My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Right here Waiting

سلام و صد سلام ب همه دوستان ... شرمنده این مدت سُک سُکی میام میرم ... توو این مدت نرسیدم بیام سعی میکنم بیشتر بیام و کامنتا رو هم جواب بدم البته قول نمیدم ک بد قول شم ... دارم یه اسلاید شو جدید واسه کاپی میسازم اینم ی دلیل ک بدونید نه سرد شدم نه احساسم ب کاپی تغییر کرده البته ی سری مسایل هست و ی درگیریایی داشتم و دارم ک بموقعش راجع بهش اینجا صحبت میکنم !



پ.ن : این یکی از عکسای اسلاید شوئه جدیدمه تا روزهای آینده اسلاید شو رو میذارم 

اینم اسلاید شو Right here waiting باز هم بخاطر کاپیتان و برای کاپیتان ک بدونن ما منتظر بازگشتشون از روسیه ب ایران هستیم


Wherever you go

Whatever you do

I will be right here waiting for you



از اینجا دانلود کنید 

کیا منتظر بازگشت سعید معروف هستن ؟


بعدا نوشت : ینی دیگه هیچ انگیزه ای واسه زنده موندن ندارم ...شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے کاپی لاغر ک شده همشم توو عکسا غمگینه تازه 2 هفته هم هست ک توو اینستا پست نذاشته ... من برم بصورت خود جوش رو ریل قطار بخوابم وصیتی ندارم فقط گلدونا رو یادتون نره آب بدید 464219_bye[1].gif


و اما 1 نمونه دیگه از کش رفتن اسلایدا و عکسایی ک من ساختم ایندفه خیلی جالبه طرف اومده گفته اسلاید شو رو خودم ساختم تازه ب ملت برنامه ای ک اسلایدا رو باهاش ساخته هم معرفی میکنه!! اونم اشتباهی  قابل توجه کش رونده عزیز : من با 3 تا نرم افزار کار میکنم ک هیچکدومشون photo grid نیست!  حالا خواستی اسم یکی دوتاشو بهت میگم ک اگه خواستی ب کسی بگی سوتی ندی! ینی چ میییکنه این اسلایدشوهای من ! ممنون از زینب عزیز ک بهم آدرس این پیج داد 


نمونه مچگیری شده 


آدرس کل پیجش ( ببیند و لذت ببرید ! ) :))



از همین وب و بقول گفتنی از همین تریبون اعلام میکنم بنده هیچ پیجی توو اینستا ندارم ب موقعش ی پیج خواهم ساخت و آدرسشو همینجا اعلام میکنممرسی از همراهیتون.


ینی اینستا کم بود آپارات هم بهش اضافه شد من نمیدونم من این وب ببندم و هیچ عکس و اسلایدی نزارم اینا میخوان چیکار کنن و از کجا عکس و اسلاید کش برن! حتی ب خودش زحمت نداده اسم اسلاید شو رو عوض کنه بعد بزاره تو کانالش با همون اسم اسلاید من گذاشته ! (اینبار ممنون از سحر عزیز ک این آدرس بهم داد حالا خودم ی کم وقتم زیاد شه شخصا مچگیری میکنم )


کانال آپارات فرد خاطی :))


آپ ذوق مرگ شدن من بخاطر پست جدید کاپی رو ب پست بالا (پست سیه مو )انتقال دادم اما اینجا نظر بدین دنیای پست مدرن همینه دیگه اونجا آپ میکنم اینجا باید نظر بزارید! خیلی هم عالی !6021_LaieA_013.gif




نظرات 108 + ارسال نظر
پرنیا سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 22:09

بازم سلام من پرنیاهستم امشب شب چهارشنبه سوریه
اینجا اصفهانه من توی خونه نشستم
باپدرگرامی ام دعوام شده هیچ جا نمیرم امشب تو خونه تو وب وانیا خیلی هم عالییییییییییه
i love you pmc

الکی مثلا من ناراحت نیستم که نرفتم آتیش بازی

هم بهتر ک نرفتی اصن چ معنی داره دختر بره چهارشنبه سوری
وای تهران ک ب هیچ عنوان امنیت جانی نداری توو میدون ونک و محسنی ک اصن جنگه فقط کم مونده تانک بیارن !

پرنیا سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 22:06

سلام



من الان بیکارم گفتم تااینجاکه اومدم یه سلامی هم بکنم
همینطورری
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سلام
خوب کردی

مهتاب سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 08:36

و اینک بنده به دیار باقی پیوستم ....
عزیزم خوشونت تا چه حد ؟؟؟

عزیزم ب یه دیار دیگه بشتاب چون من سر همون ویدیو تبریک اومدم دیار باقی باز همو ملاقات میکنیم منم ک دیگه دمپایی ندارم ...
بعله عزیزم در این حد! ی همچین آدم خشنی هستم من !

zeynab سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 01:46

تصویر نداره فقط به صداش گوش کن
https://instagram.com/p/0S6i4ukvgh/
ایشون آرایشگر کاپی هستن.مدل مو و ریش کاپیو گذاشته
https://instagram.com/p/0TMG_BFyao/

اولی رو قبلن دیده بودم خیلی باحال میگه وایسادم همه عکس بگیرین دیگه
زینب با این عکس دومی منو ب شهادت رسوندی روحم شاد یادم گرامی

یگانه دل تنگ دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 17:27

عیدت مبارک گلم ایشالاه هرچی ازخدابخوای بهت بده

مرسی عزیزم ب همچنین گلم

پرنیا شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 23:09

کوجایی وانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اومدم عاقا اومدم

سارا شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 16:25

ببخشید کدوم ویدیو کپی شده ؟ واسه من نمیاد !!

همینی ک لینکشو گذاشتم روی کانال آپارات فرد خاطی کلیک کن

[ بدون نام ] شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 13:09

بدبخت وسطی رو سر کار گذاشتن
http://www.aparat.com/v/H5JIn

ینی فوتبالشم حرف نداره این بشر

معصومه شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 13:02

عیدتون پیشاپیش مبارک خاله وانبا

مرسی عزیزم ب همچنین

پرنیا جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 08:40

سلووووووووووووووووووم وانیا جونی
حدودا چندهفته اس مثل خرتلاش میکنم بازی های زینت راببینم ولی هربار خوردم تودیوار بله دیگه خلاصه توهرسایتی هم رفتم تادم مسابقه هم پیش رفتماااا ولی لود نشد خخخخخخخخ
حالم دست خودم نیست
حالا دوست جونی تومیتونی بازیا سعیدوببینی؟؟یه کمککی هم به من دربدر کنی

سلام پرنیا جان
عزیزم من تا حالا بازیای کاپی رو از سایت و نت ندیدم ک بدونم باید دقیقا چیکار کنی فقط تا همین قدر میدونم ک باید اینترنت پر سرعت داشته باشی بعد از یکی از سایتایی ک بازیا رو آنلاین پخش میکنن ببینی .

zeynab جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:49

https://instagram.com/p/0IqTHgKXCd/
https://instagram.com/p/0IrFcrKXDu/
https://instagram.com/p/0IsAgLKXFC/

یوناد پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:17

فقط بتریفید،وگرنه زده ترکوندتتون،همش تریف

با منی شما ؟ اگه با منید بعله کسی حق نداره اینجا پشت سر کاپی بد بگه من نظرات افراطی رو تایید نمیدم !

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 14:58

دیدی؟اگه چرته یکی دیگه میفرستم

نه انگار باید دانش کنی تازه ! من ندیدم چی بود ؟

مهتاب پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 12:01

وانی من حی و حاضر اینجام ....
جایی نرفتم ....
.
.
.
الکــــــــــــــــــــی مثلا از جوونم سیــــر شدم

پس این دمپایی رو با عشق بگیر ک اومد

اوا پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 11:00

میشه پست جدید بزاری عزیزم.من عاشقه پستایه بامزتم دیر ب دیر پست میزاری ادم دلش تنگ میشه

باشه عزیزم ...بخدا دوست دارم زود زود آپ کنم اما نمیرسم

zeynab پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 02:10

https://instagram.com/p/0GDhPFqGVQ/
https://instagram.com/p/0GgcoQqGWC/
https://instagram.com/p/0GhawmKGYG/
https://instagram.com/p/0Gd4AJJYvR/

ای جونم عکس سومی چی داره میگه؟
عکس آخر حذف شده انگار

سحر پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 00:53

خودمم حدس زدم اسم کاپی باشه
مرسی وانیا جوون

اتفاقا یکی از بچه ها هم توو آپارات همینو ازم پرسید من منظورشو نمیفهمیدم چون اونم حرف آخر نمیذاشت نگو اونم همینو میخواسته بدونه ...
خواهش گلم

سحر پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 00:46

وانیا جوون بازی رو دیدی؟
وایی کاپی محشره بخدا
وانیا جوون این عبارت mapy چیه پشت لباس کاپی ؟

آره عزیزم
همون نگرانیهای و احساس مسولیتهایی ک اینجا داشت رو با خودش برده اونجا ... چیکار کنیم از دست این آقا
پشت لباس سعید ؟ آهان اسمشو میگی ؟ اون mapy نیس mapyфینی همون معروف ب روسی اینجوری نوشته میشه

nafas چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:57

وای از آیکون های خودم استفاده کردم نیومده!!!!!! فقط میخواستم بگم: دارمت .....، تورو دارمت......، هنوزم دوس دارمت!

خانوم با گوشی نیا لطفن ... شیطونی هم نکن ! پستاتم دیدم
عزیزمی

معصومه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:43

یه پست جدید بزار روحیه مون نیو شه خخخخ
خاله وانیا عاشقتم

ای بابا این جدیده دیگه هنوز دو روز نشده آپ کردم
ما بیشتر

Felora چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:26 http://vollyball-saeid.blogf.com

چشم عزیزم از این بعد شعر قشنگ پیدا کردم برات میذارم
تولد هم پیشاپیش مباررررک ، حالا خیلی مونده تا تولدت؟؟

اکی ...چشمتم بی بلا
مرسی گلم آره سال دیگه ست ... ممنون عزیزم

zeynab چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:25

https://instagram.com/p/0DW3AbQpdN/
https://instagram.com/p/0De0ggQpa6/
https://instagram.com/p/0DhrChQpfb/
بگردم ،که انقد با معرفتو مهربونه.البته ادمین این پیج از کپی شدن این پستاش ناراضیه.

آخی عزیزم

معصومه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:53

اگه نمیای بریم؟؟؟؟ نکنه باز فلنگو بستی؟؟؟

عاقا من مگه جرئت دارم فلنگو ببندم کافی فقط فکر نیومدن ب اینجا از ذهنم خطور کنه همون موقع مچمو میگیرید

Felora چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:22 http://vollyball-saeid.blogf.com

دیگه هنرامو که رو نمی کنم
از این شعر خیییلی خوشم میاد.
راستی میگن انگار اردیبهش میان.منم خیلی شوق دارم ولی امتحانامونم شروع میشه و روز امتحان حسابان بازی با آمریکاس

نه بکن عزیزم
قشنگ بود
آره واسه تولد من میاد دیگه
عزیزم منو توو غم خودت شریک بدون

متینه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:28 http://saeedjoon4.blogfa.com

_____آپم___##_____##_______##_____##
_____آپم___##__##__##__#_##___##__##
_____آپم____#__###__##___#___###__#
_____آپم_____#___________________#
_____آپم_____#___________________#
_____آپم____#_____###_____###_____#
_____آپم____#_____###_____###_____#
_____آپم_____#________###________#
_____آپم_____#________###________#
_____آپم______#___#_________#___#
_____آپم_______#___#########___#
_____آپم_____##_________________##_
_____آپم___##_________###_________##
_____آپم__#_________________________#
_____آپم__#____#_______________#____#
_____آپم__#____#_______________#____#
_____آپم__#____#_______________#____#
_____آپم__#____#_______________#____#
_____آپم___#__#_______###_______#__#
_____آپم____###_________________###
_____آپم_______#_#####___#####_#
_____آپم________#_____#_#_____#
_____آپم________#_____###_____#
_____آپم________#_____#_#_____#
_____آپم_________#####___#####==


===========###======##=======###======

nafas چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:11

عزیزم نیومدی نیومدی حالا هم ک میای نظر خالی میذاری ؟! داشتیم نه داشتیم ؟!

معصومه سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:16

http://www.aparat.com/v/EvuxM
اینو ببین دختره میاد دست سعید ومیگیره میبره
این بشر چقدر متینه همه سروصدا راه میندازن از خود بی خود میشن ولی سعید

عاقا اینو 60 بار دیدم بدبخت دختره خبرنگاره میخواد زودتر ببرتش سوال ازش بپرسه نمیخواد ببره ماچش کنه ک !
ولی باهات موافقم سعید اهل جلف بازی نیس احساساتشو بروز میده اما میدونه چطوری مدیریتش کنه

پرنیا سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 21:22

ببین ببین چقدررررررررررر سعید بافهم وبادرک وباادب وباشخصیته یعنی من که هنوزم درعجب این همه ادب ومعرفتم بااین کارش ثابت کرد خیلی دیگه آره
وای وانیا انقدازلهجش خوشم میادبعضی وقتا نمیفهمم چی میگه ازبس توهم میحرفه خخخخخخخخ

باهات موافقم عزیزم
آره مخصوصا موقه تلفظ ش

یگانه دل تنگ سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 20:00

http://uplod.ir/xlppebgwtl29/video-831fd979b6ec251708c396e553fa5ec253d6ca769203c4b6c77ecabe2c58d016-V.mp4.htm

الان این چی بود عزیزم ک انقدرم واسش خندیدی ؟

مهتاب سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 14:37

وانیایی که دیر پست بزاره خــــــــــــــــــــــــــــــــره .....
بـی تربیتم خودتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ....

اگه مردی وایسا ک زنگ میزنی در میری ؟

معصومه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:46

اینم جالبه:
http://www.aparat.com/v/3jx5q

اینم قشنگ بود

معصومه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:32

اوا چه بد پس تو خاله وانیایی؟؟من فکرمی کردم زن عمو معروفی حیف شد واقعا"

عزیزم حالا چون تو دوست داری زن عمو معروف میشم ینی من بمیرمم روی تو رو زمین نمیندازم عزیزم

معصومه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:28

دستت درد نکنه که پته منو تو وب فلورا ریختی رو آب هرکی ندونه فکر میکنه من بدون ذکر منبع وبه اسم خودم اون کلیپو بهت معرفی کردم در ضمن اونا اونجا منو به اسم معصومه نمیشناسن

خواهش میکنم عزیزم قابلتو نداشت دیگه تنها کاری بود ک از دستم برمیومد
عه ب چی میشناسن ؟

معصومه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:25

وانی اینو ببین خیلی باحاله
http://www.aparat.com/v/KYERy/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87_%D8%B1%D9%82%D8%B5_%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1_%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7

جالب بود منم میگم یس ایش

اوا دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:11

دقت کردی کاپی اصلا براش فرق نداره با کی عکس میگیره همشه لبخند میزنه دیگه تبریک گفتنشم ک عالی بود.ادم ب دختر بودنش افتخار میکنه با این کار کاپی

آره ...

معصومه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 22:13

مسول پارک لطفا" رسیدگی کن بابا این چه وضعیه آخه
نظر یه ور پست یه ور
اه من قاط زدم خدا حافظ

همینی ک هست
خیلی هم عالی

معصومه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 22:10

ببخشید اینجا بوستان دوستان پورنگهههههههههههه؟؟
عمو پورنگ خودتییییییییییییییییی؟؟
با تشکککررررررررررر مدیریت پارک

نخیر اینجا بوستان دوستان عمو معروفه
نه من خاله وانیام

sara دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 20:25

Woooowww che videoeii
aleee bud ein tabrik Capiiii
vania koli az dast harfat khndidam
pas Dg ShaYeste SeDat koniiiM?

آره شایسته معروف صدام کنید

سحر دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:51

وایی وانیا جوون دیدی تبریک سعید به خانوما
عالی بود
خیلی باحال بود وانیا جون منم میخام بیام ثبت احوال منم بکنم شایسته اسممو

آره عزیزم
لازم نکرده شایسته خودمم فقط

Felora دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 05:22 http://vollyball-saeid.blogfa.com/

سلااام وانیاحونم.
پست سعید خیلی خوب بود، خیلی خوشحال شدم
ویدئو هم که عالی.

برق چشمانتو از دور مرا میگیرد
من اگر دست به زلفت بزنم می میرم

سلام عزیزم
آره ....مرسی گلم
به به ... فلورا رو نکرده بودی شعر بلدی

معصومه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 01:23

نیازی نیست شما عکس هارو بزاری ما خودمون از سایت دیدیم
خانم تک خور
ولی این کار منکش رفن نیست چون منبعش رو اعلام کردم

بیخود دیدید اصن بدون اجازه من واسه چی دیدید ؟! میدونم عزیزم شوخی کردم بابا

معصومه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 22:43

تبریک کاپیتان و یارانش به مناسبت روز جهانیه زن
https://instagram.com/p/z-Quc6qGb4/?modal=true
منبع :وبلاگ فلورا جون
اینجا سعید خیلی ناز شده
راستی عکس هارو تو سایت زنیت گذاشتن

عه ... آفرین عزیزم میبینی چقدر کش رفتن حال میده اونم از وب فلورا اینا
عکسا رو دیدم اما نمیذارم شماها ببینید ( تریپ تک خوری )

پرنیا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:44

عکسش عالی افتاده یعنی چهره نامبروانه

موافقم

پرنیا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:43

وای این کفش جدیداش منو کشته مخصوصا اون آبی بلنداش
میگن اینجا چیز خوب پیدانمیشه ها
کفشای مستر ماهم که ارزون نیست ماشالااااااااا
کاش قبل ازاومدنش کلی لباس هم بخره بیاد یکم بره بگرده دردغربت یادش بره!!

عزیزم فک کردی کاپی هم مثه ما خانوما خرید و کمد پر کردن بهش حال میده ؟! کاپی ایرونیا رو میبینه اونجا حال میاد

اوا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:34

چقدر این کاپی ماهه ی جوری عکس میگیره ادم میخواد صدبار براش بمیره

آره والا...

نرگس4 یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 18:53 http://parnia2016.blogfa.com

سلام وانیا خانم میذ خواسم بدونم واسه درس کردن فیلماتون از چه برنامه ای استفاده می کنید.....
ممنون می شم تو وبلاگم نظربدید

معصومه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 18:24

امروز روز جهانی زنه وسعیدینا تصمیم گرفته بودن با بردشون به خانوما تبریک بگن
دنسر های تیم لباس های تغریبا"سنتی پوشیدن خیلی قشنگن

عه راس میگی ؟

معصومه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 17:56

بازی شروع شده من رفتن

وای من نتونستم درست حسابی بازی رو ببینم خاله م اینا پا شدن اومدن خونه مون

معصومه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 17:55

سلام
پست کاپی عالی بود لباس تیم خیلی بهش میاد
راستی گفته شایسته ها پس صبرکن منم شناسناممو بردارم بیام

سلام
آره ...
لازم نکرده ! شد من ی کاری کنم شماها تکرار نکنید تو برو اسمتو بزار جولیا نه بزار عباس معصومی اصن لیلا بزار

متینه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 17:31 http://saeedjoon4.blogfa.com

♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد