My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

Happy Winter

کمتر از ی هفته ب پایان پاییز و اومدن زمستون مونده ... فصل دوستداشتنی من ! 515119_snowingsmile.gifزمستون میاد با روزهای برفی و شبای سرد و سنگینش 636019_fireplace.gifالبته امیدوارم امسال هم مثه پارسال تهران حسابی برف بیاد! 126919_snowtonguef.gif


امیدوارم کاپیتان هم زمستون خوبی داشته باشن ... 25319_julrumf.gifاین عکس هم هدیه زمستونی من !493319_stockingsmiley1[1].gif چهره کاپیتان رو توو این عکس خیلی دوست دارم ... مهربون ، بدون تکلف و با ی خنده زیرپوستی ! 



پ.ن : 518919_decorationsmile2[1].gif


بعدا نوشت : ینی اگه توو آپ قبلی کاپی با اون عکسش ی گلوله شلیک کرد زد وسط قلب ما امشب با این پست جدید توو اینستاش ما رو ب رگبار بست! لباس آبی با ریش... دیگه دلبرتر از این میشد ؟! 


تبریک میگم تیم شهرداری ارومیه این بازی رو هم بُرد... انصافآ ی سر و گردن از تیمهای دیگه بالاتر هستن خب کاپی رو دارن دیگه اصن هر کی کاپی رو داشته باشه هده والا....258619_flirtyeyess3.gifاما باید بگم... چندین بار با اسم سعید معروف واسه من کامنت گذاشته شده ! من واسه اینکه هیچ شک و شبهه ای وجود نداشته باشه ک اون فرد کاپیتان نبودن ب درخواست یکی از دوستان اینجا میگم ک اگر ایشون خوده کاپی بودن بعنوان ی نشونه عکس جدید اینستاشون رو با لباس آبی تیره بزارن ! (عمرن کاپی اینکار کنه ) ببینم دیگه ملت خیالشون راحت میشه ! ( بزنه کاپی باشه و بزاره ضایع شیم هر چند من میدونم نیس!)684719_snowing.gif


دوستان با اجازتون من ی مدت نمیام وب راستش خیلی خسته شدم ... ترجیح میدم زمانی بیام اینجا ک انگیزه کافی واسه نوشتن داشته باشم ! تایید رو از رو کامنتا برمیدارم ک بتونید راحت کامنت بزارید! فقط اگر کسی اومد و حرف بی ربط زد بهیچ عنوان جوابشو ندید و مخاطب قرار ندیدش خودم بعدا میام اون کامنت رو پاسخ میدم یا حذف میکنم ! اگرم کسی کامنت خصوصی داشت بصورت پیغام واسم بزاره... راجع ب این بحث کامنت گذاشتن با اسم کاپی و اینکه صحت داشته باشه یا نه؟! فک نمیکنم اتفاقی بیفته اما اگه ی درصد هم احتمال داشت و شد از نفس عزیز میخام بهم اطلاع بده چون اون خطم رو خاموش نمیکنم! مواظب خودتون باشید ...میبوسمتون. بای. 


خیلی بعدا نوشت : سلام ... از همگی عذرمیخوام بابت غیبتم .... ینی من 3 روز نبودماآآ چ اتفاقاتی ک نیفتاده...  من اصن فک نمی کردم ی 3روز میرم مسافرت اینهمه اتفاق میوفته و کاپی پست میزارن و من در حد تیم ملی والیبال ایران ضایع میشم ! ولی عجب عکسی گذاشتن کاپی ینی این دفه با تانک ب قلب من شلیک کردن کاپیتان ! لباس آبی تیره با ریش با لبخند دلبرانه ... ب هر حال عذر میخام راستش توو کیش یادم افتاد ک خط اعتباریمو نبردم ( چون گوشیم 1 سیم کارته ست) البته نگران هم نشدم چون گفتم اتفاقی ک نمیوفته ! اونجا یاد کاپی بودم ... جاتون خالی توو رستوران ایرانی ی گروهی اجرا داشتن و آهنگ مستی رو میخوندن اونجا ک میگه : مست مستم کن جام ببر بالا بزن ب دست ما... می پرستم کن توو عالم مستی امشب شب یلداست...ناخوداگاه یاد سعید افتادم انگار منقلب شدم... پا شدم اومدم توو لابی ...احساس میکردم شاید ی اتفاقاتی اینجا افتاده اما فک نمیکردم اینطوری باشه ک پا شم بیام نت (چقدرم با وجود آبجیم من میتونستم بیام نت )! بگذریم...  اما از اونجایی ک شاید این پست کاپی اتفاقی باشه باز من میخوام با لباس قهوه ای عکس جدید اینستاشون بزارن ببینیم درسته ! فقط ب این فک میکنم اگه احتمال داشته باشه خوده کاپیتان بوده باشن من چجوری ازشون عذرخواهی کنم ! 

الان ک این متن رو میزارم 6:35 صبحه ... تو اولین فرصت کامنتا رو میخونم  . راستی اگه امروز نذری داشتین دعا یادتون نره 


ممنون از مهربونی همتون ... فقط دوست دارم ب من اینجا وابسته نشید چون اونوقت زمانی ک من ب این وب نمیتونم بیام جدایی برامون سخت میشه ... سعی کنید ب اینجا و سعید معروف وابسته باشید ک اگر روزی من نیومدم با نظراتتون سعید رو حمایت کنید ...من کامنتا رو بعضیاشو پاسخ دادم اونایی هم ک بی ربط بود و در شان خودم ندیدم جواب بدم حذف کردم ...شرمنده اگه فرصت بشه پیغامها رو هم جواب میدم . مرسی از همراهیتون

? How do you like Saeid

امروز ک این عکس جدید کاپی رو دیدمناخوداگاه یاد آهنگ Straight Through My Heart که Backstreet Boys خونده بودن افتادم ... ینی انگار کاپی با این تیپ و قیافه خاصش ی تیر شلیک کرد و درست خورد وسط قلب من... هیچی دیگه الان نقش زمین شدم.... نمیکنه این محاسن رو هم بزنه بلکه از جذابیتش کم شه ما کمتر غش و ضعف کنیم واسش ... والا666819_naughtsanta.gif




پ.ن : زیاد ب خودتون فشار نیارید عبارت زیر عکس کاپی ینی همون عبارت عنوان مطلب ولی ب فرانسوی ... ینی این عکس چندتا لایک داره ؟


بعدا نوشت : بعضی آدما وقتی توو زندگی آدم هستن فقط هستن ! اما وقتی میرن انقدر جای خالی شون بزرگه ک با هیچکس و هیچ چیز پُر نمیشه... مرتضی پاشایی از اون آدما بود.... جای خالی ش بین خوانندهای ایران هیچوقت پُر نمیشه ! روحش قرین شادی و رحمت .... این آخرین اهنگش خیلی با حال و هوای اینروزای من جوره ........


دوستان دیگه راجع ب عکسای کاپیتان با خانوما نظر ندین چون جو اینجا رو بهم میریزه و امکان داره خدایی نکرده قضاوت اشتباه کنیم! من ب شخصه زمانی ناراحت میشم ک طرف خوشگلتر از خودم باشه ! ایدئولوژی رو حال میکنین ! 597219_svartpuss[1].gif 

چندتا از عکسای جدید کاپی رو گذاشتم ادامه مطلب با توضیحات خودم269119_smileluva.gif


  

ادامه مطلب ...

* (: ! I wanna be your gf

اینم از اسلاید شو جدید ..شکلک خسته,شکلک عرق کرده,شکلک جدید,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های بامزه,شکلک های خنده دار,,get tired,get sweaty,new faces,get cute,smiley funny,,تتعب,الحصول تفوح منه رائحة العرق,وجوه جدیدة,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,.باید اسمشو میذاشتم کاپی واسه همه ، همه واسه کاپی! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مرموز,شکلک موزی,شکلک مشکوک,شکلک خنده ی موزیانه,,get cute,smiley funny,get weird,smiley banana,get suspicious,smiley smile dishonest,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول غریب,مبتسم الموز,الحصول اینی فقط میخوام ببینم ری اکشنا چیه در مورد این کلیپ ؟!



از اینجا دانلود کنید 

حرف دل همه دخترا ب سعید معروف


پ.ن : این اسلاید شو رو میخواستم بعد از ماه صفر بذارم اما هم قول داده بودم بهتون هم گفتم شاید کاپی فال این لاو  شد و مزدوج شد بعد خانومش پا شه بیاد اینجا بگه دختره فلان فلان شده میخوای جی اف شووهر من بشی ! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مطالعه,شکلک شب امتحان,شکلک درس خوندن,,get cute,smiley funny,get this,smiley Quiz Night,Smilies studying,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول على هذا,لیلة مبتسم مسابقة,الابتسامات دراسة,وااالا حادثه خبر نمیکنه !! بعد بیا و ثابت کن ک من فقط ب کاپی ب چشم همسری نگاه کردم نه بی افی شکلک عفاده,شکلک ناز و ادا,قیافه گرفتن,,smiley Fadh,get cute and say,gesturing,,مبتسم فعاضه,الحصول على طیف ویقول,مشیرا,..... شوخی کردم ... امیدوارم کاپیتان این اسلاید شو رو هم ببینن و خوششون بیاد ... شکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب,من خواستم با این اسلاید شو ی وجه دیگه از محبوبیت کاپیتان رو نشون بدم حالا هر کس هر برداشتی ک میخواد بکنه بکنه ! 


پ.ن : میگم اگه صد تا آهنگ دیگه هم روو این وب بزاریم باز باید برگردیم ب همین آهنگ Irem Derici چون بهترین توصیف رو از عشق داره.


در ضمن اون کسایی ک با اسم سعید معروف واسه من کامنت میزارن لطف کنن ی تریپ برن ارومیه لاقل از اونجا واسه من کامنت بزارن ک ی ذره باور پذیر باشه! ب نظرم خیلی ضایعست ک کاپی رفتن بندرعباس یا ارومیه هستن بعد شما نشستی توو خونه ت از اصفهان واسه من کامنت میزارید!! اینبار نادیده میگیرم اما دفه بعد با ی ادبیات دیگه باهاتون حرف میزنم !


من نمیدونم چرا هر دفه تصمیم میگیرم برم کاپی رو ببینم ی پدیده جدید از کاپی میبینم...830219_sneakingsmiley.gifآخه این چ حرکتیه کاپی توو این عکس کرده ؟! 263519_shakinghead.gifینی فقط ی چی نذر کنید خواب این خواهر من تعبیر نشه !276519_runforhills.gif

 عکس کاپی


من نمیدونم باید با این تناقض چیکار کنم؟!باز من ی آهنگ غمگین گذاشتم روو وب ولی ی آهنگ شیش و هشتی توو ذهنم دور زد====> حالا میگن همه ... راس میگن همه در ب درم کردی تو کردی.....دیوونه و شوریده سرم کردی تو کردی....36719_idolsmileyf.gif

2

:(

دلم واسه کاپی تنگ شده ... همین ! 



پ.ن : یه وقتا یه دردایی تو دنیا هست...که آدم رو از ریشه میسوزونه...هر عشقی تموم میشه و میگذره..ولی خاطرش تا ابد می مونه...


بعدا نوشت : من واسه این آپم فقط ی جمله نوشتم که : دلتنگ کاپیتانم ! و در آخر جمله م نوشتم همین ! ینی هیچ چیز دیگه پشت حرفم نیس ! اینو گفتم ک کسایی ک ب این جمله خوب توجه نکردن بدونن من فازم از کساییکه میان توو اینستای کاپی تقاضای پست میکنن بدون اینکه از شرایط و طرز فکر کاپی خبر داشته باشن جداست!  آهنگ وبمم ک شهر بارونی- سیامک عباسی بود رو با اینکه خیلی دوست داشتم عوض کردم چون خیلی غمگین بود ... خواستم چیزی باشه ک با آپم هارمونی داشته باشه اما آهنگ خب ب درک علی عبد المالکی گذاشتم ک هارمونی ش کمتره !  البته فک کنم این قضیه ش برعکسه ینی اینبار حرفای کاپی ب منه !  نه من ب کاپی !  البته فک کنم کاپی مهربون تر از این حرفاست ! 



آخجون من حالم خوب شد عکس جدید کاپی رو دیدم ...426320_give_heart.gif

عکس جدید کاپی رو گذاشتم توو ادامه مطلب 

چندتا از عکسای جدید کاپی رو گذاشتم ادامه مطلب منکه کلی ذوق کردم شما هم برید ببینید ... اسلاید شو جدید هم امشب میزارم 

 

ادامه مطلب ...

Closer

سلام ب همه دوستای عزیزم ... دیدید زود برگشتم...ممنونم از مهربونی همتون ... عذر میخوام اگه نتونستم زودتر بیام و کامنتا رو تایید بدم راستش ی مقدار بی انگیزه شده بودم!

 البته در حالت کلی من بعضی وقتا وقتی از هیاهو و شلوغی خسته میشم ترجیح میدم تنها باشم حالا اینجا ی چندتا کامنت و حرف بی ربط هم مزید علت شد ! توو دنیای حقیقی ب طبیعت و موسیقی پناه میبرم اما اینجا دنیای مجازیه ب همین خاطر دیدم بهتره ی مدت نیام ک البته نشد ینی تصمیم داشتم ی یک ماهی نیام اما دلم طاقت نیاورد ! ب هر حال خوشحالم بازم توو جمعتونم 


بگذریم...


دارم ی اسلاید شو خاص با ی موضوع جالب واسه کاپی میسازم این یکی از عکساشه ...البته نمیدونم کی تموم میشه و آپلودش میکنم اگه وقت بشه حتما هفته آینده میزارم 



پ.ن : واسه تنوع قالب وب عوض کردم... آهنگ وب هم همینطور ... ی مقدار از فاز آهنگای ایرونی بیایم بیرون... این اولین باره اهنگی ک توی ذهنمه با آهنگ وبم هماهنگه ! 

When I’m in here

I feel I’m closer

Nothing left but bliss

Inside my heart

All I ever was

All I’ll ever be

When you’re near

I feel I’m closer



توی این ی هفته با اینکه من نبودم ک کامنتا رو تایید بدم بازم دوستان لطف کردن و کامنت گذاشتن اما ی کار قشنگ دریا جون انجام داده و عکس کاپی رو ادیت کرده خیلی جالبه میزارم توی ادامه مطلب ک ببینید


تبریک میگم بُرد شیرین تیم شهرداری ارومیه رو... دست مریزاد ...عالی بودن 

بازی فوق العاده ای بود فقط من فک نمیکردم تماشاگران المهدی انقدر بی معرفت باشن و بعد از کارت دادن ب کاپیتان اون مدلی شعار بدن! انگار یادشون رفته بود ک اگه داور بین المللیه کاپیتان هم بهترین پاسور ایران و جهان هستن ! بواقع اگه سعید معروف نبود ما میتونستیم توو لیگ جهانی و قهرمانی آسیا اون نتایج بگیریم؟! تیم شهرداری ارومیه ک این بازی رو بُرد اما این رفتارا در شآن بچه های جنوب نبود ! 

بگذریم... بازم تبریک میگم این بُرد رو خوشحالم ک کاپیتان معروف با وجود همه حرصایی ک توو این بازی خوردن و استرسهایی ک داشتن این بازی رو 3-0 بردن و اون نتیجه ای ک میخواستن رو گرفتن .




ادامه مطلب ...