My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Marry me

سلام ب همه دوستان ی اسلاید شو ساختم این اسلاید شو اسلایدشوی یکی مونده ب آخر منه ... باز هم برای کاپیتان و تقدیم ب کاپیتان اینکه میگم یکی مونده ب آخر چون من ب جز ی مورد دیگه اسلاید شو با زمان طولانی نمیسازم تقریبا تمام سوژه هایی ک میخواستم کار کردم دیگه سوژه خاصی مد نظرم نیس اما راجع ب این اسلاید شو باید بگم همونطور ک از اسمش معلومه ازدواج با کاپی رو موضوعش قرار دادم فقط خواهشا کسی نقد نکنه چون من هیچ منظوری از این مدل اسلایدشوها ندارم ... در مورد آهنگ هم توصیه میکنم ترجمه نکنید بیشتر ب ملودی توجه کنید تا لیریک و معنی ش چون شاید معنی آهنگ واستون چندان جالب نباشه و ی جورایی بخوره توو ذوقتون!



از اینجا دانلود کنید 

 با من ازدواج میکنی؟ (just for fun)


پ.ن : ندارد!


بعدا نوشت : ینی سه بار من این اسلایدشو رو آپلود کردم دان کنید تا خارج از دسترس نشده 


خیلی بعداتر نوشت : اینروزا شاهد قدرتنمایی تیم ملی والیبال کشورمون هستیم ایشالا با ی بُرد جانانه تلافی اون باختا درمیاد ... منکه با جاخالیای کاپی کلی حال کردم تا باد چنین بادا  آهنگ وب هم باز ب افتخار کاپی تغیر دادم ===> تو رو دیدم خدا خندید من از عشق تو هز کردم با تو من کل دنیا رو توو یک لحظه عوض کردم <=== ما ک از عشق کاپی هم هز کردیم هم کف کردیم ... بواقع اگه سعید معروف نبود من توو دنیای یخ زده خودم تنها ب خودم فک میکردم  از این بابت خوشحالم فقط باید جای من باشید تا بفهمید چی میگم!


بعدا نوشت دیگر :) : آهنگ وب تغییر دادم این آهنگ با احساسات اینروزام ست تره البته اون قسمتی ک میخواستم کات کردم ==>

And there’s a heartbeat

I never took notice of

I feel you here

And there’s a fire

Burning deep inside of me

I feel you here

I feel you here


بازم بعدا نوشت : تا سه نشه بازی نشه برای بار سوم آهنگ وب عوض کردم ...تبریک بابت افتخار آفرینیهای اخیر بلند قامتان کشورمون ===> بیر صداتو بالاتر از اینها بزار دنیا حقیقت بدونه یه ایرانی همیشه قهرمانه