My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

اینستاگرام مای هیرو

عرض تسلیت و تعزیت خدمت همه اونایی ک محسوس و نامحسوس از این وب مطلب و اسلاید و... کش میرفتن ! چون بنده پیج اینستامو راه انداختم دیگه زحمت شر مطالب این وب افتاد گردن خودم ! واقعا خسته نباشید میگم از این تلاش بی وقفه و کش رفتنای بی امانتون!! 

و اما از دوستان عزیزی ک اینجا همراهیم کردن ممنونم راستش من میخاستم این پیج رو دوماه دیگه ینی توو سالگرد ساخت وبم بسازم و زمانی ک میخوام مطالبمو توو این وب تقریبا ب پایان برسونم ک بتونم ب پیج اینستام بهتر رسیدگی کنم ولی دیگه بعضیا واقعا شورشو دراوردن ... اگه بگم پیجی توو اینستا نرفتم ی عکس از وب من توو عکساشون نباشه اغراق نکردم! حتی دیگه این اواخر چندشم میشد ک پیجی رو معرفی کنم ک از این وب بدون ذکر منبع و حتی بدتر از اون با دستکاری توو عکسا و اسلایدا مطلب توو پیجاشون ب اسم خودشون گذاشتن ! ب همین علت دوماه زودتر پیجمو توو اینستا راه انداختم .


روی عکس کلیک کنید



پ.ن : حقیقت اینه ک من نمیخواستم توو اینستا پیجی داشته باشم ب دلایلی فقط میتونم بگم ی چیزایی بود و هست ک من نمیتونم اینجا بگم شاید ب زمان خودش همه چیز رو توضیح دادم ! البته الان خوشحالم ب هر حال ی دلیلی شد واسه ابراز علاقه بیشتر ! 


بعدا نوشت : بخاطر پست جدید کاپیتان ک خیلی یونیکه ی سورپرایز دارم ک احتمالا توو اینستا میزارم البته در اولین فرصت 

اینم سورپرایزم البته این فقط ی عکسشه باید اسلاید شوش رو توو پیج اینستام ببینید 


Want to be brave in this maze called love

Brave in your arms

Strong to show, I am weak and need you so



روی آدرس کلیک کنید

Brave in your arms


پ.ن : آهنگ روی وب آهنگ کامل همین آهنگیه ک بخشیش رو کات کردم و روی اسلایدشو گذاشتم ...این آهنگ خیلی دوست دارم احساساتمو اونطور ک میخوام میگه 


بعدا تر نوشت : دوستای عزیزم از این ب بعد عکسا و اسلایدشوهای جدید کاپیتان توو اینستا میزارم ب جز بعضی عکسا ک شرایط خاص خودشو داره پس عکسای جدید رو اونجا دنبال کنید ... اما ی چیزی ی مقدار نگرانم کرده و اونم اینکه میگید نکنه نیایی و ما رو ول کنی و... خب من قبلا هم گفتم تا ی تایم مشخص اینجا میام اینستا هم همینطور (البته حالا حالاها هستم !) بخاطر همین ازتون میخوام ب من یا حتی وبم وابسته نشید ب کاپیتان وابسته باشید ک تا همیشه طرفدارشون باشید ک اگه دلتونم تنگشون شد برید ببینیدش ... اینا رو گفتم اگر روزی نتونستم اینجا یا حتی اینستا بیام ازم دلخور نشید بازم ممنون از محبت و همراهیتون 


تبریک میگم قهرمانی تیم والیبال زنیت و افتخارآفرینی کاپیتان عزیزمون رو من همچنان توو کما هستم واسه عکس دیشب کاپی ک توو اینستاشون گذاشتن ینی دیگه نمیشه از این کاپی دل کند میشه ؟! 

نظرات 57 + ارسال نظر
زینب والیبالی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 19:03 http://my-hero-farzadfarzin.blogfa.com

وانیا جون این ادرس کاملشه ممنون میشم نظر بذاری

میام عزیزم

زینب والیبالی یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:30 http://my-hero-farzadfarzin

سلام وانیا جون به وبلاگ منم سر بزن

عزیزم آدرس وبت درست بذار نمیتونم بیام

زینب والیبالی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 12:47 http://my-hero-farzadfarzin

سلام وانیا جون منو یادت میاد من دختر عمه ی یگانه دلتنگم خیلی وقته که نیومدم اخه فکر کردم دیگه پست نمیزاری

سلام عزیزم آره گلم یادم میاد... نه اونموقع ی تصمیم مقطعی گرفتم ک نیام چون واقعا خسته شده بودم

پرنیا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:34

وانی خوب حواستو جمع کن ببین اول میاد تهران؟؟؟
آخه یکی ازسایتا نوشته بود میره ارومیه


ببینیشا حتما حتماا حتمااا
حیف که من تهران نیستم این خوشحالیمم ک بدردنمیخوره که منکه نمیتونم ببینمش ولی به هرحال خوبه که میاد
اونجا اصن قدرشو ندونستن

میدونم ولی آخه چجوری من تا ساعت پرواز ندونم کاری نمیتونم بکنم !
ولی خیلی واسم جالبه ک شماها دوست دارید من سعید ببینم

پرنیا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:32

واااااااااااااااااااااااااااااااااای
وااااااااااااااااااااااااااااااااای
سعید عشقولی فردامیادش ازخوشحالی دارم میترکم
خداروشکر

آقا بیاین وسط هووووو گیلیلی دست دست
شادش کن
خیلی خوشحالمااااااااااااااااا

آره

معصومه چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:33

منم نمی دونم 13 یا 10

احتمالا همون 10

پرنیا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 15:41

بعد تو ایسنای کازانودیدی؟
قبل اومدن سعید که هیچی نبور وقتی سعیداومدانقدشلوغ شد ایول که همه الان دارن آن فالومیکنن ولی نباید دیگه کامنت بزارن آبروسعیدکاملاداره میره همینکه آن فالوش کنن متوجه میشتون ولی دیگه این کارازشته
ولی چ میشه کردماایرانیا همیشه همینطوربرخوردکریم

چی بگم !

پرنیا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 15:37

دیدی وانیا موقعی که داشتن فکرکنم تقویم یامجله ورزشی شون دقیق نمیدونم که عکس همشون هست الا سعید همشون امضاکردن سعید هم مردونگی وشعوروشخصیت بالاشونشون داده امضازده
برااین کارای متینشه که عاشقشم باهمین کاراش منودیوونه کرده

آره ... ببین عزیزم ارومیه ایا ک هموطن و همشهری سعید بودن اونجوری کردن با سعید بعد تو دیگه چ توقعی از روسا داری؟!

یه هوادار والیبال چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:08 http://www.eshghvolleyballam.blogfa.com

سلام وانیا جون
چرا دیگه مطلب نمیذاری؟دلم برای مطالبت تنگ شده.به وبم هم سر بزنی،خوشحال میشم.
یا حق

سلام عزیزم بخدا نمیرسم

معصومه چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 07:25

تبریک بابت برد کاپی ایشالله 13 اردیبهشت ایرانن

13 اردیبهشت یا 10 ؟!

اوا سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 21:39

بازم مرسی
خب من الان مورد لطف الهی قرار گرفتم.دلم برا بازیایه تیم ملی تنگ شده بیشتر از همه کاپی

خواهش گلم
آره ...

پرنیا دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 21:52

باران که میبارد...

دلم برایت تنگ میشد...

راه میروم...

بدون چتر...

من بغض میکنم...
آسمان گریه...!!

پرنیا دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 21:49

هوا بارانی ست شیشه!
چرادیگربخارنمیگیری؟؟
نترس...

دیگراسمش رارویت نمی نویسم!

پرنیا دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:38

وانی توبه آلوچه دست میزنی؟
یاصرفابرای جورشدن قافیه؟؟؟

دست نه انگشت !
این شعر من نگفتم از اونی ک گفته باید بپرسی عزیزم

پرنیا یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 21:48

سلام دوستم چطوری؟؟؟

سلام خوبم عزیزم

سحر یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 21:01

سلام وانیا جوون
تبریک میگم واسه اینستاگرامت

سلام مرسی عزیزم

متینه یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:07 http://saeedjoon4.blogfa.com

وانیا جونم...آاااااپم

متینه یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:07 http://saeedjoon4.blogfa.com

لاییییییییییییییک

تنک یو

اوا شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 13:28

وانیاااااااا عشقم نمیدونم دعا کردی یا ن ولی برنامه امتحانارو دادن.وای خدارو شکر موقع والیبال امتحانام اسوننننن


دمت گرم راستشو بگو تو بخدا چیزی گفتی یا خودش دلش برام سوخت

خب خدا رو شکر
نه دعا نکردم اما دوست داشتم تو هم بتونی ببینی بازیا رو

یه هوادار والیبال جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 14:19 http://www.eshghvolleyballam.blogfa.com

سلام
وانیا جونم ممنون که به وبم سر زدی.اما نگفتی چطوری می‌تونم توی وبم عکس بزارم.خواهشاً کمکم کن.!
یا حق

اوا جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 12:54

وانیا من اگه امتحانم خیلی سختم باشه بازم والیبالو نگا میکنم
والا اینقد دلم واسه بازیا تنگ شده کی میتونه از تیم والیبال ایران بگذره

امیدوارم موفق باشی عزیزم

پرنیا جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 11:33

عزیزم ایشالااین دفعه حساب شده پیش میریم میدونی خیلی دلم میخادببینیش اون کارری روکه من شرایطشو بخاطرسن کمم ندارم توداری برای همین همه چیز برات جوره گلم ارته قلبم دلم میخادتوبتونی
امیدوارم وحسم ممیگه این دفعه دیگه میشه

ایشالا...

پرنیا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 21:28

وانی من اون عکس سعیدو تیپ مشکی زده رو میخوامممممم

خب از اینستا کپی کن بلدی ک؟

یه هوادار والیبال پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 21:27 http://www.eshghvolleyballam.blogfa.com

سلام وانیا جونم
راجع به اینکه من اشتباه میکنم.معذرت میخوام.یه حرف اضافه خورده بود.بازم معذرت میخوام.این دفعه دیگه درسته درست زدم.به وبم سر بزن.هر کی میاد توی وب وانیا جون جون،یه سر به وبم بزنه.
یا حق

سلام
خواهش عزیزم...

پرنیا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 21:18

وانی ایندفعه که سعیداومد اگه دیگه نتونی ببینیش درجا میزنمت
بابا شق القمر که نیست یه آدمه اگه من بودم 1000بارتاحالادیده بودمش این تکوندوکاره هست که طلاآورد تومسابقات من 2دقیقه برم دم باشگاهشون میبینمش ولی چه کنم که دلم جای دیگه گیره توهم باید اینباردیگه ببینیش

بخدا واسه خودمم عجیب بود من توو ی هفته هر کاری کردم نتونستم سعید ببینم ... ی چیزی مانع میشد طوری شده بود ک دوتا از دوستام ک همراهیم میکردن میگفتن وانی برو ببین کجا دل کسی رو شکستی ! هر جا میرفتم سعید از اونجا رفته بود بدترین اون شبی بود ک سعید رفته بود هتل لاله ولی من رفته بودم هتل المپیک الکی دو ساعت اونجا معطل شدم وقتی هم فهمیدم سعید هتل لاله ست رفتم اونجا گفتن رفته حتی رسپشن هتل بهم گفت تا ساعت 10/5 همینجا توو لابی بود شما چرا زودتر نیومدی! منظورش این بود ک توو 1 -1/5 ساعتی ک سعید اینجا بوده چطور توو تهران هستی و نرسیدی بیای هتل!

zeynab پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 20:18

امشب اولین شب جمعه ماه رجبه که به الیله الرغائب یا همون شب آرزوها معروفه.شب زنده داری،روزه و نماز مخصوصش ثواب داره.توو این شب هر چی میخواین از خدا بخواین انشاا.... که به آرزوهاتون برسین.منم خیلی دعا کنین به دعاهاتون محتاجم.شب آرزوهاتون نیک، آرزوهاتون مقبول حقوانیا جونم دعام کن.تو دلت پاک و صادقه.منم همتونو دعا میکنم اگه خدا لایق بدونه

مرسی عزیزم
ب همچنین گلم... زینب جان خیلی واسم دعا کن

zeynab پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 15:33

آمادگی چیو نداری؟! ای کلکچیکارا میخوای بکنی مگه؟ باشه گلم.احتمالا هفته بعد اینستامو راه میندازم.تهنا نیستییی

آمادگی پرش ! میخوام کاپی تا اومد ایران لنگشو گذاشت توو فرودگاه بپرم سرش غافلگیرش کنم !
باشه عزیزم

zeynab پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 03:20

راستی قابل توجه دوستان کاپیتان 10 اردیبهشت برمیگردن ایران.آی خداااا چی میشد من تهران بودمچقد دلم میخواد یه بارم شده حتی از دور ببینمش.خدا این خواسته زیادی نیست البته اگه پیداش کنم

وای آره ... منکه اصن آمادگی شو ندارم !
عزیزم مثلن منکه تهرانم تونستم تا حالا ببینمش ک اینو میگی !

zeynab پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 03:10

مشکی واقعن به کاپی میاد
https://instagram.com/p/1w-0ykN2Ko/
https://instagram.com/p/1xAKbRt2MA/
https://instagram.com/p/1xB3sNt2NX/
https://instagram.com/p/1xIrPEt2DC/
https://instagram.com/p/1yqfGNFyeH/
https://instagram.com/p/1xlUmyqGaM/
میگم حالا که اینستا داری دیگه خودت همه اینارو میبینی دیگه.من نذارم؟قبلن احتمال میدادم شاید نبینی میذاشتم اینجا

آره دیگه زحمت نکش عزیزم البته خیلی از عکسا از دستم در میره
زینب تو هم اینستاتو راه بنداز دیگه

zeynab پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 03:05

بیداری؟پیج اینستات چرا نات فوند میزنه؟

چون ی تغییر کوچولو توو اسمش دادم اینجوری میزد درست شد

پاسخ وانیا ب اون دوستی ک خودش میدونه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 01:51

عزیزم گارد نگرفتم ناراحتم نشدم میدونم حساب تو هم از اونا جداست ...فقط خواستم بگم من واسه اینجور آدما نمیتونم وقت بذارم حقیقتش واسمم مهم نیس چی فک میکنن چون دیدگاهشونو قبول ندارم
باشه عزیزم ...فقط در همین حد میتونم بگم ک حضور شماها بهم دلگرمی میده ممنون از مهربونیتون

zeynab پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 01:35

آقا اینجا چه خبرهههه.سورپرایز در سورپرایزه.وانی با اینستاش.کاپی با پست سر هم پست گذاشتناش.جان ن ن ن بپر پست جدید کاپی.ولی عجب نامردایین.یه عکس چاپ نکردن که کاپی هم تووش باشه.همه روو عکسای خودشون امضا کردن کاپی که عکسش نبوده یه گوشه امضا زده.بمیییرم.لیاقت ندارن این روسا

کاپیه دیگه یکهو آدمو غافلگیر میکنه !
عه واقعا .... خااااااااااااااااااااک بر سرشون

zeynab پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 00:05

کاش پستایی که توو اینستا میذاریو اینجا هم میذاشتی. اکثر بچه ها به اینجا عادت کردن.یه جورایی جمع خصوصی و راحته.اینستا مخاطبات زیادن.البته میدونم کار خیلی سختیه اداره کردن هر دو.خدا بهت کمک کنه.ما که هرجا پست بذاری میریم میبینیم گلم.وانی میدونیم تا یه زمانی میتونی بیای.ینی هممون تا یه تایم مشخصی میتونیم بیایم اینجا.ولی دیگه هی نگو دل مارو خون نکن.

نمیشه زینب جان واقعا وقت گیره ...تازه الان کامنتام توو اینستا کمه وگرنه نمیرسیدم حتی کامنتای اینجا رو تایید بدم
مرسی گلم...عزیزمی
باشه عزیزم آخه قبلن هم اینو گفته بودم اما باز بچه ها اومدن گفتن وانی نکنه نیای گفتم بگم ک نگن نگفتی

zeynab چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 23:59

اره فیلمه باحاله.مرض دارن اذیتش میکنن عشقمو.دیدیم اینستاتو قشنگه عکسی که ادیت کردی.کارات زیاد شده هاااااااسرت شلوغ شد باز.چون اسلاید شوت قشنگ شده بود گفتم ادامه بده.گفتم که هر طور میل خودته عزیزم

آره بچمو مظلوم گیر آوردن
راستشو بخوای خسته شدم شاید ظرف ی ماه همه عکسا و اسلایدا رو بذارم توو اینستا و خدافظی کنم
مرسی عزیزم

پرنیا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 21:49

یعنی وانی اون عکس سعید بااون تیپ مشکیش روکه توایسناته وقتی دیدم به دیدار فانی شتافتم

آره ..

Felora چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 16:29 http://vollyball-saeid.blogfa.com

سلام وانیا جون.
آره خیلی بده کپی میکنن . من یه سری وبلاگا رو دیدم که کل پستشون مثه پستای ماس حداقل یه ذره خلاقیت به خرج نمیدن ، جای عکسها رو هم عوض نمیکنن.

والا منکه از روو رفتم ولی اینا از رو نرفتن واسه همین مجبور شدم پیج درست کنم
آره دیدم... من نمیدونم اینا چ فکری میکنن اینکارا رو میکنن!

پاسخ وانیا ب اون دوستی ک خودش میدونه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 13:28

ببین عزیزم حرفاتو قبول دارم اما شعور ی چیز ذاتیه من نمیتونم ب کسی شعور تزریق کنم ببین من تهرانیم تیم شهرم توو بازی لیگ برتر والیبال ایران اول شد ولی من حتی ی تبریک معمولی هم اینجا نگفتم ! چون دوست داشتم شهرداری ارومیه ببره چون تیم شهر سعید بود ! اما خودت دیدی چجوری برخورد کردن دیگه وقتی کسی قدرت تجزیه تحلیل مسایل نداره چون تعصبات کورش کرده دیگه مشکل خودشه نه من !

نادیا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 13:28 http://lovesaeed.blogfa.com/

سلام عزیز دلم ویت عالیییییییییییییییه
ممنون میشم به منم سر بزنی

سلام مرسی

معصومه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:20

اینستا گرام میزنی من نتونم بیام
ایشالله از عکسات کش برن جیگرم حال بیاد

کش ک میرن اما من دیگه حرفه ای واتر مارک میکنم!

یه هوادار والیبال چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:24 http://www.eshghvaolleyballam.blogfa.com

سلام وانیا جونم.ببخشید شرمنده حق داری.آخه آدرسم را عوض کردم.به هر حال خوشحال میشم به وبم سر بزنی.

سلام ...راجع ب چی حق دارم عزیزم؟ من متوجه منظورت نشدم !
عزیزم این آدرسی ک گذاشتی درست نیست من نتونستم بیام وبت

معصومه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:05

در ضمن من از آیفون گفتن متنفرم از بس که همه این لفظ
استفاده کردن حال آدم بهم میخوره اپل قشنگ تره


.
.
.
.
.
امروز تو صف عابر بانک دختره باپسره دعواش شد.
پسره گفت:گوسفنداشون رو فروختن از ده اومدن اینجا ادعاشونم میشه
دختره هم گفت:از روزی که بابات اومد شهر گله ما بی چوپون موند ماهم فروختیم اومدیم
میگن عابر بانک تا همین الان داشته به دختره شاباش میداده خخخخخخ

باشه اصن تو بگو واترملون
شاباش...

معصومه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 08:51

منم اسم کارخونه مد نظرم بود دیگه آیفون اپل فرقی نداره مهم خربزه مشهدیه منه دفعه اخرت باشه مچ منو تو وبای دیگه اونم سر یه اشتباه کوچیک میگیری هاااااااااااااااا

عزیزم چرا فرق نداره ؟! مثه این می مونه ک ادکلن ارگنزا رو بگی اسمش جیونچیه چون کارخونه جیونچی تولیدش کرده !
دوست داشتم بازم اینکارو میکنم

zeynab چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 03:39

https://instagram.com/p/1vZzJWoA-j/

وای من ترکیدم دیروز از خنده اینو دیدم خیلی ری اکشنش باحاله

zeynab چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 03:04

وای وانیا اینو ببین
https://instagram.com/p/1v355bKRzm/
این محشره.عالیه.تیپشو ببین عشقموووآخ قلبم.یقه روووو
راستی فردا انگاری 8:30 صبح شبکه ورزش تکرار بازی فینال زنیتو میذاره.من که خوابم اونموقع

آره برو اینستام ی عکس از این تیپش ساختم
وای من خواب بودم

zeynab چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:31

این اسلاید شوت با حال شده کاش کاملشو بسازی اگه وقت کردی.خوب عزیزم هدف بده به اسلایدشوت.موضوع دارش کن.مثلن میتونی به مناسبت بازیای ملی که در پیشه ،که دوباره شورو هیجان توو خونه ها ،بین مردم ایجاد میشه ادامش بدی، یا برای برد تیم زنیت یا بهتر بگم موفقیتهای کاپیتان ،که توو هر تیمی باشن درجه یک هستن بسازی بقیشو یا موضوعشو میتونی اینطوری بذاری که اشاره کنه به اینکه کاپیتان برای افتخار آفرینی برا کشورش و شاد کردن دل مردمش چه سختیایی رو تنهایی به جون میخره تا همیشه تیم ملی کشورش به درجات بالاتری برسه ولی خوب بعضیا درکشو ندارن، یه موضوع دیگه اینکه ما هم دوریشو تحمل میکنیم برا اینکه خودش بره کسب تجربه کنه به قله های بالاتری برسه.ببین چند تا موضوع گفتم.4 تا شد.البته فقط ایده دادم بهت تصمیم با خودته گلم

نه عزیزم دیگه در همین حد توانم میرسه
درسته شاید بشه 100تا سوژه پیدا کنی اما اینکه بتونی آهنگ مرتبط باهاش پیدا کنی و اسلاید بسازی سخته !
مرسی از ایده ت

zeynab چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:17

وانی هستی؟نیستی؟خوابی بابا.الان 6 تا پادشاهو خواب دیدی.دلم تنگ شده واسه اون روزایی که 4,5 نفری اینجارو میکردیم چت روم تو هم آرتروز دست میگرفتی چه حالی میکردیمچه نقشه ها واسه اینکه کاپیو چطور بریم ببینیم.خخخخ.آخ جون دیگه توو اینستات میشه چت روم بازی در آورد تو هم باید جواب بدی کامنتاتو چه کیفی داره بذار پیج باز کنم راستی از بچه ها خبری نداری؟مدتیه نیستن؟ سپیده، دریا....؟ولی خوبه ها اینجا یه عالمه دوست پیدا کردی هر ماه هر روز یه سری دوست و مخاطب جدید

اتفاقا دیشب بیخواب شده بودم اما حال نداشتم بیام نت
آره... الان نظرات نرمال تر شده اون موقع ها نظرات زیاد میشد ب این فکر میوفتادم ک در برم
خدا بهم رحم کنه ...

پرنیا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:41

وانی میگم توهم همین ادرس برای ایسنای سعید میری دیگه میخوام مطمئن شم یهواون روزتاحالاسرکارنبوده باشم خخخخ
saeedmaroof4444

آره عزیزم از روی فالورا هم میتونی بفهمی سعید 261 هزارتا فالوئر داره در صورتیکه 26 نفر فقط فالو کرده

پرنیا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:38

خودش دیگه کم مونده بیادسرقبرمنم عضو شه توهمه جاعضو هست
فقط منو نمیزاره هیچ جا عضوشم
بدبختی داریم دیگه
حالاتو اگه کامنت گذاشتی جای منم پرکن


ناراحت نباش عزیزم ... اکی

اوا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 19:16

مبارک باشه عزیزم.عکس اخرت خیلی نازه.

من اینستا ندارم نشه بری دیگه برنگردی پیش ما یا دیر ب دیر سر بزنی ب وبتاااااا
اگه بری من قهر میکنم ترسیدی ن

مرسی عزیزم آره خودمم خیلی اون عکس دوست دارم واسه همین کردمش عکس پروفایل اینستام
تو هم بساز عزیزم...نه میام
آره خیلی

Felora سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 17:56 http://vollyball-saeid.blogfa.com

هرچند اینستا ندارم ولی میرم پستاتو میبینم

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد