My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

کاپیتان فقط کاپیتان سعـــــــــــــید

بازی امروز رو شهرداری ارومیه برد شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,,get cute,smiley funny,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,از اونجایی ک من طرفدار کاپی هستم اصن ناراحت نیستم تهرانیا باختن ! شکلک غذا خوردن,,get food,,الحصول على الغذاء ,خب سعید معروف توی هر تیمی باشه اون تیم برندست شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک جادوگر,شکلک شعبده باز,شکلک تردستیmشکلک جادویی,شکلک توهم,شکلک رویایی,,get cute,smiley funny,smiley Wizard,smiley magician,smiley emoticons magical sleight m,smiley illusion,smiley dream,,الحصولشک دارید همین فردا کاپی بیاد نوین کشاورز اگه نبردن ! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مبارزه,شکلک بروسلی,شکلک جنگجو,,get cute,smiley funny,smiley campaign,smiley Brussels,smiley warrior,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,حملة مبتسم,مبتسم بروکسل,مبتسم المحارب,

ولی چقدرررر بازی زیبایی بود چقدر پاسهای طلایی کاپیتان تماشایی بود ....شکلک عشق ورزیدنشکلک عاشقیشکلک های عشقی,,smiley Vrzydnshklk Ashqyshklk love love,,مبتسم Vrzydnshklk Ashqyshklk الحب الحب, فقط وقتی کاپی عصبانی شدن من خیلی ترسیدم  ولی خداوکیلی هر چی داور کلنگیه ب پست کاپی میخوره ...والاشکلک دعوا,شکلک عصبانی,شکلک خشن,شکلک بی اعصاب,,get action,get angry,get tough,get the nerves,,الحصول على العمل ,تغضب,الحصول صعبة,الحصول على الأعصاب,

دیگه ی ایران و ی سعیـــد معروف 



فقط من ی سوال واسم پیش اومده : گیرم من امروز با اولین پرواز پا میشدم میرفتم ارومیه ! بعد میرفتم ورزشگاه دقیقا کجا باید میشستم؟! ینی دقیقا روو سر کی باید میشستم؟! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک مرموز,شکلک موزی,شکلک مشکوک,شکلک خنده ی موزیانه,,get cute,smiley funny,get weird,smiley banana,get suspicious,smiley smile dishonest,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,الحصول غریب,مبتسم الموز,الحصول اوقتی آقایون کل سالن رو برداشتن ! بعد هی پا میشیم میریم اعتراض هم میکنیم چرا بانوان راه نمیدن توو سالن ! شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک موزیک,شکلک موسیقی,شکلک نوازش موسیقی,شکلک لرزش,,get cute,smiley funny,faces the music,smiley condescending Music,smiley Shake,,الحصول على لطیف,مبتسم مضحک,یواجه الموسیقى,مبتسم الموسیقى المتعالیة



پ.ن : آهنگ وبم ب آپ قبلیم میخوره ... دقیقا آهنگی ک الان تووی سرم دور میزنه همون آهنگ تموم این حرفا بهانست...بهانه های عاشقانه ست..... میباشد شکلک موزیک,شکلک موسیقی,شکلک آهنگ گوش کردن,دی جی خرگوش,,faces the music,smiley listen music,DJ Rabbit,,یواجه الموسیقى,مبتسم الاستماع الى الموسیقى,DJ الأرنب,


بعدا نوشت : همیشه سعی کردم ب مرگ مثه ی پدیده عادی نگاه کنم پدیده ای ک دیر یا زود برای همه اتفاق میوفته اما نمیدونم چرا فوت آقای پاشایی واسم غیر قابل باوره با اینکه هممون میدونستیم بیماریشون درمان نمیشه ... باورم نمیشه اون همه عشق و احساس و استعداد ب یکباره زیر خاک رفت... روحشون شاد


آهنگ وب اینبار ب یاد مرتضی پاشایی عزیز....... تحمل نداره نباشی .. دلی ک تو تنها خداشی...



طراحی قشنگ دریا جون توو آدرس پایین گذاشته شده .. برید ببینید نظر بدید 

طراحی سیاه قلم چهره کاپیتان سعید 


نظرات 69 + ارسال نظر
زهره شنبه 6 دی 1393 ساعت 19:58 http://zohreh124.blogfa.om

سلام عزیزم اپم

مهتاب جمعه 21 آذر 1393 ساعت 20:38

اولا این یکی فرق داره دوماداداش شبیه اونه ن اون شبیه داداش.

بعله...

مهتاب جمعه 21 آذر 1393 ساعت 13:17

عاقا ب مرگ خودم این داداش سعیدمون قول داره.راننده سرویسمون باهاش مونمیزنه اینقدشبیه هم دیگن انگار ی سیب رو از وسط دونصف کردی. خلاصه خیلی شبیه همند اگه ی روزی کنار هم وایسن حتما قاطی میکنی ک کی کدومه.

آره خیلیا شبیه سعید هستن ...!

سپیده پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:03

ممنون

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:52

بله سپیده جان
برجستگی پیشونیش خوب در آوردی
اینم هدیه شما

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:43

اسممو یادم رفت بنویسم خخخخخخخخخ

بعله

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:43

مرسی دریا جان
آره اونم بازغال معمولی
خودمم موهاشو خیلی دوس دارم وهمچنین گوشه پیشونی سمت چپ صورتشون خیلی خوب شد به نظرم
دیدی چقد نقاشی به آدم اعتمادبه نفس داره خیلی خوبه
وانیا منظورش خودشه دیگه...

دریا این سپیده ستا کاربر گمنام نیس عزیزم

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:40

خودمو می گم
.
.
.
.
.
اینطوری حرف میزنید و عکساووو
کلن رفتم تو فضا

عزیزم تازه رفتی جایی ک ما ی ساعت پیش بودیم ... ما هم ی ساعت پیش توو فضا سیر میکردیم الان تشریف آوردیم زمین

درِیــآ چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 23:32

سپیده جان خیلی بهتر از قبلی شده
خوشمله عزیزم
معذرت خواهی نیازی نیستبعضی وقت ها زمان کم میاری و دوست داری یه کار ی رو انجام بدی
این از اون شرایطه
که نه دلت میاد رهاش کنی
نه نمی تونی نکشی
موهاشو خیلی دوست دارم
کتش و خوب کاری کردی با زغال کشیدی هم مشکی تره هم انعکاس نداره
معمولا با مداد بکشی هر چقدر هم خوب باشه یه انعکاس نوری داره
اما کار با زغال سخته باید مواظب باشی پخش نشه
ریشاشو دوست دارم ، خوب کار کردی
.
.
.
امشب انقدر عکس جذاااب از کاپی دیدم که خوابم نمیره حالا..
جواب دختر مردمو کی میخاد بده .. هان

کدوم دختر مردم؟!

آرزو چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 19:49

تبریک به همه خاطر برد شیرین امروز
کاپیتان مثل همیشه عالی بودن مخصوصا اون جاخالی
http://instagram.com/p/vljS9OGmh0/?modal=true
http://instagram.com/p/vjbUJjPVnV/?modal=true

مرسی دوستای گل، شما هم اگه عکس و فیلم خوشگل دارین بزارین تا ما هم استفاده کنیم مرسی

تبریک عزیزم
بعله...
مرسی آرزو جونم همیشه دست پر میای

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 13:02

ببخشید انقد وسواس بازی در میارم آخه دوس دارم همیشه وقتی چیزی رو به کسی تقدیم میکنم واقعا خوشحال شه از ته دل حالا اگه مشکلی توش میبینی بگو تا اونقد بکشمش تا درست دربیاد من که یه شب از 12تا3 پاش بودم هیچیم نشد یه 10شبم روش همه ی اینا در مقابل خدمتی که کاپی به ملت میکنن کاه در برابر کوه

ببین سپیده جان اون عشق و احساسی ک پشت این نقاشی گذاشتی ب مراتب خیلی زیباتره اما اگه بخوام ظاهری نظر بدم بنظرم روی چشماش کار کن چون تمام قسمتهای طراحیت مثل مو و ریش و پیشونی و حتی لباس خیلی خوب دراوردی فقط چشمها رو ی مقدار روش کار کن ک شباهتش بیشتر شه

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 12:48

خوب هیچ نظری نداری؟؟!!!!بد یا خوب؟بهترشده یا بدتر؟

قشنگه عزیزم...صددرصد بهتره

سحر چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 01:29

وانیا جون همون کلیپ که گفتی میذاری؟
عکسایی که آرزو جون گذاشته بود عالی بود منم بجز اولی هیچکدوم ندیده بودم
عکس جدید اینستا کاپی هم که عالیههههههههههههههههههههه منو کشت با این عکس

آره عزیزم گذاشتم رفرش بزن
آره... با اون خنده های دیونه کنندش

zeynab چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 01:13

وانیا کاپی پست جدید گذاشته.چشمم دوباره به جمال گلش نورانی شد.نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت؟ هنوز خیلی ناراحتم برا فوت مرتضی پاشایی.باورم نمیشه.کاش میشد برم سر قبرش.کلی گریه کردم.خیلیم براش دعا کردم.امیدوارم بازی امروز ارومیه و دیدن سعید یه کم حالمو جا بیاره.

آره دیدم ... منم اگه خدا قبول کنه میخام الان پست بزارم
زندگی همینه دیگه عزیزم غم و شادی درکنار همه
ایشالا...

سپیده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 00:11

مرسی عکسا رو دیدی یانه؟میخوام بدونم اگه نمیاد دوباره آپلود کنم

آره عزیزم...نه لینک درسته

zeynab چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 00:03

سلام وانیایی گل.امیدوارم گوشت زود خوب بشه.میدونم چه دردیه چرک کردن گوش.سپیده جون و دریا جون کاراتونو دیدم قشنگ بودن.سپیده جون کار دومت بهتر شده بود.کار اول دریا جونم بیشتر به کاپی شباهت داشت.وانیا جون من اسلاید شوی قبلیتو هنوز نتونستم ببینم.هر کاری کردم دان نشد وقت کردی تو آپارات بذارش.مرسی

سلام عزیزم
مرسی مهربونم... خیلی بهترم
عزیزم آپارات حذفش میکنه بعد واسم پیغام میده ک بدلیل پوشش نامناسب حذف شده! من توی ی فرصت مناسب لینک مستقیم میگیرم بعد میزارم اینجا فقط صیر کنید

fateme سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 23:10

ممنونم گلم.

خواهش عزیزم

آرزو سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 22:54

سلام وانیا جون
اینم چندتا عکس که حالت زودتر خوب بشه عزیزم
http://instagram.com/p/viT7QzwpbE/?modal=true
http://instagram.com/p/vjRXWLwpSQ/?modal=true
http://instagram.com/p/vg3O7WwpXa/?modal=true
http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/10808946_302626459936690_908457430_n.jpg
http://instagram.com/p/vjNLZovVkp/?modal=true

مرسی عزیزم
آخه تو از کجا میدونی من عکسا رو ندیدم! از کجا میدونی اینا حال منو خوب میکنه عکس اولی ک منو دیوانه کرد رفت عکس آخری انگار اشگ توو چشم چپ سعید جمع شده آره ؟
بازم ممنون آرزو جونم

سپیده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 22:49

وانیا جون تونستی عکسارو ببینی؟
لطفا پاکش کن حس بدی بهم میده آخه من اعتقاد دارم آدم یا کاریو نمیکنه یا اگه میکنه باید بذاش وقت بذلره ودرست انجامش بده وهیچ توجیهی رو هم قبول ندارم حالا تون نقاشیه خودم اعتقاد خودمو انکار کردم

آره عزیزم خیلی قشنگ بود
ب نسبت این شبیه تره ... حالا چرا سه بار آدرس رو گذاشتی ی بار کافی بود عزیزم
همونطور ک خواستی پاکش کردم

fateme سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:38

عزیزم من بازی و نتونستم کامل ببینم،میشه بگی چی شد که داداش سعید جون عصبانی شد؟راستس وب عالی داری.مرسی

والا نمیدونم دقیقا جریان چی بود اما اینطور ک فهمیدم انگار داور دوم از شهرام خطای تور میگیره اونم ناراحت میشه دیگه کاپیتان میاد صحبت میکنه داور بهش ی کارت زرد میده بعدشم کارت قرمز ک طرفدارا صداشون درمیاد
مرسی عزیزم...نظر لطفته

سحر سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:30

وانیا جون کجایی پس چرا کلیپ نمیذاری مگه قول ندادی

چرا عزیزم میزارم ... بخدا وقت نشد

سپیده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 09:33

وانیا جونم اگه میشه اون آدرس نقاشی قبلیرو پاک کن
به قول خودت موتوشکرم

بزار باشه اونم قشنگی خودشو داره عزیزم
باز اگه دوست نداری بهم بگو پاکش کنم

سپیده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 09:30

دریا جون ممنوم عزیزم
یه دونه دیگه کشیدم اینم ببین وممنونمیشم نظر بدی
توی این جدیده کتشونو با زغال کشیدم به نظرم خیلی بهتره
راستی من یه معذرت خواهی فک کنم بهت بدهکارم آخه بهت گفتم بی حوصله خودمم توی نقاشی اولیه فقط میخواستم تموم شه اما بااین دومی خیلی لذت بردم ووقت گذاشتم

سپیده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 09:20

وانیا جونم ممنونم ازت که نظر دادی نقاشی رو دوباره کشیدم البته با وقت بیشتر
http://up.hammihan.com/img/userupload_2013_12450232261416289371.803.jpg
http://up.hammihan.com/img/userupload_2013_4477746521416289372.2475.jpg
http://up.hammihan.com/img/userupload_2013_11052275041416289372.6152.jpg
حالا چطوره؟عزیزمدوباره اگر اشکالی داشت بگو خیلی ممنون

خواهش گلم
ندیده میگم عالیه

nafas سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 04:18

خوب! چقدر سر سنگین شدن بعضیا! نیستی دیگه! خیره ایشالاه!

سرسنگین !
منکه گفته بودم کلاسام شروع شه کمتر میرسم بیام
نه بابا چ خیری نیس ک روزمرگیام خیلی کمه دو روز هم هست گوشم چرک کرده هر دفه بدون کلاه میرم شنا باید اینجوری مصیبت بکشم

nafas دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 23:46

salam khanoom khanooma! che ajab! sho ma ye chizi begim to badesh soal nakoni
bia ta beravim az in velayat manoto (vani & capi)
to daste mano begir o man damaneto.....
hala fahmidi koja? !

سلام عزییییزم
عزیزم تو ک میدونی من چقدر گیراییم توو اینجور مسائل بالاست ! خب باید واضح بگی ک من سوال نپرسم
الان واضح بگو کی باید دامن کیو بگیره
نه والا ! کجا ؟!

درِیــآ دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 22:19

سلام وانیایی کوجایی؟
حتما میخای روز 4 شنبه که مسابقه داریم بیای
نت طاقت نداررم بیاااا

سلام عزیزم
اومدم دیگه

درِیــآ دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 21:04

سلاااااام وانیا جان
مرسی
ممنون از بچه هایی که نظر دادن
سلام سپیده جان
طراحیت خوبه
مخصوصا که گفتی تا حالا چهره نکشیدی
وای موهاش خیلی خوب در آوردی، حتما کشیدن کتش هم کلی مداد برده:)



منم کلاس طراحی نرفتم
همین طوری از روی کتابا خود آموزی و تفریحی وبه قولی دلی کشیدم

وانیایی چرا پست نمی گزاری
همه منتظر کار تازت هستن

سلام عزیزم
وقت نشده گلم ولی میزارم ...احتمالا فردا میزارم

زهره دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 13:27 http://zohreh124.blogfa.com

گاهی فکر میکنم...

زیاد هم مهم نیست اگر سهم من از دنیا هیچ باشد

همین مرا کافیست که کوچه ای باشد و باران

و خدایی که زلال تر از باران است
اپم

nafas یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 18:31

salam azizam khubi? khodam ham fekr nemikardam marge morteza pashaei intor narahatam kone! az pariruze rage kamaram gerefte dolla mundam. capitan donya vafa nadare bia vania ro bardar bebar!:بیخیال

سلام نفس جان
خوبم عزیزم
آره زود بود... خدا رحمتشون کنه
حمام آب گرم بگیر عزیزم گرم هم نگرش دار ایشالا خوب میشی
کجا ببره ؟! مامانم دیشب ب بابام گفت تابستون بریم ارومیه بابام هم قبول کرد از دیشب تا حالا دارم میگم مامان من برم ارومیه برنمیگردم تهراناا از الان گفته باشم

سپیده یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 17:29

آره کاملا باهات هم عقیده ام عزیزم ببخشید دیگه دومین طراحی چهرم بود خیلی هم وقت واسه کشیدنش نداشتم
فقط خواستم خوشحالت کنم همین

خدا ببخشه عزیزم... خیلی هم عالی بود
ممنون از محبتت گلم

سپیده یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 17:05

فک کنم آدرس اشتباهی تایپ شده اینو امتحان کن
http://www.up.iranblog.com/images/rx9q6rhs98wjjzt2bsd3.jpg

اینکه نشد...

سپیده یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 16:42

قبل از هرچیز 3تا معذرت خواهی دارم
1-از کاپیتان به خاطر اینکه نتونستم اونطور که باید چهرشونو خوب طراحی کنم
2-ازوانیای عزیز که نتونستم اون متانت و وقار کاپیتانو تو طراحی به خوبی نشون بدم
3-از همه عذرخواهی میکنم اگه کیفیت عکس به چون اسکنرم خراب بود مجبور شدم با دوربین عکس بگیرم
با این حال امیدوار این طراحی رو دوست داشته باشی وانیا جان ودوست دارم حتما نظر تو ودیگر دوستانو راجع بهش بدونم به خصوص دریای عزیز که تو طراحی سرشته داره
دوستان خواهشن هر اشکالی که توی طراحی دیدن بهم بگین تا درستش کنم

تقدیم به کاپیتان و تمام طرفداراشون به خصوص وانیای عزیزهدیه:
http://www.up.iranblog.com/images/rx9q6rhs98wjjzt2:
bsd3.jpg

سپیده من نتونستم فایل عکس باز کنم ولی بی شک کارت عالیه عزیزم
حالا باز اگه خواستی آپلودش کن

سحر یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 14:23

وانیا جون این پیج ها رو دیدی؟
میدونم ناراحت میشی اما گفتم بگم شاید ندیده باشی
http://instagram.com/p/ufxwLzoGg2/
http://instagram.com/p/st7jnBIGlw/
http://instagram.com/p/rraN_0oGvp/
http://instagram.com/p/srxVJ-oGuI/
ولی عکس اولی نظراتشو بخون خیلی خنده داره

راستش نمیدونم شاید...انقدر پیجای اینجوری دیدم ک عکسامو دستکاری شده گذاشتن دیگه حسابش از دستم در رفته نمیدونم دیدم یا نه ب هر حال ممنون عزیزم
چی بگم ... قشنگ تابلوئه اون حرف و مثلن نقل قول از کاپی حالت جدی نداره ومن دارم شوخی میکنم نمیدونم چرا اینا اینجوری ورداشتن !!

سحر یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 14:18

وانیا جون کلیپ جدیدتو نمیذاری؟

چرا عزیزم توو اولین فرصت
صبر داشته باش گلم

آرزو شنبه 24 آبان 1393 ساعت 20:21

خیلی خوبه.. منتظر دیدن اسلایدشو جدید هستیم عزیزم

مرسی عزیزم...کامینگ سون

آرزو شنبه 24 آبان 1393 ساعت 20:10

این هم چند تا عکس با ریش از سعیدخان گل.. شاید هم دیده باشی اما دیدن دوباره اون هم خالی از لطف نیست
http://instagram.com/p/vZ7VkxwpQq/?modal=true
http://instagram.com/p/vJqRQjwpXu/?modal=true
http://instagram.com/p/vGKGxRwpSe/?modal=true
http://instagram.com/p/u04SO8QpeL/?modal=true
http://instagram.com/p/vTxWF5vVmr/?modal=true

به به
توو عکس اولیه چقدر ناز افتاده ...آخه من چیکار کنم انقدر این آقا زیادی ماه تشریف دارن

آرزو شنبه 24 آبان 1393 ساعت 20:02

سلام وانیا جون
شاید این ساعات و لحظات سعیدخان بابت فوت مرتضی پاشایی عزیز ناراحت باشن.. توی این مدت از این بابت خیلی اذیت شدن.. فوت حسین معدنی عزیز و حالا..
برای همه آرزوی صبر دارم به خصوص برای خانواده پاشایی و البته برای کاپیتان نازنین..

سلام عزیزم
آره درسته... منم فک میکنم کاپی با وجود جذبه و غرورش روحیه حساسی هم داره
خدا رحمت کنه آقای پاشایی رو ...
دارم ی اسلاید شو میسازم بزودی میزارم امیدوارم کاپی رو از این حال و هوا دربیاره بیرون

sara شنبه 24 آبان 1393 ساعت 19:58

nice

سحر شنبه 24 آبان 1393 ساعت 19:16

خیلی قشنگه دریا جون هنرمندیا
وانیا جون بازیای لیگ برنامه ش چیه بازی بعدی کی؟

طبق این چیزی ک توی این سایت گفته
http://www.urmia-volley.ir/Default.aspx?tabid=8163
اینجوریه ینی بازی بعدی چهارشنبه باید باشه

mehromah شنبه 24 آبان 1393 ساعت 00:13 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

من دیگه برم...اگه تونستی کمک کنی واقعا مرسی اگرم نه که هیچ عیبی نداره ..بوس بوس(ماچ موچ بوچ)

درست شد آخر یا نه ؟

mehromah جمعه 23 آبان 1393 ساعت 23:41 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

منم همین کارو میکنم ولی یهویی غیبش میزنه لندهور خخخخخخخ

دیگه چی بگم... نمیدونم مشکل از چیه!
آخه اگه سرویس دهنده وبت بلاگ اسکای بود میتونستم مستقیم راهنمایی کنم ولی چون بلاگفاست نمیدونم دقیقا چجوریه یهو اشتباه بگم کل وبت غیب شه

sara جمعه 23 آبان 1393 ساعت 23:35

slm vania joon
Manam Bavaram nemiiishe
goftam hadeaqal chand mah to icu mimune
khoda Rahmatesh kone
sedaye garmiii Dasht
Tasliat B hame

سلام عزیزم
اره زود بود...
روحش شاد

mehromah جمعه 23 آبان 1393 ساعت 23:25 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

کوجایی پ؟ببین میذارما ولی نمیاد رو صفحه وبم..

واست خصوصی توضیح دادم برو انجام بده باز مشکل داشتی بهم بگو

zeynab جمعه 23 آبان 1393 ساعت 22:09

ای وای من نمیدونستم مرتضی پاشایی گرافیک خونده بودن.در گذشت ایشون رو به همه اهالی هنر و تمام هم رشته ایی های خودم باز تسلیت میگم.داغم تازه تر شد.حیف حیف

منم تسلیت میگم...

mehromah جمعه 23 آبان 1393 ساعت 17:34 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

وانیا من میخوام اسلایدی رو از اپارات بردارمو بذارم وبم ولی نمیدونم اون کد رو کجا بذارم..بگی ممنون میشم

میام وبت میگم

سپیده جمعه 23 آبان 1393 ساعت 17:25

من الان تازه فهمیدم خدار رحمتشون کنه وبه خانوادشون صبر بده
انالله وانا الیه راجعون

روحش شاد

mehromah جمعه 23 آبان 1393 ساعت 17:17 http://justvolleyball4-6.blogfa.com/

نمیدونم چی بگم فقط روحش شاد..کاش میشد تشییع جنازش باشم اونقد صداشو دوس داشتم که نگو...
خیلی سخته خدا به خونوادش صبر بده ..سرطان لعنتی به هیشکی امون نمیده..

واقعن حیف شد...

zeynab جمعه 23 آبان 1393 ساعت 16:02

وانیا باورم نمیشه مرتضی پاشایی رفت.به همه تسلیت میگم. حالم خیلی گرفتس.من عاشق صداش بودم.با ترانه هاش خاطره دارم و لحظه لحظه زندگی کردم.مرسی که این ترانه رو ازش رو وب گذاشتی

خدا رحمتشون کنه...موندگار شدن
مرسی عزیزم

تک و تا جمعه 23 آبان 1393 ساعت 15:29

تختی که امروز خالی شد ...و قلبی که دیگر روی تکرار نیست ... وهوادارانی که دیگر نمی توانند نگرانت شوند ... و صدایی که تا ابد جاودانه می ماند ..... خداحافظ مرد احساس ... خداحافظ مرتضی ....
بغضم گرفته وقتشه ببارم ... چه ی هوا هوای گریه دارم ... باز کاغذام با تو خط خطی شد ... خدا این حسو حالو دوس ندارم ...

فقط میتونیم برای آرامش روحشون دعا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد