My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

I will always love you

 سلام

این آخرین آپ منه اما ترجیح میدم از کلمه خدافظ و بدرود استفاده نکنم واسه همین سلام میکنم ب همه ... یکسال پیش توی ی همچین روزی من این وب ساختم و اولین آپمو گذاشتم ...توو این یکسال دوستای خوبی پیدا کردم راستش دشمنای خوبی هم پیداکردم اینکه میگم خوب چون باعث شدن بفهمم چقدر کارم مهم بوده و تاثیر گذار.... تمام تلاش من این بود ک وقتی کاپیتان اسلایدامو میبینن احساس خوشحالی و دلگرمی داشته باشن نمیدونم تا چ حد موفق شدم من اونچه ک در توانم بود انجام دادم امیدوارم ک بازتاب خوبی داشته باشه 

امروز آخرین اسلایدشو طولانیمو میزارم اینکه میگم چون احتمالا چندتا اسلاید شو چندثانیه ای توی اینستا خواهم گذاشت اینجا هم تا زمانیکه پیج اینستا کارش تموم نشده خواهم بود ینی نظرات تایید میدم یا تغییر و تحولات توو قالب و موزیک وب بدم اما دیگه آپی نخواهم داشت 

برای همه دوستانم اینجا و کاپیتان سعید معروف عزیز بهترینها رو آرزو دارم ممنونم از همراهی همتون محبت تک تک دوستان فراموش نمیکنم امیدوارم موفق باشید و ب آرزوهاتون برسید 

اینم آخرین اسلایدشو من اسمش همیشه دوستت خواهم داشت ... باید اینو بگم من اگر این وب دارم میبندم یا آخرین اسلایدمو ساختم دلیل بر این نیست ک علاقه مو ب کاپیتان از دست دادم یا بی انگیزه شدم اینجا و از این تریبون میگم و قبلا هم گفتم ک کاپیتان سعید معروف رو همیشه دوست خواهم داشت حتی اگه این دوست داشتن ب یک هزارم مقدار الانش برسه اما هیچوقت این عشق محو نمیشه سعید معروف نه تنها در قلبم بلکه در ذهنم همیشه طلایی میمونه چون باعث شدن یکساله تمام ی آدم دیگه بشم از خودم جدا شم حداقل ب خودم ثابت کنم میتونم کسی رو ب این  اندازه دوست داشته باشم . 



I hope life treats you kind

And I hope you have all you’ve dreamed of

And I wish to you, joy and happiness

But above all this, I wish you love


And I will always love you

I will always love you

I will always love you

I will always love you



از اینجا ببینید و دانلود کنید

I will always love you


پ .ن : این اسلایدشو از دسترس خارج شده بود دوباره آپلود کردم 


بعدا نوشت : این ویدیو رو باز آپارات حذفش کرد ینی واقعا نمیدونم چی بگم ! مجبور شدم توو نماشا آپلود کنم اینبار اگه حذف شه نمیزارم مهم اینه ک من آخرین اسلاید شوم ساختم ( ینی منطقم از پهنا توو حلق فنای کاپی )


بعداتر نوشت : تبریک ب همه تبریک ب خودم تبریک ب کاپی ک دیشب سفرنامه ناصر خسرو من تموم شد و من کاپیتان توو هتل المپیک دیدم شب فوق العاده ای بود اتفاقات جالبی افتاد قبلش از نفس عزیز ممنونم ک منو همراهی کرد خلاصه بگم ک بعد از ی ربع منتظر بودن توو لابی هتل  دیدیم والیبالیستا اومدن دیگه اومدیم بیرون کاپیتان ک از ماشین پیاده شدن سلام دادم و هدیه شون دادم جالب اینکه کاپی وقتی پیاده شدن هیشکی نبود بعد یکهو همه ریختن من نمیدونم وسط شمشادا قایم شده بودن والا خلاصه ی آقایی اونجا من نمیشناختمشون حالا نمیدونم اون آقا منو میشناخت یا نه ! خلاصه یهو ب کاپی گفت این خانوم طرفدار لهستان بوده آقای معروف ! منم دیدم اینجوریه گفتم ی تیکه آس بیام گفتم من الانم توو بازی جمعه طرفدار روسیه م دیگه همه خندیدیم ینی اون لحظه فهمیدم چ وطن پرستی هستم کلی ب خودم افتخار کردم ! خلاصه بعد با کاپی عکس انداختیم بعد هم امضا (توضیح بیشتر نمیدم ) هیچی دیگه بعد هم اومدیم خونه ....اینم بگم خواهر نفس موقعی ک آقای شهرام محمودی اومد عکس باهاشون گرفت من عکاس بودم نفس رفت ب آقای محمودی گفت ایشالا بازی جمعه هم میبرید شما همیشه واسه ما قهرمان هستید ما حماییتون میکنیم حتی اگه ببازید یهو من گفتم منکه طرفدار روسیه م! باز همه خندیدن فهمیدن من چقدر وطن پرستم ... و اما چند ماهی بود دلم میخواست اینو بگم اما الان ک کاپیتان دیدم میگم من توو این چند ماه تلاش کردم کاپیتان ببینم از طرفی دستم بسته بود چون نمیتونستم ب هر کسی بگم واسه همین ی داستانهایی اتفاق افتاد ک نمیتونم اینجا بگم اما باید بگم من کلافه بودم نه بخاطر اتفاقاتی ک افتاد حتی میگم من از خانوم س.ق و خانوم رویا (ز ) ناراحت نشدم مخصوصا خانوم س.ق ک من احساس میکردم از حرفاشون ب کاپیتان دلبستگی و وابستگی دارن شاید منم جای اون بودم همون کارو میکردم ...من ترسیده بودم نگران بودم کاری ک سر دیگران درآوردم سر خودم بیادو همین هم شد هر چی پیش میرفتم اتفاقاتی میوفتاد ک منو بیشتر میترسوند راستش دلم نمیخواد راجع بهش حرف بزنم چون کاپیتان دیدم و و اونروزا هم گذشته و رفته ... دلم میخواست توو وبم از دیدارم با کاپیتان بگم ک گفتم حالا درسته ی چیزایی رو نگفتم یا خیلی سربسته گفتم ولی همینم ک گفتم خیلیه ....دیگه باید بگم قربانت ستاره بچینی کاپیتان ببینی بوس بوس 


اینم عکس و امضا کاپی واسه دوستایی ک ندیدن توو اینستا 


بعدا تر نوشت : اما بگم از این دو هفته ک توو اینستا همش عکسای آنچنانی از کاپی ب دایرکت من فرستاده میشه اینجا هم واسم میرن بالا منبر و راجع ب احساسم میپرسن باید بگم من ب این اعتقاد دارم هر آدم خوبی میتونه بد بشه و هر آدم بدی هم میتونه خوب بشه سعید معروف رو من یکسال پیش آدم خوبی شناختم امکان داره بد بشه لزومی نداره من تا انقراض قیامت عاشقش بمونم اما اگه عاشق موندم و عاشق تر شدم انقدر شهامت دارم ک بگم من عاشق عشقمم حتی اگه قاتل و دزد باشه این شیطنتها ک دست گرمیه ! اینو گفتم ک دیگه کسی اینجا نیاد راجع ب این عکسا کامنت بزاره چون فقط دیلیت میکنم


خب تیممون متاسفانه از بازیهای لیگ جهانی حذف شد ایشالا در بازیهای المپیک و جام جهانی نتایج عالی بگیریم ...آهنگ وبمو باز تغییر دادم این آهنگ دوست میدارم 


خیلی بعداتر نوشت : اول اینکه شرمنده همه دوستان واسه دیر ب دیر اومدن ب وب دیگه خودتون شرایطمو میدونین  دوم اینکه ترجیح میدم ب پیغاما اینجا پاسخ بدم چون ی موردشو خیلیا ازم پرسیدن و اونم  اینکه من فقط برای اینکه از عکسم سو استفاده نشه عکسمو کنار کاپیتان کات کردم البته در حالت کلی فضای سایبری امن نمیدونم و ترجیح میدم عکس  نزارم دیگه نگید چرا عکسمو کامل نمیزارم اما در مورد فحش و حرفای زشت و نامربوطی ک بعضیا میان اینجا میگن جوابی ندارم چون من حتی بخوام ب کسی فحش هم بدم باید در حد و حدودم باشه اینا ک ی مشت بدبخت بیچارن بگذریم چیز جدیدی نیس اما سوم اینکه آهنگ وب تغییر دادم ی کار از مرحوم پاشایی عزیز ب افتخار عزیز دلی ک این وب بنامشه : حالاحالاها زوده بفهمی قلبم چقدر عاشق بوده آره خیلی زوده بفهمی حسم ب تو نامحدوده.. خیلی زوده

عجب آپ وزینی شداا سه متر ارتفاع داره از بس پی نوشت و بعدا نوشت بهش اضافه کردم ! 


آخرین بعدا نوشت : ممنونم از همه دوستان و عزیزانی ک منو اینجا همراهی کردن بواقع خاطراتی قشنگی  ک اینجا با شما داشتم رو فراموش نمیکنم امیدوارم موفق باشین و ب آرزوهای قشنگتون برسین 

/strong
نظرات 191 + ارسال نظر
zeynab یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 18:16

سلام.دلتنگ اینجا بودم.بعد مدتها اومدم باز! یادش بخیر خاطرات خوبی اینجا داشتم.این وب خیلی نوستالژی هست برام! امیدوارم تمام بچه ها و دوستانی که اینجا باهاشون آشنا شدم عاقبت بخیر و خوش بخت بشن.همچنین دوست قدیمیم وانیاامیدوارم کاپیتان سعید هم موفق و خوشبخت باشن

سلام ... ایشالاااا

zahra شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 00:52

وانیا جون من خیلی اسلاید شوهات دوست داشتم
عکسات واقعآ عالی و قشنگن
آخه چرا دیگه پست نمیذاری ؟

مرسی عزیزم ... نظر لطفته

پرنیا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 22:09

وانی ی سوال خیلی وقته میخوام ازت بپرسم
میگم تو وقتی سعیدو دیدی هیچ چیزی توت تغییر نکرد؟؟
خوب بالاخره دیدنش یه جو خاصیه میفهمی منظورمو؟آدم یا باید عاشق تر بشه یا نه بفهمه ک طرفش اونی نیست ک فکرشو میکرده
یعنی ی دید خاص باید پیدا میکردی؟؟
الان چ دیدی داری؟حست قاقلک خورد؟
همونی بود ک همیشه تو ذهنت بود
وانی برام توضیحش بده!همونقد جنتلمن و آقاس ک از عکساش حس میکنم؟؟
تو چی توش دیدی خوب دیدنش از نزدیک ی چیزایی دستگیر آدم میکنه

چرا خب ... قضیه جدی تر میشه واسه آدم
آره سعید خیلی دوستداشتنیه

پرنیا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 22:05

جوووووووووووووووووووووووون ب این قالب وب

پرنیا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 11:05

حداقل تو ایسناش ی کلیپ نمیزار توش یکم بحرفه اونطوری دلمون خوش بشه
والا ماکه بااین عکساش زنده ایم
حداقل صداشوبشنویم
داغونما
اصن ی وعضی دارم
دوستم6ساله عاشق تتلوعه وانی صدبرابر عشق منو وتو وهرکی ک بگی دوسش داره همش کلیپای تتل رو واسم میفرسه میگم بازخوبه این همش دقیقه ب دقیقه شو فیلم میگیره ازخودش ،میبینیش
تو حمومشم موقع زدن ریشاشم گذاشته روانی
فقط مونده تودستشویی از خودش فیلم بگیره ک اونم بعیدنیس
حالامن فقط دلم ب همین عکسا خوشه
والاااااااااااااا

از بس تنبله

پرنیا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 10:59

http://uupload.ir/files/re93_photo_2016-01-10_09-36-12.jpg
نابود یشم این عکسای جیگرو ازش میبینم وانی
آخه جنتلمن تر وآقاتر از این؟؟؟شرمندمون میکنه بااین کاراش

نازنین یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 00:31

وانیا جون دیگه پست نمیذاری چرا ؟

تا همیشه ک نمیتونم اینجا بیام و پست بزارم عزیزم بلاخره دیر یا زود باید بریم دیگه

پرنیا چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 12:35

دلخوشی هامو دارم

از عکس های تو

میگیرم سعیدم

آخی

پرنیا چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 12:33

چقدر تنهاست عاشقی ک ...

عاشقانه هایش را...

همه خواندند...

به جز معشوقش...

پرنیا سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 21:40

http://up.volleyball-forum.ir/view/997299/Untitled_420192.jpeg

از بس این پسر عشقه وجنتلمنه ...........

بعله

پرنیا سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 21:37

بسایت رسمی برنامه نود - اینستاگرام رسمی فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی با عکس کاپیتان تیم ملی ایران منتشر کرد.
به گزارش سایت رسمی برنامه نود، FIVB با انتشار عکسی از سعید معروف با لباس تیم ملی ایران که در حال زدن سرویس است نوشت:
مهمترین کلید موفقیت برای به دست آوردن موفقیت این است که تصمیم بگیرید به اهداف‌تان برسید، شروع کنید، کاری انجام دهید، تکان بخورید
بعله دیگ.........

