My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

? How do you like Saeid

امروز ک این عکس جدید کاپی رو دیدمناخوداگاه یاد آهنگ Straight Through My Heart که Backstreet Boys خونده بودن افتادم ... ینی انگار کاپی با این تیپ و قیافه خاصش ی تیر شلیک کرد و درست خورد وسط قلب من... هیچی دیگه الان نقش زمین شدم.... نمیکنه این محاسن رو هم بزنه بلکه از جذابیتش کم شه ما کمتر غش و ضعف کنیم واسش ... والا666819_naughtsanta.gif




پ.ن : زیاد ب خودتون فشار نیارید عبارت زیر عکس کاپی ینی همون عبارت عنوان مطلب ولی ب فرانسوی ... ینی این عکس چندتا لایک داره ؟


بعدا نوشت : بعضی آدما وقتی توو زندگی آدم هستن فقط هستن ! اما وقتی میرن انقدر جای خالی شون بزرگه ک با هیچکس و هیچ چیز پُر نمیشه... مرتضی پاشایی از اون آدما بود.... جای خالی ش بین خوانندهای ایران هیچوقت پُر نمیشه ! روحش قرین شادی و رحمت .... این آخرین اهنگش خیلی با حال و هوای اینروزای من جوره ........


دوستان دیگه راجع ب عکسای کاپیتان با خانوما نظر ندین چون جو اینجا رو بهم میریزه و امکان داره خدایی نکرده قضاوت اشتباه کنیم! من ب شخصه زمانی ناراحت میشم ک طرف خوشگلتر از خودم باشه ! ایدئولوژی رو حال میکنین ! 597219_svartpuss[1].gif 

چندتا از عکسای جدید کاپی رو گذاشتم ادامه مطلب با توضیحات خودم269119_smileluva.gif


  

  کاپی تازگیا قرمز زیاد میپوشه قضیه چیه ؟ بنظرم مشوک میزنه ! 402919_samvetesmiley.gif



فک نمیکردم انقدر مشکی ب کاپی بیاد... یکی ب من آب قند بده 



خدا شانس بده والا ملت دوتا دوتا عکس میگیرن با کاپی بعد ما ی نیم شاتم نمیتونیم بگیریم! 454913_f_Khodam_c8d6ac2.gif


آهان ب این میگن عکاس حرفه ای دمش گررم چ عکسی گرفته



بنظرتون کاپی ب چی فک میکنه؟! بنظر من ب این فک میکنه تا چن وقت دیگه پست نذاره ک ملت کاملن هلاک شن ! 



ی چندتا عکس دیگه هم بود ک حال ندارم بزارم خودتون برید از اینستا ببینید ... من خستگی در کنم! 

نظرات 171 + ارسال نظر
sahar دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 11:05 http://www.kapitaansaeed4.blogfa.com

سلام عزیزم وبت عالیه به منم یه سری بزن
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

زهره پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 21:38 http://zohreh124.blogfa.com

سلام گلم اپم بدو بیا

صبا چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 15:57

بله برای اولین بارمه ک نظر میزارم ولی برای هزارمین باره ک میام اینجا و وبتون رو میبینم.
واقعا ک هنرتون در زمینه ی ساختن اسلاید خیلی بالاس.
بازم ممنون بخاطر مطالب و و وب خووووووووشگلتون

آهان !
مرسی... نظر لطفتونه

parinaz چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 15:06

وانیا اره منظورتو فهمیدم اینیکه گفتیو کاملا قبول دارم نه تنها در مورد دخترا بلکه در مورد پسرا هم صدق میکنه
ولی یه لحظه فک کردم به همه دخترای زیبا و برازنده عمومیت دادی بهم همین خاطر قلبم شکست(ولی الان درست شد)
راستی یادم رفت بگم من منظورم از مطمئن بودن درباره دیگران بود نه شخص خودت وگرنه منم از خودم مطمئن هستم

آره خب هر دو طرف ...
نه عزیزم گفتم ک دلیلشو...

parand love sssss سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 20:47 http://parand80.blogfa.com

سلام وانیا جون
وبت خعلی عالیه
من خیلی وقته میام وبت اما اولین باره که کامنت میذارم
تمام کلیپ هارو هم دان میکنم
عاااالین وانیا عااااااالی .....
اگه دوست داشتی بیای وبم خیلی خوش حال میشممممممم
میدونم نمیای اما منتظرتم
بای عزیزممممم♡ ♡ ♡ ♡

سلام عزیزم
مرسی نظر لطفته
حتما میام ... چرا ک نه !

متینا سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 19:08 http://www.razavi79.blogfa.com

سلام خوبی وبت خیلیییییییییییی قشنگه حرف دل خیلیارو میگی از جمله خود من بد جور عاشق شهرام محمودی بودمو هستم ............
ولی من به این رسیدم که چ فایده هستش ما بخوایم شب و روز واسشون گریه کنیم و... اخرش به خودمون صدمه میزنیم
2سال واسه شهرام محمودی مردم اخرش خبر رسید که نامزد کرده شده واسه یکی دیگه به نام سوگند.......
دیگه فهمیدم تموم شده حالا فقط طرفدارشم ........
انگاری هفته دیگم عروسیشه حالمو درک میکنی ؟
ببخشید اگه خیلی حرف زدم ولی قصدم اینه موقع ازدواج
سعید معروف ب حال من دچار نشی
موقع برگشت والیبالیستا تو فرود گاه بودم ولی نزدیک هیچکدومشون نشدم خواستم حد اقل به دلم صابون نزنم.
با تبادل لینک موافقی؟خبرم کن

سلام
مرسی...
ع 2 سااااااااال؟! نه بابا من نهایت 1 سال واسه سعید وقت میزارم بعدا این وب رو میزارم واسه آیندگان البته الان 6 ماهش گذشته ینی 6 ماه مونده هر گلی ب سرم زدم توو این 6 ماهه البته اگه سعید مزدوج نشه
حتما عزیزم

صبا سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 16:32

وووووووووووووی که چقدر این وبت خوچمله
خیییییییییلی دوسش دارم
ممنون

مرسی عزیزم... نظر لطفته
شما اولین بارتونه اینجا نظر میزارید؟!

خرس پشمالو(M.A) سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 13:22

سلام
وانیا جون انگار واقعا" دلت از دستمون پره
الان که فکر می کنم من چیز بدی برات نفرستادم باور کن
من آپ تو ندیده بودم کامنت دومم از ته دل گفتم که برات
دعا می کنم که بهش برسی ویه کمی هم باهات شوخی کردم ودیگه درمورد صورت ماهتم باهات شوخی نمی کنم
نی دونم ازدست من ناراحتی یا کس دیگه ولی من به نوبه خودم ازت عذر می خوام گدوخ

سلام عزیزم
نه بابا ی مدت بیای اینجا ب این مدل رفتن و اومدنای من عادت میکنی

زهره سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 11:55 http://zohreh124.blogfa.com

سلام عزیزم اپم
بدوبیا منتظر حضور پر مهرت هستم

سپیده سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 01:15

تقدیم به تمام دوستان وبه خصوص وانیای عزیز
حرف دل سپیده در شعر تظاهر آقای بهمنی

دارم تظاهر می کنم که: بردبارم

هرچند تاب روزگارم را ندارم

شاید لجاجت با خودم باشد ! غمی نیست

من هم یکی از جرم های روزگارم

من هم به مصداق" بنی آدم..." ببخشید

...گاهی خودم را ز شمایان می شمارم

حس می کنم وقتی که غمگینید باید

با ابر شعرم بغض هاتان را ببارم

حتی خودم وقتی که از خود خسته هستم

سر روی حس شانه هاتان می گذارم

فهمیده ام منها شدن تفهیم جمع است

تنهایی جمع شما را می نگارم

شاید همین دل باوری ها شاعرم کرد

شاید به وهم باورم امید وارم

هر قطره ی دلکنده از قندیل ، روزی

می فهمدم ، وقتی ببیند آبشارم !!!

محمد علی بهمنی

سپیده سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 01:03

نیستی چرا دلخوری؟عیب نداره ان شاا... همه چی درست میشه

این عکسا روببین امیدوارم حالت بهتر شه

http://instagram.com/p/wogrrxIA0G/
http://instagram.com/p/woEdjIIA_D/
http://instagram.com/p/wpCV6hygts/
http://instagram.com/p/wn43Ghygpy/
http://instagram.com/p/wnq8AXSgu_/
http://instagram.com/p/wmb8mcSglM/

دلخوری ک مال ی دیقه مونه سپیده جون
مرسی عزیزم
خخخخ دزدگیرم بزاره واسه شیشه آبش کاپی
چ عجب توپ نذاشت زیرش
خدایی چقدررر ریش ب کاپی میاد

zeynab دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 23:27

سلام نیستی وانی؟ الان دارم اون آهنگ دوست داشتنی هپی برت دی ایی که رو اسلاید شو تولد سعید گذاشته بودیو گوش میدم.خیلی خیلی دوسش دارم اصن به عنوان آهنگ تولد نمیشنومش یه جور حس توستالژی داره برام منو یاد تو این وب وسعید میندازه.تنها چیزایی که توو این روزا دارمشون و دلم بهشون خوشه.من اولین بار با این آهنگ با تو و وبت آشنا شدم.امشب اصن حالم خوب نیستخیلی داغونم.دلم بد جور گرفته.کاش من توو این دنیا ی ی لعنتیو مسخره نبودم اصن.........

نرسیدم بیام عزیزم
ای جان... نبینم غمگین باشی زینب جونم

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 21:34

اینم یه عکس خوشگل تقدیم به شما
http://instagram.com/p/wniHs1rALz/
خدا شانس بده زمان ماعکسا چی بود زمان این جدیدا چیه...!!!!
http://instagram.com/p/wojfY6PRnQ/

اوه اوه تریپووو
همینو بگو....

یگانه دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 21:05

وانیاتودلت براسعیدتنگ میشه چیکارمیکنی؟
وانیاجداچه حکمتیه من موندم تامیام یه نفس راحت بکشم یه اتفاق بر ام میوفته ولی میلاداتفاق بدی برام نبودموندم اگه یه وقت ازدواج کنه چه غلطی بکنم امروزدوستم گفت گیرم میلادوببینی بعددیدنش دوباره همین حالی.راستم گفت .وایییی وانیا7ماه شدچه زودگذشت این عشق نفس گیراه ای روزگار

هیچی میرم خودمو میکشم الان روحمه داره باهات حرف میزنه !
من ی ماه از تو عقبترم ... دیرتر عاشق شدم

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 20:38

تقدیم به وانیا گلی

من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم
تو معنی بهترین کلامی مفهوم تمام شعرهامی منظور و مراد هر پیامی
تو قبله هر امیدواری تو مظهر فخر هر تباری برتر ز لطافت بهاری
من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم
تو رئوفی تو شریفی تو به حرمت سکوتی تو عزیزترین عزیزی تو به عمق ملکوتی
من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم

مرسی عزیزه مهربونم
عالـــــــــــــــی

سپیده(گلابی) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 20:26

خری آمد به سوی مادر خویش
که ای مادر چرا رنجم دهی

برو امشب برایم خواستگاری
اگر تو بچه ات را دوست داری

بگفت مادر به قربان نگاهت
به قربان دو چشمان سیاهت

خر همسایه را عاشق شدم من
کسی ندارد خری زیبا تر از آن خر

خر مادر بگفت پالان به تن کن
بزرگان محل را تو خبر کن

همه خرها بیامد در طویله
همان طوری که رسم است در قبیله

خران از شور عرعر می نمودند
ز شربت کام شیرین می نمودند

خر محضر کتاب خود بگشاد
وصال این دو خر این طور بخواند

که ای دوشیزه خانم کی آیی
به عقد دایم این خر در آیی

میان جمعیت خری ندا داد
عروس رفته بچیند یونجه در باغ

به امید خوشی و شادمانی
برای این دو خر در زندگانی

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 20:08

هواخواه توام جانا و می‌دانم که می‌دانی

سلام گرگ بی‌خود نیست در هنگام چوپانی

تو با یک عشوه، صد رشوه طلب کردی و وارفتم

ندانی قدر ناز ای دل مگر وقتی که در مانی!

گشاد کار مشتاقان، کشوی میز دلبند است

بگو حرف دلت را با اشارت‌های پنهانی

ندارم کار با زلف سیاه و تیغ ابرویت

دهی کام دل ما را سبیلی گر بجنبانی

فدای مدرک قلابی‌ات، صد مجلس عشاق

حسودان می‌زنند این حرف‌های بند تنبانی

کنون تقدیر ما با تیزی کِلک تو افتاده است

که تو نادیده امضا می‌کنی، ننوشته می‌خوانی

علی محمد مودب

اون بیت تو با صد عشوه طلب کردی و وا رفتم باحاله

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 20:04

سعی کردم که بمانی و بریدی به درک

کارمان را به غـم و رنج کشیدی به درک

به جهنم که از این خانه فراری شده ای

عاشقت بودم و هرگــز نشنیدی به درک

میوه ی کال غـــــزل بودم و از بخت بدم

تومرا هرگز ازاین شاخه نچیدی به درک

فرق خرمهره و گوهر تو نفهمیدی چیست

جنس پاخورده ی بازار خریدی بـــــــه درک

دانه پاشیدم و هربار نشستم به کمین

سادگی کردی و از دام پریدی بــه درک

عاقبت سنگ بزرگی به سرت خواهد خورد

میکشی از تـــــه دل آه شدیدی بــــه درک

نوشدارو شدی اما بــه گمانم قدری

دیر بالای سرکشته رسیدی به درک...

صوفی صابری

تلمیح از اون آهنگ علی عبدالمالکی داره نه ؟!
دیگه نیستم قلبت خورده ترک خب ب درک خب ب درک !

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 20:01

سلام وانیا جونی نبینم ناراحت باشی الان برات شعر طنز میذارم حالت خوب شه

خوابیم اگرچه مرد میدان هستیم
خیر سرمان رستم دستان هستیم
وقتی به «داداش کایکو» نیازی باشد
گوییم که :«نه! ما ایکیوسان هستیم»!

مرسی عزیزم
عالییییی بود

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 19:39

نکنه ازحرفای امروز من ناراحت شدی
اگه من ناراحتت کردم منو ببخش عزیزم اگه توراضی نباشی دیگه نمی یام
نمی دونم چرادلم گرفت

فقط تو نبودی عزیزم

ستاره دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 19:39

وانیا خانم می شه یه لطفی کنی عکس های سعید و با دختر دایش و بذاری تو وبت من اینستا ندارم می خوام ببینم

من عکسای خانوادگی کاپی رو هیچوقت اینجا نمیزارم ! شما نیاز نیست اینستا داشته باشید!
از این آدرس میتونی ببینی عزیزم
http://instagram.com/p/wmhc1ZLAMO/
http://instagram.com/p/wmfoWELAHq/

پاسخ وانیا ب بعضیا دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 19:12

دوستان باید بگم من اینجا هر نظری رو تایید نمیدم ...درسته ک ما اینجا توو نظرات حرف میزنیم ...بحث میکنیم...ایده میدیم و "شوخی " میکنیم اما این دلیل نمیشه هر چی ب دهنتون میاد بگید! اگه کسی اینجا نمیتونه حد و حدود خودشو رعایت کنه نظر نده بهتره ! من کارت دعوت برای کسی نفرستادم !

zeynab دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:42

سلام وانیای خوشگل خانوم.متین خوش اندام.خوفیی؟چون گفتی راجع به این قضیه اینجا نحرفیم،منم هیچی نمیگم.میبینی من چه دختر خوبیم؟هر وقت گفتی راجع به چیزی نحرفین یا ازت سئوال نپرسیم منم به خواستت احترام گذاشتم.چون دوست دارم دلم نمیخواد ناراحت شی.اگه اشکال نداره جواب پریو بدم؟پری من ده کامنت گویموشام.منن نه دیئیپ سن مهروماها؟تایید ورمیئیپ.فقط جواب یازبده میه اوشاخده جورماقمین وررولا؟؟منن سز؟من تبریزلیم؟چیمه ووراجام؟

سلام زینب جونم... خوبم گلم
تو عزیزه دل منی چون
خب چی میشه وقتی ترکی حرف میزنین ترجمه فارسی شم بگین ما هم مستفیض شیم

parinaz دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:33

وانیا منطورت این دختری که خوشگل و خوش اندام باشه احتماش کمه که متین و سالم باشه؟
نه بابا هست حالا شاید همه جا نباشه ولی زیادن تعداد چنین دخترایی
ببخشیدا من نمیتونم حرفو بپیچونم رک سوالمو میپرسم

آره دیگه ! ببین عزیزم ما جامعه خوبی نداریم... اما بطور کلی وقتی ی دختری زیبایی و جذابیت داشته باشه همینجوری ک نمی مونه و با هیچکس ارتباط برقرار نکنه ! بعد فک میکنی هر پسری ک باهاش آشنا شه وایمیسته نگاش میکنه ! خیلی شرایط سختیه ک آدم بتونه سلامت ذهن و جسمشو حفط کنه و رابطه هاشو محدود نگه داره... واسه همین میگم اینجور آدما کمیاب و گاهی اوقات نایابن ! منظورمو فهمیدی؟

یگانه دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:32

وانی بهت فوش ترکی بهت یادنمیدماافرین دخمل خوب

نـــــــــــــــــــــده

یگانه دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:25

چرا؟

چرا نداره عزیزم... من ب پیشنهاد تو گوش بدم بقیه توقع میکنن !

یگانه دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:18

میشه اهنگ قلبم روتکراره مرتضی روبزاری؟

خیر

parinaz دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:56

حالا!
اوه اعتماد به نفست تو حلقم
اخه تو از کجا میدونی اینقدر مطمئن حرف نزن

عزیزم اعتماد بنفس از قدرت میاد اینو هیچوقت فراموش نکن !
ببین خیلی سادست همه اینا با هم ب ندرت جمع میشه! ینی سعید کسی توو زندگیش نیومده ک زیبا و خوش اندام باشه و در کنارش تحصیلکرده و متین هم باشه بعد بیاد سعید رو هم عاشقانه دوست داشته باشه ...... اگر اینطور بود تا حالا سعید ازدواج کرده بود!
میدونی چرا چون خیلی سخته یکی زیبایی داشته باشه اما سالم هم زندگی کرده باشه... هر کسی این سختی رو تحمل نمیکنه !
واسه همین من از خودم مطمئنم و با اطمینان حرف میزنم.

یگانه دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:51

بزاریه چندتاچیزجالب بگم ولی خداشاهده راست میگم
منومیلادهردوترکیم
هردو180میزنیم درحدتیم ملی
هردویه خال سمت چب گردنمون داریم
هردومون چشموموقهوه ایم
هردومون عشق والیبالیم
جون من داشتی شباهتارو؟

ولی منو سعید اصن با هم شباهت نداریم !
من تهرانیم اون ارومیه ای
از لحاظ فیس هم من کاملا دخترونه ست چهره م و اون کاملا مردونه !
والیبال عشق من نیس من اصن از ورزش خوشم نمیاد واسه تناسب اندام ازش کمک میگیرم چون آدم تنبلی هستم بیشتر از هنر و موسیقی خوشم میاد
ولی من با همه این اوصاف سعید دوست دارم

parinaz دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:47

اتفاقا با دخترای خوشگل عکس گرفتن یا عکسم نگرفته باشن
اشنا شدن فقط مثل بقیه دخترا همه جا به اشتراک نذاشتن

پری مشکوک حرف میزنی ؟! تو از کجا میدونی؟!!
عزیزم من حاضرم شرط ببندم کاپی توو تریپ وقیافه من کسی نبوده باهاش عکس بندازه اگر هم بوده حتما دختر مرتبی نبوده !

یگانه دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:41

چشمم روشن حالادیگه کامنتای منوجواب نمیدی دیگه باشه حالاکه خواهش میکنی میبخشمت راست میگی منم وقتیناراحت میشم که دختره ازمن خوشگل ترباشه تاحالایه دخترخشگل بامیلدعکس نگرفته

عزیزم اون کامنتتو اصن تایید ندادم چون دوست نداشتم
خدا رو شکر با سعید هم دختر خوشگل عکس نگرفته همه معمولی بودن

parinaz دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:33

اون عکسارو ارمغان تو اینستای خودش گذاشته خب یعنی اینکه
سعید و داییشو زن داییش هم مشکلی نداره .با این عکسا و یا در واقع براشون مهم نیست که کی چی میگه
در واقع سعید ادم مشهوریه این حرفا پیش میاد
چه قصدی؟

پری بیخیال... بهتره راجع بهش حرف نزنیم!

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:28

وانازنین جون ازدواج کنه
چراخودتومیکشی این پسر ها این همه ارزش ناراحتی رو ندارن
گلم
همه ازدواج میکنن امیدوارم همه با اهلش ازدواج کنن

بعله...
والا منم ناراحتم ولی نیس ک الان داغم نمیفهمم

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:23

خوببخشید من بدون اینکه نظرا روبخونم کامنت گذاشتم نفهمیدم که گفتی درباره اون عکس حرف نزنیم
دوگل منی دوی چوماخ وار بورداخخخخخخخ
واینکه من عضو اینیستا نیستم افتاد

نظرات رو نیازی نبود بخونی بخشی ک ب آپ اضافه کردم گفتم دیگه راجع ب این قضیه چیزی نگید !
باز ترکی حرف زد !

نازنین دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:22

اخه شما هم هی میگی وقتی کاپی عروسی کرد اینم از عکساش انگار دیگه واسش مهم نیست دخترا دوسش داشته باشن پسری که عروسی کنه اینجوری میشه دیگه

عزیزم من اگه چیزی گفتم کلی گفتم من چیزی نمیدونم ک بتونم قطعی نظر بدم... خب دخترای زیادی دوروبر کاپی هستن از خبرنگار و عکاس بگیر تا دختر دایی خودش امکان داره کاپی با یکی از اینا همین فردا قراره ازدواج بزاره... امکان داره تا 5 سال دیگه هم زن نگیره ! هیچی معلوم نیس !
اینم دلیل نمیشه عزیزم ک اگه کاپی اینطوری رفتار میکنه حتمن زن گرفته یا داره میگیره !
عزیزم من چون احساس کردم خیلی آشفته ای کامنتتو تایید دادم چون کلا دوست ندارم راجع ب ازدواج و زندگی خصوصی کاپیتان اینجا صحبت شه چون اونوقت هر کس میخواد بیاد اینجا نظر خودشو بده ... بعد میخواد اینجا جنگ 72 ملت بشه... شما هم ب این فک کن ک دیر یا زود این اتفاق میوفته و کاپیتان تا همیشه ک مجرد نمیمونه ... اونوقت قضیه واست عادی میشه !

نازنین دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:17

من فکر میکنم تو می دونی واینا جون ولی نمیخوای عمدآ بگی
تو رو خدا بگو خواهش
بعد کامنتمو پاک کن خواهش

بخدا من هیچی نمیدونم ... عزیزم تو چرا فک میکنی من چیزی میدونم؟!!

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:15

راستی اسم جدیدم چطوره؟
من خرس وپاندا عروسکی یو خیلی دوس دارم
البته شمامنو تو کامنتا معصومه صدا کنید
you آبجی داری ؟چن ساله اس؟

خوبه
آره 18 سالشه

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:09

من که عکسو ندیدم ولی اینجور که بوش میاد تعریفی که از
(بغل کردن ) کرده بودی توش صدق میکنه
یعنی خیلی هم دیگه رو فشردن ؟البته باگذشته درخشانی که
سعیددر این زمینه داشت من انتظار شوداشتم با ارمغان .....
ولی به نظرمن بااین کاراش پر جذبه میشه هرچند که ظاهرخوبی نداره به هرحال به ما ربطی نداره

عزیزم مگه نگفتم دیگه راجع ب این قضیه نظر ندین ؟!

نازنین دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 14:51

وانیا جون سعید داره عروسی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا اگه چیزی می دونی بگووووو

عزیزم من اطلاع ندارم .

parinaz دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 14:18

وای چه عکسای خانوادگی قشنگی چقدر جالبه که ادم با داییش تقریبا همسن باشه.
بابا خب با هم دیگه راحتن دیگه. شاید از نظر بعضیا اینقدر صمیمیت زیادی باشه ولی سبک زندگی همه با هم فرق داره

آره...
عزیزم خیلیا راحتن اما دلیل نمیشه ک ارتباطات خانوادگیشو انقدر همه جا جار بزنن ک آره جماعت بدونین ما راحتیم ! البته من فک میکنم کاپی قصد خاصی از این تریپ عکسا داره !

parinaz دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 14:06

بابا من دیشم خیلی خوابم میومد مجبور شدم برم بخوابم دیگه
زینب نیه شاکی سن؟ مهرو ماه دیر به دیر میاد به وبش من سنه کامنت گویدوم ولی اوزو هله گلمییب تایید الیه.
واینا داریم سراغ مهروماهو میگیریم میگم که اون غیبش که بزنه دیگه معلوم نیست کی بیاد. بببین برات ترجمه هم کردم

من ک خوابم برد ... الان اومدم میبینم سپیده و معصومه زینب همچنان کامنت دادن !

آرزو دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 13:58

http://iranvolleyball.com/Content/Content.aspx?PageCode=34259

ایول

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 12:50

کدوم عکسو میگه وانیا؟
تو ارومیه اغلب آدما محرم نامحرم زیاد براشون مهم نی وباهمه راحتن البته تو خانواده واین موضوع هم به خودشون ربط داره
ومن برداشت شخصی مو گفتم شایدم اینجوری نباشه
البته این حرفی یو که می زنم امید وارم پری جون وبقیه ی
بچه های ارومیه ناراحت نشن ومن نمی گم همه ی ارومیه ای ها چون زن دایی خودم بچه ارومیه اس اماخیلی باحجابو
اهل محرم نامحرمه وخانوادشم همین طور

همون عکسو ! معصومه خوابیااا
بابا محرم ونامحرم مهم نیس چیه ؟! حس ک دارن غریزه ک دارن ! پیش هم نشستن ینی چی؟ طفلی ارمغان داره از خجالت کهیر میزنه شاید فک نمیکرده سعید اینجوری باهاش عکس بندازه

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 12:49

اینم شروع شعر امروز با جناب لسان الغیب

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس
که چنان ز او شده‌ام بی‌سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد
که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

به یکی جرعه که آزار کسش در پی نیست
زحمتی می‌کشم از مردم نادان که مپرس

زاهد از ما به سلامت بگذر، کاین می لعل
دل و دین می‌برد از دست بدان‌سان که مپرس

گفت‌وگوهاست در این راه که جان بگدازد
هر کسی عربده‌ای، این که مبین، آن که مپرس

پارسایی و سلامت هوسم بود... ولی
شیوه‌ای می‌کند آن نرگس فتّان که مپرس

گفتم از گوی فلک صورت حالی پرسم
گفت آن می‌کشم اندر خم چوگان که مپرس

گفتمش زلف به خونِ که شکستی؟ گفتا
حافظ این قصّه دراز است، به قرآن که مپرس

بعله...

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 12:40

سلام

معصومه جون عزیزم حرفت ایهام داشت تازه ایهام تناسب داشت چون یه جوری گفتی فلوس زیاد دوست داره که انگار خوراکیه به همین دلیل من هم این معنیشو نوشتم دفعه ی بعد درست بنویس دخترم که ایجاد هیچ گونه برداشت اشتباه ویا کژتابی رو نداشته باشه
بعدشم وانیا خانم به جاتشکرته که نصف شبی خواستم از خماری درت بیارم معنی فلوسوگفتم

سلام عزیزم
اوه اوه کژتابی
عزیزم همه میدونن اینجا فقط ی نفره میتونه منو از خماری دربیاره البته تلاش تو هم قابل ستایشه عزیزم

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 12:38

پس جای بچه تونوکی عوض می کنه گفته باشم آقایون ترک
توخونه داری بچه داری کمک زنشون نمی کنن حتی اگه بلد باشن

اینا ب من هیچ مربوطی نداره ! من خیلی بزرگواری کنم فقط ب بچه شیر بدم

پاسخ وانیا ب عسل خانوم دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 12:05

لطف کنین اینجا کامنت نزارید چون من تایید نمیدم دیگه !

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 12:04

خخخخخخخخ ههههههههههههههه مردم از خنده
من به سحر کفتم پول کلاسارو با لیره یا دلا رحساب کنه
توهم گفتی میرم از داداشی یاد می گیرم منم گفتم براش فلوس ببر . منظورم فلوس عربی بود که به جای لیره ودلاربهش
بدی(فلوس عربی =درهم یاهمون پول وسکه ی ناچیز وبی ارزشه (قرونه خودمون)
البته یه معنی اش هم ملین کنندش
فکر کن اگه ملین کننده ببری باید کنارش مای بی بی هم ببری براش هی جاشو عوض کنی

توضیحات سپیده رو بگو....
عمرن من بیام جا عوض کنم ! این مسئولیتهای کلیدی دست خودتونو میبوسه

sara دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 11:40

slm vania joon
Aks kapi ba Dokh-daeisho Didiiii?
B nazaret Ajeeeb Nis ?
Tazegiiya saeed kheiliii tu aksa b Dokhtar o Zana miiichasbE !!!!!

سلام عزیزم
آره گلم دیدم...
نمیشه گفت قبلن اینجوری نبوده شاید بوده ما نمیدیدیم ! البته من احساس میکنم داره با این مدل عکس گرفتنا ب ملت آمادگی میده ک اگه زن گرفت دخترا سکته نکنن ! شایدم میخواد بگه من با همه راحتم نه فقط با یکی !

اسرین دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 06:40 http://saeidmarouf.blpgsky.

وب خوشملی داری به منم سر بزن نظر فراموش نشه asrin1379.blogfa.comنظر فراموش نشه

مرسی... اکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد