My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

افتخار ایران

سلام ب همه دوستان و همراهان ...عذر میخوام بخاطر دیر ب دیر اومدنم فقط میتونم بگم شرمنده ایشالا جبران میکنم ! اما باید بگم حدود سه هفته دیگه کاپیتان ب ایران برمیگردن با افتخارات و قهرمانیهایی ک بدست آوردن و ب تجربیاتشون افزودن اینکه چ برنامه ای برای آینده دارن دیگه ب تصمیمات خودشون مربوطه ...بی شک هر جای دنیا ک باشن افتخار ایران و ایرانی هستن .. ما هم واسشون دعا میکنیم و از خدا واسشون بهترینها رو میخوایم 


و اما عکسای جدید کاپی و احوالات عاشقانه ما ===> بدانید و آگاه باشید کاپی با همین خندهای زیرپوستی منو روانی خودش کرد www.seniaku.com - Tuzki Bunny


مگه داریم همچین کاپیتان خوش تیپی واسه گرفتن همچین عکسای توپی www.seniaku.com - Tuzki Bunny


پ.ن : ینی تا حالا باید گوگل جواب میداد کاپی کی ریششو میزنه ایندفه باید راجع ب زن گرفتن کاپی هم نظر بده !www.seniaku.com - Tuzki Bunny یکی اومده بود توو سرچ های آمارگیر وبم زده بود سعید معروف چرا زن نمیگیره ؟! www.seniaku.com - Tuzki Bunnyجالب اینکه از وقتی من از آمارگیر وبم اینجا نوشتم سرچای خنده دار بیشتر شده ! www.seniaku.com - Tuzki Bunnyخداوندا هم اینک ما را بفرمااا... الهی آمینwww.seniaku.com - Tuzki Bunny 


دوستان لطفا ب این آدرس برید و ب کاپیتان رای بدید ب اینصورت ک دایره کوچیک جلوی عکس کاپیتان رو تیک بزنید البته باید در همون ستون 5 تا لیبرو و بلاکر و...رو هم ب دلخواه خودتون انتخاب کنید تا رای تون ثبت شه ! مرسی از همراهیتون 


روی آدرس کلیک کنید

http://www.worldofvolley.com


بعدا نوشت: آهنگ وبم آهنگ تیتراژ سریال تبریز در مه (قسمت ترکیش) تقریبا غمگین و عاشقانه ست اما من خیلی دوستش دارم دیگه ب افتخار کاپیتان گلمون ترکی گذاشتیم ... ممنون از نفس عزیز ک ترجمه این آهنگ بهم گفت 


بازم بعدا نوشت : خب دوستان من با دیدن این عکس کاپی ب دیار باقی شتافتم الانم دارم از اون دنیا واستون آپ میکنم... ولی خداوکیلی نتونستم از این عکس بگذرم 



الان ساعت 1:40 بعد از ظهره منم ساعت 2 کلاس دارم بعد نشستم دارم آپ میکنم ینی چجوری باید 1 ربعه حاضر شم وخودمو برسونم خدا میدونه !! اومدم دوتا کامنت تایید بدم عکس کاپی رو دیدم تعطیل شدم 


ممنون از زینب جون واسه فرستادن این عکس 

خیلی بعدا تر نوشت : من عکس جدید از کاپی میخوام دلم تنگ شده واسش  نمیدونم چرا ولی نگرانشم!دلم میخواد بدونم الان توو چ حالی ن غمگینن یا خوشحال ؟! امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و کاپی با خوشحالی برگردن ایران


واقعا نمیدونم چی باید بگم ! بازم ویدیوهای منو  کش رفتن نامحسوس ! والا من ک از این مچگیریا خسته شدم اما انگار اینا از این مدل کش رفتنا خسته نمیشن فک کنم اینجوری پیش بره فردا بیان بگن این وبتم واس ماس ینی کلیش ماس ماس !  ممنون از زینب جون واسه دادن آدرس این پیج 

روی آدرس کلیک کنید 

نمونه مچگیری شده شصتادم :))


راستی خدا رو شکر کاپی توو عکس جدیدشون و همینطور پست جدیدشون خوشحالن ما هم از خوشحالیشون خوشحالیم 

http://s4.picofile.com/file/8182003234/s444_08_35_57.jpg

تبریک قهرمان

کاپیتان خسته نباشید ... قهرمانی مبارکتون باشه ...همیشه گفتم بازم میگم بی شک سعید معروف توو هر تیمی باشه اون تیم قهرمان میشه 


پست جدید کاپی رو دیدید؟ دیدید چقدر کاپی مهربونی داریم ؟ واقعا لذت بردم توو این چند هفته بعد از قهرمانی پیکان و اون جریانات این بهترین و منطقی ترین رفتار از کاپیتان تیم ملی مون میتونست باشه که بامتانت تمام و ب  دور ازحواشی هوای همه دوستان و هم تیمی هاشون رو داشتن هم در شهرداری ارومیه و هم در پیکان تهران . این روحیه قاضی منشانه تون ما رو خرابتون کرد آقا ... دست مریزاد .

 


پ.ن : بازم برتری زنیت کازان و درخشش دوباره سعید معروف تبریک میگم ... من دیروز اینموقع روی نرو بابام بودم از بس گفتم برگردیم تهران چون میخواستم بازی سعید ببینم ک تازه یک ربع ب یک دیشب رسیدیم البته جای همگی خالی خوش گذشتاینم بگم ی تریپ هم رفتیم شمال کنار دریای خزر (حالا بماند ک منجمد شدیم !) توو ساحل ب بابام گفتم این دریا ب روسیه راه داره ؟! بابام گفت آره ! دیگه تصمیم داشتم خودم بندازم توو آب شنا کنان برم پیش سعید ( ی همچین انسان عاشق و دل افکاری هستم من !)  دلم میخواست بازی سعید میدیدم البته میدونستم میبرن اصن هر کی سعید داشته باشه برندست متاسفانه نشد بازی ببینم اگه کسی لینکی یا سایتی ک تکرار بازی و مراسم قهرمانی داشته باشه بگه ممنون میشم 


بعدا نوشت : بازم ب افتخار کاپیتان و تیمشون آهنگ روسی گذاشتم  آهنگ خارجی گذاشتم اما آهنگ بیقرار شهاب تیام توو ذهنم دور میزنه اثرات این عکس کاپی و عکس جدید اینستاشه دیگه ===> تو همونی که هنوز نگرانم که ی روز شب من بی تو سحر شه ... تو که عشقی نفسی کاش ب دادم برسی تا که این فاصله سر شه ...بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم....بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم ..

36719_idolsmileyf.gif

بازم بعدا نوشت : خیلی جالبه ی موقه هایی ک آمارگیر وبمو چک میکنم ی عباراتی میبینم記号*゜!!!!*゜ のデコメ絵文字یکی دو دفه دیده بودم نوشته بودن چرا سعید معروف ریشクレヨン のデコメ絵文字 گذاشتهネオン のデコメ絵文字 ( ینی عبارتی ک سرچ کرده بودن و لینک شده بودن وب من این بود! ) ایندفه یکی اومده بود زده بود سعید معروف کی ریششو ネオンカラー のデコメ絵文字میزنه ؟! خب عزیزه من مگه گوگل میدونه کاپی کی ریششو クレヨン のデコメ絵文字میزنه؟! ゜*red/かわいい*゜ のデコメ絵文字بعدشم ب ریشش゜*英語*゜ のデコメ絵文字 چیکار دارید かわいい のデコメ絵文字 والا !宝石箱☆〟 のデコメ絵文字 هی با احساسات من بازی میکنن! ネオン のデコメ絵文字حالا این هیچی یکی اومده بود زده بود عشق سعید معروف بعد لینک شده بود ب وب من !伸ばし棒 のデコメ絵文字 فک کن عشق سعیدクレヨン のデコメ絵文字 ネオン のデコメ絵文字ネオン のデコメ絵文字ネオン のデコメ絵文字 منم ک بی جنبه ! ネオン のデコメ絵文字مجنون ! ゜*red/かわいい*゜ のデコメ絵文字دل افکار !ネオン のデコメ絵文字 سرسپرده !ネオン のデコメ絵文字 اصن دو وضعی !゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字


قابل توجه بعضیاآ این بعدا نوشت صرفا جهت مزاح و خنده بود خواهشا کسی تفسیر نکنه بالا منبر هم نره حوصله گیس و گیس کشی اینجا ندارم! با تچکر مدیریت پااارک クレヨン風 のデコメ絵文字

تبریک دوباره واسه ی بُرد جانانه دیگه زنیت کازان ... بازی فوق العاده ای بود بلاخره من ی بازی رو در آرامش دیدم نه مثه بازیای قبلی نصفه نیمه ! 

اینطور ک معلومه از وقایع آمارگیر وبم بیشتر از مطالب وبم استقبال شده امروز ی بازدید داشتم با آی پی روسیه با ی سرچ تکراری با این عبارت : سعید معروف وانیا !  حالا ما جنبه و ظرفیتمونو بالا ببریم این قلبمون ک باترییه و تحمل هیجان نداره رو چیکار کنیم؟! ( البته قبلا ذغالی بود !)


و اما واسه تلطیف فضا ( ب قول رفقا ) ی مچگیری دیگه اینبار چقدررر بنده خدا زحمت کشیده! از روی اسلاید شوی من(so amazing) عکس گرفته بعد عکسو ادیت کرده مثلا این عکسو خودش ساخته ینی اگه میدونستم ملت واسه کش رفتن عکسا و اسلایدای من انقدررر ب زحمت میوفتن اصن اسلاید نمیساختم والا ب همین برکت ! www.seniaku.com - Tuzki Bunny اینبار ممنون از سحر عزیز واسه دادن این آدرس

اینجا کلیک کنید 

نمونه مچگیری شده شونصدم :))


آپم مثه آدامس خرسی شده از بس بهش اضافه کردم