My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

تبریک قهرمان

کاپیتان خسته نباشید ... قهرمانی مبارکتون باشه ...همیشه گفتم بازم میگم بی شک سعید معروف توو هر تیمی باشه اون تیم قهرمان میشه 


پست جدید کاپی رو دیدید؟ دیدید چقدر کاپی مهربونی داریم ؟ واقعا لذت بردم توو این چند هفته بعد از قهرمانی پیکان و اون جریانات این بهترین و منطقی ترین رفتار از کاپیتان تیم ملی مون میتونست باشه که بامتانت تمام و ب  دور ازحواشی هوای همه دوستان و هم تیمی هاشون رو داشتن هم در شهرداری ارومیه و هم در پیکان تهران . این روحیه قاضی منشانه تون ما رو خرابتون کرد آقا ... دست مریزاد .

 


پ.ن : بازم برتری زنیت کازان و درخشش دوباره سعید معروف تبریک میگم ... من دیروز اینموقع روی نرو بابام بودم از بس گفتم برگردیم تهران چون میخواستم بازی سعید ببینم ک تازه یک ربع ب یک دیشب رسیدیم البته جای همگی خالی خوش گذشتاینم بگم ی تریپ هم رفتیم شمال کنار دریای خزر (حالا بماند ک منجمد شدیم !) توو ساحل ب بابام گفتم این دریا ب روسیه راه داره ؟! بابام گفت آره ! دیگه تصمیم داشتم خودم بندازم توو آب شنا کنان برم پیش سعید ( ی همچین انسان عاشق و دل افکاری هستم من !)  دلم میخواست بازی سعید میدیدم البته میدونستم میبرن اصن هر کی سعید داشته باشه برندست متاسفانه نشد بازی ببینم اگه کسی لینکی یا سایتی ک تکرار بازی و مراسم قهرمانی داشته باشه بگه ممنون میشم 


بعدا نوشت : بازم ب افتخار کاپیتان و تیمشون آهنگ روسی گذاشتم  آهنگ خارجی گذاشتم اما آهنگ بیقرار شهاب تیام توو ذهنم دور میزنه اثرات این عکس کاپی و عکس جدید اینستاشه دیگه ===> تو همونی که هنوز نگرانم که ی روز شب من بی تو سحر شه ... تو که عشقی نفسی کاش ب دادم برسی تا که این فاصله سر شه ...بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم....بیقراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم ..

36719_idolsmileyf.gif

بازم بعدا نوشت : خیلی جالبه ی موقه هایی ک آمارگیر وبمو چک میکنم ی عباراتی میبینم記号*゜!!!!*゜ のデコメ絵文字یکی دو دفه دیده بودم نوشته بودن چرا سعید معروف ریشクレヨン のデコメ絵文字 گذاشتهネオン のデコメ絵文字 ( ینی عبارتی ک سرچ کرده بودن و لینک شده بودن وب من این بود! ) ایندفه یکی اومده بود زده بود سعید معروف کی ریششو ネオンカラー のデコメ絵文字میزنه ؟! خب عزیزه من مگه گوگل میدونه کاپی کی ریششو クレヨン のデコメ絵文字میزنه؟! ゜*red/かわいい*゜ のデコメ絵文字بعدشم ب ریشش゜*英語*゜ のデコメ絵文字 چیکار دارید かわいい のデコメ絵文字 والا !宝石箱☆〟 のデコメ絵文字 هی با احساسات من بازی میکنن! ネオン のデコメ絵文字حالا این هیچی یکی اومده بود زده بود عشق سعید معروف بعد لینک شده بود ب وب من !伸ばし棒 のデコメ絵文字 فک کن عشق سعیدクレヨン のデコメ絵文字 ネオン のデコメ絵文字ネオン のデコメ絵文字ネオン のデコメ絵文字 منم ک بی جنبه ! ネオン のデコメ絵文字مجنون ! ゜*red/かわいい*゜ のデコメ絵文字دل افکار !ネオン のデコメ絵文字 سرسپرده !ネオン のデコメ絵文字 اصن دو وضعی !゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字


قابل توجه بعضیاآ این بعدا نوشت صرفا جهت مزاح و خنده بود خواهشا کسی تفسیر نکنه بالا منبر هم نره حوصله گیس و گیس کشی اینجا ندارم! با تچکر مدیریت پااارک クレヨン風 のデコメ絵文字

تبریک دوباره واسه ی بُرد جانانه دیگه زنیت کازان ... بازی فوق العاده ای بود بلاخره من ی بازی رو در آرامش دیدم نه مثه بازیای قبلی نصفه نیمه ! 

اینطور ک معلومه از وقایع آمارگیر وبم بیشتر از مطالب وبم استقبال شده امروز ی بازدید داشتم با آی پی روسیه با ی سرچ تکراری با این عبارت : سعید معروف وانیا !  حالا ما جنبه و ظرفیتمونو بالا ببریم این قلبمون ک باترییه و تحمل هیجان نداره رو چیکار کنیم؟! ( البته قبلا ذغالی بود !)


و اما واسه تلطیف فضا ( ب قول رفقا ) ی مچگیری دیگه اینبار چقدررر بنده خدا زحمت کشیده! از روی اسلاید شوی من(so amazing) عکس گرفته بعد عکسو ادیت کرده مثلا این عکسو خودش ساخته ینی اگه میدونستم ملت واسه کش رفتن عکسا و اسلایدای من انقدررر ب زحمت میوفتن اصن اسلاید نمیساختم والا ب همین برکت ! www.seniaku.com - Tuzki Bunny اینبار ممنون از سحر عزیز واسه دادن این آدرس

اینجا کلیک کنید 

نمونه مچگیری شده شونصدم :))


آپم مثه آدامس خرسی شده از بس بهش اضافه کردم 

نظرات 82 + ارسال نظر
اوا شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 22:16

من از اپارات دانلود کردم.بزن مستند ب رنگ طلا برات میاد

چیو دانلود کردی ؟

اوا شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 22:11

خیلی بدی من حواسم ب درسام هست
وای بدبخت شدم امتحانای همه شهریور ماله من 2تا20خرداد.ببازیا از 8 خرداد
حالا من چیکارکنممممم

من بازم میگم درستو بخون عزیزم

معصومه شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 07:16

من ایمیل ندارم چجوری برات نظر خصوصی بزارم؟؟؟؟

نیازی نیس آدرس ایمیل بزاری یا میتونی ی آدرس فیک بزاری پیغام ک بلدی بدی ؟

zeynab جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 14:13

این متنو یه جایی دیدم خوشم اومد گفتم اینجا هم بذارم شما هم لذت ببرید
مــادرم فـرشــــــتــه است .. ولی ... هیچوقت ندیدم پرواز کند ... زیرا به پایش ... مـــن را بسته بود .... و همه ی زندگیش را ... معذرت میخواهم نیوتون ...! راز جاذبه، "مــــــادر" من است! معذرت میخواهم ادیسون! چرا که "مــــــادر" من اولین چراغ زندگی من است! معذرت میخواهم انیشتین! فرمولهای تو از توضیح "مــــــادر" من عاجزند! رومئو! همه راه ها به عشق "مــــــادر" من ختم میشود ...! مــــــادر من ، عــــــشــــق من است... میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید ... مــــــادرســـت دیگر ...

بیگ لایک

zeynab جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 14:09

سلام.روز زن رو به همه زنا. ایران زمین، مخصوصا شما دوستای گل و وانیا خانومی نازنین و تمام مادران دنیا، از جمله مادر خودم و مادر کاپیتان معروف تبریک میگم که یه همچین اسطوره ایی رو پرورش و به جامعه تحویل دادن که با دستاش دل یه ملتو شاد کرده.وانیا جون روز مادرو از طرف من به مامان گلت تبریک بگو

سلام مرسی عزیزم
بعله...

سحر پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 15:27

وانیا جون پست جدید نمیذاری ؟ عکس جدید پروفایل کاپی دیدی؟

چرا عزیزم میزارم ... آره

اوا پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 12:56

وانیا چرا کامنتارو جواب نمیدی؟
نکنه دوباره میخوای بری؟!!
فسیل شدم بس ک اومدم دیدم پست نذاشتی
من دلم برات تنگیده

اومدم عزیزم
شرمنده بخدا اصن نشد بیام نت
منم دلم واستون تنگ میشه

یه هوادار والیبال چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 08:56 http://www.zahrashzahrashirani1995.blogfa.com

ببخشید وانیا جون دوباره مزاحم شدم.

ببین عزیزم من وبت اومدم پیغام این وب آدرسش نیست اومد ...

یه هوادار والیبال چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 08:38 http://www.zahrashzahrashirani1995.blogfa.com

سلام وانیا جون.اولین باره که به وبت سر میزنم.وب خیلی قشنگی داری.اگه امکان داره به وبم سر بزن.خوشحال میشم اگه کمکم کنی.من دعا میکنم تو به کاپی جونت برسی ،تو هم دعا کن به سید جونم برسم.وبت حرف نداره.از طرف منم به کاپی تبریک بگو(اگه دیدیش)یه چیز دیگه.دعا کن برام که کنکور اون جا و اون چیزی که میخوام قبول شم.خیلی حرف زدم،سرت رو درد آوردم.خداحافظ

سلام
مرسی عزیزم...بهتره دعا کنیم هم ما هم کاپی و سید خوشبخت بشیم این دعای بهتریه
ایشالا اون چیزی ک میخوای قبول میشی

zeynab چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 01:35

مستنده احتمالا ادامش امروز ینی نوزدهم ساعت 17:30 پخش میشه به خاطر پخش فوتبال.
اینم یه نظر سنجی دیگه برای انتخاب تیم رویایی 2014-2015.به کاپی و بقیه اعضاء به دلخواهتون رای بدید
https://instagram.com/p/1KqW0ulybI/

مرسی عزیزم الی هم بهم گفت حتما میزارم

zeynab سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 22:52

وای وانی جووووننییییی.کجایی مستندو دیدی؟سعیدو دیدی؟امروز مستند شبکه سه از والیبالیستا توو اینچئون بود.وای خدا دلم میخواست جیغ جیغ کنم وقتی سعیدو دیدیم.توو دلم داشتم جیغ میزدم سعید سعیده، عاشقتم. یجا تصویر برداره توو اتوبوس نشسته بود سر جای سعید.به تصویر بردار گفت اینجا جای منه جای من نشستی.تصویر برداره هم پاشد از جاش.خخخخ.فردا ادامشو میده.بین 20 تا 20:15 شروع میشه.آخه کجایی گلم؟کاش ببینی.شمارتم ندارم بهت خبر بدم.زودی بیا وب

نه عزیزم من فقط ی تیکه کوچیکشو چهارشنبه شب دیدم
الهی بگردم سعید گفت ... وای خدا چرا من همش از برنامه های سعید جا میمونم

پرنیا سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 21:13

where are youuuuuuuuuuu

in web

متینه سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:09 http://saeedjoon4.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

eli سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 12:51

لطفا در مورد این رای گیری اطلاع رسانی کنید.
http://www.worldofvolley.com/fun/polls/poll.html

اکی

zeynab سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 03:57

این اون مستنده که گفتم بهویی دیدیم
https://instagram.com/p/1IetGUjIjH/
ولی در مورد والیبالیستا نیست.مستند وزنه بردارامونه که یه تیکه سعیدو نشون داد.حالا شاید در ادامش باشن.ولی از 16 شروع شده نه از 17. ساعتشم 20:15 بود که شروع شد

من ندیدم ندیدم ندیدم

مهتاب دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 14:52

قابل هوو جونم خیلی بیشتر از اینهاست ...

موتوشکرم عزیزم

معصومه دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 12:57

وانی جونم قفل این آهنگ وبتوبردار تا بتونیم قطعش کنیم
بعضی وقتا رو اعصابه

امکااااااااان نداره خب اسپیکرتو خاموش کن !

معصومه دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 10:12

Selim Gülgören: Günlerden Aşk

Yürek sever akıl unutur (دل دوست دارد وذهن فراموش می کند)
Her aşk acıyla buluşur (عشق باتلخی ها مخلوط میشود)
Ayrılık yangını çıkar içimde(از دوری و جدایی از درونم آتش شعله می کشد)
Hasretin orada tutuşur(معنی دقیقش رو نمی دونم(اشتیاق توبه دلم چنگ میزنه))
Buna gerek kalmasın (معنی دقیقش رو نمی دونم(؟؟)
Bize yazık olmasın (حیف ما نیست)
Duam hep aynı gönül diliyle (من همیشه دعا میکنم)
Sevenler ayrılmasın (عاشق ها از هم دیگر جدا نشوند)
Kaç yıl zaten ömür dediğim (در حال حاضر چند ساله زندگی می کنم)
Kalp kırmaya değmez (ارزش نداره که قلب رو بشکنی)
Alında benim asi yüreğim(در مورد قلب آسی وسرکشمن بدون)
Kimseye boyun eğmez (که برای هرکسی گردن خم نمیکنه)
Ama gel gör ki sen istisnasın (اما بیاو ببین که تو یک استثنایی)(توبرای من یک استثنائی)
Günümü gecemi karıştırır oldum (شبو روزم و قاطی کردی)
Şu bana yaptığına bak (نگاه کن با من چه کار کردی؟؟)
Ne pazartesi ne Cumartesi (چه شنبه وچه دوشنبه)
Yine bugün günlerden aşk (امروز هم دوباره مثل بقیه روز ها عشق وجود داره)


Günümü gecemi karıştırır oldum (شبو روزم رو قاطی کردی)
Şu bana yaptığına bak (تکرار)
Ne Pazartesi ne Cumartesi (تکرار)
Yine bugün günlerden aşk(تکرار)

تقدیم به وانیای عزیزم (در مورد تجمه من تا این حد بلد بودم
واگه غلط معنی کردم ببخش وترجمه دقیقش رو از یه کس دیگه بپرس )حتما" این آهنگو گوش کن امید وارم خوشت بیاد

مرسی عزیزم
باشه گلم توو اولین فرصت دان میکنم ببینم چیه

zeynab دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 01:25

امشب همینجوری بیخودی داشتم تی وی میدیدم زدم شبکه سه دیدیم مستند قهرمانان اینچئونو داره نشون میده پشت صحنه هاشو.از قهرمانای وزنه برداریمون بود بازم همینجوری نگا کردم توو یه تیکه وقتی وزنه بردارا میرفتن برای تمرین سعید اونجا بود باهاشون یه کم حرف زد و خوشو بش کرد وای نمیدونی چه حالی شدم وقتی یهو دیدمش.اصن انتظار نداشتم سعیدو نشون بده قلبم یهو ریخت.چقد دلم براش تنگ شده.خیلی وقت بود توو تی وی ندیده بودمش از وقتی رفته.مال اونموقعهایی بود که خیلی فشار روشون بود خیلی لاغر شده بود بمیرم الهی.مستنده ادامه داره خدا کنه بازم ببینمش

وای من ندیدم

پرنیا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 21:51

وانی بازیو از کجا دیدی؟؟

کدوم بازیو ؟ من چندتا از بازیا رو از تی وی دیدم البته بهتره بگم ماهواره

پرنیا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 21:43

وای الان ذوق مرگم وانی بگی حتما بیاد ها من بخاطراین تنفس دهان به دهان تاحالانفسمو نگه داشتماااااااااااااا

حتما هم دهان به دهان باشه بقیشو بسپاربه من خودش دیگه جورمیشه گلم من خودم بلدم چیکارکنم


وااااای دهان به دهان
دهان به دهان...................

عزیزم تو مطمئن باش من شلنگ 3 متری میکشم واست ک راحت باشی ار لحاظ بهداشتی میگم

سحر یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 15:16

خواهش میکنم وانیا جوون
منکه لجم درمیاد این کارا و به قول تو کش رفتنا رو میبینم چه برسه به تو که این عکسا رو ساختی

بازم مرسی عزیزم

اوا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 14:56

من کرمانیم عزیزم 14 سالمه از همتون کچیکترم
پس چون از تو کوچولوترم عادلانه کاپیو تقسیم کن
من خیلی دوست دارم زنه کاپیو ببینم ولی سخته .الان بیشتره دخترا عاشقشن مثله تو

نه عزیزم برو ب درس و مشقت برس کاپی رو بسپار ب من
آره باید یک موجود خوش شانسی باشه طرف

zeynab یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 03:10

به به.عالی شد.تبریک به همه خانومای والیبال دوست.وانی شدیدا دریاب.اونایی که تهرانن خوش به حالشون
https://instagram.com/p/1DopDNjgsc/

عزیزم این آدرس مسدود ...موضوع چیه ؟

zeynab یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 02:53

یه تبریک جانانه به وانی خودم به خاطر روسیه تبار ، پسند شدن مطالب وبت اوفففف جملم چقدر سنگین بود

مرسی عزیزم البته نمیشه دقیق گفت شاید آمارگیر اشتباه کنه یا ی آی پی فیک باشه

پاسخ وانیا ب mahdieh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 23:28

سلام مهدیه جان ممنون از همراهیت...من ب کسی ایمیل نمیدم عزیزم واسه همین اینجا جوابتو دادم...
من اسلاید شو میزارم دلیل اینکه نسبت ب گذشته کمتر میزارم چون هم باید وقتشو داشته باشم واسه ساختن هم سوژه ش رو ! راجع ب اینکه گفتی عکسا نمیاد منظورتو نفهمیدم شما میخوای واسه سعید وب بسازی ؟ الان کجا ب مشکل خوردی ؟
راجع ب پیج هم من پیجی توو اینستا ندارم عزیزم ک آدرسشو بهت بدم ایشالا تا تیرماه ینی تا سالگرد ساخت وبم توو اینستا هم پیج میسازم آدرسشو همینجا اعلام میکنم .

پرنیا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 21:55

وای وانیا بچه ها یکی بیاد به من نفس مصنوعی بده دارم میمیرم رفتن تویکی از وبلاگ ها نوشته بود پیام تبریک آرش کشاورزی به مناسبت نامزدی کاپیتان به جون خودم یک لحظه حس کردم قلبم وایساده بعدرفتم دیدم مسخره بازی دراوردن ونوشتن این دروغ13آرش کشاورزی بوده
آخه این چه دروغیه فکرکنین من سکته میکردم بعد باید یقه آرشو میگرفتین به خدا هنوزم ضربان قلبم توحلقمه
بدترین دروغ13بودکه شنیدم وای خدانکنه یه روز راستشو بشنوم
واااااااااااااااااااااااای قلبم

وااا عزیزم این جهود بازیا چیه بلاخره کاپی باید عروسی کنه بچه جیگولویی بیاره حالا یا من مادرش باشم یا هووم
الان میگم کاپی بیاد بهت تنفس دهان ب دهان بده خوبه !

سحر شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:53

وانیا جوون ببین چی پیدا کردم !!!! این عکس اسلاید شو ته درسته ؟
https://instagram.com/p/0rtu4DLUqJ/

دیگه چ کارایی ک نمونده اینا نکنن خااااک توو سرش

zeynab شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 02:47

من که بازیارو ندیدیم.مراسم اهدای مدالم ندیدیمبرم ببینم چه خبر بوده.وانی اومده بودی شمال؟میگفتی میومدم پیشت مینداختمت توو دریا از دستت راحت میشدم خخخخ دریا مواج بوده نمیتونستی شنا کنی

دقیقا مثه من البته من از سایتا ی تیکه هایی شو دیدم
آره ... اتفاقا همینو خودم فک کردم هر چی شنا کنم ب ساحل روسیه نمیرسم البته ما سه جا توو شمال رفتیم ک هر سه جا هوا عالی و دریا هم آروم بود راستش بابام دنبال زمین بود منم قبلنا میگفتم شمال توو پاییز و بهار دوست دارم دیگه نمیتونستم بگم میخوام بتمرگم توو تهران بازیای سعید ببینم البته خوش گذشت جای همگی خالی

zeynab شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 02:42

توو این مدت اصلن اونجا نت نداشتم.وای داشتم دیوونه میشدم.چه خبرایی بوده.تبریک به کاپی.تبریک به همه.خیلی خوشحال شدم.چقد دلم برا کاپی برا اینجا و وانی تنگ شده بود

تبریک عزیزم

zeynab شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 02:39

سلام به همگی.سلام وانیا جونی.چطوری گلم؟عید خوش گذشت؟کجاها رفتی؟جای ما رو هم خالی کردی؟ به من که خیلی خوش گذشت از یکم تا همین امروز ینی چهاردهم مسافرت بودیم.البته نمیشه گفت مسافرت کاملا سیاحتی تفریحی.بیشتر دیدین فامیل دوستو آشنا.رفته بودم زادگاهم(رشت).جای شما خیلی خالی

سلام عزیزم... مرسی
آره جای همگی خالی
مرسی گلم

متینه جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 19:42 http://saeedjoon4.blogfa.com

سلام
یک ارزو بکن و این و بخون ﴿.قُل.هُوَ.اللَّهُ.أَحَدٌ.۞.اللَّهُ.الصَّمَدُ.۞.لَمْ.یَلِدْ.وَلَمْ.یُولَدْ.۞.وَلَمْ.یَکُن.لَّهُ.کُفُوًا.أَحَد.﴾
وبفرست اگر نفرستیش به قران پشت کردی تنزیلَ العزیزِ الرّحیم لتُنذرَ قوماً مااُنذرَ آباؤهم فَهُم غافلون
به9 نفر بجزمن بفرست ببین تا60دقیقه دیگه خدا برات چه میکنه...

عزیزم دیگه از این پیاما نذار اینا همه ترفندهای صهیونیستیه ب اینصورت ک میگن مثلا دو ساعت دیگه یا ی مدتی بعد فلان معجزه رو میبینی و یا فلان حاجتو میگیری بعد طرف وقتی اینکارو میکنه میبینه هیچ خبری نشد ب اسلام و دین و خدا بدبین میشه ب همین راحتی ایمان افراد نشونه میگیرن !

معصومه جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 15:28

سلام خوبین وانی جون دلم برات تنگیده امشبو نمی تونی ناپرهیزی کنی یو بیای؟؟؟

سلام عزیزم... منم همینطور
اومدم دیگه وااا

مهتااب جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 14:31

http://www.ariavarzesh.ir/cev-ceremony-dl/
http://www.ariavarzesh.ir/zenit-assco-resovia/

مرسی عزیزم

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 20:12

وانیابهم تبریک بگودارم خواهرزن میشم دارم دوماددارمیشم یه پسرخیلی مهربون تمیز باحال وخیلی لاغر.
ازهمه جالب تربگوچیه؟اسمش سعیده

تبریک خب
سعید خودمون ی چیز دیگه ست

اوا پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 12:43

اینجا همه عاشقه کاپین.حالا این ب کنار همه هم غیرتی میشن روش.
اینقدر عاشقیم ک میخوایم بین خودمون تقسیمش کنیم.
بابا گناه داره بچم چ گناهی کرده ک میخواین تیکه تیکش کنی
همچین میگم بچم انگار چند سالمه

آره ... من ک از همه قاطی ترم!
نه عزیزم نگران نباش نمیذارم تیکه تیکه ش کنن همش متعلق ب خودمه
بایوگرافی نمیدی اوا ! نه سنتو گفتی نه جایی ک هستی !

سحر پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 00:16

آره به نظر من کاپی پسر مثبتیه مگه نه ؟

صددر صد اگه اینجوری نبود ک من عاشقش نمیشدم

اسما پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 00:11 http://asma-2001.blogfa.com

میشه یه قالب درس کنی واسه محمدموسوی کدشو به ما بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی میشه ما بلد نیستیم قالبت عالیه

شرمنده...

اسما پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 00:10 http://asma-2001.blogfa.com

سلام عزیزم وبت عالیه بلدی قالب درس کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیزده بدرت هم مبارک

سلام عزیزم
برید اولین آپ این صفحه روی (لطفا حواسا جمع ) کلیک کنید برای تازه واردها گفتم ک درخواست قالب ندن !
مرسی ب همچنین ...

سحر پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 00:06

وانیا جوون اینو دیدی؟ عالیههه
http://www.aparat.com/v/xudSs

آره عزیزم... اتفاقا دانلودشم کردم
آره واقعا عالی بود مخصوصا اونجا ک دست همه پیک مشروب هست بجز سعید

پرنیا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:52

حرف بزرگترت رو گوش کن فقط باید بگی چشم دخترکم
خخخخخخ اصن نمیدونم چن سالت هست خخخخخ

پرنیا مگه نگفتم اینجا رو چت روم نکنید بعد در حضور انور من چت میکنید با هم بزنم جفتتونو ب 3 قسمت مساوی تقسیم کنم؟

مهتاب چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:42

%99 ماله منه هم شهیریه بسی پر توقع

پرنیا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:40

به به سلام همشهری بسی خوشحال گشتم تا بدیدم شما هم اصفهانی
حالاکه باهم همشهری دراومدیم از نصف وانیا یه خوردشو میدیم به تو
چونه هم قبول نمیکنم فقط بگو چشم

بیخود لازم نکرده حتی نمیزارم ی تار ریش کاپی بهتون برسه

سید چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:37 http://seyed6-3girl.blogfa.com

سلام وانیا جون میشه بگی چجوری تو وبت میشه ویدیو گذاشت ؟

میام وبت میگم

مهتاب چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:35

بله منم اصفهانی ام ... خو منو سعید که نداره ... اون 99% که ماله منه انگار ماله سعیده ...

پرنیا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:18

مگه توهم مال اصفهانی خانومی؟؟

من چون وانیا تواین مدت دختر خوبی بود ومشقاشم نوشت وبادب بود گفتم نصفش کنیم تازه منو ووانیا میخاستیم به عنوان محافظ سعید باش بریم روسیه که ای روسی ها یه موقع اذیتش نکنن جیگرو ولی متاسفانه نشد گفتم این کارو باهم بکنیم دیگه همه هم اومدن گفتن یه تیکه سعیدم بدید به ما فکرکنم تافردا هیچیش به خودمون نرسه

همینو بگو این دختر روسیا کاپی رو تموم کردن رفت !

مهتاب چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:05

پرنیا یعنی موخای بگی سر اینکه 99% سعید ماله منه مشکلی نداری ؟ اگه تو از اون بد اصفهانیایی من بدترینشونم ...

پرنیا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 22:49

آواجون توانگار مارو دست کم گرفتی ازکجامعلوم وانی منو بکشه خدارو چ دیدی یهو برعکس شد
عشق کاپی همه رو دیوونه کرده گیلی گیلیلی گیللیی

پرنیا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 22:47

بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من الان مهربونم بحث سعید بیاد وسط خشم پرنیا رو نشون میدم دقیقا مهتاب جون درست می فرمایند بااصفهانیا درنیوفتین اونم تازه من ازاون بد اصفهانیاشم حالاکه اینطوری شد اصلا باهیچکس رفتار مسالمت آمیز درباره ی سعید نشون نمیدم جنگ جنگ جنگ!!

یعنی سعید یه ملتو اوسکول کرده
ببین همه دیگه زدن به سیم آخرررررررررر
البته منکه راضیم توچی وانیا گلی من توهم راضی؟؟
وای وانی خیلی گلی خوشحالم که دوستمی(من یهویی احساساتم میریزه بیرون تعجب نکن خخخ)

آره موافقم جنگ جنگ تا پیروزی !
همینو بگووو ... بخدا ی موقه هایی میام وبم یا اسلایدامو میبینم میگم من اینکارا رو واسه سعید کردم ؟!
مرسی عزیزم ... گلی از خودته ... اشکال نداره راحت باش

اوا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 22:34

هندونه چیه.دیدم الان چیزی بگم میخوای مثله پرنیا بیای منو بکشی گفتم مظلوم نمایی کنم بد نیست.

آره دیگه تو رو هم میکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد