My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

سعید معروف لیاقتش بیش از اینهاست !

تقریبا ی دو هفته ست دائما واسه من کامنت و پیغام میاد ک چند سالته ؟ کجایی هستی ؟ چرا سعید معروف دوست داری ؟باهاش ارتباط داری یا نداری ؟ و ... باید بگم من راجع ب خودم توی پروفایلم (درباره سایت ) بیوگرافی دادم بازم اینجا میگم من 23 سالمه و سال گذشته از دانشگاه فارغ التحصیل شدم اینو میگم ک بدونید نه تینیج هستم نه بچه مدرسه ای ک بخوام بخاطر ی کراش ساده واسه سعید وب بسازم ...سعید معروف دوست دارم نه فقط بخاطر اینکه دوتا توپ زده و یکی از بهترینها شده ...دوستش دارم چون خوب و ساده ست ! از دیسیپلینش خوشم میاد مثه پسرای دیگه اهل سلار و تتو جراحی پلاستیک و دستکاری نیست ... دوسش دارم چون همه دنیا میشناسنش اما یک صدم سوپراستارای کشورمون ک هیچ جای دنیا نمیشناستشون خودشو گم نکرده! اونموقع توجه مو جلب کرد ک توی برنامه ماه عسل وقتی لوح و حساب بانکی دادن بهش هر دوتا رو داد ب مادرش ( میتونست مثه دوستش اینکار نکنه ) وقتی ازش مصاحبه کردن ک برای سفر کیو با خودت میبری ؟ گفت مادر و خواهرم! واسه دلسوزیاش و احساس مسئولیتهاش وسط زمین بازی ک فراتر از مسئولیتهای ی کاپیتانه ! واسه همین کارایی ک شاید خیلیا متوجه ش نشن ... سعید معروف بخاطر نوع رفتار و منشش دوست دارم و خواهم داشت حتی اگرم با پسر دیگه ای ازدواج کنم یا سعید معروف ازدواج کنه باز هم دوسش خواهم داشت بخاطر همین خصوصیات مگر اینکه نقیضش بهم ثابت شه ! اینم بگم ک سعید معروف لیاقتش خیلی بیشتر از اینه ک من بخوام ازش بنویسم یا با دوتا عکس و کلیپ ازش ب شیوه خودم تشکر کنم ...اینا رو گفتم ک بدونید من نه جوگیرم نه دمبل توو سرم خورده ک این وب واسه سعید معروف ساختم دلیل ساختن وب و علاقه من ب سعید معروف همین دلایلی ک گفتم  !دیگه از من در این مورد سوال نکنید چون من دیگه پاسخی نمیدم و اینجور کامنتا رو هم تایید نخواهم کرد !


از اونجایی ک ایمیل نمیدم پاسخ پیغامهاتون توی بخش نظرات پست پایینی (پست قبلی ) یا آخرین پست میدم !