My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

نامه سرگشاده وانی ب کاپی (وقتی وانی از دوری کاپی دیوانه میشود) !

3 هفته گذشت ! سعیدم بلاخره رفتی ! 428920_cray.gifهم بهتر بابا ... زودتر باید میرفتی والااا... داشتی اینجا حروم میشدی عزیزم اصن خیلی خوب کردی رفتی .... فقط تا میتونی اونجا ب خودت برس عزیزم تا میتونی بخور تا میتونی هم زیراب این و اونو بزن ک من اینجا شاد شم و بهت افتخار کنم ! اونجا هم لیدی درست درمون دیدی چشتو گرفت بیگیر عزیزم فقط اومدی ایران من با وردنه میام استقبال عروس خانوم... تازه خیلی هم عالی ! 406819_brodkavelarg.gifاز این پسره  اسپیریدانو هم فاصله بگیر دیوونه س یهو میبینی ی دفه باهات شوخی دستی کرد خدایی نکرده ی بلایی سرت آورد....298619_slingshott.gif ولی مت اندرسون خوبه فرورینیه احساساتیه با اینکه یانکیه ولی بچه بامرامیه815219_treehug.gif فقط اگه تونستی یه بسته کود بگیر بریز پای این درخت روی بازوش بلکه امسال بهار میوه بده ! والا ....159219_sourgrapes.gifخب دیگه سفارش نکنم مواظب خودت باش عزیزمشیطونی هم نکن ! تا دیداری دیگر بدورود ( چقدرم من دیدمت توو ایران !) 


التماس دعا

خدااانگهدار


پ.ن : سلام ب همگی ... این آپ گذاشتم تا ی کم حال و هوای اینجا عوض شه دلم واسه همگی تنگ شده بود واسه کاپی بیشتر... اومدم کامنتا رو خوندم ناراحت شدم ... دوستای عزیز من گفتم "شاید" دیگه نیام! ب هر حال ممنون از محبتتون ولی خودتون میدونید آپ کردن یا حتی پاسخ ب کامنتا توو اینجا خیلی از من وقت میگیره که متاسفانه من وقتشو ندارم مهمتر از همه وابستگی ذهنی ک اینجا واسم درست میکنه دست و پامو میبنده (البته اینطور ک معلومه نمیدونید ! اگه میدونستید نمیگفتید که وانی کجایی ؟ دلمون تنگته و....ما واست اهمیت نداریمو...) بگذریم ی چیزی میگم فقط با لنگه کفش از حرفم استقبال نکنیداا... میگم دخترای روسی بدک نیستنا  ب نظر زن زندگی میان ! حالا تا نظر کاپی چی باشه ! ب هر حال من نظر شخصیمو گفتم ! 


آهنگ وبو عوض کردم ... این آهنگ دوست دارم خیلی آرامش بخشه  توو مراقبه ها بیشتر اینو گوش میدادم ... حالا فعلا این باشه تا سر فرصت ی موزیک مناسب وب پیدا کنیم 


بعدا نوشت : فک کنم دیگه بعد از این  1 ماه دلتنگیای کاپی شروع بشه ب هر حال دوری از وطن و خانواده سخته البته امیدوارم اینطور نباشه و کاپی ما هیچوقت احساس غربت و دلتنگی نداشته باشه ! کاپی نبینم دلتنگ و غمگین باشیدااا... همیشه بخند عزیز ... همیشه 



میگم تا حالا زور زدم مامان بابام راضی کنم بریم ارومیه حالا از این ب بعد  باید زور بزنم راضی شون کنم بریم روسیه ! راستی آهنگ وب باز عوض کردم اینبار ب افتخار کاپیتان و تیمشون آهنگ روسی گذاشتم ...  من این آهنگ خیلی دوست دارم نه بخاطر اینکه اسمش " مه صورتی " و منم اردیبهشتیم و عاشق صورتی و ... ( البته بعد از رنگ آبی ) این آهنگ دوست دارم بخاطر اینکه ریتم شادی داره بعدشم بین خودمون باشه خوانندش والریا خواننده محبوبمه ... دیگه اینجا کسی احساس دلتنگی نکنه ===> پس اوری بادی روکی روکـــــــــی57021_LaieA_009.gif70620_viannen_27.gif