My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

The return of the Prince

تبریک ویژه بخاطر بازگشت قهرمان عزیزمون کاپیتان سعید معروف ب کشور راستش باورم نمیشه حدود 2/5-3 ماه ب این زودی گذشت و کاپیتان دارن برمیگردن ... بواقع قدرت اصلی تیم ملی والیبال کشورمون دارن برمیگردن ب امید افتخارات بیشتر و بهتر واسه کاپیتان عزیزمون و در نهایت کشورمون 


ب افتخار بازگشت کاپیتان ی اسلاید شو ساختم تلاشم این بوده متفاوت باشه حالا نمیدونم توو این اسلاید نشون دادم چ ابرقدرتی توو والیبالمون داریم یا نه ؟!




از اینجا دانلود کنید 

بازگشت کاپیتان معروف 


پ.ن : قالب وب ب افتخار اومدن کاپی و احساسی ک تازگیا یقه مونو گرفته این رنگی گذاشتم وگرنه ما همچنان ب آبی تیره ارادت داریم ! 


دوستان تبریک میگم کاپیتان توو نظر سنجی world of volley با 14379 رای بهترین پاسور شدن مرسی از همراهی همه تون ... در ضمن ب سید محمد موسوی و طرفدارانشون هم تبریک میگم ایشون هم توو همین نظر سنجی ینی تیم رویایی 2015-2014 بهترین سرعتی زن شدن 


بعدا نوشت : آهنگی ک روی وبم هست رو خیلی دوست دارم  کمتر اتفاق میفته هم از موزیک خوشم بیاد هم لیریک این آهنگ از اون آهنگاست البته خوانندشم خواننده محبوبمه کلا سبکشو دوست دارم اما همه این دلالیل باعث نمیشه ک من آهنگ شیش و هشتی توو ذهنم نیاد مخصوصا ک کاپی برگشتن ایران الان فقط این آهنگ توو ذهنمه : قلبمو با آرزو دوباره درامیختی از روزی ک اومدی شهر بهم ریختی از روزی ک اومدی زندگی آغاز شد هر چی در بسته بود بروی من باز شد ... ینی اگه تا حالا چل بودم با این وضعیت فک کنم پنجاه شدم ! 


خیلی بعدا تر نوشت : ینی من هلاک اینایی هستم ک همچنان میان پیج کاپی توو اینستا و کامنت میزارن ک : کاپی کی برمیگردی ایران ! 619120_sarcastic.gif


دوستان من از لطف همگیتون ممنونم از اینکه پا ب پای احساسات من میاین و دوست دارین من سعید ببینم ممنونم من پیگیر هستم اما خواهشا بهم نگید کاپی رو برو ببین یا دیدیش ! من دیروز نرفتم ورزشگاه انقلاب چون شرایط اونجا مشخص نبود راستش بخواید من نمیتونم همینجوری برم جایی چون اگه مثه چند بار قبلی برم و نتونم کاپیتان ببینم بی انگیزه میشم  ی عیب بزرگی هم ک دارم اینه ک زود خسته میشم و میزنم زیر همه چی... دوست دارم کاپیتان توو شرایط خوب ببینم ...اینو گفتم ک بدونید نه شُل گرفتم نه دارم کلاس میزارم ! (طبق اون چیزی ک بهم گفتن ) ! ...امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و من بتونم کاپیتان ببینمشون البته بدون مزاحم ! 

عکسای مراسم دیروز توو ادامه مطلب گذاشتم 


خیلی بعدا ترتر نوشت :)) هنوز هم دیوانگانی پیدا میشن ک اینجا ب اسم سعید معروف واسه من کامنت میزارن !! از خداوند فقط واسشون شفای عاجل میخوام! 

برید ادامه مطلب  

  جانم ریش و سبیل 636019_1237379fdqxrvb3f.gif


اصن تپش قلب میگیرم این عکس میبینم ! 12119_ayxcgtywhbowsobe.gif


این عکس خیلی دوست دارم کاپی از نیمرخ هم خوشگله 470519_loveshower.gif



ماشالا مثه ی پارچه آقا وایساده768719_nhsatkt0wbyybq9t.gif



فک کنم اینجا ب کاپی گفتن برو وسط برقص کاپی هم گفته خب چی برقصم ؟ اسپانیایی خوبه ؟! 34019_j4m1w5950m851i23.gif


بقیه عکسا رو هم حال ندارم آپلود کنم برید از وبای دیگه ببینید 159919_0u8esyhbxe6v08gf.gif

نظرات 117 + ارسال نظر
آرزو یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 20:56

سلام وانیا جون خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟
خیلی دلم تنگ شده بود.. اومدم سر زدم و از پست های خوشگلت لذت بردم اما حسابی سرم شلوغ بود و نشد کامنت بذارم به هر حال روزهای پرهیجان والیبال داره کم کم شروع میشه و انشالله باز همه ما روزهایی رو کنار هم و کنار بچه های گل والیبال و به خصوص جناب سعید خان معروف سپری خواهیم کرد
برای تیم ملی والیبال ارزوی روزهای موفق و درخشانی دارم شاد باشی عزیزم
سعیدخان هم با این پست های جدیدش معلومه که آماده هست برای مسابقه انشالله موفق باشه

سلام عزیزم... خوبم گلم
ما هم دلمون تنگ شده بود کم پیدا بودی آرزو جون...
ایشالا ... البته منکه دیگه کم کم باید کرکره این وب بکشم پایین کارمو ب پایان برسونم...
آره...

پرنیا شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:07

امشبم که بروبچ بازی دارن من باید به سوی پخش آنلاین بشتابم
امیدوارم ک ببرن

از کجا میبینی منکه ندیدم هیچکدومو

پرنیا شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:05

طرف میره خواستگاری ,می بینه دختره سیبیل داره. بهش میگه شما چرا سیبیل داری ؟ دختره گریه می کنه.می ره از دلش در بیاره !! میگه : آخه چرا گریه می کنی ؟ مرد که گریه نمیکنه. خخخخخخ

پرنیا شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 11:22

یعنی خدابهت صبرایوب بده توایسنا
چقدمردم پاچه گیرشدن توهم جوابشومیدادی گلم اینجور آدما ادب حالیشون نمیشه

نه بابا من چیزی نگفته داشت جفت پا میومد توی دهن من چ برسه ب اینکه جوابشم میدادم !

پرنیا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:22

چطوری دوستم؟؟کم پیدایی

خوبم گلم... شرمنده کمتر میرسم بیام اینجا

پرنیا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:21

دنیابه من یادداد دوری کسی راکه دوستش دارم تحمل کنم اماوفابه من یاد دادهرگزکسی راکه دوستش دارم فراموش نکنم

الان مثلا منظورت ب منه دیگه ...نه من میبخشم اما فراموش نمیکنم

پرنیا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:17

سلامتی آدمای بی کینه که وقتی یکی رو دوست دارن، هرچقدرم اذیتشون کنه، هرچقدرم ناراحتشون کنه، باز یادشون میره و دلشون براش تنگ می شه...!

معصومه دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 09:30

وانی جون اینو ببین حالت خوب میشه کاپی اینجا خیلی با حاله
http://www.tamashagar.com/fa/newsagency/2150/%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D9%87%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AF

مرسی عزیزم ولی از این هتل خاطره خوبی ندارم

پرنیا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 22:52

بیا اینجا یه سری بزن خداوکیلی هی نروایسنا اونا دوست های زودگذرن مارودررررریاب
اصلن یه کاریدو میکنی ایسنابسازمااا دوسم

قبول کن اداره هر دوجا واسم سخته
خب تو هم بیا دیگه

پرنیا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 22:50

وانی جونی رفتی ابیانه؟؟خوب دختر وقتی میرفتی به دوست گلت میگفتی داری میری اونجا
منم آخه ابیانه بودم اول رفتیم کاشلن وقمصربعدشم رفتیم ابیانه اگه گفته بودی شاید همیدیگه رومیتونستیم ببینیم
پس اون دختر زشته که کلی فیس وافاده داشت هی برای من خودشومیگرفت توبودی میگم این یه انرژی خواصی داره نگوتوبودی خخخخخخخخ
نه حالابی شوخی خوش گذشت؟؟

عه تو از کجا فهمیدی؟! آهان از اینستا
واقعا ؟ خب منکه نمیدونستم ...دستت درد نکنه همه معطل ما بودن اونجا اتفاقا
آره عزیزم جای همگیتون خالی

اوا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 21:12

سلام وانیا جونم
ببخشید دیر ب دیر برات کامنت میزارم.کامنتای پرنیا رو خوندم ی لحظه فکر کردم بازیا شروع شده و ماباختیم
حالت خوبه عزیزم دوباره دلتنگ کاپی شدی

سلام عزیزم
نه دلتنگ نیستم اینبار ی حس بدی یقه مو گرفته

zeynab یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 02:25

سلاااام.اومدم اینجا یه عرض سلامی بنمایم بروم.دلم برا اینجا تنگیده بود.سوتو کور شده ه ه ه یاد دوران شلوغیش بخیر

سلام عزیزم
نه دیگه شماها باید اینجا رو رو پا نگه دارید ولی شماها با من میاید با من میرید !

یگانه دل تنگ جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 21:58

وانیا بازم باختیم

یگانه دل تنگ جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 20:21

خداروشکر فعلا1 ستوبردیم ااااااااااااااااااااااالانم 9 13 عقبیمممممممممممممم

یگانه دل تنگ جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 15:19

عزیزم بازیاروپخش نمیکنن ازسایت والیبال نتیجه زندرومیدیدم

منکه ندیدم از سایت

پرنیا جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 09:36

چراعزیزم
میدونم وکاملادرکت میکنم دیروزکلی گریه میکردم ومیگفتم این همه آدم تواین شهر ریخته چراسعید؟اصلاچرایه عشق غیرممکن؟ولی بعدش فهمیدم همین خوبه کن عشقش توقلبمه خوب میفهمی چی میگم وانی من آدم کاملامنطقی بودم اصلااحساسی برخورذنمیکردم ولی درگیرشدم ولی اون واسه من غیرممکنه ولی برای تونه ببین شایداگه یه بار فقط ببینیش تکلیفت بااحساساتت معلوم شه یا باانگیزه ترازقبل ومیشی ویا اصلا لیخیالش میشی ولی زودتصمیم نگیر دوستم

آره وقتی ببینمش همه چی درست میشه اونطور ک میخوام تمومش میکنم

پرنیا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:44

حیف شد برو بچ باختن

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:42

متاسفانه باختیم ایشالاه فرداروببریم
3 0 باختیم

من ندیدم بازیو

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:09

وانیا فعلا دوست باختیم ببینم ست سوم چی میشه

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 15:29

وانیا امروزساعت6 والیباله ایران وفنلانده به نظرت میده؟؟؟

پرنیا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 22:02

وانی چی شده؟؟
با دل وجون کامنت هارو این دفعه تایید ندادی
ناراحتی؟؟
من خودم فهمیدم ناسلامتی یه عمریه باهم دوستیم
بگو دوستم بگو کی اذیتت کرده تا یه چاره ای بیندیشم

بی انگیزه شدم ...

پرنیا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 21:58

پس خدابه دادم برسه اساسی!!!!!
بعدم مگه تو میخوای شیرینی وشربت وناهاروشام برام درست کنی که غر میزنی؟مامان کدبانوت که من ارادت خاصی بهشون دارم میخوادبکنه توآموزشتوبده تازه باید 2جلسه امتحانی بیام پیشت ببینم فن بیانت چطوره آیا استاد ایده ال من هستی اگه پسندیدمت میتونی آموزشتو بطورکاملارایگان شروع کنی
درضمن نیم ساعت یه بار پذیراییتو فراموش نشه
تاایشالا آخرترم4تاکلمه خوب ترکی یادبگیرم برم به مراد دلم برسم

معصومه چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 10:17

همه جا بحث فالو کردن سعیده
من زیاد با این اصطلاحات آشنا نیستم (یعنی رفته تو فن پیجش)
خوب چرا جنجال کردن از کجا اینو فهمیدن؟؟؟(آیکون آدم خنگ )
یهکی به من توضیح بده ببینم چی شده؟؟خخخخخخ

پاسخ وانیا ب سحر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 00:22

نه عزیزم بخاطر اون نیس اگه قرار باشه اینستا یا اینجا آرامش منو بگیره ترجیح میدم هر دوتاشو ببوسم بذارم کنار !

نازنین سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 21:21

فهمیدید سعید طناز طباطبایی فالو کزده واقعا چرا با اون صورت قلمبه ش

فن پیجشونه !

معصومه سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 12:59

وانی جون این آهنگو یه بار بهت معرفی کرده بودم الان با
زیرنویسشوبرات گذاشتمhttp://www.aparat.com/v/T3lCc

توو اولین فزصت حتما عزیزم

معصومه سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 06:30

این بلاگفا اساسی قاط زده

پرنیا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 21:43

من از روزی که سعید از روسیه اومد این عکسا ومصاحبه هاش رو که میبینم دیگه مطمئن ترشدم به حسم واقعا داغونشم وانی دلم میخواد بایکی درد دل کنم دلم پره اذیت میشم خیلی!!تواینجوری نشدی؟

نه ...

پرنیا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 21:39

خوب مچ گیری کردیاااااااااا
یارو چه زبونشم درازه ببین من ایسنا ندارم بجاش نظراتمو اینجا بت منتقل میکنم
ازقافله عقب موندم ولی میخوام طی یک عملیات انتحاری مخ داداشمو بزنم بیام به جمعتون بپیوندم

پرنیا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 21:37

وانی رفتی تو ایسنای زینت از طرف من بابت پیجش بهش تبریک بگو یادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااا
بهش بگو دلمون واسش تنگیده دیگه پیج ساخته اینجاهم بیاد
کاش بچه های قبلم دوباره میومدن اینجا پایه خنده بود

پرنیا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 21:22

وانی برنامه ی بازیا تو فنلاند باساعتشو واینا شو هم زدند ایشالاکه پخش بشه

خرس پشمالو(معصومه) دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 12:17

ببین فکرکنم توکامنت قبلیه اسمم یادم رفته از بس که فکر آدمو مشغول میکنین

معصومه دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 12:03

Selim Gülgören -Tarihe Gömdüm گوش کن خیلی شادو قشنگه

خرس پشمالو دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 06:59

پرنیا: نه ماشاالله اشتهاتم خوبه دخترم اینهمه خپل و شکمو ؟؟
به جای اینکه بگه :در راه آموزش زبان ترکی حتی اگه شده کتکمم بزنی باید بهم ترکی یادبدی برگشته میگه تا شکمم پرنباشه نمیفهمم تودوروز بیاپیش من این شکم پرستی ونمیدونم خپل باز ییاتو ترکت میدم والاااااااااااا

پرنیا یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:01

نگاه کنا خدا آدمو محتاج خلق نکنه عجب آدمیه این معصومه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!
میدونم بچم شوخی میکنه بخندیم
راستی معصومه جون برای آموزش که میام پیشت خوب پذیرایی کنی هااااااااااا
نبینم منو گشنه بزارین وقتی گشنه باشم مغزم ازکار میفته بازدهی ام صفر میشه

پرنیا یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:58

وانیا تندیس آبش مال تو کاپ هایی رو که ازروسیه آورد من میزارم تو ویترین خونه مون
اصلن عدالت از من میباره هااااااااااااااااااااا

باشه فقط بگم جز اون کالاهای روسی دختر هم هستا دیدی ک چ استفاده های ابزاری از خودشون میکردن دائم توو بغل کاپی بودن

پرنیا یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:56

بابا من بد یاد میگیرم آخه من تاسعیدوببینم اختیارمو زکف میدم
اصلادرگیرش میشم بدجور
بعدهرچی سعید یادم میده رو یادنمیگیرم فکرمیکنه خنگم درصورتی که درگیرعشقم خخخخ
واسه همین حالا فعلن 4تاکلمه معصومه بهم یاد بده که رفتم پیشش یه چیزی بارم باشه تابعد از ازدواجمون تدریسو شروع میکنیم

خب عزیزم تو چون زیاد درگیر میشی با همون معصومه بگیر من پول کلاستو میدم

یگانه دل تنگ یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:54

وانیاهمه وبلاگای بلاگفا بازنمیشه دوهفته شد وبلاگ بازمیشه ها اما نمیتونم کامنت بزارم ارور میزنه حالا درست میشه؟؟؟

والا چ بدونم عزیزم بلاگفا همینه دیگه

خرس پشمالو یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:15

تو حالا کاپی روببین کلاس مجانی پیش کش

کوفت ب کی خندیدی ؟ ینی بخاطر این حرفتم ک شده میرم کاپی میبینم

معصومه یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 08:01

پرنیا جون حالا اشکالی نداره اگه نمی تونین پول کلاسا رو نقدی حساب کنین من کاپی رو جای طلبتون ور می دارم

منکه ب این استادای کلنگی نیاز ندارم خوده کاپی بهم تدریس میکنه مجانی

معصومه یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 07:47

راستی اون (کاپ ؟؟؟) آبی طلایی مال خود کاپیه؟؟ به عنوان سفیر آب بودن بهش دادن؟؟؟

عه خب خوبه توت فرنگی میریزیم توش سعید ی دوسه تا عنوان اینجوری بگیره جهزیه من کامل میشه واقعا چ داماد گلی

خرس پشمالو(معصومه) یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 07:44

پرنیا جون چراکه نه یادتون میدم ولی به شرطی که هرچیزی رو که یاد میدم فوری فراموش نکنین خخخخخ
مثلا" من به وانیا چند تاکلمه یاد داده بودم مطمئنم اگه الان بپرسم هیچی یادش نمیاد البته شاید اون فحش ها یادش بیاد
خخخخخخخ
درمورد هزیه هم از قدیم گفتن حساب حساب کاکا برادر من سر شهریه با کسی شوخی ندارم تا قرون آخرشو به (فلوس )میگیرم
وانی فلوس یادته؟؟؟ چقدر خندیدیم به تفاصیر سپیده البته یه معنی شم همونی بود که سپیده می گفت راستی خبری ازش نی

آره فحش بلدم...بدم
آره واسه دستگاه گوارش بود ...
چ بدونم سپیده و دریا و آرزو و....غیب شدن

پرنیا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 21:54

کسی نمیدونه بازی هایی که تو فنلاند و جمهوری چک داریمو تلویزیون نشون میده یانه؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا باید از کجا ببینیم ؟

پرنیا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 21:45

وانیا اینطور که معلومه دیگه این وضعیت فایده نداره حتما باید بریم کلاس آموزش زبان ترکی پیش معصومه

معصومه جون 2تاشاگرد باهوش و گوگولی وخوشگل نمیخوای؟؟؟
البته من هیچ هزینه ای برای آموزشم نمیدم گفته باشم ناسلامتی یه عمریه باهم دوستیم اصن دوستی برا همین چیزاخوبه دیگه............

آره بابا من داره توو اعتماد ب نفسم تاثیر میزاره !
منکه از کاپی میرم یاد میگیرم خیلی هم عالی

جوجو شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 16:58

سلام شناختی؟؟؟؟

معصومه تویی ؟!
همش با اسم جک جونور بیاهاا

معصومه شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:34

تا اونجایی که من فهمیدم رضا اول گفت :ما گفتیم کاپیتان سعید نمیاد.......بعدمیلاد نمیدونم چی پرسید (فکر کنم از روسیه پرسید ) رضاهم بخاطر رد گم کنی جلو دوربین گفت سوریه
سوریه بعدسعید درجواب میلاد گفت :کی میگفت؟؟ مرسی
بعد دوباره میلاد یه چیزی گفت سعیدم برگشت گفت:(گورموشدون دووردان چال تخدیه=دیده بودی واقعا" بزن به تخته) بازم نمیدونم من اینا رو فهمیدم ولی درمورد آب حرف نمی زدن

ینی چی ؟ قضیه مشکوک شد پس راجع ب چی میحرفیدن ؟!!
ممنون از ترجمه ت معصومه جونم

معصومه شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:21

سلام اینجایی ؟؟؟

سلام نه اونجام

یگانه دل تنگ شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 13:38

وانیا جون یه زحمتی واست داشتم ببخشیدمیشه بری تو یکی ازوبلاگای میلاد؟؟ببینی بخش کامنتابازمیکنه یا نه اخه من هم باکامپیوترخودم رفتم هم بالبتاب میزنه ارور میشه یه نگاه بندازی ببینی واسه توهم اینطوریه؟؟

اگر سرورش بلاگفاس صددرصد ارور داده چون بلاگفا دو هفته ی بار قاط میزنه مشکل از تو نیس عزیزم

یگانه دل تنگ شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 13:33

http://s6.uplod.ir/i/00595/elwrpa2wgmkh.jpg

معصومه شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:04

راستی ببخشید نمی گفت شیرینبود میگفت (کیم دیدی)
یعنی کیی میگفت بازم اگه چیزی فهمیدم میگم

حالا مترجمین عزیز ترجمه هاتونو بگید ب ی اجماع ک رسیدید بگید دقیق چی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد