My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Happy Winter

کمتر از ی هفته ب پایان پاییز و اومدن زمستون مونده ... فصل دوستداشتنی من ! 515119_snowingsmile.gifزمستون میاد با روزهای برفی و شبای سرد و سنگینش 636019_fireplace.gifالبته امیدوارم امسال هم مثه پارسال تهران حسابی برف بیاد! 126919_snowtonguef.gif


امیدوارم کاپیتان هم زمستون خوبی داشته باشن ... 25319_julrumf.gifاین عکس هم هدیه زمستونی من !493319_stockingsmiley1[1].gif چهره کاپیتان رو توو این عکس خیلی دوست دارم ... مهربون ، بدون تکلف و با ی خنده زیرپوستی ! 



پ.ن : 518919_decorationsmile2[1].gif


بعدا نوشت : ینی اگه توو آپ قبلی کاپی با اون عکسش ی گلوله شلیک کرد زد وسط قلب ما امشب با این پست جدید توو اینستاش ما رو ب رگبار بست! لباس آبی با ریش... دیگه دلبرتر از این میشد ؟! 


تبریک میگم تیم شهرداری ارومیه این بازی رو هم بُرد... انصافآ ی سر و گردن از تیمهای دیگه بالاتر هستن خب کاپی رو دارن دیگه اصن هر کی کاپی رو داشته باشه هده والا....258619_flirtyeyess3.gifاما باید بگم... چندین بار با اسم سعید معروف واسه من کامنت گذاشته شده ! من واسه اینکه هیچ شک و شبهه ای وجود نداشته باشه ک اون فرد کاپیتان نبودن ب درخواست یکی از دوستان اینجا میگم ک اگر ایشون خوده کاپی بودن بعنوان ی نشونه عکس جدید اینستاشون رو با لباس آبی تیره بزارن ! (عمرن کاپی اینکار کنه ) ببینم دیگه ملت خیالشون راحت میشه ! ( بزنه کاپی باشه و بزاره ضایع شیم هر چند من میدونم نیس!)684719_snowing.gif


دوستان با اجازتون من ی مدت نمیام وب راستش خیلی خسته شدم ... ترجیح میدم زمانی بیام اینجا ک انگیزه کافی واسه نوشتن داشته باشم ! تایید رو از رو کامنتا برمیدارم ک بتونید راحت کامنت بزارید! فقط اگر کسی اومد و حرف بی ربط زد بهیچ عنوان جوابشو ندید و مخاطب قرار ندیدش خودم بعدا میام اون کامنت رو پاسخ میدم یا حذف میکنم ! اگرم کسی کامنت خصوصی داشت بصورت پیغام واسم بزاره... راجع ب این بحث کامنت گذاشتن با اسم کاپی و اینکه صحت داشته باشه یا نه؟! فک نمیکنم اتفاقی بیفته اما اگه ی درصد هم احتمال داشت و شد از نفس عزیز میخام بهم اطلاع بده چون اون خطم رو خاموش نمیکنم! مواظب خودتون باشید ...میبوسمتون. بای. 


خیلی بعدا نوشت : سلام ... از همگی عذرمیخوام بابت غیبتم .... ینی من 3 روز نبودماآآ چ اتفاقاتی ک نیفتاده...  من اصن فک نمی کردم ی 3روز میرم مسافرت اینهمه اتفاق میوفته و کاپی پست میزارن و من در حد تیم ملی والیبال ایران ضایع میشم ! ولی عجب عکسی گذاشتن کاپی ینی این دفه با تانک ب قلب من شلیک کردن کاپیتان ! لباس آبی تیره با ریش با لبخند دلبرانه ... ب هر حال عذر میخام راستش توو کیش یادم افتاد ک خط اعتباریمو نبردم ( چون گوشیم 1 سیم کارته ست) البته نگران هم نشدم چون گفتم اتفاقی ک نمیوفته ! اونجا یاد کاپی بودم ... جاتون خالی توو رستوران ایرانی ی گروهی اجرا داشتن و آهنگ مستی رو میخوندن اونجا ک میگه : مست مستم کن جام ببر بالا بزن ب دست ما... می پرستم کن توو عالم مستی امشب شب یلداست...ناخوداگاه یاد سعید افتادم انگار منقلب شدم... پا شدم اومدم توو لابی ...احساس میکردم شاید ی اتفاقاتی اینجا افتاده اما فک نمیکردم اینطوری باشه ک پا شم بیام نت (چقدرم با وجود آبجیم من میتونستم بیام نت )! بگذریم...  اما از اونجایی ک شاید این پست کاپی اتفاقی باشه باز من میخوام با لباس قهوه ای عکس جدید اینستاشون بزارن ببینیم درسته ! فقط ب این فک میکنم اگه احتمال داشته باشه خوده کاپیتان بوده باشن من چجوری ازشون عذرخواهی کنم ! 

الان ک این متن رو میزارم 6:35 صبحه ... تو اولین فرصت کامنتا رو میخونم  . راستی اگه امروز نذری داشتین دعا یادتون نره 


ممنون از مهربونی همتون ... فقط دوست دارم ب من اینجا وابسته نشید چون اونوقت زمانی ک من ب این وب نمیتونم بیام جدایی برامون سخت میشه ... سعی کنید ب اینجا و سعید معروف وابسته باشید ک اگر روزی من نیومدم با نظراتتون سعید رو حمایت کنید ...من کامنتا رو بعضیاشو پاسخ دادم اونایی هم ک بی ربط بود و در شان خودم ندیدم جواب بدم حذف کردم ...شرمنده اگه فرصت بشه پیغامها رو هم جواب میدم . مرسی از همراهیتون

نظرات 251 + ارسال نظر
زینب والیبالی جمعه 5 دی 1393 ساعت 20:02

وانیا جون شب یلدا من و یگانه دلتنگ پیش هم بودیم . بعد وقتی اخبار سعیدو نشون داد منو یگانه گفتیم کاش وانیا اینجا بود . الان اگه بود گریه میکرد

مرسی عزیزم
آره واقعن...

خرس پشمالو سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 17:22

بادر خواست سعید معروف مخالفت شد
اون یه بازی کن آزاد نیست چون 70%قراردادش روگرفته وباید برای رفتن به تیم کازان رضایت تیم ارومیه رو بگیره
باید منتظر باشیم وببینیم چی پیش میآد

عزیزم اینجوری نگو
باید امیدوار باشیم ک بشه و کاپیتان برن
والا من میترسم با این کاراشون سعید عصبانی کنن پا شه کلن از مملکت بره... سیتیزن امریکا هم ک هست دیگه هیچی

خرس پشمالو سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 16:37

وانیا جون لطفا" زود تر بیا بعضی ها دارن از این وضعیت
سوء استفاده می کنن
وهنوز هیچ خبر قطعی از رفتن داداشی نیس تولیست نقلو انتقالات چیزینوشته نشده بود

سحر سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 16:24

واییی خدا اینجا چه خبره !!!
وانیا جوون کجایی بیا تو رو خدا

اومدم عزیزم...اومدم

عادل غلامی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 16:15

دخترم همیشه موفق باشی سعید جان توی اینستا گفت به این وب برم.....

ممنون از لطفتون
عذر میخوام ولی من نمیتونم همینطوری حرفتونو باور کنم!

متینا سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 01:33 http://www.razavi79.blogfa.com

از ناراحتی خوشحالم بیا وبم می فهمی

خرس پشمالو دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:56

راستی اندرسون که موقتی خدا حافظی کرده بود وقتی شنیده داداشی داره می ره کازان گفته می تونه دوباره برگرده
دارم میرم هاکسی نیست؟ زینب ....سپیده......پری.......الو
باشه خداحافظ

یگانه دل تنگ دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:39

بچه هاکسی احیانن دختری به اسم وانیااههل تهران باشن ندیده؟اگردیده به این سایت مراجعه کنه که من خیلی عصبانیم ازدستش.

یگانه دل تنگ دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:36

وانیاکجایی بیابه خاطرامتحاناخیلی نمیتونم بیام.
عزیزم ناراحت نباش ایشالاکاپی برمیگرده.

خرس پشمالو دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:03

ولی خوش به حال ایرانی هایی که مقیم روسیه هستن
می تونن راحت داداشی و ببینن

خرس پشمالو دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 22:50

کسی هس آیا؟؟

سحر دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 22:39

عسل جوون منم مثل تو اولش خوشحال شدم البته خیلی هم تعجب کردم که کاپی با همون لباسی که وانیا گفته عکس گذاشته اما وانیا هم حق داره همه میگن که اون پست کاپی اتفاقی بوده منم جاش بودم دودل میشدم
باورت میشه منم الان به شک افتادم

عسل دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 21:19

اره سحر جان وانیا خانم باور نکرده من یه هفته تو دلم عروسیه اما این وانیا خانم انگار نه انگار

عزیزم من باید مطمئن بشم اگه کاپیتان باشن و اون پست و برای تایید حرف من گذاشته باشن باز هم اینکارو میکنن
مطمئن باش من اگه ب یقین برسم خیلی خوشحال میشم البته از طرفی خجالت هم میکشم چون حرفای خوشایندی راجع ب اون کامنت زده نشد! همه از جمله خوده من گارد گرفتیم چون فک میکردیم کسی با اسم سعید معروف میخاد سر ب سرمون بزاره ! البته هنوزم مطمئن نیستم خوده کاپیتان باشن مگر اینکه پست جدیدشون با لباس قهوه ای باشه !

خرس پشمالو دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 21:11

وانیا دیگه بسه برگردمن دارم نا بود می شم
هیچ کسم نیس اه

خرس پشمالو(M.A) دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 18:56

تنها دل خوشیمون این بود تو TV می بینیمش اونم که دیگه رفت به سلامت امیدوارم موفق باشه
زنیت تیم خیلی خوبی هس ولی ای کاش از اولش می رفت
به قول خودش ممکنه دیگه از این پیشنهادا تو عمر والیبالیش نداشه باشه وباید قدر این لحظه رو می دونست ولی دل خیلی از ارومیه ای ها رو شکست و رفت
البته گفته اگه جانشین خوب براش تو تیم ارومیه پیداشه می ره
ولی شما زیاد به این حرفا دل خوش نباشید اون رفتنیه

سحر دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 18:09

درسته این خبر سعید رفت
برید این ادرس خبر شو گذاشته که سعید به تیم روسیه پیوسته
http://instagram.com/p/w6ROuvBrWA/

خرس پشمالو دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 18:02

آره رفت الان خبرشو خوندم

خرس پشمالو دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 17:45

یعنی چی داره می ره نازنین جون؟
خودشو داییش گفتن امسال موندنیه چرا اینجوری می کنن
خبر قطعی و بدن ملت و خلاص کنن دیگه

نازنین دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 13:44

وای خدا سعید داره میره وانیا جون شما ناراحت نیستی کاپی داره میره روسیه ؟

یگانه دل تنگ دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 13:35

وای وانیا سعیدرفت به تیم روسیه دیشب اخبارگفت خداکنه برگرده به تیم ارومیه

سحر یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 23:08

بعضیا میگن کاپی میره روسیه یه سری هم میگن می مونه کی داره راست میگه خدا کنه کاپی بگه نمیرم
وانیا جوون تو رو خدا بیا ادم کلافه میشه کامنت میذاره اما جواب نمی گیره

سحر یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 22:51

عسل جوون منم حدس میزنم کاپی این پست واسه وانیا گذاشته اما میگن اتفاقی بوده وانیا هم انگار باور نکرده کاپی اون پستو واسش گذاشته که باز خواسته با لباس قهوه ای بذاره
اخرش چی میشه خدا میدونه

عسل یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 22:19

وانیا جان ببخشید اسم خودمو یادم رفت بذارم

[ بدون نام ] یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 22:17

سلام وانیا جان خوبی همینطوری با نا امیدی اومدم تو وبت یه دفعه دیدم پیام گذاشتی اینقدر خوشحالم که کاپی برات پست با لباس آبی تیره گذاشته انگار برای من گذاشته خیلی خوشحالم که به واقعیت پیوست راستش من خودمم باور نمیکردم که یه همچین کاری بکنه ولی به معجزه باید اعتقاد داشت قلب:
راستی اون بی ادبی که با اسم من کامنت گذاشته بغلش هم یه خانم اضافه کرده رو خودت ادبش کن

sara یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 20:52

vania joon YALDAT mobaraaaaaaak Ba takhir
Khoshhalam Bargashtiii

مرسی عزیزم

zeynab یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 20:16

سلام.مجدد شب یلداتون مبارک.الان حتما همتون خونه فامیلا و مامانبزرگ بابابزرگا جمعید.خوشا به حالتون.ما طبق معمول هر سال توو این شهر غریب،تنهایی و خانوادگی یلدا برگزار میکنیم.قدر با هم بودنتونو بدونید.خوش باشید

سلام گلم
ب همچنین عزیزم

faezeh یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 18:12

سلاااااااااام بر دوست خودم.خوبی؟خوشی؟یلدات مبارک

سلام عزیزم
مرسی گلم

mehromah یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 18:01 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

کــــــــــــــــــــــــــــــــوفت..
زودی برگردیا..
باو چقد تشابه داریمو نمیدونستم..
منم دیروز اون اهنگو گوش میدادم

زهره یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 17:02 http://zohreh124.blogfa.com

سلام گلم اپم بدوبیا

گلشن یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 16:38

مرسی کاپیتان خودمون که ایران میمونه آقا هوادارتیم هوار تا

یگانه دل تنگ یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 16:15

وانیانبودی ببینی اینجاچه خبربودهمه درباره بست کابی حرف میزدن.بیچارروازکاری که کرده بودپشیمون کردن.حالاببینیم پست میزاره یانه

یگانه دل تنگ یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 16:11

عزیزم یلدات مبارک ببین چه دوست خوبیم انقدرفکرت بودم دیشب خوابتودیدم :عاشق
:

یگانه دل تنگ یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 16:05

هورررررررررررررررررررررااااااااااااعشقم اومدبریم دهن سعیدوجربدیم
وانیادلم برات خیلی تنگ شده بود.
اه نمیتونیم ببینیمت بگیم حوش اومدی بازخوش به حال بقیه.

یگانه دل تنگ یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 15:57

چشم ودلمون به جمالتون روشن شد.افرین زودبرگشتی به
سلامتی.
وای بچه هاامتحاناشروع شده برام دعاکنید.وانیابرام دعاکن

zeynab یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 14:50

آخیش حالا که برگشتی به افتخارت:
وانی خوب شد برگشتی وگرنه میخواستم بگم کاپی همچین بلایی سرت بیاره ها
http://instagram.com/p/w1rWX0oA4_/
واییییی گاز گرفتنیه.دلم خواست یهووو
http://instagram.com/p/w1B16swXzx/

عکس دوم نات فوند میزنه چرا؟!

خرس پشمالو(معصومه) یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 13:40

یه خبر این که به احتمال 80% معروف پیشنهاد4ملیارد
تومنی زنیت کازان رو رد کرده وتا آخر فصل توایران موندنیه
ولی واقعا" حقش بیشتر از ایناس وارومیه ای ها و هوادارا ی ارومیه دل خوشی از فدراسیون و داورزنی ندارن
می تونین به پرتال هواداران باشگاه ارومیه برین واین مطلب و
کامل تر بخونین

zeynab یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 13:38

وانیااااااا سلااااااام.کجایی تو دختر؟ من که مردم از نگرانی.وای خوشحالم اومدی.کاش به عنوان نشونه از کاپی یه چیز دیگه میخواستی توو اینستا

متینا یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 13:04 http://www.razavi79.blogfa.com

اگر «میم» مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشه...
برایت هزاران یلدای شکلاتی آرزو دارم...
عمرتان طولانی، قلبتان نورانی

یلــــــــــــــــــــدا مبــــــــــــــــــــــــــــــارک

سحر یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 12:22

واااااااااااااااااانیا جوون سلاااااااااااااممممممممممممممممممم
وایی کجا بودی وانیا جوون
مردیم

معصومه یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 12:21

وای وانی جون اومدی
خوش بگذره کیش یاد ماهم باش اونجا

zeynab یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:28

خب پس من عاقلم. شب بخیر

معصومه یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:27

خوب دیگه خدا حا فظ
خوابای خوب ببینی تواین روزا مارو دعا کن

معصومه یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:26

نه بابا
0=زرنگ
.
.
.
5=عاقل
.
.
.
9= روراست

zeynab یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:22

چطور مگه؟نصف شبی معما طرح میکنی؟5

معصومه یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:22

باشه شب خوش اگه نیومدم از جانب من با بچه ها خدا حا فظی کن به امید دیدار دوباره

معصومه یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:20

یه چیز جالب پیدا کردم : عدد آخر شماره موبایلت چنده ؟
بگو تا بگم

zeynab یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:19

معصوم من برم.واسه امشب بسه نفس هم که نیومد؟!شبت خوش

zeynab یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:17

جدی؟منم فک میکردم عروسی کردن؟؟

معصومه یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:15

عروسی شهرام وآرمین
باورت میشه من فکر می کردم عروسی گرفتن فردا پس فردا
بچشونم به دنیا میاد همه تعجب کردن

معصومه یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 01:12

ببین رفیق اگه بین ماچیزی بهم خورده
/فقط/.....
استکان بوده
اونم واسه سلامتیت"
به سلامتی همه رفیقایخودم که عاشقشونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد