My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

The return of the Prince

تبریک ویژه بخاطر بازگشت قهرمان عزیزمون کاپیتان سعید معروف ب کشور راستش باورم نمیشه حدود 2/5-3 ماه ب این زودی گذشت و کاپیتان دارن برمیگردن ... بواقع قدرت اصلی تیم ملی والیبال کشورمون دارن برمیگردن ب امید افتخارات بیشتر و بهتر واسه کاپیتان عزیزمون و در نهایت کشورمون 


ب افتخار بازگشت کاپیتان ی اسلاید شو ساختم تلاشم این بوده متفاوت باشه حالا نمیدونم توو این اسلاید نشون دادم چ ابرقدرتی توو والیبالمون داریم یا نه ؟!




از اینجا دانلود کنید 

بازگشت کاپیتان معروف 


پ.ن : قالب وب ب افتخار اومدن کاپی و احساسی ک تازگیا یقه مونو گرفته این رنگی گذاشتم وگرنه ما همچنان ب آبی تیره ارادت داریم ! 


دوستان تبریک میگم کاپیتان توو نظر سنجی world of volley با 14379 رای بهترین پاسور شدن مرسی از همراهی همه تون ... در ضمن ب سید محمد موسوی و طرفدارانشون هم تبریک میگم ایشون هم توو همین نظر سنجی ینی تیم رویایی 2015-2014 بهترین سرعتی زن شدن 


بعدا نوشت : آهنگی ک روی وبم هست رو خیلی دوست دارم  کمتر اتفاق میفته هم از موزیک خوشم بیاد هم لیریک این آهنگ از اون آهنگاست البته خوانندشم خواننده محبوبمه کلا سبکشو دوست دارم اما همه این دلالیل باعث نمیشه ک من آهنگ شیش و هشتی توو ذهنم نیاد مخصوصا ک کاپی برگشتن ایران الان فقط این آهنگ توو ذهنمه : قلبمو با آرزو دوباره درامیختی از روزی ک اومدی شهر بهم ریختی از روزی ک اومدی زندگی آغاز شد هر چی در بسته بود بروی من باز شد ... ینی اگه تا حالا چل بودم با این وضعیت فک کنم پنجاه شدم ! 


خیلی بعدا تر نوشت : ینی من هلاک اینایی هستم ک همچنان میان پیج کاپی توو اینستا و کامنت میزارن ک : کاپی کی برمیگردی ایران ! 619120_sarcastic.gif


دوستان من از لطف همگیتون ممنونم از اینکه پا ب پای احساسات من میاین و دوست دارین من سعید ببینم ممنونم من پیگیر هستم اما خواهشا بهم نگید کاپی رو برو ببین یا دیدیش ! من دیروز نرفتم ورزشگاه انقلاب چون شرایط اونجا مشخص نبود راستش بخواید من نمیتونم همینجوری برم جایی چون اگه مثه چند بار قبلی برم و نتونم کاپیتان ببینم بی انگیزه میشم  ی عیب بزرگی هم ک دارم اینه ک زود خسته میشم و میزنم زیر همه چی... دوست دارم کاپیتان توو شرایط خوب ببینم ...اینو گفتم ک بدونید نه شُل گرفتم نه دارم کلاس میزارم ! (طبق اون چیزی ک بهم گفتن ) ! ...امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و من بتونم کاپیتان ببینمشون البته بدون مزاحم ! 

عکسای مراسم دیروز توو ادامه مطلب گذاشتم 


خیلی بعدا ترتر نوشت :)) هنوز هم دیوانگانی پیدا میشن ک اینجا ب اسم سعید معروف واسه من کامنت میزارن !! از خداوند فقط واسشون شفای عاجل میخوام! 

برید ادامه مطلب  

ادامه مطلب ...

اینستاگرام مای هیرو

عرض تسلیت و تعزیت خدمت همه اونایی ک محسوس و نامحسوس از این وب مطلب و اسلاید و... کش میرفتن ! چون بنده پیج اینستامو راه انداختم دیگه زحمت شر مطالب این وب افتاد گردن خودم ! واقعا خسته نباشید میگم از این تلاش بی وقفه و کش رفتنای بی امانتون!! 

و اما از دوستان عزیزی ک اینجا همراهیم کردن ممنونم راستش من میخاستم این پیج رو دوماه دیگه ینی توو سالگرد ساخت وبم بسازم و زمانی ک میخوام مطالبمو توو این وب تقریبا ب پایان برسونم ک بتونم ب پیج اینستام بهتر رسیدگی کنم ولی دیگه بعضیا واقعا شورشو دراوردن ... اگه بگم پیجی توو اینستا نرفتم ی عکس از وب من توو عکساشون نباشه اغراق نکردم! حتی دیگه این اواخر چندشم میشد ک پیجی رو معرفی کنم ک از این وب بدون ذکر منبع و حتی بدتر از اون با دستکاری توو عکسا و اسلایدا مطلب توو پیجاشون ب اسم خودشون گذاشتن ! ب همین علت دوماه زودتر پیجمو توو اینستا راه انداختم .


روی عکس کلیک کنید



پ.ن : حقیقت اینه ک من نمیخواستم توو اینستا پیجی داشته باشم ب دلایلی فقط میتونم بگم ی چیزایی بود و هست ک من نمیتونم اینجا بگم شاید ب زمان خودش همه چیز رو توضیح دادم ! البته الان خوشحالم ب هر حال ی دلیلی شد واسه ابراز علاقه بیشتر ! 


بعدا نوشت : بخاطر پست جدید کاپیتان ک خیلی یونیکه ی سورپرایز دارم ک احتمالا توو اینستا میزارم البته در اولین فرصت 

اینم سورپرایزم البته این فقط ی عکسشه باید اسلاید شوش رو توو پیج اینستام ببینید 


Want to be brave in this maze called love

Brave in your arms

Strong to show, I am weak and need you so



روی آدرس کلیک کنید

Brave in your arms


پ.ن : آهنگ روی وب آهنگ کامل همین آهنگیه ک بخشیش رو کات کردم و روی اسلایدشو گذاشتم ...این آهنگ خیلی دوست دارم احساساتمو اونطور ک میخوام میگه 


بعدا تر نوشت : دوستای عزیزم از این ب بعد عکسا و اسلایدشوهای جدید کاپیتان توو اینستا میزارم ب جز بعضی عکسا ک شرایط خاص خودشو داره پس عکسای جدید رو اونجا دنبال کنید ... اما ی چیزی ی مقدار نگرانم کرده و اونم اینکه میگید نکنه نیایی و ما رو ول کنی و... خب من قبلا هم گفتم تا ی تایم مشخص اینجا میام اینستا هم همینطور (البته حالا حالاها هستم !) بخاطر همین ازتون میخوام ب من یا حتی وبم وابسته نشید ب کاپیتان وابسته باشید ک تا همیشه طرفدارشون باشید ک اگه دلتونم تنگشون شد برید ببینیدش ... اینا رو گفتم اگر روزی نتونستم اینجا یا حتی اینستا بیام ازم دلخور نشید بازم ممنون از محبت و همراهیتون 


تبریک میگم قهرمانی تیم والیبال زنیت و افتخارآفرینی کاپیتان عزیزمون رو من همچنان توو کما هستم واسه عکس دیشب کاپی ک توو اینستاشون گذاشتن ینی دیگه نمیشه از این کاپی دل کند میشه ؟!