پرنیا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 16:54

وانی این روزا خیلی دلم تنهایی میخاد
نمیخوام کسی پیشم باشه
عصبی ام
دیوونه م

پرنیا پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 13:42

وانیا خداوکیلی رئیس سی آی ای هم انقد گرفتار نیس ک تو هستی دختر

فقط میتونم بگم شرمنده گلم شرمنده

پرنیا سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 22:06

حالا وای وای
وای وای وای وای

بیا وسط............
وانی کجایی توووووووووووو؟؟

پرنیا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:48

سلااااااااااام وانی خانومی
چ خبرا؟؟؟
چ میکنی
شرمنده دوستم انقد درسام زیادن و درگیرم ک وقت نمیکنم زود زود بیام گلم

سلام عزیزم
مرسی گلم خوبم...

پرنیا چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 23:32

وانی دیگه نه آفتاب میبینم ن مهتاب از بس درس دارم
اه
خدااااااااااااااااا

پرنیا چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 23:30

ن دیگه بچه های بزرگتر از داداش منو آوردن
گند تو این اقبال من یعنی.........

ریحانه سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:01 http://saeedmaroof94.blogfa.com

سلااام عشقم
خوبی؟؟؟؟
میگم که ادرس اینستاتو لطف میکنی بیای وبم بدی گل گلی

سلام عزیزم
مرسی...
عزیزم آدرس اینستام توو اولین پست همین صفحه هست دقت کنی میبینی با اینحال @myhero.saeidmarouf آدرس اینستامه

پرنیا چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 21:50

نمیدونی چقد درسام زیادن مخصوصا اینکه باید واسه کنکور آماده شم
بیچاره شدم وانی
خوشبحالت دادی این لعنتیو و راحت شدی....

درستو بخون جانم

پرنیا چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 21:48

به به سلاااااااااااااااااااااااام بر وانیای خودمان
پارسا نرفتاااااا ولی چند تا سن بالاتر از پارسا رو که برده بودن یکیشون میگفت سعید بوده حتی باهاشم دست داده و اینا....

هی ما که به قول معروف مثه گاو پیشونی سفیدیم
شانس نداریم که نداریم
والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام عزیزم
وااا مگه تهران نیومدن ؟!

زهرا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 19:50

وانیا جون شما میدونی چرا کاپی پست نمیذاره !!!

نه والا ... احتمالا رو مودش نیس !

معصومه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 13:14

خخخخخ
https://instagram.com/p/yrrZ2ZoA_D/?taken-by=hamed_y4

حالا شنیدم اونور آب سیبم خورده البته دیدم ولی نمی دونم خورد یا نه

آره ی کارای فرهنگی هنری کرده

معصومه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 11:42

اینارونگاه کن وانیا عالین خخخخخخ
https://instagram.com/p/8gLb25oAxm/?taken-by=hamed_y4

https://instagram.com/p/8gYAL3IA4i/?taken-by=hamed_y4


https://instagram.com/p/8kxoX6IA6q/?taken-by=hamed_y4

آره عزیزم...بعضیاشو دیدم برو کامنتامو بخون

پرنیا چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 13:43

وانی تا شنبه جوابمو بده پارسا یکشنبه میره

عزیزم اونجور ک توو پیغامت گفتی دارن میان تهران درسته ؟ خب الان سعید ارومیه س ... اینکه گفتن میرن دیدن تیم ملی احتمالا قرارشون با سید و شهرام محمودی و بقیه بچه هاس ک توو تهرانن ... راجع ب اون هدیه ت هم چرا ک نه ب سعید بدی خیلی هم خوشحال میشه فقط بنظرم خودت برو دیدنش و خودت بهش بده ... ولی اگه خیلی اصرار داری ب داداشت بگو بده دست شهرام اون ب سعید میرسونه فقط بسته بندیش کن بازم فکراتو بکن ببین شرایطت چجوریه میخوای ی زمان ب خودت بده

معصومه سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 13:14

من این قالبو با آهنگ (ایرم دیرچی ) (دووالار ائدر اینسان ) خیلی دوست داشتم یادش بخیر آشنایی ودوستی من با تو داره یه ساله میشه

آره یادش بخیر ... چقدر زمان زود میگذره

معصومه دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 13:21

واییی سلام وانی جونم دلم برات تنگیده بود
امروز روز تولدمه گفتم یه سری هم به شمابزنم

سلام عزیزم... ای وای باز من دیر اومدم
شرمنده گلم.... تولدت مبارک ... ایشالا ب همه آرزوهات برسی

مهتاب دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 21:09

ممنون از راهنماییت.البته الان من ادرسمو عوض کردم و فکر نمیکنم دیگه مشکلی باشه.در هر صورت منم توانایی ادیت عکسو دارم البته نه ب قشنگی تو همونطور که گفتی اول راهم بازم ممنون

پرنیا پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 21:50

چقد زود گذشت
وحس میکنم بیش تر از قبل میخوامش
بی اندازه وعاشقانه

تولد مبارک معروف من...

آره...

نازنین دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 19:19

وانیا جوون دیگه پست نمیذاری چرا ؟
خوشحالم کاپی دیدی خیلی خوش شانسیا کاپی چه جوری قبول کرد بنویسه برای وانیا ؟ قلبم ریخت اول دیدم سعید معروف برای وانیا

نه عزیزم... گفتم ک این آخرین پستمه
مرسی گلم...خیلی راحت بهش گفتم اونم نوشت آره دیگه سعید ماله من فقط برای من

مهتاب یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 20:40 http://saeedmaroof4-mahtab.blogsky.com

به به سلام وانیا جون...
مطمئنا منو میشناسی.ادمین همون پیچیم که چند روز پیش گزاشتیش تو پیچت و گفتی فیکه...
من نمی خواستم اون طوری بشه و زیر پستت دعوایی پیش بیاد گرچه معتقدم من محترمانه حرف زدم.
در هر صورت اینو بگم که من و تو هردومون واسه کاپیتان عکس ادیت میکنیم و شاید این طرز حرف زدنمون با هم درست نباشه...
واقعا دیگه حرفی ندارم...موفق باشی...

سلام
آره...نه دعوایی نشد دوستت خیلی مدعی بود دوستای منم جوابشو دادن ...خدا رو شکر من ب همون اندازه ک دشمن دارم دوست خوب هم دارم
ببین راهی ک من ب آخراش دارم میرسم تو اولشی ... من وقتی تازه این وب ساخته بودم فک نمیکردم اینهمه مخاطب یا حتی دوست پیدا کنم ... من دنبال تقلید از کسی نبودم کار خودمو میکردم فقط ابراز احساسات میکردم همینم باعث شد کارام با استقبال روبرو بشه تو هم خودت باش مطمئن باش بدون تقلید از من هم موفق میشی

پرنیا جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 00:10

نمیفهمم چرا آخه بچه هامون اینجوری شدن؟؟
چرا بی انگیزه شدن؟؟

پرنیا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:58

ماشالا دختر فعال خودم...
منم ک این تابستون زهرمارم شده چون هرسال تابستونا باید برم مغازه بابام کمکش کنم یعنی هیچی از تعطیلاتم نفهمیدم نه تفریحی نه کوفتی نه دردی همش مغازم
این روزا که کلی خسته میشم
دلم میخوادفقط برم پیست والیبال کنم انقد حال میده جات خالی

عه مغازه داری میکنی ؟ خب تفریحی برو ینی سه روز در هفته برو

دوستان بجای ما

پرنیا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 00:09

سلام یر دوست گل وبی معرفت خودمان
چطوری؟؟
کجابودی ستاره سهیل شدیا

سلام عزیزم
خوبم گلم... باور کن وقت نمیشه دیگه خودت ک میدونی ی لنگم اینجا ی لنگم اینستا ی لنگم آپارات

پرنیا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 22:06

نچ نچ نچ
مگه دستم بت نرسه وانی
حالا دیگه غیبتت از کبری هم گذشته

اومدم بابا اومدم

پرنیا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 00:09

ای خدابگم چی کارت نکنه تورو وانی ک نمیای یه سر بزنی بیمعرفت

پرنیا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 23:25

وانی جونم دعاکن فرداببریم

پرنیا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:47

وای وای وای
پس تو کوجای
پ چرا نیمیای
توکه منا میخای.......

با لهجه ی اصفهانی بات حرفیدم

پرنیا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:45

وانی جونی بردیممممممممم
البته کار خیلی شاقی هم انجام ندادیم تونس ک اصن تیم نیست

ولی سعیدو داشتی چقدررررررررر جنتلمن

چقدررررررررررجذاب شده بود بااون ریشای جیگرش
تازه امروز کبکشم خروس میخوند

غفور چ تیپی زده بودا

پرنیا جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 00:07

من فقط سعیدو میخوام

دلم گرفته وانی

چقد پذیرفتن غیرممکن بودنش سخته
چقد دوست داشتنش سخته
چقد سخته ب قلبت بفهمونی اون فقط ی رویای شیرینه
چقدسخته قلبت فقط اونوبخواد
چقد سخته فقط توروهات بااون باشی وببرای لمسش همش تورویا زندگی کنی
وچقد عشقش شیرینه.........
چقدخوشحالم ک که عشق اونو تو قلبم دارم....
همین خوبه وانی........

پرنیا جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 00:01

چرا نیستی وانی

پرنیا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 23:12

خانووووووووووووووووووووووووووووووم
این چه وضعشهههههههههههههههههههههه
شما کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مسئولین رسیدگی کنن لطفااااااااااااااااااااااااااا

پرنیا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 00:47

میگما خوبه این خوشتیپ زیادم اهل بیرون رفتن نیست!!!
اگه اهلش بود ک دیگه باید خدا ب داد برسه ولی خداوکیلی پیشنهادمیکنم یه چادر ببره تو آشپزخونه این رستون مغرب بزنه
والا
من برا خودش میگم
ازبسکه من اقتصادی ام وبه فکرشم!!!
تازه این عکسایی ک مامیبینیم مال اون وقتایی ک ملت میشناسنش وگرنه بقیه جاهاش از چشم ما مخفی میمونه جون شما!!!

نه مغرب جای دنجیه بنظرم البته هنوز ب گند نکشیدنش کافه های تهران افتضاحه

پرنیا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 00:13

وانی پست اییسنای ارمغانو دیدی؟؟؟
منکه وقتی خوندم شده بودم علامت تعجب!!!یعنی منظورش کی بوده؟؟؟

چقد هم ک جدیدا زشت تررررررررررر شده!بیریخت!!!

نه چی بوده ؟

faezeh شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 18:22

مرسی عزیزم منم بد نیستم.
اره اون روزا هر ساعت اینجا بودم.
راستی امسال نمیرم خوابگاه تصمیمم ترکوند هنوز دارم توضیح میدم برا بقیه

آره ... یادش بخیر

پرنیا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 23:01

یه هفته نبودم سعید2تا پست گذاشته!!
خوبه پیشرفت خوبی داشته
وای دیشب مصاحبه شو دیدی؟؟
همه خانواده تو ویلا داشتن کارتن میدیدند من به زور کانالو عوض کردم تا گذاشتم کانال3 تازه همشون یادشون افتاد باهم درد دل کنند منم اون وسط بلند بلند قربون صدقه سعید میرفتم وای اصن بادیدنش انگار روحم تازه شد شب تولدم بهترین چیز بود برام

لباشو دیدی؟رون هاشو؟هیکل جذابشو؟ریشاشو؟نیم رخ پرفکتشو؟
قربونش برم من که عاشق همه چیزشم

آره دیگه ...
آره دیدم .... خانوووم جان خودشو کنترل کن اینجا خانواده زندگی میکنه

پرنیا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:56

وانی بگو امروز چ روزیه؟؟؟

روز تولد دوست گلته!!!!!
تفلدم مبارک
دیروز لب آب جشن گرفتیم ی تولد تاریخی شد برام!!

عه راس میگی؟
تولدت مبارک عزیزم... ایشالا صد ساله شی

پرنیا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:43

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم
دیگه دلتنگی بسه
دلم برای سعید شده بود قد نخود داشتم از دلتنگیش میمردم

سلام عزیزم
عه ؟
چرا دلتنگ ؟

del tang یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 14:16

Vaaaaaaaaaay baghtim vania baziro
Mohem nist man gholase baziro didam bad nabod bazishon.

باقتیم ؟! حالا خوبه نباختیم
عزیزم شکست پل پیروزیه ( اوه اوه جمله فلسفی حال کردی )
آره بابا بدشانسی آوردن طفلیا

پرنیا پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 22:33

وای وااااااااااااااااانی
بدبخت شدم بدبخت شدددددددددددددممممممممممممممم
بگوچیشد؟؟؟؟
فردا ماداریم میریم شمال حالا برنامه بازیا هم همین سه روزست
یعنی دربدی بیش تراز این؟؟
بدشانسی بیش تر ازاین؟؟
بدبختی بیش تراز این؟؟
بیچارگی بیش تر از این؟؟

نه عزیزم زیاد بدشانس نبودی بازیا پخش نداشت چون تدارکاتی بود

yeganeh چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:42

Salam eshgam deltangetam

سلام عزیزم ... می توو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد