My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

سیه موی من

آخجون کاپی پست گذاشتن 427120_yahoo.gif

دسته گُل کیست ؟188820_give_rose.gif 1 عدد کاپی ک قشنگ اینجوری میشینه و عکس میگیره رو میگن دسته گُل 314320_kiss3.gifفردا هم میخوام برم ثبت احوال اسممو عوض کنم بزارم شایسته...دیوونه هم خودتونید !524821_Laie_50.gifینی در عشق کاپی سوزیدم رفت !619120_sarcastic.gif



saeedmaroof4444 : Roozhaye hasas tu leage iran va russia.arezooye movafaghiyat vase shayesteha

دوستان من با دیدن این ویدیو ب دیار باقی شتافتم باشد ک رستگار بشم645619_angel2.gif ( مرسی از معصومه جون ک این ویدیو رو از وب فلورا جون واسم کش رفت ) 159919_0u8esyhbxe6v08gf.gif


پیام تبریک کاپیتان 


پ.ن : اینجاست ک میگن : نمیدانم کجا زلفت جنونم را برانگیخت کجای زندگی من تـــو رخ دادی سیه مو... نمیدانی کجای قلبمو گیری نشونه تو صاحب اختیار مایی مختاری سیه مو...حالا همه باهم ===> واای سیه موی من گل خوشبوی من بیا با ما وفا کن بیااا بگذر از کوی من ای وااااااای سیه موی من مرو از سوی من اگه بری میمیرم بیا خم ب ابروی من ....36719_idolsmileyf.gif( ینی دیگه امیدی بهم نیس از دست رفتم )279419_biggestgrin.gif


توضیحات :)) : این آپ مثلا پی نوشت آپ قبلی بود اما چون دیدم خیلی کش دار شد گفتم ی آپ جدید بکنمش و چون راجع ب این پست توو آپ قبلی نظر گذاشتین بخش نظرات این پست بستم ک توو همون پست نظر بزارین . با تچکر . مدیریت پااارک 827419_bntfdujmz8ll05ua.gif