My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Wherever you are

تبریک میگم ب کاپیتان معروف بخاطر لژیونر شدنشون و تبریک میگیم ب مربی تیم والیبال زنیت کازان بخاطر این حُسن انتخاب چون سعید معروف بی شک بهترین انتخابه ...

فقط من نمی دونم این جهود بازیا چیه ملت ما درمیارن ؟ دلیل این مخالفتها چیه ؟! چرا ی هدف بزرگ رو داریم فدای ی هدف کوچیک میکنیم ؟! بواقع چ اهمیتی داره ک شهرداری ارومیه اول بشه یا دهم ؟! این چیزی نیس ک بخاطرش بحث مالی و عرق ملی و مافیای تهران رو وسط میکشید ! (حتی اگه پاشون واقعن وسط باشه !!) مهم سعید معروف ک ب عنوان کاپیتان و پاسور ایران با قدرت و تجربه بیشتر بتونن تیم ملی رو همراهی کنن ... من بعنوان ی طرفدار و هوادار از رفتن کاپیتان و پیوستنشون ب لیگ روسیه حمایت میکنم... امیدوارم در پناه خداوند سالم برن و با دست پر ب مملکتمون برگردن . و ازشون میخوام مواظب قلبشون و خوبیاشون باشن بدونن هر جای این دنیا ک باشن طرفدارشون بودیم هستیم و خواهیم بود.



پ.ن : ینی نشد من ی دفه بگم ی مدت نمیام اینجا ی اتفاقی نیفته و منو با پس گردنی ب این وب برنگردونه... ولی باور کنین خسته م میفهمین خسته ! 


کاپیتان معروف مهم نیس ک در لیگهای ایران باشید یا اروپا مهم اینه ک هر جا ک باشید افتخار ایران و ایرانی هستید.



از اینجا دانلود کنید

کاپیتان معروف هر جای دنیا ک باشید طرفدارتونیم


پ.ن : من دوست دارم برعکس خیلیا کاپیتان رو با انرژی مثبت و شادی بدرقه کنم واسه همین این اسلاید شو رو ساختم... امیدوارم گره از کار رفتنشون ب روسیه باز شه و هر اونچه ک خیر براشون پیش بیاد .




بعدا نوشت : تبریک میگم کاپیتان فردا شب راهی مسکو میشن برای عقد قرارداد ...براشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم

Wherever you are 

Near or far 

You still are my shining star 



 واقعن ناراحت کنندست ک کاپیتان چند روز توو تهران بودن ولی من نتونستم ببینمشون ! دیشب ب یکی از دوستان خانوادگی مون زنگ زدم گفتم اگه بخوام کسی رو توو تهران پیدا کنم میتونید کمکم کنید ؟ گفت قضیه چیه ؟ امنیتی ک نیست؟ اومدم بگم نه عشقولانه ست سکوت کردم گفتم بعدا باهاتون تماس میگیرم!

بگذریم ی چیزی میگم فقط لنگه کفش واسم پرت نکنیداا... میگم اگه کاپی ازدواج میکردن بعد میرفتن روسیه بهتر نبود ؟! بود ؟! نبود ؟! ب هر حال من دیدگاهمو گفتم 

راستی اگه کاپی رفتن روسیه اما تند تند پست توو اینستاشون نزارن من این وبو میبندماا از الان گفته باشم ! 

طرفداران آبجیم تشریف ببرن ادامه مطلب راستی اون عکس خوشگله کاپی توو عروسی دیشب هم گذاشتم توو ادامه مطلب


دوستان تا اونجایی ک من فهمیدم کاپی هنوز روسیه نرفتن و احتمالا تهران هستن تا چند روز آینده ...شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک دیوانه,شکلک خسته,شکلک روانی,,get cute,smiley funny,get crazy,get tired,get emotional,,الحصول على لطیف, اگر کسی از جای دقیق کاپی اطلاع داره بگه ی ملت از نگرانی نجات بده !شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مرموز,شکلک موزی,شکلک مشکوک,شکلک خنده ی موزیانه,,get cute,smiley funny,get weird,smiley banana,get suspicious,smiley smile dishonest,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول غریب,مبتسم الموز,الحصول ا منکه دوست دارم قبل از رفتن کاپی رو ببینمشکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب, ی کار نکنید ب اینترپل بگماااآ کاپی رو پیدا کنه والا شکلک عشوه,شکلک ناز کردن,شکلک لوس,شکلک لوس بازی,,smiley coquetry,cute emoticons off,get spoiled,smiley Los games,,مبتسم التدلل,لطیف المشاعر قبالة,الحصول على مدلل,مبتسم لوس ألعاب,


خب گویا کاپیتان بسلامتی دیگه رفتنی شدن... ینی همه زورشون رو زدن تا کاپیتان رو منصرف کنن اما کاپیتان مثل همیشه مصمم و با صلابت کار خودشونو کردن ....  موفق باشی قهرمان ... ب امید روزهای روشــــــن تر 

ینی آپ ایندفه م مثه کش لقمه شده از بس بهش پی نوشت و بعدا نوشت اضافه کردم 

 چقدر کاپی ماه شده اینجا 



واسه تلطیف فضا ی خاطره میگم از امروز حال و هواتون عوض شه و اما اتفاقات امروز ===> بابام امروز اومده بود با من راجع ب پسر دوستش و ازدواج و اینا حرف بزنه از اونجایی ک آبجی من در همه جا ( ب جز دستشویی و حمام ) حضور فعال داره نشسته بود حرفای ما رو گوش میداد و هی وسطش پیام بازرگانی میداد منم ک انقدر از سر قضیه سفر سعید ب روسیه ناراحت بودمو ی جورایی هنگ بودم فقط نگاه میکردم !


بابام : عزیزم... اردشیر راجع ب تو و پسرش با من صحبت کرده واسه ازدواج اگه تو آمادگیشو داری بگم بیان و با هم صحبت کنید !

من : 

آبجیم : بسووووووووووووزه گور پدر عاشقی

بابام : خب کیان پسر مودب و تحصیلکرده ایه و مهم تر از همه دستش تو جیب خودشه ...ب نظر من ک مرد زندگیه

من : 

آبجیم : خدا نگذره از این فدراسیون والیبال ک عاشق رو از معشوق جدا کرد   

بابام : ب هر حال نظر تو شرطه عزیزم

من : 

آبجیم : چرا عاقل کند کاری ک باز آید ب کنعان غم مخور

بابام : نظری نداری دخترم ؟

من : بابا اگه اجازه بدین من ی کار کوچولو دارم بعدش میام راجع ب این قضیه صحبت کنیم فقط این لوله جاروبرقی کجاست ؟

آبجیم : ماااااااااااامان وانی دیوونه شده میخواد منو بزنه... ماااااااااامان کمک ماااامان396320_shout.gif

مامانم : وانی بزن بکشش دیه شو خودم میدم ! 

آبجیم : ماااااااااامان بابااااااااااا کمـــــــــــــــــک

بابام : خونه نیس اینجا دیوانه خانه ست ی حرف نمیتونیم بزنیم! 

بعد از چن دقیقه آبجیم : 

من : 

و اینچنین شد ک حال من خوب شد ... کاملا تخلیه روحی - روانی شدم 

نظرات 284 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 20:27

دقیقا.
خداوکیلی نیم ساعت داشتم میخندیدم.
خخخخخخخخخخخخخ
راسی وانیا تو هم توی وب پرند رفتی؟نظر تو بود دیگه ک براش گذاشته بودی؟
منم رفتم وب خوشگلی داره .
آها راسی دیگه اسلاید شو (با اهنگ شاد)درست نمیکنی؟
خوب تا بعد
بای تا های

پرند کیه ؟!

پرنیا سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 00:38

نکنه روسیه ای هااونجا اذیتش :کنن سعیدو وای ازهمین الان دلشوره گرفتم میگم چطوره مادوتارومحض احتیاط باخودش ببره؟؟من براخودش میگم امنیتش تضمینه والا نظرت؟

پرفکت

خرس پشمالو سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 00:31

خدافس

خرس پشمالو سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 00:10

دیگه کم کم دارم نگران می شم

خرس پشمالو سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 00:08

چرا تایید رو از رو کامنتا برداشتی نکنه یه مدت می خوای بری؟؟

خرس پشمالو سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 00:04

وا چرا جواب نمی دی ؟؟
نکنه از دستمون خسته شدی؟
الان یچیزی یادم افتاد...................

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 23:58

سیییییلام
اینجایی؟؟
جیگرت اومده خخخخ

سپیده دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 21:29

فک میکنم حالا که آقای معروف به یه لیگ خوب پیوستن وهمچنین برای یادآوری خاطرات خوب که رقم خورده شد دیدن این کلیپ خالی از لطف نباشه (خسته نباشی قهرمان)
تقدیم به تمامی دوستداران آقای معروف ودر صدرهمه وانیای عزیز
http://www.aparat.com/v/r53w8
آقای معروف شماهم همه رو احساسی کردی کلن همچیشونو گم کردن
http://www.aparat.com/v/UtOML

ای جونم با اون احساساتی شدنش چقدر تیپشو اینجا دوست دارم
مرسی سپیده جونم

پرنیا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 20:37

فرداامتحان فیزیک دارم وااااااااای کاش تاچشم به هم بزنم این امتحاناتموم شن
خوشبحالت وانیاکه امتحان نداری آخه دیگه تواین گیروداررفتن سعیداصلا دست ودلم به خوندن نمیره
اینم بگم من تاقبل ازخبررفتن سعیدیه خرخون کامل بودم به قول دوستام

درستو بخون اون مهم تره

پرنیا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 20:31

وانیامیگم تواین چندروزه جمع کن بروتوفرودگاه سرکن تاموقع رفتن حداقل ببینیش این آخرین راهی بودکه به نظرم میشدسعیدودید
انقدفکرکردم تابه این نتیجه رسیدم یه خط فیزیک میخونم یکم فکرمیکنم دوباره یه خط فیزیک دوباره گشتن دنبال راه حل

آخه ی چی میگیا عزیزم... ساعت پروازش 3 شب باشه ک من نمیتونم برم !

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 20:30

دخترای روسی چه خوشگلن به به
جون میده سعید بره خواستگاری شون خخخخ
الان هر جا باشی پیدات می شه ککککککککککک

خودتو از این ب بعد جنازه فرض کن

[ بدون نام ] دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 20:26

وانی کجایی؟؟
باز منو کاشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی دروغ نگم به جز من
یکی دیگه داشتی رفتی دو تا دیکه داشتی رفتی خخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا پپپپپپپپپپپپپپ
پپپپپپپپووووووووووووووووووووفففففففففففففففففففففففففففف

ب تو چ !
آره...

یگانه دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 20:19

سلام وانیاجون ببخشید میتونم اینجا جواب اون خانومو بدم.میدونم کار درستی نیست و باعث ناراحتیت میشم اما قول میدم هیچ وقت تکرار نشه چون اگه منم. چیزی حساسیت داشته باشم دلخور میشم با رفتارای معکوس.ببخشید.فاطیما خانم رتبم 8000 بود.سراسری پزشکی ساری میخونم.رشتمم علوم آزمایشگاهی.راستی وانیاجون جون اگه من سری قبل خودمو کامل معرفی کردم واسه این بود که دیده بودم بچه ها از هم میپرسند که کیه و چیکارست.قصد خودنمایی و دادن بیوگرافی و آمار شخصی زندگیم نبودم.زیاد حرف زدم ببخشید.مزاحم شما و صمیمیت دوستانه با دوستتون نمیشم.براتون روزای خوشی رو ارزومندم.بای.

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 18:01

این ترانه ی Arzu Melek رو من خیلی دوس دارم به نام
GEL QAYTAR:
قایتار سن گولر اوزومو
(چهره خندونم وتو برگردون)
ظولمت توتوپدور گزومو
(چشمانم ظلمت گرفته است)
اونود موشام من اوزومو
(من خودم را فراموش کرده ام)

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 17:49

عشقین وریب قانات منه یار
سنسیز یوخدورحیات منه
.
.
.
.
.
ایستیرم گورم سنی ایستیرم گورمسنی یار
معنی:عشق توبه من پرو بال داده ای یار
وبدون توحیات برای من وجود ندارد
.
.
.
خواهان دیدن توهستم ای یار من
اون نقطه هارو حوصلم نکشید بنویسم قسمتی از ترانه رو برات نوشتم وانیا جون

بعله ....

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 17:33

سپیده جون یگانه گفته:
اه حوصلم سر رفته چی کار کنم آخه چخخخ خستم بی چاره شدم این سعید حالمو خیلی بد کرده

یکی نیس ب یگانه بگه سعید ب تو ک طرفدار میلادی چ ربطی داره ک ازش خسته شدی!

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 17:25

من تو آپای قبلی ازتون سوال کرده بودم متولد چه ماهی هستی وگفته بودم که متولد چه ماهی هستم
البته اگه یادتم نیاد بهت حق می دم بااین همه کامنت از افراد
جور وا جور خخخخخخخ
مممممممممممااااااااااااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچ

آره واقعن بعضی موقه ها قاطی میکنم

سپیده دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 16:24

آره دیگه مگه یادت نیست من یه سر رفتم پیش کاپی ارومیه ترکی یاد گرفتم ماشالله پاقدمم هم واسش خوب شد قرار شد بره روسیه اصن باهم برگشتیم تهران
نه بابا وانیا منم ترکی بلد نیستم احساسمو از جملش گفتم
بابت وسواستم حق داری بازم عذرخواهی میکنم

ک ترکی از کاپی یاد گرفتی ؟
پس اون ترانه ای ک یگانه گفت ترجمه میکنی فردا تحویل من میدی !

سپیده دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:45

یگانه جون دل تنگ عزیزم والا من ترکی نمیفهمم ولی حس میکنم نوشتی
حوصلم سر رفته خیلی خسته ام از زندگی دلم هوای سعیدو کرده از این حرفا...
درست فهمیدم یگانه؟

خوبه اینجا همه ترکی بلدن غیر از من !

سپیده دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:40

ببخشید وانیا جان واقعا دوست نداشتم ناراحتت کنم ونه اینکه اینجارو چت روم کنم
غغغغغغغغغغغغغغغغغغلللللللللللللللللططططططططططط
کککککککککککککککککررررررررررررررددددددددددمممممممم


دفه آخرتون باشه
شوخی کردم عزیزم ... وقتی من تذکر میدم رعایت کنید دیگه وسواس منو ک درک میکنید ؟

سپیده دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:34

وانیای عزیز بااجازت یه سری حرف رو دلم مونده بود گفتم بگم راجع به رفتن آقای معروف
خیلی جاها شنیدم گفتن ایشون واسه جنبه مالی دارن میرن نمیدونم یه سری دیگه گفتن دوراز جونشون زبون لال خیلی بیغیرتن که دارن تیم شهرشونو ول میکنن میرن یه سری دیگه هم از معنویاتو اعتقادات حرف زده بودن ویه سری دیگه هم گفته بودن ایشون ذوق زده شده فوری اقدام کرده خلاصه صحبتهای خیلی زیادی شده بود که واقعا از نظر من خیلی زشت وزننده بود میخواستم اینجاجواب اون اشخاص و بدم البته با اجازه شما اون اشخاصی که میگن ایشون صرفا برای پول رفتن باید بدونن که گفته شده مبلغی بیش از نصف قرارداد ایشون به شهرداری ارومیه داده میشه پس این قضیه از لحاظ مالی در واقع بیشتر به سود ارومیه است تا آقای معروف برای اون اشخاصی که گفتن دوراز جون ایشون بی غیرتن قابل ذکره که ایشون از گزینه های جانشینشون اطمینان پیداکردن بعد قرارداد بستن
راجع به معنویاتو و اعتقادات نمیدونم چرا بعضی از ما آدما خودمونو نعوذبالله عاری از گناه میدونیم وخودمونو جای خدا میزاریم وراجع به مردم خیلی راحت قضاوت میکنیم هنوز ایشون نرفته یه سری میترسن غرب زده شن!!!!واقعا این چه افکار پوچیه؟؟؟!!!!مگه تمام آدم های خوب دنیا تو ایرانن؟؟!!مگه همه ی آدمایی که تو خارج زندگی میکنن بدن؟؟!!!مگه تو خارج آدم بااعتقاد پیدا نمیشه؟؟؟!!بعدشم ایشون یه مرد بالغ وعاقلن قطعا میفهمن چه کاریو باید بکنن وچه کاریو نباید بکنن...
راجع به برخورد ایشون بااین دعوتنامه اتفاقا با چیزای که من فهمیدم ایشون یک برخورد بسیار منطقی با این قضیه داشتن و بر احساساتشون کاملا مسلط بودن برای من واقعا یک سوال پیش اومده ازکسای که میگن ایشون ذوق زده شده،اصن چرا نباید ذوق شن ببخشید اگه مثلن برای شما از یه دانشگاه توپ تو دنیا مث هاروارد یا کمبریج بورسیه بفرستن شما ذوق نمیکنین؟؟؟؟!!!باکله نمیرین؟؟؟!!!خوب برای ایشون هم تو رشته ی خودشون تقریبا یه همچین حالتی پیش اومده از یکی از بهترین لیگهای والیبال دنیا دعوتنامه اومده که باعث افتخار ایران هستش منکه خودم به شخصه پیش از قبل به ایشون افتخار میکنم وامیدوارم اسمشون همیشه در تاریخ والیبال دنیا بدرخشه
ببخشید که زیاد حرف زدم وانیای عزیز

نه عزیزم حرفات خوب و بجا بود ... خیلیاش حرفای دل من بود ! ولی دیگه خودت میدونی توو جامعه ای ک فقر فرهنگی حرف اول رو میزنه نمیشه توقع داشت امثال سعید معروف ترور شخصیتی نکنن و بهش بها بدن !

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:14

گفته بودی من از کجا فهمیدم تو اردیبهشتی هستی ؟
حالابماند از کجا فهمیدم
ولی خودمونیما حافظت زیر خط فقره خخخخخ

گفتم از کجا میدونی ؟ ینی از کجا خصوصیات اردیبهشتیا رو میدونی !
من حافظه م تاریخیه عزیزم خودم میدونم ک اینجا گفتم اردیبهشتیم
حالا حافظه کی کلنگیه ؟!

پرنیا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:01

سلام خانومی چطوررررری؟؟؟
داشتم پستاتومیخوندم قسمت مربوط به کامنتای سعیدو دیدم بعدرفتم کامنتاشم دیدم
عزیزم چون من تازه به وبت پیوستم وتوجریانات نبودم میپرسم این آخرش معلوم شدخودسعیدبوده یانه؟

سلام عزیزم... خوبم گلم
والا نمیدونم اگه پست ایندفه اینستاگرام کاپی با لباس قهوه ای باشه ینی خودشون بودن وگرنه من اون پست کاپی رو اتفاقی تلقی میکنم

صبا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 14:03

هیییییی بالاخره رفتنی شد.
وانیااااااااااا
میگم ک اطمینان داری دوباره بر میگرده؟
خدا رو چه دیدی؟اومدیمو با اونا رفیق شد دیگه برنگشت
والا.
بعیدم نیست.

آره دیگه ...
نه عزیزم ... والا اگه منو میدید باز امیدی بود ب ایران برگرده ! الان فک کنم بره 20 سال دیگه با نوه نتیجه برگرده !

یگانه دل تنگ دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 12:56

باورت میشه؟فرداامتحان دارم نشستم دارم فیلم کره ای عشقی میبینم خخخخخخخ

نه باورم نمیشه

خرس پشمالو دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 12:51

والا منم مثل زینب خانم هدف خاصی ندارم همه روزام تکراری شده
زینب جون واقعا" درک می کنم حالتو

خوبه ی مشت داغون توو وب من تردد میکنن!

یگانه دل تنگ دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:47

وانیامن عکسواپلودمیکنم ولی بعدش نمیدونم بایدچیکارکنم؟که برات بیاد

ببین وقتی عکسو آپلود میکنی چندتا آدرس بهت میده از اون آدرسا یکیش نوشته لینک مستقیم اون آدرس رو واسه من کپی کن بعد بیا توو نظرت پیست کن .

یگانه دل تنگ دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:43

چته عزیزم ؟

یگانه دل تنگ دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:38

اینوبراتونوشتماحال ندارم معنی کنم خودت باسپیده معنی کن.
خیلی خستم ازاین زندگی تکراری وپرازغم

ایندفه نظرتو تایید میدم اما دفه بعد ترجمه رو نزاری تایید نمیدم

یگانه دل تنگ دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:35

اه حوصیلم سرگدیب نینم اخی چخخخخخخخخ خستیم یازوخ اولدوم بوسعیدحالیمی چخ پیس الیب .

فاطیما دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:11

سلام یگانه خانم میشه بگی چه رتبه ای آوردی؟دانشگاه دولتی درس میخونی؟اگه دانشگاه آزاده ترمی چقد میریزی؟توچه شاخه ای از پیراپزشکی درس میخونید؟ممنون میشم جواب بدید این سوالا روبرای خودم نمیخوام برای یکی از بچه های فامیلمون میخوام مررررررررسی

عزیزم شما سر در وب من عبارت مرکز مشاوره کنکور میبینی ؟! معنی عبارت عنوان مطلب وب من My hero saeid marouf ینی قهرمان من سعید معروف !

پرنیا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 00:15

کوشی؟؟رفتی؟؟

سپیده دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 00:09

مرسی خرسی جون بابت آهنگ پیرهن صورتی منم این آهنگو دوس دارم
تو پرسیده بودی من فک کردم زینب پرسیده ببخشید بابت سوتی
عزیزم اونو دیگه اطلاع ندارم به احتمال زیاد باید بهشون بدن نمیدونم شایدم شرط بزارن مثلا بگن اگه خونه میخوای باید این دختررو بگیری(آش با جاش)

سپیده دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 00:03

زینب جونم من نخواستم تورو قضاوت کنم عزیزم یا از دور یه حرفی بزنم منم تو زندگیم مشکل زیاد داشتم فراز ونشیب زیاد داشتم بزرگترین نشیب زندگیم هم شکست عشقی بود که داشتم گرچه سعی کردمباهاش کنار بیام وتا حدود زیادی هم اومدم اما بعضی وقتها مث یه ماری که رو دلم چنبره زده غمش نیشم میزنه یادمه اون موقع در عرض یه هفته4کیلوکم کردم....!!!یعنی انقد داغون شدم
بیخیال اون روزا گذشته................باید به فکر آینده بود

بچه ها مگه من نگفتم اینجا رو چت رووم نکنید !

پرنیا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:59

ایشالاعزیزم هم اینحابیادهم توبتونی ببینیش
راستی واسه کنسرت ماریارفلاحی که بودچرانرفتی؟؟

ایشالاااااااااااااااا
واسه کنسرت مازیار نرفته بود واسه سون رفته بود تا اونجایی ک من میدونم... بعد ما ک نمیفهمیم کدوم کنسرت میخوان برن ک هماهنگ شیم وقتی عکساش توو سایبری میاد تازه میفهمیم

پرنیا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:50

من اصفهانی ام عزیزم ومتاسفانه سعیداینجانمیاد

آهان ... خب خدا رو چ دیدی شاید اومد

پرنیا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:44

حدس بزن ببینم حست چی میگه

حسم چی میگه ؟!
راجع ب چی ؟!

ماهرخ یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:42

یعنی چی اینجانبودم !
یعنی اگه میدونستید میخواستید پیش سعید تو خونش باشید؟!

خیر !
من ی حرفی زدم نمیدونستم شما میخای لغت ب لغت حرف منو تفسیر کنی !

سحر یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:38

وانیا جون اینو دیدی ؟
http://instagram.com/p/xKH2bOlyVP/

پرفکت
مرسی سحر جونم

ماهرخ یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:05

ببخشید شما میدونی الان سعید کجاست
اگه میدونید تو رو خدا بگید منم میخوام برم پیشش

عزیزم من اگه میدونستم اینجا نبودم

خرس پشمالو یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:01

شما ها دیگه نیومدین
شب خوش دوستان

گود نایت هانی

سپیده یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 22:58

سلام باز که نیستی..!! عیب نداره
2تاآهنگ قدیمی اما زیبا از عزیز بزرگوار همایون شجریان که من به شخصه کارهاشونو خیلی دوس دارم
http://www.aparat.com/v/l4ZL9
واین آهنگ خاطرات بچگیمو برام یادآوری میکنه اگه اشتباه نکنم 12-13ساله بودم این آهنگو شنیدم
http://www.aparat.com/v/1Hmoc

ینی من باید 24 ساعته اینجا باشم ؟

پرنیا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 22:12

سلام وانیادیروزمیخواستم بت بگم امتحان داشتم نشدعزیزم
میگم خانوم توکه تهرانی بایدتاحالاکلی سعیدودیده باشی البته بابه ای درواون درزدن
حالاسعیدافتخارنمیده بیادشهرماولی تهران که میاد مندیشب ازتعجب شاخ دراوردم که توتهرانی هستی وتاحالاندیدیش اونم ماشالابااین پشتکارحالامن دستم ازدنیاکوتاهه تودیگه چرا؟؟؟

بخدا من هنوز دارم سرچ میکنم ب ی بنده خدایی ک با خبرنگارا ارتباط داره سپردم همونه ک از ساعت 7 ب من آمار بده
شما کدوم شهر هستی عزیزم ؟

خرس پشمالو یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 21:24

سپیده جون من در مورد ذبح سوال کرده بودم نه زینب جون.
خیلی ممنون که گفتین بیشترشون مسلمانن
مسئله غذا حل شد ولی خونه چی بهشون خونه ام می دن؟
حالم بده ولی از رونمی رم

خرس پشمالو یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 20:43

این ترانه پیرهن صورتی ایرج ویه بار واست نصفه نوشته بودم
دیدم بااین حال وهوا ی رفتن سعید یه خورده جوره گفتم کا مل شو بنویسم تقدیم به وانیا زینب وسپیده جون وبقیه دوستان:
پیرهن صورتی دل منو بردی
کشتی تو منو غممو نخوردی
نشون به اون نشون یادته
گل سرخی روی موهات نشوندی
گفتی من می رم العان زودی برمی گردم
گفتی من میام اونوقت باهات همسر می گردم

چراغ شام تارم بیا چشم انتظارم
اونقد نازت کشیدم تارفتی از کنارم (سعیدومیگه)
بیا این بی وفایی را رها کن
بیا فکری به حال زار ما کن
توگفتی آشناییمون خطا بود
خطا کردم تو هم امشب خطا کن(سسسعععععییییدددد)
خخخخخخخخخخخخ
الان یه عده بیان به این وب سر بزنن آبرومون می ره
عین این شکس خورده ها افتادیم به جون این ترانه های
معنی دارایرج (ایرج بنده خدا نمی دونس یه روز خونده هاش به درد میخوره ) خخخخخخ


معصومه دیگه هیچ امیدی بهت نیس عزیزم

پرنیا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 20:22

سلام وانیاشب ساعت چندمیای وب ساعت11وایناهستی
بیام؟؟؟؟
الان یکم فیزیک بخونم

آهان فیزیک...!

خرس پشما لو یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 19:52

بدنم داغه فکر کنم سرما خوردم
خوش بگذره امشب

تب عشق گرفتت عزیزم

یگانه یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 19:11

وااااااااااا یییییییییی عکسای عروسیودیدم مبلادم چه ماه شده بودوای وانی بیامنوجمع کن الان سکته میزنم.

ب من چ

یگانه یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 18:56

وانیاتوکه وقت ازادداری چرانرفتی فرودگاه؟
ینی من خودموجردادم کسی نبردکه الانم افسوس میخوریم.کاپی برمیگرده؟

مگه سعید رفته ک من پا شم برم فرودگاه ؟!

zeynab یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 18:30

مال امروزه.فک کنم تا آخر شب بازم پخش بشه
http://instagram.com/p/xJX7ocrt05/
http://instagram.com/p/xJYkZKLt1u/
http://instagram.com/p/xJY8pNrt2S/
http://instagram.com/p/xJZKaert2k/
http://instagram.com/p/xJaCLort3S/

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد