My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

این ترانه تقدیم به تنها صاحب قلبم

Dualar eder insan 
Mutlu bir ömür için 
Sen varsan her yer huzur 
Huzurla yanar içim 

Çok şükür, bin şükür seni bana verene 
Yazmasın tek günümü sensiz kadere 
Ellerimiz bir, gönüllerimiz bir 
Ne dağlar denizler engeldir sevene 

Bu şarkı kalbimin tek sahibine 
Ömürlük yârime, gönül eşime 
Bahar sensin bana, gülüşün cennet 
Melekler nur saçmış, aşkım, yüzüne 


انسان دعاها می کند 
برای داشتن یک عمر شادی 
تو باشی همه جا آرامش بخش است 
درونم با آرامش شعله وراست 

شکر، هزاران شکر برای کسی که تو رو به من داده 
در سرنوشتم حتی یه روز مرا بی تو ننویسد 
دست هایمان یکی، قلب هایمان یکی است 
نه کوه ها نه دریا ها مانع عاشق نیستن 

این ترانه تقدیم به تنها صاحب قلبم 
یار تمام عمرم، همدلم 
بهار من تویی، خنده ات بهشت است برای من 
فرشته ها نورافشانی کرده اند، صورت عشقم را


پ.ن : ایام الله محرم حسینی رو تسلیت میگم ...توی این روزها و شبها اگه کسی دست دعا داره و چشم امید ما رو هم فراموش نکنه 

بعدا نوشت : باز کاپیتان عکس جدید نزاشتن دلتنگی یقه ما رو گرفت ! 



از اینجا دانلود کنید 

مای هیرو سعید معروف 



بعدا نوشت : امروز ی ویدیو از کاپی دیدم اینجوری شدم755320_shok.gifمن فک میکردم ک اگه 1 درصد احتمال داشت ک خواب آبجیم تعبیر شد و  من رفتم کاپی رو دیدم با چتر نجات برم 276221_LaieA_040.gifحالا میگم اگه کاپی هوس کرد بجای جاخالی دادن سرویس بزنه اونم از اون سرویسایی ک توو این ویدیو زده عمرن من جوون سالم ب در ببرم ...311220_wacko3.gifفک کنم با بالن برم بهتر باشه 32820_i_am_so_happy.gif


سرویس زدن سعید معروف با پا 

نظرات 120 + ارسال نظر
یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 21:35

اخرین پستت دقیقن کجاست

وااا خب رفرش بزن ... جدیدترین تاریخ آخرین پست محسوب میشه دیگه ینی Free like the wind

یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 17:58

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میلادم چه کردترکونداشکمودراوردسعیدعالی بود

آره عالی بود امروز
سعید ک سلطانه
ببینم تو چرا اینجا نظر میدی چرا آخرین پست نظر نمیزاری؟!

یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:58

: چطوری مگه بلدی حرف زدن به زبان ترکی استعدادنهفدانه میخادکه شمانداری هه هه هه

نه دیگه قراره یادم بده

یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:48

راستی من ترکماامابدبختانه تهران زندگی میکنم هه هه من میتونم باسعیدترکی حرف بزنم دلت بسوزه

ای نامرد
منم قراره برم از میلاد ترکی یاد بگیرم

یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:35

:بازتوتوسن خوبی هستی سعی میکنم تحمل کنم نظرکردم اگه بتونم میلادوببینم برم امام زاده صالح هرکاری میکنم که بتونم میلادو ببینم سعی میکنم درسامم بخونم تااون رشته ای که میخوام بگیرم راستی خییییییییی للللللللییییییی دوست دارم

آره دیگه واسه همین مامان بابام تا حدودی خیالشون راحته
اگه بتونی احساساتتو مدیریت کنی ک خیلی خوبه ینی هم ب درست برسی هم در کنارش ب عشقت فک کنی
موفق باشی عزیزم

یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:21

اخه من فقط دوستام میدونن خوش به حالت اخه مامان من اصلا تواین فکرانیستن نمیدونی وانیااین میلادبامن چیکار کرده ای کاش هیچ وقت والیبال نمیدیدم هروزناخداگاه گریه میکنم

عزیزم چون تو الان توو سن حساسی هستی خدایی نکرده نتونی درست اونطور ک بخوای ادامه بدی بعدا خودت پشیمون میشی... واسه همین پدر مادرت اگر هم بدونن نمیان ب احساست پر بال بدن ک لطمه نخوری.

یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:12

ماشالاه چه زودجواب دادی میگم کلیپات چه قشنگه راستی مامان بابات مشکلی باین مسئله سعیدندارن

خب آنلاینم عزیزم
مرسی گلم
نه چ مشکلی؟!

یگانه والیبال چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:53

وانیاامروزوالیبال ساعت 5همون کانال شماس نمیدونم همین کانال یانه توروخدازودبگو

بخدا خودمم نمیدونم حالا تو ساعت 5 بین کانال شما و ورزش تردد کن دیگه

یگانه والیبال سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 20:55

وانیارشتت چیه

صنایع بود

یگانه والیبال یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 17:19

وانیادیگه به اهنگای کی گوش بدم برامیلادگریه کنم دلم براش تنگ میشه ای کاش نمیرفت امروزتومدرسه براش عزاداری کردیم

آره خیلی زود رفت از پیشمون...

یگانه والیبال شنبه 24 آبان 1393 ساعت 17:49

وانیاوالیبالوکدوم کانال میداد

شبکه شما

یگانه والیبال جمعه 23 آبان 1393 ساعت 13:34

وانیامرتضی پاشایی مردوااااااااااااییییییییی

فهمیدم عزیزم...خدا رحمتشون کنه

پارمیدا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:58

بدددددددددددددددددددددددددددد.بذار دیگه

چیو بذااااااااارم پارمیدااااااااااااا؟!

پارمیدا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 18:08

وانیاااااااا.خیلی بدی

وااا چرااا؟!

آرزو سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 22:12

اینستای کاپیتان رو ببین.. پست جدید گذاشته اونم واسه مرتضی پاشایی دعا کنیم هر چه زودتر حالش خوب بشه تا یه ایران شاد بشه.. خدایا کمکش کن

دیدم عزیزم...کار فوق العاده ای کردن کاپی امیدوارم آقای پاشایی هم هر چ زودتر حالشون خوب شه

درِیــآ سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 16:38

سلام وانیا جان
ما به دوری تو
و بی پستس عادت نداریم
بیا ااااعزیم

ما همه منتظرتیم

سلام گلم
منم ب دوری شماها عادت ندارم گلم
عزیزمی

nafas سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 13:46

hichi baba! shukhi mikonam!

از این شوخیا نکن چون خیلیا جدی میگیرن

nafas سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 13:39

yeki do ruz gharz bede miyaramesh barat!

چیو یکی دو روز قرض بدم ؟!

nafas سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 13:21

capi umade bud khuneye ma! khube?

نفس منو گرفتیااا

سپیده سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 12:30

تقدیم به وانیای عزیز وعشقش:

بی مِهر رُخَت روز مرا نور نماندست وز عُمر مرا جز شب دِیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم دور از رخ تو، چشم مرا نور نماندست
می‌رفت خیال تو ز چشم من و می‌گفت : «هیهات از این گوشه که معمور نماندست»
وصل تو اجل را ز سرم دور همی‌داشت از دولت هجر تو کُنون دور نماندست
نزدیک شد آن دم که رقیب تو بگوید دور از رُخَت این خسته‌ی رنجور نماندست
صبر است مرا چاره هجران تو؛ لیکن چون صبر توان کرد؟ که مقدور نماندست
در هجر تو گر چشم مرا آب روان است گو خون جگر ریز، که معذور نماندست
حافظ ز غم از گریه نپرداخت به خنده ماتم زده را داعیه‌ی سور نماندست

حافظ

دختر خوب هروقت میخوای بری قبلش بگو
مردیم از دلواپسی

مرسی عزییییییزم... عالی بود گلم
خدا نکنه عزیزم... بابا من دو روز رفتم دو هفته ک نرفتم

پارمیدا سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 06:02

بابا لازم دارم .بعد حذف کن.وانیا اذیت نکن

چیو لازم داری ...منظورتو نفهمیدم ؟!

nafas سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 01:22

عزیزم راست میگی.شرایط استرس زا خودم باعث شده بود خیلی حساس بشم. آخه این چند وقت اخیر نشده بود یه روز کامل نیای. گفتم سرعت اینترنتم اومده پایین. ویروس گرفته بود. میخواستم مدارکمو پرینت بگیرم هنگ کرد.اصن یه وضعی! منو باش گفتم کاپی اومده بهمون سر بزنه!

عزیزم کاپی کجا سر زده ؟

پاسخ وانیا ب nafas دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 23:08

عزیزم برات آرزوی موفقیت میکنم
منم همینطور گلم... ببخش عزیزم نمیدونستم آخه منکه زمان زیاد نرفتم فقط دو روز نتونستم بیام ...

parinaz دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 22:12

سلام وانیا جون خوبی؟
کجایی؟نیستی

سلام عزیزم
خوبم گلم
اومدم دیگه... حالا یدو روز من نبودماا

پاسخ وانیا ب nafas دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 21:42

نفس جان ببخش عزیزم من تازه پیغامتو دیدم گلم شرمنده اگه نگرانت کردم.

پاسخ وانیا ب آرزو دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 21:37

عزیزم ممنون از لینک عکسا
من نرسیدم این دو روز بیام نت
منم دلم برای شماها تنگ شده بود

زهره یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 22:44 http://zohreh124.blogfa.com

.
قشنگ ترین لحظه ی عمر ، لحظه ی با تو بودنه
احساس قلب من شده ، بودن با تو تا ابد
عزیزم اپم با مطالب والیبال

درِیــآ یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 22:38

سلام وانیااا جان کوجایی؟
نیستی
اسلاید شو رو کلا پاک کردی فدا سرت
خودت کجا رفتی

سلام گلم
نرسیدم بیام عزیزم

سحر یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:42

وانیا جون چرا اون مطلب جدید پاک کردی؟
چیزی شده وانیا جون ؟

عزیزم نتونستم لینک مستقیم بگیرم پاکش کردم توو اولین فرصت میزارم

آرزو یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:33

عزیزم هنوز تازه لیگ شروع شده و میخوایم با هم لحظه ها و صحنه های جذابشون رو ببینیم پس مشتاقانه منتظر حرفای قشنگت هستم

آرزو یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:16

سلام وانیا جون خوبی؟
عزیزم احساس کردم دیشب یه خورده از حرفای من ناراحت شدی.. من اون همه برات نوشته بودم که به قول خودم همش از وبلاگ تو تعریف کرده باشم و تفاوت تو رو با بقیه بگم و اینکه چقدر جو خوبی بر وبلاگت حاکم هست که دوستش دارم و همه بچه هایی که میان اینجا هم دوستش دارن.. و دیگه اینکه واقعا وبلاگت شایسته هواداری از سعید عزیز رو داره.. دوست دارم این وبلاگ تا مدت های طولانی پابرجا باشه
منظور من اعلام حمایت همه جانبه از اینجا بود اما انگار اینقدر پراکنده گویی کردم که حرف اصلیم پیدا نبود
عزیزم واقعا میگم که عالی هستی

سلام عزیزم
نه گلم...نظر لطفته آرزو جان

سپیده یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 08:59

وانیاجان اتفاقی افتاده؟مطلب آخریتو چرا حذف کردی؟ازمن ناراحتت کردم؟!!!!!!!!!!!!!

نه عزیزم بزودی میزارم...نه گلم

زهره شنبه 17 آبان 1393 ساعت 13:39 http://zohreh124.blogfa.com

ﻛﻮﭼﻚ ﺑﺎﺵ ﻭ ﻋﺎﺷﻖ … ﻛﻪ ﻋﺸﻖ ،
ﺧﻮﺩ ﻣﯿﺪﺍﻧﺪ ﺁﺋﯿﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻛﺮﺩﻧﺖ ﺭﺍ
ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﺑﺎﺩﻛﻨﻜﯽ ﻭ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻠﻪ
ﺗﻠﻤﺒﻪ
سلام عزیززززززززززم بدو بیا اپم

سلام گلم...میام

faezeh جمعه 16 آبان 1393 ساعت 23:17

مارال
منم رئالم بزن قدش

نگووووو بچه نازیه...ببین باهوش بنظر میاد نه خشن
بزن قدش .... آی بابا زدی تو چشم ی دفه نشد تو درست بزنی قدش

پاسخ وانیا ب آرزو جمعه 16 آبان 1393 ساعت 23:07

عزیزم حرفاتو قبول دارم اگه پاسخای قبلی من رو ب دوستان توی کامنتا ببینی همین حرفای تو رو زدم من تا زمانیکه سعید معروف عوض نشده تا زمانیکه خوب و ساده و درعین حال بکر و دوستداشتنیه عاشقشم و چ بسا این احساس قوی تر هم بشه ...
آرزو جان اینجا هر کسی میاد دیدگاه خودشو میگه نظر همه هم واسه من محترمه ... من همه نظرات میشنوم اما در نهایت با توجه ب شرایطم خودم تصمیم میگیرم !
حرف آخرت هم کاملا درسته عزیزم ولی مستلزم اینه ک ما یاد بگیریم اینجور دوست داشتنا وظیفه ست نه عادت چون انگار داریم با حمایت از ی آدم خوب خوب بودن رو تبلیغ میکنیم .

nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 22:05

Elahi, begardaaaaaam. manam dar moghabele ehsasate khoshgelet va karhaye zibat ke har kasi arezushe betune be eshghesh hedye kone va dar moghabel be har kasi ke dust dashte mishe hesse ghorur mide , sare tazim foroud miaram.

عزیزمی نفس جان

پاسخ وانیا ب nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:50

نه عزیزم اگه دوست نداشتم تایید نمیدادم احساساتت عالیه گلم میخوام بدونی ک من ب حرفات و عقایدت احترام میزارم

پارمیدا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:39

میشه عکس کانالتو بذاری تو وب لازم دارم .قشنگ هستش .لطفا.ممنون

عه نه بابا ؟!!

nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:25

I have no idea really ,but just i feel that perhaps sometime captain would read this writing. let me leave him a massage :
dear captain Marouf
I know you are being followed by thousands or millions and naturally being unable to adress all of them. but an exclusive act give this girl your poit of view .
because i think nobody has done so much as her to express her feeligs to her hero. i suppose she has impressed you as me and thosands of your followers and such a devotion deserves your attention. howmuch we try to encourage her and appreciate her pure attemps would not succeed unless she receives your reaction.
let these beauties continue as you have a heart of gold.
sincerely yours
anonymous

نفس جان فدای مهربونیت عزییییزم
گلم ممنون از حرفای قشنگت و تعریفات البته میدونم این پیام ماله کاپیتانه ولی بازم یه دنیا ممنون مهربونم... اما باور کن من این نوع ابراز احساسات دوست داشتم از طرفی انگار احساس میکردم وظیفمه ک اینکار کردم... اصلن دلم نمیخواد از کاپیتان توقعی داشته باشم شاید حرفام یا حتی اسلاید شوهام اینو نرسونده اما بواقع من فقط خواستم ی کار خوب و متفاوت برای کسی ک دوست دارم انجام بدم این حالمو خوب میکرده حالا این وسط گیتای دیگه باز شده چیزی نبوده ک من تعیین کنم
با اینکه فک میکنم این نوع کامنتها در حالت کلی درست نیس چون فک میکنم داریم واسه کاپیتان تعیین تکلیف میکنیم! ولی بازم ازت ممنونم عزیزم

آرزو جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:24

سلام وانیا جون خوبی؟
نیاز به الکل و آدامس و ... نیست تا ما معتاد شیم!!! اصن معتاد شدیم و خودمون خبر نداریم، همش داریم توی نت دور دور می کنیم بلکه خبر جدیدی پیدا کنیم
یکی توی اینستای کاپی نوشته: "کاااااااپی امررروووووز شورای دانش اموزی داشتیم ، تو بیشتر از همه رای اوردی. بعد هم احسان علیخاانی :)) ککااااپیی فردا ساعت یک و نیم اولین جلسه شوراست. میبینمت :)"
فردا می بینمت یعنی با حال تر از این نمیشه از صبح علی الطلوع تا آخر شب توی صفحات مربوط به کاپی ولو شدیم و از دست رفتیم

سلام گلم...مرسی عزیزم
آره والا
از این بچه بازیا خوشم نمیاد ...کاری کردن ک همه فک کنن طرفدارای کاپی ی مشت بچه مدرسه ای احمقن نه ی مشت آدم درست و حسابی!

faezeh جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:51

و خشن انگار.
وااااااااااااااااای الکلی شدم رفت
نمیدونی سعید بارساس یا رئال؟ هم کریس رو فالو کرده هم مسی

کی خشنه ؟!
آره الان مست مستی
والا چی بگم میگن بارساییه ...منکه رئالیم

nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:41

bebakhshid. manzooram jizze. na man ke migam faramushesh kon,goftam shayad beri bebinish ya mojeze beshe to faramush koni, va yaaaaa, mojeze bashe un asheghe to beshe. albate midoonam khoshgeli vali delbaret damade hezar aruse!

آهان جیزه !
آره فک میکنم راه اول درستتر باشه ...هر طور شده این قضیه رو جمعش میکنم فقط زمان مشخصشو نمیدونم !
آره خب ... ولی امیدوارم این عروسا در کنار زیبایی همه خصوصیات خوب داشته باشن نه اینکه سیاه لشکر باشن !

nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:32

akhe ye aksi didam az capi dasht turo tamir mikard. bad vasash neveshte gozashte budan( masalan az ghole capi) : har cheghadr migam az in avizoon nashin gush nemidan ke !!1

nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:28

bebakhshid khata ast ra neveshtam :khast.
man ke are kheili chizaro midunam ke to nemidooni. sar faslesh ham ine :ESHGH chizze . vali to nemikhai bavar koni.che konam ke bayad har kas khodesh dastesho besuzune ta befahme.

عشق چیزه یا جیزه ؟!
دیگه بحث فلسفی نکن نفس جونم ! من باید چیو باور کنم ؟! بخدا من هیچ ری اکشنی ندیدم البته ی مقدار هم توو اینجور مسایل گیجم
باشه بابا همین فردا میرم با سفینه کاپی رو میبینم خوبه دیگه ب دست سوزوندن نمیرسه

nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:22

age ham mikhai ye chizi entekhab koni, be nazaram tur bad nabashe, harvaght capi khaste shod miad azat avizoon mishe. taze khodesham tamiret mikone.

نه من تحمل وزن کاپی رو ندارم
وا مگه تور رو فدراسیون درست نمیکنه ؟! حالا الان میگی وسط این هاگیر واگیر این داره چی میپرسه ! ولی واقعن مگه اینطوری نیس؟

nafas جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:11

azizam chera inghadr esrar dari tupe vollybal bashi. tu vollybal haml kardan khast. age tup bashi unvaght capi to ro nemitune negah dare ha? capi kheili vaghte service eshghesho be to zade , to alan un bala balahayi ,khodet khabar nadari. albate ba in serviceha balon ham fekr nakonam be karet biad. safine-i chizi mibordi!

نفس تو نمیدونی خوابای خواهرم تا حالا چندین بار تعبیر شده واسه همین ذهن منو مشغول کرده ...جدایی از اون منکه تعبیر خواب بلد نیستم
داری با حرفات منو میترسونی ... حس میکنم چیزی رو میدونی بهم نمیگی
عزیزم اگه با سفینه برم ک پای کاپی داغون میشه

سحر جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:08

وانیا جون مردم از خنده با بالن بری کاپی رو ببینی
تازه پسره اومده میگه الکل انسان رو از حالت عادی خارج میکنه

پس خبر نداری تازه با بالن هم امینیتم تضمین شده نیس
آره دیدم ...ینی الان کاپی از حالت عادی خارج شده پست نمیذاره الهی بگردم ب عشق من چ چیزایی ک نمیگن

سحر جمعه 16 آبان 1393 ساعت 19:32

وانیا جون تو اینستای کاپی میگن ادامس تریدنت و فایو الکل داره استرس گرفتم یعنی ما معتاد شدیم رفت ؟ خاک تو سرمون شد کاپی که خیلی ادامس دوست داره چی

وااا ینی چی ؟ این ملت بیکارنا مثلن رفتن اسم الکل پشت آدامس تریدنت و فایو دیدن اینو میگن... اگه ی کم سواد داشته باشن اون شوگر الکل و توتال کرب ک روی ادامس تریدنت میزنه منظورش هیدروکربن یا همون شیرین کننده هس... ینی الان هر کی ادامس تریدنت میخوره نجسه نمیتونه نماز بخونه ؟!
ینی فقط الان میتونم بگم خداوندا هم این ما را بفرما

faezeh جمعه 16 آبان 1393 ساعت 19:14

یا جد سادات این مدلیشو دیگه ندیده بودم
میگفتن اونکه بالای سر سعیده آبجیشه اسمش ماراله ببین نظرت چیه
http://panup.net/uploads/t495213_a7208cb37b1f3d282.jpg

خداوندا هم اینک ما را بفرماااا
من اینو دیده بودم...فقط اسم خواهرشو نمیدونستم
خیلی خواهرش چهره شیکی داره...

تک و تا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 18:26

وانیا جونم چرا دیگه نیستی ؟ وانیا بیا من خیلی دلم گرفته . کاپی ...............

عزیزم منکه همش اینجام ...هر فرصتی گیر بیارم میام نت
غصه نخور منم گریم میگیره هاا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد