عالی بود ...ندیده بودم اما رفتم همه شو دیدم
اون موز خوردنه باحال بود با اونجایی که کاپی دراز کشیده

یگانه والیبال پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 19:55

وانیاکجایی نکنه ناراحتی پس چرانمیای وب وانی جونم بیا

اومدم عزیزم... اصن مگه من جرئت دارم نیام

سحر پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 12:00

وانیا جون کاپی رفت شیراز و برگشت بازی هم که بردیم تو چرا نمیای ؟
دلم واست تنگ شده وانیا جوون خیلی جات خالیه

حالا من ی هفته نبودما ی ماه نبودم چی میگفتین...
منم دلم واستون تنگ شده بود گلم ک اومدم

درِیــآ پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 11:45

سلام وانیا جان
خوبی؟؟؟
سلامتی؟؟
معنی زود یعنی کی؟؟؟
حالا هم که بچه ها رفتن شیرارو برگشتن
دیگه چرا نمیای

فهمیدم
این کارا رو کردی که منو با خودتون شیراز نبری هان؟؟!!
راستشو بگو...
گویا یک روز زودتر رفته بود(سعید و شهرام ..اون یکی اسمشو نمی دونم)
تو هتل کلی از طرفدارا عکس و امضا... گرفته بودنجای ما خالی...

حالا اینا رو کاری ندارم
دلم برات تنگ شده بود
برای تو، سپیده، پری؛ زینب و سایر دوستان...


"" چه رسم تتلخی ست...
تو بی خبر از من...
من درگیــــــــــــــر تــــــــــــــــــــــــــو...


...

سلام عزیزم
زود اومدم دیگه دریا جان
آره پست جدید کاپی رو دیدم
زیبا بود عزیزم

nafas چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 23:20

cheghadr jat khaliye vania! duset daram.

منم همینطور گلم

درِیــآ چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 23:15

faezeh چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 23:02

سلاااااااام بر دوست عزییییییییییییییزم

سلام گلم
کم پیدایی عزیزم؟!

فاطیما چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 14:06

میشه اون عکسایی که دوستاتون میگن بزاری تو وبت خیلی کنجکاو شدم خواهشششششششش میکنم

عزیزم ممنون میشم دیگه راجع ب اون عکس صحبت نکنیم با این حال توی کامنتای همین پست یکی آدرسشو گذاشته میتونید برید ببینید!

sara سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 23:13

vania joon harja hastiii Movafaq Bashiii Aziiizam
zood Bia
Montazertiim

سلام عزیزم
مرسی گلم

وبلاگ کاپیتان سعید معروف سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 16:08

سلام یه ویژه برنامه برای مرتضی پاشایی تو وبم درست کردم امیدوارم بیای وبا نظرت وبم رو مزین کنید وروح مرتضی عزیز رو شاد کنیدmirsaeidmarouf4.blogfa.com

یگانه والیبال سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 13:25

وانیاجون کجایی

درِیــآ دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 16:47

زهره دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 14:13 http://zohreh124.blogfa.com

زیباترین غروب : غروب عاشقان
زیباترین سنگ : دل یار
زیباترین مایع : اشک
زیباترین ناله : آه
زیباترین دف : قلب تو
زیباترین کلام : دوستت دارم .
سلام عزیزم اپم

فاطیما دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 08:57

سلام مب خوبی داری یه چندتا سوال دارم تومیدونی اسم خواهر سعید چیه؟ کجازندگی میکنن؟آخه من شنیدم سعادت آباد زندگی میکنن؟من شنیدم پدرشو ازدست داده درسته؟ممنون میشم اگه جواب بدی میییییسسسسسسیییی

سلام
نه عزیزم دقیقا نمیدونم...
نه پدرشون زنده هستن تا اونجایی ک من میدونم!

یگانه والیبال یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 18:43

کجارفتی که میگی شایدیه مدت نیام اااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اومدم دیگه عزیزم...پس فردا پس فردا چجوری این وب ببندیم!

درِیــآ یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 16:29

یگانه والیبال یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 15:42

وانیاتومجله روزهای زندگی مصاحبه سعیدونوشتن دیشب بابام خریده اگه حواستی بروببین

از کجا ببینم؟! کاش کامنتتو زودتر دیده بودم

سحر یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 14:23

وانیا جون زود برگرد

اومدم دیگه عزیزم

زینب والیبالی یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 13:14

سلام من تازه به این وب اومدم این وبلاگو دخترداییم یگانه والیبالی بهم معرفی کرده .
به نظر من خیلی وبلاگ قشنگیه .
امیدوارم منو به عنوان یک تازه وارد بپذیرید

سلام عزیزم...مرسی گلم
ب جمع ما خوش اومدی زینب جان ...

درِیــآ یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 08:22

سلام عزیزم
صب درخشانت بخیر
اگه بخاطر مسائل دیگه نمی تونی بیای اشکالی نداره
اما یکم ذهنت بابت این وبلاگ مشوش شده، می خواستم بگم
خودت رو نباز همیشه از این چیزا بوده
و اینکه محبتت رو به سعید در حدی نگه دار که فردا پس فردا برات خواستگار اومد نخوای با کاپی قیاسش کنی... مقایسه کردن گاهی خود به خودی اتفاق میفته، سعی کن از به قول خودت طرفدار خوبی باشیم....
عشق همونقدر که خوشحال می کنه، به آدم انرژی و شادی می بخشه همون قدر هم ناراحت کنندس و غم و درد میده
اگه گاهی همچین حسی داری بدون انقدر عزیز بودی برای خدا که همچین معجزه ای در تو اتفاق افتاده
اما
حالا نوبت ماست که اونو به مسیر درستش در خودمون هدایت کنیم
دویست داریم، یه دونه ای

سلام گلم
مرسی عزیزم... من اگه بخوام ازدواج کنم سعید فراموش میکنم چون اگه در غیر اینصورت باشه مثه این میمونه ک دارم ب اون فرد خیانت میکنم!
درسته عزیزم....
مرسی گلم منم دوستتون دارم

nafas یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 02:10

vania joonam kheili mashghul budam alan vaght kardam behet sar bezanam . bebakhshid golam. mesle inke ghaziyeye un aks narahatet karde azizam. yadete behet goftam nashkani ke mishkanam . azizam ghezavat dar morede in mozu ra be khodat vagozar mikonam . faghat dust daram un vaniayi ke man mishnasam mesle hamishe ghavi va mohkam bashi sarfenazar az tasmimi ke migiri. beharhal to entekhbe por riski dashti va natayejesh ro ham ba shojaat bayad ghabul koni. garchand midoonam behem email nemizani vali baz ham khastam begam ke emailam moshkel peida karde baz nemishe. adrese digari bayad besazam. mano bikhabar nazar az halet. movazebe khodet bash. faghat khoshbakhtit arezuye mane.

خدا ببخشه عزیزم... میدونم گلم
من تا راجع ب چیزی ب یقین نرسم قضاوت نمیکنم عزیزم
نفس جان ی موقه هایی مثه هفته پیش واقعن خسته میشم ... همه کساییکه میان اینجا محیط آروم و عاشقانه و گاهی طنز اینجا رو میبینن از کامنتا و پیغامایی ک واسه من فرستاده میشه خبر ندارن ... من اهمیت نمیدم اما ظرفیتمم حدی داره!
آره عزیزم...ولی اگه انتخابم با ریسک نبود ک عاشقانه نمیشد میشد عاقلانه !
عزیزمی منم برات بهترینا رو آرزو میکنم گلم

zeynab شنبه 1 آذر 1393 ساعت 23:24

خانوم خوشگله نبینم ناراحت باشیا.من تحمل ناراحت بودنتو ندارمهر چند خودمم حالم دست کمی از تو نداره.چقد فضای اینجا غمگینه.اومده بودم که خوب شم،بدتر........ میرم اسلاید شوهاتو دوباره ببینم حالم خوب شه

عزیزمی زینب جان

درِیــآ شنبه 1 آذر 1393 ساعت 23:13

وانیا جان حرفتو قبول دارم ، نظر پریناز جان هم بسیار به جا بود...
حالا برای وانیا جونم

http://upload7.ir/imgs/2014-10/17337481796681917588.jpg

ناز کشی سعید از وانیایی


http://upload7.ir/imgs/2014-11/21068312772601638902.jpg


دوست داشتم لبخند بزنی، از اونجایی که من زیاد آدم بامزه ای نیستم نمی دونستم چی بگم...
امیدوارم خوشت بیاد

مرسییییییییییی عزیزم ..معرکه بود
کاپی و ناز کشی ؟! ولی عالی بود عزیزم
ممنونم مهربونم ....عالی بود گلم

پاسخ وانیا ب همه دوستان شنبه 1 آذر 1393 ساعت 21:30

از همه دوستان خواهش میکنم دیگه راجع ب عکس آقای علیزاده نظر ندن اصلا دلم نمیخواد این بحث اینجا بیشتر از این باز شه... نظراتی ک در این مورد باشه تایید نمیدم!

zeynab شنبه 1 آذر 1393 ساعت 21:10

سلام به وانیایی خودم.خوبی خانومی؟احساس میکنم یه کم توو همی؟ آره؟ناراحت نباش خوشگلم.تو عشقت پاکه و مقدس.حتما خدا دوست داشته که این سعادتو نصیبت کرده که اون قلب مهربونت عاشق بشه. خدا به هر کسی این شانشو نمیده.پس قدر خودتو عشقتو بدون و به چیزی که باعث ناراحتیت شده اهمیت نده.فدات

مرسی عزیزم... مرسی مهربونم

درِیــآ شنبه 1 آذر 1393 ساعت 20:48

یه عکس خوشمل تقدیم به شماااا
اما متاسفانه بدون یقه اسکیه


آماده ای


http://upload7.ir/imgs/2014-11/84331790225832371702.png

درِیــآ شنبه 1 آذر 1393 ساعت 20:46

سلام وانیا جان خوبی؟
سلامتی؟
بابت عکسی که سعید با خانم وآقای علیزاده گرفته بود
مربوط به یکی دو روز پیشه
قبل از اینکه کاپی پست جدید بزاره
یه انتقلابی راه افتاده بود
همه میگفتن چرا؟
غیرت؟ چه راحت...
خود خانم علیزاده هم پیام داده بود که من اتفاقی دیدم
برات میزارم


http://upload7.ir/imgs/2014-11/63628134583300515928.png

نمی دونم که اونا تو چه موقعیتی بودن
و اما نمی تونیم بگیم همچین چیزی موجود نداره..
در هر صورت هر کس با یه تربیت هایی بزرگ شدن
خیلی ها این رفتارارو طبیعی می دونن
هر چند از نظر ما جالب نیست

و نمی شه با یه عکس خوبی های کسی رو زیر سوال برد

اما من وقتی دیدمش خیلی ناراحت شدم، می دونم نباید بشم...
تو هم خودتو ناراحت نکن
دایی دارچین واسه شیراز یادت نره

سلام عزیزم
دریا جان همونطور ک در جواب آرزو نوشتم من مجبور شدم اون کامنت رو تایید بدم همه تون میدونید وب من همیشه از حاشیه دور بوده ب همین خاطر بهیچ عنوان نمیخوام اینجا راجع این قضیه بحث کنم چون هر کس زندگی خودشو داره فقط ناراحتم ک چرا باید بی توجهی کاپیتان ب ی مسائلی باعث بشه ی مشت فرصت طلب سو استفاده کنن !

parinaz شنبه 1 آذر 1393 ساعت 16:33

من معمولا عادت ندارم عکسیو زیاد تجزیه و تحلیل کنم فقط میخوام بگم که سبک زندگی. اعتقادات شخصی یا طرز تفکر همه ادما با هم فرق داره ممکنه یه چیزی یا موضوعی برای شما یه مفهومی داشته باشه اما برای یه شخص دیگه چیز کاملا عادی باشه

پاسخ وانیا ب سحر شنبه 1 آذر 1393 ساعت 15:06

سحر جان ترجیح میدم راجع ب این قضیه اصلا اینجا بحث نشه ... من هیچی در مورد اون عکس نمیدونم

پاسخ وانیا ب آرزو شنبه 1 آذر 1393 ساعت 15:03

من فک کردم منظورت اینه ک بزارم توو اپ عزیزم !
در مورد اون کامنت و اون فرد هم باید بگم من نمیخوام در مورد بعضی از کامنتا از موضع ضعف برخورد کنم آرزو جان البته اگه حس کنم ی کامنتی داره باعث تنش میشه یا بصورت شایعه درمیاد اصن تاییدش نمیدم ! اینکه ب اون کامنت جواب ندادم چون هم ب حرف تو ک میگی قضاوت ظاهری نکنیم معتقدم همین این حقیقت ک مشت نمونه خرواره ! چون خیلی موقه ها با یکی دوتا رفتار میشه شخصیت طرف مقابل رو دراورد !
ب همین خاطر دیدم اینکه هیچ جوابی ندم منطقی تره !

zeynab شنبه 1 آذر 1393 ساعت 03:26

خشجل مشجلا کیه:این آقاهه تو این عکسا:
http://instagram.com/p/vq7K5BLAJ8/
http://instagram.com/p/vqYnkILAFd/
http://instagram.com/p/voSoXDrAJB/
http://instagram.com/p/voa8oCLAOl/
http://instagram.com/p/vqzpOIrAMl/
http://instagram.com/p/vg23c0KykE/
http://instagram.com/p/vqQ6zYOGlN/
http://instagram.com/p/vk_emgPRHA/
خخخخ این یکیووووو
http://instagram.com/p/vgyc7evRMk/
این عکس حرسمو در میاره
http://instagram.com/p/vfx7zEvROT/

سحر شنبه 1 آذر 1393 ساعت 01:34

وای وانیا جون این چه عکسیه با اقای علیزاده
بنظرت چرا کاپی فاصله رو رعایت نکرده ؟؟؟؟؟

والا چی بگم !
نظری ندارم عزیزم

پاسخ وانیا ب آرزو جمعه 30 آبان 1393 ساعت 23:14

آرزو جان من متوجه منظورت نشدم این عکسایی ک آدرسشو گذاشتی من کجا بزارم؟!

سامیار جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:51

دختر خوب اول برو راجبش تحقیق کن بعد بیا سنگشو به سینه بزن برو به این ادرس میفهمی معروف اون چیزی که فک میکنی نیس فقط قابل توجهت بگم این زن علیزادست !
http://instagram.com/p/vijwdjko7x/?modal=true

...

sara جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:52

vania joon aksaye webet insta ro VardashtE
Manam ein Aks0 Didam
Albate sahebe page adame Ba farhangiii Bude esme webeto pak nakarde
http://instagram.com/p/vN93OJQf5e/

آره همونطور ک آدمای بی فرهنگ زیادن آدمای بافرهنگ هم کم نیستن !
مرسی عزیزم

ساناز جمعه 30 آبان 1393 ساعت 17:58

اهنگ وبت عالیه عشقم همینطور عکسا
امیدوارم به عشقت برسی وانی
مواظب خودت باش خوشگلم
بوس

مرسی عزیزم
ساناز دیدی منم بالاخره عاشق شدم تو باید واسم دعا کنی
تو هم همینطور گلم

آرزو جمعه 30 آبان 1393 ساعت 17:33

http://www.aparat.com/v/TVuLB/

اینو دیده بودم ... ولی هر بار میبینم واسم جالبه

zeynab جمعه 30 آبان 1393 ساعت 16:58

وانیا اینو ببین.الهی بمیرم برا مهربونیش
http://instagram.com/p/vnejhRPtI6/

ینی من دیگه رسما باید برم بخوابم رو ریل قطار ک از ی نیم وجب بچه هم کمترم ...
مرسی زینب جونم خیلی قشنگ بود

وبلاگ کاپیتان سعید معروف جمعه 30 آبان 1393 ساعت 16:00

[گل]رفت همونی که گریه می کردیم با صداش همونکه یادمون آورد

یکی هست تو قلبم همونکه یادمون داد عاشقی جاده یک طرفست

مرتضی...........................

چرانیستی که ببینی مثل عصر پاییزی شده رنگ و رومون؟

متنفریم از این جمعه نحس که تو را ازما گرفت

آخ مرتضی...............................

چرا رفتی ؟[گل]

زیبا بود عزیزم
کاش آدرس وبتو میزاشتی

mehromah جمعه 30 آبان 1393 ساعت 15:57 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

هرکیه یه پا اوستاس برا خودش..لامصب پیجش وانیاییه
میبینم که مشاورتم بد نیس..

حالا من یه چیزی گفتم تو چرا باور کردی (منظورم سعید شدنه)

من نمیدونم الان باید اسم اینجور ادما رو چی بزارم؟! رباینده ...عکسنده ....والا
خب من زود باورم

nafas جمعه 30 آبان 1393 ساعت 15:41

salam azizam ! az inke mibinam injoori shad va por hayejan ba doostat migid mikhandid khoshhalam.
ashegh bashid hamishe ke eshgh mesle nafas dar jesme zendegie . saeid bahanei bish nist ,delhaye shoma hesse eshgho dark karde va in besyar zibast.

سلام عزییییزم
خوشحالم ک خوشحالی ...

sara جمعه 30 آبان 1393 ساعت 13:16

vania joon Narahat nabash aziiizaM
Bbin cheqaD aksat khase k hame hazer shodan bdozdan Bezaran tu pageshuN :)*

دیگه عادت کردم عزیزم
لطف داری گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد