My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

افتخار ایران

سلام ب همه دوستان و همراهان ...عذر میخوام بخاطر دیر ب دیر اومدنم فقط میتونم بگم شرمنده ایشالا جبران میکنم ! اما باید بگم حدود سه هفته دیگه کاپیتان ب ایران برمیگردن با افتخارات و قهرمانیهایی ک بدست آوردن و ب تجربیاتشون افزودن اینکه چ برنامه ای برای آینده دارن دیگه ب تصمیمات خودشون مربوطه ...بی شک هر جای دنیا ک باشن افتخار ایران و ایرانی هستن .. ما هم واسشون دعا میکنیم و از خدا واسشون بهترینها رو میخوایم 


و اما عکسای جدید کاپی و احوالات عاشقانه ما ===> بدانید و آگاه باشید کاپی با همین خندهای زیرپوستی منو روانی خودش کرد www.seniaku.com - Tuzki Bunny


مگه داریم همچین کاپیتان خوش تیپی واسه گرفتن همچین عکسای توپی www.seniaku.com - Tuzki Bunny


پ.ن : ینی تا حالا باید گوگل جواب میداد کاپی کی ریششو میزنه ایندفه باید راجع ب زن گرفتن کاپی هم نظر بده !www.seniaku.com - Tuzki Bunny یکی اومده بود توو سرچ های آمارگیر وبم زده بود سعید معروف چرا زن نمیگیره ؟! www.seniaku.com - Tuzki Bunnyجالب اینکه از وقتی من از آمارگیر وبم اینجا نوشتم سرچای خنده دار بیشتر شده ! www.seniaku.com - Tuzki Bunnyخداوندا هم اینک ما را بفرمااا... الهی آمینwww.seniaku.com - Tuzki Bunny 


دوستان لطفا ب این آدرس برید و ب کاپیتان رای بدید ب اینصورت ک دایره کوچیک جلوی عکس کاپیتان رو تیک بزنید البته باید در همون ستون 5 تا لیبرو و بلاکر و...رو هم ب دلخواه خودتون انتخاب کنید تا رای تون ثبت شه ! مرسی از همراهیتون 


روی آدرس کلیک کنید

http://www.worldofvolley.com


بعدا نوشت: آهنگ وبم آهنگ تیتراژ سریال تبریز در مه (قسمت ترکیش) تقریبا غمگین و عاشقانه ست اما من خیلی دوستش دارم دیگه ب افتخار کاپیتان گلمون ترکی گذاشتیم ... ممنون از نفس عزیز ک ترجمه این آهنگ بهم گفت 


بازم بعدا نوشت : خب دوستان من با دیدن این عکس کاپی ب دیار باقی شتافتم الانم دارم از اون دنیا واستون آپ میکنم... ولی خداوکیلی نتونستم از این عکس بگذرم 



الان ساعت 1:40 بعد از ظهره منم ساعت 2 کلاس دارم بعد نشستم دارم آپ میکنم ینی چجوری باید 1 ربعه حاضر شم وخودمو برسونم خدا میدونه !! اومدم دوتا کامنت تایید بدم عکس کاپی رو دیدم تعطیل شدم 


ممنون از زینب جون واسه فرستادن این عکس 

خیلی بعدا تر نوشت : من عکس جدید از کاپی میخوام دلم تنگ شده واسش  نمیدونم چرا ولی نگرانشم!دلم میخواد بدونم الان توو چ حالی ن غمگینن یا خوشحال ؟! امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و کاپی با خوشحالی برگردن ایران


واقعا نمیدونم چی باید بگم ! بازم ویدیوهای منو  کش رفتن نامحسوس ! والا من ک از این مچگیریا خسته شدم اما انگار اینا از این مدل کش رفتنا خسته نمیشن فک کنم اینجوری پیش بره فردا بیان بگن این وبتم واس ماس ینی کلیش ماس ماس !  ممنون از زینب جون واسه دادن آدرس این پیج 

روی آدرس کلیک کنید 

نمونه مچگیری شده شصتادم :))


راستی خدا رو شکر کاپی توو عکس جدیدشون و همینطور پست جدیدشون خوشحالن ما هم از خوشحالیشون خوشحالیم 

http://s4.picofile.com/file/8182003234/s444_08_35_57.jpg
نظرات 83 + ارسال نظر
آیدا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 13:18

عزیزم وبت عالیه میخواستم بگم آوا راس میگه تو شدی بادیگارد کاپی؟اصلا کاپی واس خودمه ب هیچکی هم نمیدمش اگه زنم بگیره خودم زنشو میکشم چشاشو در میارم کاپی ازدواج کنه چشای کاپی هم درمیارم
کاپی عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتممممممممممممممم
کاپی واس ماس یعنی واس منه خخخخخخخخخخخخ
اینا واس کاپیه

مرسی عزیزم
نه بابا بادیگارد کدومه ؟
آره ... کامنتت شادم کرد

zeynab سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:31

ولی خدایی یه لحظه سکته رو زدم اولش خوندم با عرض تسلیت.فک کردم خدایی ناکرده اتفاق بدی واسه کاپی افتاده زبونم لال.عزیزم خبرای خوبو اینجوری نده

باشه عزیزم باشه

zeynab سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:26

وای وانیا جونم تبریک میگم خانوم خوشگله.خوب کاری کردی.باید زودتر راه مینداختی پیجتو.منتظر کارای خوبت هستم.خوبه باز تو پیجتو راه انداختی منم مدتیه میخوام پجمو فعال کنم وقت نشده.البته نه واسه عکسو فیلم و پست گذاشتن

مرسی عزیزم
البته منکه پیجی نداشتم... آره زودتر فعالش کن
زینب برو پیجم اسلاید شو جدیدمو ببین

zeynab سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 03:37


وااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا.وانیاااااااااااااااااا از خواب پاشو یه آب قند بیار واسم
https://instagram.com/p/1tgC-BPREy/
بی خواب بودم بیخواب تر شدم
زینب به فنااااااااااااااااااااااااااااااا.اینجاس که باس بگم سعیییید واس ماس واس خود خودممممم

نه خوشگل نیوفتاده

نازنین سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 02:21

وانیا جون کاپی پست گذاشت

آره دیدم

zeynab سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 02:11

عه؟دیدی عکسای جدیدو؟ اوکی.گفتم شاید ندیده باشی گذاشتم برات.دوست خوبیم نهههههههه؟

آره

zeynab سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 02:09

وانیییی بیا اینم عکس جدید.چه شیکو مجلسی خندیده اینجا.تا حالا ندیده بودم اینجوری بخنده.دلم ضعفید.خدارو شکر خوشحاله
https://instagram.com/p/1tFYLgvsPi/
اینم پست جدید کاپی.یه حسی بهم میگفت پست میذاره.اخ شیطون ببین چقد خندیده به بازیشون.حال کرده.چقد خوشحالم که خوشحاله
https://instagram.com/p/1tc51EoG0_/
آخ بمیرم یخ کرد
https://instagram.com/p/1QMYwLn5KD/
اوه.به کی اینجوری نیگا میکنه!
https://instagram.com/p/0-DSDlH5Kc/
بمیره چرا انقد محکم زد توو دست کاپی.دستش درد گرفت
https://instagram.com/p/1GbGxtH5Mh/
اینارم ببین.البته خودم کاملشو ندیدم هنو.اه این سرعت اینترنت توو سال 94 گند شده مخصوصا شبا
https://instagram.com/p/1QKl7Hn5Hu/
https://instagram.com/p/1QK36HH5ID/

آره عزیزم دیده بودم ولی بازم ممنون
ب نظر نمیاد یخ کرده باشه !
الهی دست بچم داغون شد ...
قربون قدوبالای کیفیت فیلم
مرسی زینب جونم عالی بود

سحر دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 19:34

وانیا جوون میدونی کاپی کی میاد ؟

نه والا

اوا دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 18:37

باشه بت خبر میدم
زنه ارمین بارداره مگه.اینا ک تازه ازدواج کردن

خخخخ فک کن سعید بابا بشه اخیییییهووی تو میشه مامان بچش

والا من چ بدونم
آره دیگه کلن بچه داری و کارای خونه با هووم منم ک سوگلیم فقط باید بشینم کاپی نگام کنه هز ببره

معصومه دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 13:24

بیا کاپی هم فراری شد
کاپی در خواست کرده مستقیما" بره فلاند ونیاد ایران
نبع : وب فلورا جون

ای وااای نه

zeynab دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 03:41


اینو دیدم اعصابم بهم ریخت
https://instagram.com/p/1qfQh6hCNe/
چه تحملی داری تو وانی.خدا بهت صبر بده.حالا گفته ادامه داره بقیشو میخواد بزاره.البته نگفته کار خودشه.من که ندیدم منبع ذکر کنه.ببین تو میبینی.آخه من نمیدونم اینا آی کیو ندارن؟اسم وبت زیر عکسای ادیت شده هستش،بعضیا چه جوری میگن کار خودشونه؟مخاطباشم گیجن نمیفهمن کار خودش نیست.مدتیه از سعید خبری نیست بی سوژه ایی ببین چه میکنه مردم توو دزدی خلاق شدن نا توو خود خلاقیت

همینو بگوووووو والا
بزودی پیجمو راه میندازم حال همه شون گرفته شه

zeynab دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 03:34

اسم این مجموعه:از سری عکسای کمتر دیده شده
https://instagram.com/p/1kpJ7XlyeJ/
https://instagram.com/p/1nQXM3KbFh/
https://instagram.com/p/1qUmhlqbKM/
https://instagram.com/p/05cZePIsOE/
https://instagram.com/p/07pZd6AbbX/
https://instagram.com/p/1kuve3jrPA/
https://instagram.com/p/1lGI8uDrGn/
https://instagram.com/p/1nMsH6vViT/
وای این یکی عالیه
https://instagram.com/p/1pw1X5vVsK/
https://instagram.com/p/1gU1D3PVvh/
https://instagram.com/p/1h1tURPVkv/
https://instagram.com/p/1gIG91PVnK/
https://instagram.com/p/1X0S2iLt6s/
https://instagram.com/p/1n-hPbKXJx/
https://instagram.com/p/1p3aAYEVHD/
https://instagram.com/p/1gQ45zjrHw/
https://instagram.com/p/1h0PndhNOU/
https://instagram.com/p/1qbFpZhNEQ/
اینو خیلی دوس دارم.خیلی ریلکس عکس گرفته.بدون دغدغه خاطر
https://instagram.com/p/1qOxjyvsJJ/
اووووه چقد زیاد شد.حوصلت کشید بشین توو بیکاریت یکی یکی ببین.شاید بعضیارو دیده باشی

ینی با دیدن عکس پنجم زین پس من طرفدار پروپا قرص دنت موزی میشوم !
آره واقعا نهمی عالیه
وای عکس دوازدهمی دوست ندالم من سعید بدون ته ریش یا ریش دوست ندالم
عکس سیزدهمی رو عشقههههه
توو 17می چ ناز افتاده سعید
آره عزیزم واسه سعید همیشه حوصله دارم ...درسته ی چندتاشو دیده بودم البته بیشترشو ندیده بودم عالی بود

zeynab دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 02:05

سلام.خوبی؟وانیا اینارو خوندی؟
https://instagram.com/p/1nEEFMDgnw/
https://instagram.com/p/1n7CY8Dgo3/

ینی انقدر توو کف عکس اولی موندم نفهمیدم اخبارش چی بود !

αмαᾔ℮н$ یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 14:43 http://team-melly-voliball.blogfa.com

سلام عزیزم..آپم با یه قالب والیبالی

خرس پشمالو(معصومه) یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 11:25

بند یک اساس نامه چی چی میگه؟؟
میگه کاپی واس منه
یعنی کلا" ماس منه
باب نه نه هاتون یخده ادب یادتون ندادن که رو حرف بزرگتر حرف نزنید خخخخخخخ

حق تقدم با کوچیکتره همیشه بعله

معصومه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 23:28

منو پرت کردی فضا نه بابا زن صیغه ای که دیگه این حرفارو نداره
4 روز دیگه ازت خسته میشه میاد خونمون خخخخ(آیگون نابود کردن وانیا)
دستت درد نکنه زحمت بکش واسه خانم آهنگ معرفی کن بعد بگه گوش نکرد
در ضمن ما متولد مهری ها یه حالتی داریم که یه خورده ساکتیم وبعد از چند ساعت جنبو جوش دوست داریم چند دقیقه سکوت کنیم وبه این حالت غرور نمی گن واین به جذبه مون اضافه میکنه واصلا" از جلف بازی خوششون نمیادو شادی شون رو به صورتی بروز میدن که دیگران رو شیفته خودشون میکنن وکاملا" احساسی وشوخن کاپی هم شامل این حالات میشه


بخدا وقت نکردم معصومه حالا میرم دان میکنم سر فرصت
وااا خب ما اردیبهشتیا هم همینیم دیگه ... من آدم شوخیم اما توو برخورد اول مغرور و جدی بنظر میام من کاپی رو ببینم احتمالا مشکل پیدا کنم کاپی باورش نشه من همین وانیای خودمونی اینجا باشم

پرنیا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:37

نمیدی؟به زورمیگیرمش موهاتومیگیرم تودستم میپیچونم ومیگیرمش
بسیار هم شیک ومجلسی بعدشم سعیدبین مادوتامعلومه. که منوانتخاب میکه این چیزکاملا واضحیه خخخخخ


خیلی توپی وانی عاشقتم

چی ب زور ؟ ینی دیگه خونت حلال شد آآآآآآآآآآآاای نفس کش ...

پرنیا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:31

اهان منظورت عشق منه میدونم اشتباه تایپ کردی اشکال نداره گلم

نخیرم ماله خودمه ب هیشکی هم نمیدم

سحر شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:30

وانیا جوون از اینستای کاپی خبر داری؟
باز کاپی زن دادن !

آره ...

پرنیا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:24

آره بابابچم درظاهر خیلی مغروره که من عاشق همین مغروربودنشن ولی آدم دل نازک ومهربونیه میشناسمش دیگه میدونی که.....

آره عجق منه

پرنیا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:20

فقط خداکنه اونجا دعواش نشه سعید
اخه اینا قراردادیک فصل کامل رو باسعیدبستن حالااگه بخان بازیکن ازاداعلامش کنن قراردادفسخ میشه سعیدهم میتونه به راحتی شکایت کنه اصن به درک اونا لیاقت ستاره ی خوشتیپ ماروندارن بیاد پیش خودمون گوگولی
راستی بروبچ حواسمون باشه اکه سعیدو اذیت کردن خواستن دعواراه بندازن بریم بافنون رزمی تارومارشون کنیم

نمیدونم... منکه خیلی نگرانم

پرنیا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:10

وای وانی فقط یه ربع افتادمروتختم ازدستت دارم میخندم وای فکرکن آرمین بخوادبارداری بگذرونه خخخخ گلم اینا محبته عشقه سعیدم بود دقیقا همینکارو میکردنمیشع که زن باردارشو ول کنه بره توپ بزنخ اونم تومملک ت غریب

نه بابا مگه چی میشه ؟! وای فک کن وسط سرویس زدن سعید بهش بگن خانومت داره فارغ میشه ! البته سعید توو اینجور چیزا فک کنم از همه اینا عاطفی تر باشه

معصومه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 17:06

هههههههههههوووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااا
وبسایت رسمی برنامه نود - میر سعید معروف ملی پوش ایرانی تیم زنیت کازان روسیه در نظر سنجی تارنمای ورلد واید جابز تاکنون با کسب ۴۶درصد آراء در صدر بهترین والیبالیست سال ۲۰۱۴جهان قرار گرفته است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایرنا، میر سعید معروف تا لحظه ارسال خبر(صبح روز شنبه) با کسب ۴۶درصد آرا و رای ۶۵۲هزار و ۲۱۴نفر وبا فاصله زیاد در صدر بهترین والیبالیست های جهان از نگاه مراجعه کنندگان به این سایت قرار گرفته است.

بعد ازمعروف، تیلو ساندر ازآمریکابا۱۲درصد آرا(۱۶۴۴۸۴رای)،ماریوش ویازلی از لهستان با ۱۰درصد آرا(۱۳۸۷۰۵رای) و گئورگی گروزر از آمریکا با ۷درصد آراء( ۹۵۱۴۲رای )قرار دارند.

رده های بعدی به ترتیب به ایوان زایتسف از ایتالیا با ۶درصد آرا(۹۰۷۶۳رای)، دیمیتری موسرسکی از روسیه با ۵ درصد ( ۷۱۷۵۷رای) ، موریلو اندس از برزیل با ۴درصد(۵۴۹۰۷) ، هکتور سوتو از پورتوریکو با ۴درصد(۵۳۴۹۹رای) ، زوتان سوکولوف از بلغاستان با ۴درصد( ۵۱۳۲۴رای) و الکساندر آتاناسیویچ از صربستان با ۳درصد( ۴۸۷۹۶رای) اختصاص دارد

وااا این سایت ک فیک بود !

اوا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 15:33

تمرینات تیم ملی شروع شده ولی کاپی هنوز نیومده

امروز تو مدرسه یکی از بچه ها ک خیلی مسخرست از همه والیبالیستا شروع کرد بد گفتن وای نبودی ببینی همه ریختن سرش
تو دلم گفتم وانیا اگه بود بهت نشون میداد.مگه ن

عزیزم ایندفعه دیدی از این حرفا زد بزن بکشش من خودم میام دیه شو میدم !

معصومه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 11:21

خوش به حال سیندرلا...

لنگه کفشش را جا گذاشت...

یه لشکر آدم به دنبالش گشتن...

ما دلـــــــــــــــــمان را جا میگذاریم....

هیچکس از مــــــــــــــا سراغی نمیگیرد...

انگار که هیچوقت نبوده ایـــــــــــــــــم...!!!

معصومه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 11:20

امریکایی ها یه کامپیوتر می سازن که می تونسته به هر سوالی جواب بده. یه ‌ژاپنیه
میاد درباره ربات سوال می کنه کامپیوتر به اندازه ده تا کتاب بهش اطلاعات می ده.
آلمانیه درباره موشک سوال می کنه، کامپیوتر به اندازه بیست تا کتاب بهش اطلاعات می
ده، ایرانیه میاد میشینه می پرسه چه خبر؟ کامپیوتره هر چی اطلاعات داره از اول تا
اون آخر میده. بعد ایرانیه میگه دیگه چه خبر؟ کامپیوتره هنگ می کنه

معصومه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 10:47

خیلییییییییی خییییییلی ﺟﺎﻟﺒﻪ !

تو ذهنت یکی از اعداد زیرو انتخاب کن …

۹۸

۵۲

۱۹

۹

۵۵

۸۲

۰

۸۰

اﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﺑﻪ ﻣﻨـــﻢ ﻧﮕـــــﻮ !

ﺁﻓــــــــــــــــــــﺮﯾﻦ ﺑﻪ ﻫﯿﺸـــﮑﯽ ﻧﮕﻮ ﺍﺻﻼ !!

ﺍﯾﻦ ﯾﻪ ﺭﺍﺯﻩ

ﻗﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ

ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ؟

ﻗﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ

ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻢ

قول میدم (-_-)

معصومه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 10:41

ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ؟؟؟ . . . . . . . . ﺑﻌﻠﻪ ﺳﻮﺍﻟﻪ ﺑﺠﺎﺍﺍﺍﺍ ﻭ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ ﺍﻻﻥ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ … .!
ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺣﻤﻮﻡ ﺭﻓﺘﻦ ﯾﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻝ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻡ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻭﺑﻌﺪﺵ ﻣﯿﺮﻡ ﺩﻭﺵ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﻣﯿﺎﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ!!! ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﯾﻬﻮ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﺑﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﮕﻢ : ﻋــــﻪ ! ﻣﺭﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻝ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ !!! ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ …..!!
! ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﺟﻮﮎ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻟﭙﻤﻮ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻣﯿﮕﻢ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻋﺸﻘﻢ ﻓﺪﺍﺕ ﺑﺸﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺎ ﻧﻤﮑﯽ , . . . . .
ﺍﻻﻧﻢ ﻗﺮﺻﺎﻣﻮ ﻣﻴﺨﻮﺭﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﻴﺸﻡ

بخور عزیزم... من خیلی بهت امیدوارم حتما خوب میشی !

معصومه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 06:47

این عکس جدید کاپی خیلی با این آهنگ جوره:

کمی مرا نگاه کن، کمی مرا نگاه کن

که پر نیاز عطر تو، چه عاشقانه می تکم

دوباره اشتباه کن، دوباره اشتباه کن

که اتفاق عاشقی، گناه نیست شاپرکم

در تو تمام می شود، کلام آزادی من

چه عاشقانه می شود، رویای پروانه شدن

بگو کدوم یاس سپید، به خلوت بوسه رسید

بگو نگاه تو چه داشت، که از شبم خواب پرید

که از شبم خواب پرید

طروات حضور تو، سایه ی انتظار من

محبوبه ی شبم بیا، بغض مرا قدم بزن

بغض مرا قدم بزن
کمی مرا نگاه کن، کمی مرا نگاه کن

که پر نیاز عطر تو، چه عاشقانه می تکم
بگو کدوم یاس سپید، به خلوت بوسه رسید

بگو نگاه تو چه داشت، که از شبم خواب پرید

که از شبم خواب پرید
در امتداد سایه ها، تو می رسی به خواب من

من از تو تازه می شوم، از روشنی حرفی بزن

از روشنی حرفی بزن
خلوت بوسه -سیاوش سهراب
حتما" گوش کن خیلی عاشقانس با حال وهوای ما جوره

خیلی قشنگ بود عزیزم مرسی
وای من اون آهنگ قبلی هم وقت نشد بگیرم

متینه جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 23:06 http://saeedjoon4.blogfa.com

پستت عالی بود وانیا خانوم...
به منم سر بزن...اپم..

مرسی عزیزم

یگانه دل تنگ جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 19:34

وانیامن وقتی برات عکس میفرستم اپلودمیکنم توکجامیری میبینی؟؟؟؟؟؟

من میرم میشینم وسط حیاط میبینم ! وااا خب میرم ب آدرست میبینم دیگه عزیزم!

یگانه دل تنگ جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:04

http://uplod.ir/qjh73j68src5/11116887_803922016365757_760536632_n.jpg.htm
روفقا دور سفره جای سعیدخالی

ای کوفتشون بشه نگفتن بچه م دلش میخواد توو روسیه

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 20:05

مادوخواهردرمسافرت
من تنهادرخانه
بادست سوخته این کامنتوبرات میزارم
امیدوارم حالت خوب باشه....

عزیزم من نفهمیدم خونه ای یا مسافرت ؟!

معصومه پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 13:41

پ ن پ 5 قرونه 5 ملیون و1ملیون تومن راستی اون دختره اون یه ملیون تومنی رو گرفته من بهش هرچی گفتم قبول نکرد وگرفت فعلا" جواب نداده بازم خبرت میکنم
خوب اونجا وقتی شوشو از سر کار میاد بوسش میکنم دیگه راستی اون که شوشوتونی هس؟؟؟
بانو اسم آهنگه
ایمیل فیکتم جواب نداد گفت نا معتبر است.

بروبابا مگه خل شدم !
شما با شوشوت خوش باش ما هم با میرسعید خان مون آقاااای خونه مون خوشیم (ینی معصومه رو ب فضا پرتاب کردم با این حرف !) !
ایول ... انقدر ک سروره این وبم سخت گیره و راه نمیده خودم سختگیر نیستم !

پرنیا پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 13:09

سلام داشتم آمار اردوی تیم ملی رومیدیدم نوشته بود غایب ترین فرد سعید معروف یعنی جای خالیش حس میشه بدجورررررررررررر
بلندترین ریش رو هم مال حمزه زرینی زده بود خخخخخ
وانی نمیدونی چرا آرمین ازتیم ملی رفته؟؟خودش گفته به دلایل شخصی نکنه پای یک نی نی درمیان است؟؟

نه قراره جای کاپی گلدون بزاریم خالی نباشه جاش تابیاد
هیچکدوم ب اندازه سعید ریش بهشون نمیاد
وا مگه آرمین میخواد بارداری رو بگذرونه ک نیاد ؟!

zeynab چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 23:59

https://instagram.com/p/1ax-6AhCPV/
وانیا؟باز که رو کاپی تقسیمات طلایی اجرا میکنین.مگه نگفتم کاپی واس ماست؟خانوما خواهرا کاپی کلییش واس ماس.ینی همه چیزش ، همه جاش ماس ماس.آررره

ای جوووووووووووووونم عزیزم چ جیگول نیگا میکنه هی با این عکسا پدر منو دربیار
همه جاش...
عزیزم میزنم لهت میکنما انقدر منو غیرتی نکن

اوا چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 23:08

مرسی گلم.
میدونم ولی گفتم شاید ناراحت شده باشی.من زیاد نمیشناسمت برا همین با اخلاقات هنوز اشنا نیستم.
کم کم اشنا میشیم منم میفهمم چ شوخیایی باید بکنم

اکی دارلین

اوا چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 18:17

چشم خاله وانیا.قول میدم دخمل خوبی بشم
تحریکتم نمیکنم ک عصبانی نشی

چشمت بی بلا...نه عزیزم نمیخوادخوب بشی خوب هستی
من این حرفا رو هم ب شوخی میزنم جدی نگیر

خرس پشمالو(معصومه) چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 08:39

ببین وانیا ایمیل واسه خودم نیستا (مال دوستم الیه )یه موقع واسش چیز میز نفرستی آبروم میره خخخخ جوابم وتووبت بده

آهان نقطه ضعف دادی دست من ! صددرصد واسش میفرستم ی همچنین آدم آدم فروشی هستم من !
خب با ایمیل فیک میفرستادی ...بهت ک گفتم چیکار کنی! ببین معصومه راجع ب چیزی ک گفتی میخوای امتحان کن ! منظورت 5 میلیون ک نیس ؟! االبته بعید میدونم نتیجه بده حالا تو امتحان کن ... ب قول گفتنی تیری درتاریکی

خرس پشمالو(معصومه) چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 08:14

شخصی مادر پیرش را در زنبیلی می گذاشت و هر جا میرفت همراه خودش میبرد!روزی حضرت موسی او را دید و به


وی فرمود ان زن کیست؟گفت مادرم حضرت فرمود او را شوهر بده!گفت پیر است و قادر به حرکت نیست!پیرزن



دستش را از زنبیل بیرون اورد و بر سر پسرش زدو گفت اخه نکبت!تو بهتر میفهمی یا پیغمبر خدا!!!{-11-}

خرس پشمالو(معصومه) چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 08:11

مورد داشتیم دختره پست گذاشته
شنبه خر است
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد زیرش افغانیه کامنت گذاشته
مرا فوش میدهى پدرسگ
خر پیدٓرٓت است...



:))))))

خرس پشمالو(معصومه) چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 08:05

مستر مستر شدم اسیر اون طرز نگاتون
مستر مستر بشم فدای اون رنگ چشاتون

اگه کاپی واسه من بخنده .. غما بقچه شو میبنده
آره میبنده آره میبنده

دل منم که واسه کاپی تنگه .. دل کاپی با دلم یه رنگه
آخ یه رنگه آخ یه رنگه


مستر مستر شدم اسیر اون طرز نگاتون
مستر مستر بشم فدای اون رنگ چشاتون


کاپی عشق تو عزیزه دل بی تو مریضه
جون طلب کن و ببین عشق تو به پات میرزه

کاپی تویی تک ستاره * اسـیــر انـتـظـاره
شبا که از در مــیاد * عشـــقو واسم میاره


مستر مستر شدم اسیر اون طرز نگاتون
مستر مستر بشم فدای اون رنگ چشاتون


♫♫♫
آهنگ مستر از معصومه دربیدی به تقلید از آهنگ بانو مجتبی دربیدی خخخخخ

چ با مزه
واسه چی اونجا ک میگه شبا ک از درمیاد... ماچ فرستادی؟ نه واسه کی ماچ فرستادی ؟!
بانو مجتبی ؟! مگه مجتبی اسم مرد نیس؟!

معصومه چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 07:50

مثلا" الکی کاپی شوشو جون شماس که این جوری غیرتی میشی وانی خانم؟؟؟
بیخود ماس ماس راه نداز کاپی رو من سند زدم به نام خودم
خخخخخخخخ اونم سند منگوله دار

بعله دوست دارم غیرتی شم حالا چی میگی ؟!
کاپی کلیش ماس ماس اون سندتم جعلیه آره

وانیا مثل اسم خودت سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 23:22

وانیا جونی سلام با این حرفات دل من را خیلی شاد کردی منتظر 3 هفته دیگه هستیم

سلام عزیزم
خوشحالم از خوشحالیت
بعله... همگی منتظریم

αмαᾔ℮н$ سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 23:08 http://team-melly-voliball.blogfa.com

فداااااااااااات وانیا جووووووون..نظر لطفته،اینقدرام شیک و حرفه ای نیس باو!

چرا عزیزم واقعن عالی بود

پاسخ وانیا ب همه دوستان سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 23:08

عاقایون داداشام گفته باشم : از اونجایی ک ب قول زینب جون کاپیتان واس ماس ینی کلش ماس ماس ! دیگه نبینم راجع ب لب کاپی و دیگر اجزا.... بحث فلسفی راه بندازین من غیرتیم یهو دیدید زدم کامنتا رو غیر فعال کردم ! آره ؟

سارینا سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 22:40

چه جالب اینجا بحث سر لبای سعید هههه
جووون منم لباشو میخواممممممممممممممممممم

ای بابا !

نازنین سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 19:48

وانیا جون تو میدونی کاپی دوست دختر داره یا نه ؟ چند روز پیش یه دختره میگفت اسم دوست دخترش سارا هست که بعد فهمیدیم دختره چرت میگه !!! حالا یکی اومده واسه کاپی تو اینستاش نظر گذاشته که طرف ریش دوست داره آره ؟ یعنی دوست دختر کاپی ریش دوست داره !!!

بخدا من چیزی نمیدونم عزیزم... دو سه بار دیدم شما از من از این تیپ سوالا پرسیدی! واقعا چرا فک میکنی من میدونم ؟!

نازنین سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 11:16

وانیا جون منم واسه این عکسه کلی غش کردم

من ک رفتم توو کما وقتی دیدم

zeynab سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 05:04

خواهش میشه گلم.قابل شمارو نداشت.دیدیم کاپی یه عکس جدید گرفته گفتم دور همی ببینیم حالشو ببریموانی به ساعت کامنت گذاشتنام دقت میکنی؟ینی از دست رفتم تموم شده رفته پی کارش.دیگه این کاپیو بدید به من تموم بشه قالش کنده بشه برم پی کارم چون کاپی واس ماس ینی کلیش ماس ماس.حالا هی راجب اجزای صورتشو لب پاینیشو بالاییشوو.....بحثو دعوا کنید.آخرش کاپی ماس ماس

مرسی عزیزم منکه کلی حالیدم
آره واقعن ... واس ماس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد