My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

...

خب کاپیتان هم بسلامتی راهی روسیه شدن ... نمیدونم چرا قسمت نشد من کاپیتان رو ببینم فک کنم چون کاپی منو میدید دیگه روسیه نمیرفت و ایران میموند ندیدمش  ! شوخی کردم... واقعن برام عجیبه ک چرا کسایی ک من این قضیه رو بهشون سپرده بودم هیچ کاری نتونستن بکنن ! نمیدونم چی مانع میشد ! البته مسائلی بود و هست ک نمیتونم اینجا بگم ! ب هر حال هر اونچه ک بود گذشت شاید روزی کاپیتان رو دیدم .... نمیدونم !

من سر این قضیه خیلی انرژی گذاشتم و چون زمان از دست دادم نتونستم ب نتیجه دلخواهم برسم واسه همین احساس خستگی و دلزدگی میکنم ....میخوام ی مدت از اینجا دور باشم  البته پیشتر از این هم دنبال ی فرجه بودم رفتن کاپیتان بهانه خوبی شد ! نمیدونم کی برمیگردم ب این وب و شایدم هیچوقت برنگردم واسه همین واسه کاپیتان و دوستای خوبم اینجا بهترینها رو آرزو میکنم. همتونو دوست دارم .



پ.ن : همیشه با این آهنگ سکرت گاردن احساس آرامش کردم ... و باز هم ب امید روزهای روشن تر...


And I'll sing you to sleep and I'll sing you tomorrow

...Bless you with love for the road that you go