My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

* (: ! I wanna be your gf

اینم از اسلاید شو جدید ..شکلک خسته,شکلک عرق کرده,شکلک جدید,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های بامزه,شکلک های خنده دار,,get tired,get sweaty,new faces,get cute,smiley funny,,تتعب,الحصول تفوح منه رائحة العرق,وجوه جدیدة,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,.باید اسمشو میذاشتم کاپی واسه همه ، همه واسه کاپی! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مرموز,شکلک موزی,شکلک مشکوک,شکلک خنده ی موزیانه,,get cute,smiley funny,get weird,smiley banana,get suspicious,smiley smile dishonest,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول غریب,مبتسم الموز,الحصول اینی فقط میخوام ببینم ری اکشنا چیه در مورد این کلیپ ؟!



از اینجا دانلود کنید 

حرف دل همه دخترا ب سعید معروف


پ.ن : این اسلاید شو رو میخواستم بعد از ماه صفر بذارم اما هم قول داده بودم بهتون هم گفتم شاید کاپی فال این لاو  شد و مزدوج شد بعد خانومش پا شه بیاد اینجا بگه دختره فلان فلان شده میخوای جی اف شووهر من بشی ! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مطالعه,شکلک شب امتحان,شکلک درس خوندن,,get cute,smiley funny,get this,smiley Quiz Night,Smilies studying,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول على هذا,لیلة مبتسم مسابقة,الابتسامات دراسة,وااالا حادثه خبر نمیکنه !! بعد بیا و ثابت کن ک من فقط ب کاپی ب چشم همسری نگاه کردم نه بی افی شکلک عفاده,شکلک ناز و ادا,قیافه گرفتن,,smiley Fadh,get cute and say,gesturing,,مبتسم فعاضه,الحصول على طیف ویقول,مشیرا,..... شوخی کردم ... امیدوارم کاپیتان این اسلاید شو رو هم ببینن و خوششون بیاد ... شکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب,من خواستم با این اسلاید شو ی وجه دیگه از محبوبیت کاپیتان رو نشون بدم حالا هر کس هر برداشتی ک میخواد بکنه بکنه ! 


پ.ن : میگم اگه صد تا آهنگ دیگه هم روو این وب بزاریم باز باید برگردیم ب همین آهنگ Irem Derici چون بهترین توصیف رو از عشق داره.


در ضمن اون کسایی ک با اسم سعید معروف واسه من کامنت میزارن لطف کنن ی تریپ برن ارومیه لاقل از اونجا واسه من کامنت بزارن ک ی ذره باور پذیر باشه! ب نظرم خیلی ضایعست ک کاپی رفتن بندرعباس یا ارومیه هستن بعد شما نشستی توو خونه ت از اصفهان واسه من کامنت میزارید!! اینبار نادیده میگیرم اما دفه بعد با ی ادبیات دیگه باهاتون حرف میزنم !


من نمیدونم چرا هر دفه تصمیم میگیرم برم کاپی رو ببینم ی پدیده جدید از کاپی میبینم...830219_sneakingsmiley.gifآخه این چ حرکتیه کاپی توو این عکس کرده ؟! 263519_shakinghead.gifینی فقط ی چی نذر کنید خواب این خواهر من تعبیر نشه !276519_runforhills.gif

 عکس کاپی


من نمیدونم باید با این تناقض چیکار کنم؟!باز من ی آهنگ غمگین گذاشتم روو وب ولی ی آهنگ شیش و هشتی توو ذهنم دور زد====> حالا میگن همه ... راس میگن همه در ب درم کردی تو کردی.....دیوونه و شوریده سرم کردی تو کردی....36719_idolsmileyf.gif

2
نظرات 75 + ارسال نظر
سحر جمعه 28 آذر 1393 ساعت 13:51 http://saharnameh80.blogfa.com/

سلاااااااااااااام عزییییییییییییییییییزم
وبت عالیهههههه
خوشحااااااااااال میشم به وبلاگ منم سربزنی
من لینک کردم تو هم منو بلینک
منم عاااشق والیبالیستا هستممممممممممم

Mahtab $$$$ چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 20:24

سلام وانیا جوون عاشقتم ...
حال میکنم که تو اسلایدات حرف دلمو به کاپی میزنی . اسلایدات حرف نداره ...
انشالا یه روز کاپی هم میاد به وبت و به آروزه ی قشنگت میرسی ...
هر روز وبت میام به امید این که آپ کرده باشی ... خیلی دوست دارم
کلا از آدمای بادرک (مثه تو ) خوشم میاد

سلام...مرسی
نظر لطفته عزیز...

اسرین دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 14:21 http://saeidmarouf.blpgsky.

سلام دوست جونیا همون وبی که ظهر اومدی اسرین asrin1379.....اگه خوشت اومد لینکمممممم کننننننن خواهشا منتظر ج هستم لینکت کردم

سلام عزیزم
اسرین جان بجای اینکه ادرس وب منو بزاری توی نظرت آدرس وب خودتو باید بزاری هر چند ک من آدرستو دارم

zeynab شنبه 22 آذر 1393 ساعت 18:50

http://instagram.com/p/wZKmo8GYD4/
http://instagram.com/p/wcES3Tjgi6/
هیییییییی

عالی
اره

پاسخ وانیا ب زینب شنبه 22 آذر 1393 ساعت 18:43

زینب جون انقدر حالت خوب شده ک واسه من زبون درازی میکنی؟ ای نامرد

سحر شنبه 22 آذر 1393 ساعت 15:02

وانیا جون ببخشیدا نظرات خوندم فکر نکنی فضولم به نفس جوون که گفتی کسی توی زندگی سعید نیست از کجا مطمئنی ؟
اگه دوست نداری کامنتمو تایید نده وانیا جوون

نه عزیزم مگه میشه کسی توو زندگیش نباشه! من اون حرفو چن وقت پیش ب نفس زدم منظورمم این بود ک کسیکه کاپی بخواد باهاش ازدواج کنه و سرحال و ذوق بیارتش توو زندگیش نیس... البته من برداشت خودمو گفتم...شایدم کسی باشه کاپی رو نکرده !

آرزو شنبه 22 آذر 1393 ساعت 08:22

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10865166_356776187827954_2063972771_n.jpg

توی این عکس مثل باباهای مهربون افتاده خدا قسمت کنه

ینی زاویه عکس توو حلقم

چالش توصیف صورت توسط معصومه جمعه 21 آذر 1393 ساعت 22:50

سللللللللللللللللللللام:گل
راستی شما چندساله تونه ومتولد چه ماهی هستین ؟
(اگه فضولی نباشه)وخیلی کنجکاوشدم شماروببینم میدونم که غیر ممکنه وانتظاری از شماندارم
ولی آرزو بر جوانان عیب نیست
حداقل اگه خواستی و تونستی صورتت وتوصیف کن
مثلا"من خودم صورت نسبتا" گردورنگ چشام قهوه ای سوخته دماغ متوسط گوشتی دارم نسبتا" خوشخنده بالبای معمولی خخخخخخ واز 1/5سالگی عینک میزنم پوستم سفیدوکمی جوش جوشییه ابروهامم سیاه ویه کم پیوستاس یه
نکنه از من یه هیولای چاقالو درست کنی تو ذهنت؟؟
اینجانب من معصومه وانیاودیگردوستان را به چالش توصیف صورت بدون اغراق دروغ دعوت می کنم

سلام عزیزم
اردیبهشت
منو ک تقریبا همه دیدن دیگه چیمو توصیف کنم فقط موهام مشکی و بلنده ...قدمم 170
دقیقا درست کردم

معصومه جمعه 21 آذر 1393 ساعت 22:47

سسیلام
ممنون گلم که منو درک میکنی امشب حالم بهتره یکی از
اخلاقای خوبم اینه که نمی زارم غم وغصه بهم غلبه کنه
وناراحتی های دیروزم واسه وضعیت خودم نبود دلم از جای دیگه پر بود وکامنت سپیده جون یه تلنگری شد که خودمو خالی کنم ناراحتیم به خاطر دوستم بود که تنها سنگ صبورش منم وبراش یه مشکلی پیش اومده بود و خداروشکر داره حل میشه

سلام
خب خدا رو شکر...

Felora جمعه 21 آذر 1393 ساعت 20:49 http://vollyball-saeid.clogfa.com/

از این به بعد بازم بهت سر می زنم.
خسته نباشی واقعا، میدونم چه اعصاب خوردکنایین.

باشه عزیزم
مرسی گلم

parinaz جمعه 21 آذر 1393 ساعت 17:44

اوففف نپرس طرف دیوانه بود از حد جنون گذشته بود کم مونده بود کارمون به خون و خونریزی بکشه

سحر جمعه 21 آذر 1393 ساعت 16:11

وانیا جوون اینو دیدی؟ فکر کنم کاپی دعوا کرده سر تمرین توی زمین لباسش پاره شده
http://instagram.com/p/wfrxzNygvN/

آره اینو دیده بودم
جااانم ب این ریش
نه آخه چرا؟!
فک کنم خودش شکافته لباس رو شاید بدنشو اذیت میکرده ینی حلقه آستین تنگش بوده... نیس ک کاپی تپل شده

پاسخ وانیا ب زینب جمعه 21 آذر 1393 ساعت 15:55

عزیزم نبینم غمگین باشیااا

زهره جمعه 21 آذر 1393 ساعت 15:18 http://zohreh124.blogfa.com

سکوت من ، فردای بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نیست

باورش کن

سلام عزیزم اپم منتظرحضورت هستم

ساناز جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:48

سلام خوشگلم
وانی نامرد دلم برات تنگ شده کجایی تو؟
اسلایدشوت هم دیدم اینا که بیشتریاشون بچه ن هیچکدومم که فیس ندارن دیگه برو حالشو ببر رو دستت نیستن
وانی چند دفعه بگم این سعید معروف اونقدرا هم معروف نیس که میگی حرف دل همه دخترا حالا رفته یه قهرمانی آورده اما خیلیا هنوز نمیشناسنش یه حرفی بزن ضایع نشی عشقم
الان احتمالآ میخوای خفه م کنی واسه این حرفا
بوس

سلام عزیییییییییییییزممم
خب پاشو بیا خونه مون ... همین دورورام
چ عجب افتخار دادی دیدی! آره...
سعید خیلیییی هم معروفه اصن من میخوام ب همه دخترا عمومیتش بدم چی میگی تو؟!
احتمالن نه صددرصد میخام خفت کنم

(M.A) جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:44

سلام
نمی دونم چرا ولی دیشب واقعا" دلم گرفته بود
حرفام کاملا" بچه گانه ومسخره بودن حتما" کلی بهم خندیدین ولی اشکالی نداره من کم کم دارم راهم وپیدا میکنم واینکه فکر نکنید مشاور خصوصی دارم
مشاورم یکی از اعضای خانوادمه
و از سپیده جون بابت لطفش به من تشکر کنید وبگید که اگه تو زیست وشیمی مشکلی داشتم حتما" ازشون می پرسم و ممنون میشم که اون کامنت و پاک کنیدوانیا جون وبدون اگه من مردم این وب امنیتی منوکشت
تواین شبای عزیز (اربعین و28 صفر)همه رودعا کنید تا شاید
کمی از گناه هامون کم بشه

سلام عزیزم
اشکال نداره گلم...هممون ی موقه هایی اینجوری میشیم
امیدوارم موفق باشی... باشه عزیزم پاکش کردم
والا این کد امنیتی ب خوده منم گیر میده
ایشالا...

parinaz جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:26

عزیزم جلو عاشق تر ازتو ام زیاد لاو ترکونی کردم خخخ
بله که میفرستم چیکار کنم خودت خواستی ترجمشو بدونی
بیا من منتظرتم فقط منم دستم کلنگه

پیش کی؟؟
چ خون خونریزی کنیم

parinaz جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:20

عه میای؟

(عشق خودمی دیگه
اینجوری نگاه نکن. دیوانه کرد منو اون نگاهت)(این ترجمه بوداا)

ک متن عاشقانه واسه سعید میفرستی؟! عزیزم وقتی اومدم با بیل زدم ب 4 قسمت مساوی تقسمیت کردم یاد میگیری دیگه جلو من واسه سعید لاو نترکونی
این بیل من کو؟

parinaz جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:14

عزیرم من بدجنس ترم
خب میرم به خودش میگم خیلیم عالی

منو تنها نزار پری جونم منم با خودت ببر پیش سعید

parinaz جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:03

نمیگم
واسه کاپی بود دیگه. دوستان اگه خواستن برات ترجمه میکنن خخخخ

پری بگو وگرنه کامنتتو پاک میکنم ک کاپی هم نبینه ( وقتی وانیا بدجنس میشود )

nafas جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:02

سلام شاید خواهرت یه چنین صحنه ای تو تی وی دیده رفته تو خوابش! در مورد سعید هم نترس.دلش تنگه بیقراری میکنه: نیست در شهر یاری که دل ما ببرد. اتفاقا نشونه خوبیه بداخلاقیش. به قول تو اگه کسی تو زندگیش بود سرحال تر بود.
تو اگه تونستی برو بقیش قسمت!

سلام عزیزم
من از همین ناراحتم و میترسم دیگه چون خواهر من اصن والیبال نمیبینه ... موقعی ک منو بابا مامانم والیبال میدیدیم این میرفت توو اتاقش ... ببین حتی معنی جا خالی رو توو والیبال نمیدونه ! اوایل فک میکرد عادل غلامی سعیده ک من میگم ولی ب قول تو شاید اینجوری بوده !
شاید...
تا ببینیم خدا چی میخواد

parinaz جمعه 21 آذر 1393 ساعت 13:06

میدونم ویدیو رو ارزو گذاشته ولی دوباره میزارم یه چیزی بگم
http://instagram.com/p/wejz4GIA2-/?modal=true
aşkım benim ya
öyle bakma manyak etti senin bakişlarin beni
خطاب به کاپی جون بود یه وقت فک نکنی فحش دادمااا

خب ترجمه کن چی گفتی! راستشو بگو فحش دادی

Felora جمعه 21 آذر 1393 ساعت 12:47 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلااااااام وانیاجون.چطوری؟؟؟؟

سراغی از ما نگیری! دلم برات تنگیده بود خیلی وقت بود سر نزده بودم...
مرسی از اسلاید شو

سلام فلورا جونم... خوبم گلم
شرمنده نرسیدم عزیزم.... منم همینطور
من ازت ممنونم عزیزم

سپیده جمعه 21 آذر 1393 ساعت 00:11

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش

ابر با آن پوستین سرد نمناکش

باغ بی برگی....روز و شب تنهاست

با سکوت پاک غمناکش...ساز او باران سرودش باد....

جامه اش شولای عریانی است.....ور جز اینش جامه ای باید....

بافته بس شعله ی زر تار پودش باد....

گو بروید یا نروید هر چه در هر جا که خواهد

یا نمی خواهد باغبان و رهگذاری نیست....

باغ نو میدان....چشم در راه بهاری نیست....

گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد...

ور به رویش برگ لبخندی نمی روید...

باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست؟

داستان از میوه های سر به گردون سای اینک

خفته در تابوت پست خاک می گوید باغ بی برگی .....

خنده اش خونی است اشک آمیز....

جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن

پادشاه فصل ها پاییز....

اخوان ثالث

واقعن پاییز پادشاه فصلهاست
مرسی عزیزم

nafas جمعه 21 آذر 1393 ساعت 00:06

آقای سعید معروف قلابی! یه چیزی هست بهش میگن رو ! توانایی شما در بکار بردن این فاکتور ستودنیست!

آره والا...

سپیده جمعه 21 آذر 1393 ساعت 00:03

هستی الان؟
خوابم نمیبره گفتم بیام یه سر تو وبت نمیدونم امشب چمه...

nafas پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 23:59

روزی پنجاه بار بنویس: من وانیا هستم توپ نیستم.
خوب میشی ایشالا!

باشه عزیزم روزی 1000 بار بنویسم تورم خوبه؟!
نه دیگه امیدی بهم نیس ! باور کردم توپم ... واسم درونی شده
نفس میترسم آخه چرا خواهرم باید خواب ببینه ! تازگیا هم احساس میکنم سعید خشن شده میترسم پا شم برم دیدنش چقدرم میاد تهران من برم دیدنش!

آرزو پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 22:41

این هم فیلمش:
http://instagram.com/p/wejz4GIA2-/?modal=true
راستی از خواهر محترم اسم بردی خیلی وقته خبری ازش نیست چه کارا میکنه

چقدرم خوشحاله نشسته رو توپه
چرا عزیزم از آبجیم خبر زیاد هست من اینجا نمیگم... همچنان روو نرو من جت اسکی میره

زهره پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 22:20 http://zohreh124.blogfa.com

عزیزم ببخشید الان گذاشتم بیا دوست مهربون ودوست داشتنی خودم

اکی

سپیده پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 22:10

عزیزم غصه نخور مطمئن باش تورو باتوپ یکی نمبینن قول میدم
ان شاا... هرچی به صلاحته و باعث خوشبختی وشادیته برات اتفاق بیوفته

منکه میدونم آخرش کاپی ی سرویس ب من میزنه شوت شم مریخ ... البته اگه قبلش نشینه رووم پرسم نکنه
مرسی عزیزم ب همچنین...

سپیده پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 22:06

اینم یه تیکه از یه شعر قشنگ فقط شرمنده همش تو ذهنم نیستواقعا معذرت میخوام

مهربانم ای خوب !

یاد قلبت باشد

یک نفر هست که چشمش

به دهانت دوخته بر در مانده

و شب و روز دعایش اینست

زیر این سقف بلند، هر کجایی هستی

به سلامت باشی

و دلت همواره ،محو شادی و تبسم باشد
.
.
.
مهربانم این بار یاد قلبت باشد

یک نفر هست که هر روز به یادت

گونه سبز اقاقی ها را

از ته قلب و دلش می بوسد

و دعا می کند این بار که تو با دلی سبز و پر از آرامش

راهی خانه خورشید شوی

و پر از عاطفه و عشقو امید

به شب معجزه

و آبی فردا برسی

فوق العاده بود عزیزم
ممنون گلم

سپیده پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 22:01


این عکسشون خیلی خوبه واقعا روتوب نشستن خیلی حال میده اما رو کله وانیا نشستنو نمیدونم تجربه نکردم!!!!..

بخند سپیده جون ! جای دعا کردنته؟
این عکسو دیدم اچک توو چشام مربع زد

سپیده پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 21:57

اینم یه شعر دیگه

از فردا برایم چیزی نگو!
من نمی گویم
فردا روز دیگری ست
فقط می گویم
تو...
روز دیگری هستی!
تو...
فردایی!
همان که باید به خاطرش
زنده بمانم...

بیگ لایک عزیزم

سپیده پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 21:48

اینم یه شعر تقدیم وانیای عزیز

بغضی که مانده در دل من وا نمی‌شود

حتی برای گریه مهیا نمی‌شود

بعد از تو جز صراحت این درد آشنا

چیزی نصیب این من تنها نمی‌شود

آدم بهانه بود برای هبوط عشق

اینجا کسی برا تو حوا نمی‌شود

دارم به انتهای خودم می‌رسم ببین

شوری شبیه باد تو برپا نمی‌شود

از من مخواه تا غزلی دست و پا کنم

احساس من درون غزل جا نمی‌شود

ممنون گلم... عالی بود عزیزم

آرزو پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 21:43

آره عزیزم گفته خانوما بی دردسر می تونن بیان (البته فک کنم فعلا وگرنه اگه شلوغ بشه شاید نزارن) یه فیلم هم از فضای باشگاه گذاشته بود که دو تا خانم اونجا بودن.. توی عکسای امروزش هم دو تا خانم ردیف جلو نشسته بودن..
واااای حالا هم که میشه رفت ما این همه دوریم از ارومیه

آره اون فیلم رو دیدم....
آره واقعن بدشانسی آوردیم

سپیده پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 21:33

وانیا جان مثل همیشه عالی بود عزیزم
معصومه جان خوشحالم از آشناییت عزیزم درکت میکنم چون کنکوری زیاد دور و ورم بوده و هست رو کمک من حساب کن چه از لحاظ روحی چه از لحاظ درسی در حد توانم بهت قول میدم کمکت کنم اگر سوالی درسی داشتی بپرس یا خودم بهت جواب میدم یا از آشناهامون میپرسم بهت میگم قربونت عزیزم ان شاا... موفق باشی
راستی رشتت چیه؟

ممنون گلم

مبینا پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 21:29 http://setare-4.blogfa.com

مرسی که اومدی عزیزم.

خواهش گلم

درِیــآ پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 20:04

سلام وانیا جان
جالب بود اسلاید شو ت
کلی خندیدم
اما آخرش جای ما ها خالی بود اگه یه عکس دسته جمعی با کاپی داشتیم میزاشتیم آخرش

چه احساسی داره این همه دختر دوسش دارن...
دیدم نرفته بود مراسم آقای علیزاده... شاید گفته استراحت کنم... یه روز بدون ازدحام روزم و شب کنم

سلام گلم
مرسی عزیزم
آره...
نه بابا ترسیده دوغ بریزیم سرش! با بچه ها پروژه دوغ ول دهی داشتیم

آرزو پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 19:18

سلام وانیا جون
کانگورو آقا سعید معذرت میخوام اما نمی تونم جلو خنده م رو بگیرم
وانی جون گناه داره سعید خب توپگیریش که بدون تمرکزه اما آبشار خوب میزنه که

این فینگیلی ها عجب خوش شانس هستن برای دیدن کاپیتان و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10838693_828213210570299_869884744_n.jpg

پری جون، مهرو ماه عزیز و ... دیگه کی ارومیه ای بود ؟؟ توی همون اینستای hamed_y (دستش درد نکنه آقا حامد که هر روز از تمرینات کاپی جون فیلم میزاره) که قبلا هم ازش گفتم و دوستان هم آدرس عکس و فیلم هاش رو توی کامنتا میزارن، گفته که خانوما روزای تمرین شهرداری ارومیه می تونن برن سالن برای تماشا.. حالا اگه وقت داشتین یه سر برین ببینین کاپی چیکار میکنه و چند تا عکس توپ هم بگیرین و سلام ما رو هم برسونین

عجب ژستی گرفته سعیدخان
http://instagram.com/p/weLrUHIAzv/?modal=true

سلام عزیزم
ببین همه تون میدونید من چقدر سعید دوس دارم ولی این صحنه رو دیدم فقط یاد کانگورو افتادم
همینو بگو...
آره خدا خیرش بده این آقا حامد رو ...
وای آرزو جونم گفتی میتونن برن ورزشگاه... من چیکار کنم ک تهرانم ؟ ب مامان بابام میگم بریم ارومیه مسافرت میگن سرده حال نمیده
وای آرزو با این عکس داغونم کردی باز یاد خواب آبجیمو و حرفش افتادم

یگانه پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 18:41

ا ره دیگه گفتم که ترکم.
الان که دارم دقت میکنم میبینم که چقدازعشقامون دوریم تورونمیدونم ولی خداعشق میلادوبهم دادولی غم دوریشم بهم دادخوشیام خیلی کم شده تنهام ازقبلم تنهاترشدم اماامیدموازدست نمیدم دعامیکنم هممون به ارزوهامون برسیم.

آره والا اینم شانس ماست ... من نزدیک سعید بودم چ مانورایی ک نمیومدم

mehromah پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 18:25 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

ای بابا! اهای تویی که خودتو جای معروف جا زدی خواهشا گیر نده من اعصاب درستو حسابی ندارما بجای وانیا شلوپلت میکنم
حالا خوبه میدونم کاپی نیستی وگرنه تو شلوپلم میکردی و بیا جمعش کن


عزیزم اگه کاپی بود من عمرا جرعت میکردم اینجوری بگم ... فک کن اون مدل عصبانی شدنای سعید

زهره پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 18:06 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم بیا عکس جدیدم را گذاشتم ببین قشنگه بدو بیا منتظرت هستم

سلام گلم... اکی

سعیدمعروفم(معصومه) پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 17:44

سلام
از اونجایی که این سعید نما ها شما رو اذیت میکنن بنده تصمیم دارم شب یلدا باخانواده خدمت برسیم فقط باگلو شیرینی ()بیایم یا با پشمک حاج عبدا...()
که سوالای سخت پدرتون ازیادش بره(یه تبلیغه تو Tv)خخخ
وانیای عزیز اگه از شوخی ها م ناراحت میشی یاواسه
وبت خوب نیست بهم بگو وبدون اگه ندرجی هم ناراحت نمی شم خدانگهدار واسه یه مدت نا مشخص

سلام
تشریف بیارید ولی ما خونه نیستیم !
نه بابا من بابام سوالای سخت نمیپرسه فقط خواستگار میاد دستشو سفت فشار میده میگه ببینم مرده یا نه
نه عزیزم راحت باش

معصومه پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:59

والا اونی که قراره روکسی بیوفته(عین بختک )شمایی دختر خانم
سند منگوله دارشم این آهنگ اسلایدته (g.f)خجالت نمیکشی هان هان دنبال (b.f)ای اونم ازنوع والیبالیش
(البته اینا شوخی بود من عین بابام شوخ ام اگه دوس نداشتیش ندرجش)

حالا خوبه با عکس دخترای مردم گذاشتم با عکس خودم میزاشتم چی میگفتید!
اصن شوخیت خنده دار نبود !

سعید معروفم(معصومه) پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:48

خو چیه منم میخوام برم تورویاها
فقط عذر می خوام سرکارخانوووووم شما چرا باورت نمی شه من خود سعیدم من که ترکی بلدم بهت ترکی یاد میدم این همه نمک میریزم بزارم برم؟(بالحن مخصوص بخون)
فقط این دفعه خودمو می کشم از دست این کد امنیتی
همش میگه غلط است

جانم سعیدم
نه بولو دوست ندالم
میخواد ببینه درصد هوشیاریت چقدره

معصومه پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:32

مارحابا گولوم(گلم)
00
o
~
ابتکارم دیگه چش چش دماغ و دهن
آره حنا بندونای ارومیه مفصل میشه ازعصرشر ومیشه تا صب ساعت 4شامم همون موقع میدن شام که چه عرض کنم واسه ما صحریه خخخخخ
البته مال خانواده دامادتاساعت 4مال خانواده عروس زود تموم میشه (مال دخترعموم و پسرعموم اینجور بود)
فرداشم که عروسیه از ساعت 3 بعداز ظهر تا ساعت6و7عصر بعدشم عروسومی برن خونه دوماد
بعد فامیلا پش سر عروس دوماددستشونوازماشین بیرون میارنوبالش هاروتودستشون بازی میدن واگه حواست جم نباشه یکی میاد از پشت می قاپه وتوهم همین جوری هاج وواج میمونی واشکت در میاد پس باید مثل من زرنگی کنیو
از پشت پنجره تکونش بدی

اصن میدونی چیه دوس دالم همه شکلک هارو بزالم حلفیه؟

مارحابا
آهان...
وااای چقدر سخت... از ساعت 3 ... فک کن عروس بنده خدا تا می مونه
چ باحال
بزار عزیزم خودتو تخلیه کن

زهره پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 12:51 http://zohreh124.blogfa.com

محبوب همه باش
معشوق یکی.
مهرت را به همه هدیه کن
عشقت را به یکی
سلام عزیزم اپم بدو بیا

سحر پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 12:42

وانیا جوون اینا رو دیدی خیلی باحالن
http://instagram.com/p/wblDt8IAyW/
http://instagram.com/p/wcDPBYoA6f/
ولی کاپی توپ گیریش خوب نیست قبول داری؟

از خنده ترک خوردم سحر
الهی بگردم سعید مثه کانگورو میپره ابشار میزنه
توپ گیریش خیلی هم خوبه ... فقط بچه حواسش ب محافظت از خودشه تمرکزش کم میشه رو توپ

sara پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 12:36

vania jooon to Darii Aroosiii Miionii Ya Saeed? ;-))

منو سعید نداره عزیزم !

sara پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 12:35

vania joooon Aleeeeeeeeeeeee bud
Entekhab aks Ahang 20 bud
Kheiliiiii Khosh saliiiqeE
Fadat

مرسی عزیزم
لطف داری گلم
عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد