My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One
My hero Saeid Marouf

My hero Saeid Marouf

You Are The One

ی چیزی بگو !

حالِ دلم خوب نیس....! نشد ک بشه کاپی رو ببینم!



پ.ن : عاقا من نمیدونم ی آدم مگه چندتا قلب داره ؟ حالا درسته میگن پا قلب دوم آدمه ! البته من 3 تا قلب دارم چون غیر از قلبم و پام کاپی هم قلب سوممه حالا با این اوصاف مگه من شونصدتا قلب دارم ک این کاپی هی با این عکساش ب قلب ما شلیک میکنه ...هیچی دیگه باز کاپی با عکس جدید زد وسط قلب ما ! این عکس پروفایلش چقدر یونیکه... کااااملا سناتوری !

بعدا نوشت :توو این یکی دو روز خیلی از دوستان تلاش کردن من کاپیتان رو ببینم خیلیا با حرفشون منو حمایت کردن از مهربونی و لطف همه دوستان ممنونم و امیدوارم اتفاق خوبی بیوفته! واقعا شرمنده ام ک نتونستم تک تک کامنتا رو جواب بدم و تشکر کنم  ... بُرد تیم شهرداری ارومیه رو هم تبریک میگم ... حالا خیلی زوده برای اینکه بفهمیم ک کاپیتان حتی با رفتنشونم ب تیم شهرداری ارومیه کمک کردن ... اگه کسی قبول نداشته باشه ک 80% بار مسابقات شهرداری ارومیه روی دوش سعید معروف بود خیلی بی انصافی کرده ! ولی حالا این بار توو کل تیم تقسیم شده و این ب رشد تیم کمک میکنه ! نمیدونم چرا بعضیا کم لطفی میکنن ! امیدوارم کاری نکنن و حرفی نزنن ک بعدا پشیمون شن ک چرا حق رو ناحق کردن !

نظرات 163 + ارسال نظر
ترمه چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 15:52

پوزخند:سلام دوستان.امیدوارم حال همگی خوب باشه.بویژه وانیا.من متاسفانه بخاطر یه سری محدودیت هام نتونستم بیام بهتون خبربدم اما الآن خودمو تخلیه اطلاعاتی میکنم.من بازی زنیت قازان(که انگلیسیش میشه همون zenitkazan)با جیلنیکا که مال کشور اتریش رو تو شبکه ورزش دیدم.دقیقادوشنبه شب و سه شنبه طرفای ظهر(فرااااااااااااااااااااااااااااااار نزنیدم بابا،اگه میتونستم به همتون خبر میدادم؛ای بابا دمپایی ابری دیگه چرا؟؟؟؟)اطلاعات:پاسورشونشماره 13ست به نام ایگون یا ایگول(Igon-Igol)کبذر(Kobzar)وبا قد 200سانت.بازی زیر خط فقر.
حالا میریم سراغ طرح خر کردن مسئولین زنیت قازان(البته دوستان استفاده ازنام این حیوان مشهور روبی احترامی تلقی نکنن):بابا این پاسورتون به این خوبی بازی میکنه،ببینید چه قشنگ پاس میده،سرویساشو ببینید،میر سعید معروف اصن بازی بلد نیست،بهترین پاسور شدنشم پارتی بازی بوده احتمالا مسئول رو خریدن.خیلی حرف زدم.درانتظار آپ های جدیدیم وانیا خانم.آللاه آمانوندا.

یگانه دل تنگ یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 10:49

عزیزمی دیدی چه اهنگ قشنگی بهت معرفی کردم
وانیاتوکی رفتی24؟

ترمه یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 00:51

سلام وانیا.حالم اصلا خوب نیست.با این که خوشحالم که کاپیتان میرن و با یه دنیا تجربه برمی گردن وبه ملت و میهن خودشون خدمت میکنن و با این که میدونم اگر ایران بمونن ممکنه به احتمال زیاد درجابزنن ولی نمیدونم چراحالم گرفته.اصلا از درس خوندن افتادم،یه کلمه درس میخونم دوخط به شرایطی که با رفتنش برا ایران و تیم ملی وخودش وشرایطش تو روسیه فکر میکنم.وانیاخوش به حالت دستت بازه به نسبت من(تاکید میکنم به نسبت من).ازیه طرف تو یه خانواده ی مذهبی زندگی میکنم(البته خودمم مذهبی هستم ولی نه در حد خانواده ام)که اصلا نمیتونم مثلا بگم وای چه لباس شیکی تنش کرده وچه قدر بهش میاد،تو خانوادمون صحبت درباره یه نامحرم وخصوصیاتش با اشتیاق صحبت کردن مشکل فنی داره،یه خواهر هم دارم که کلا پرته وفقط به فکر خودش و دوستاشه.برا همین خیلی دستم بستس.بعد از مدت ها موفق شدم تا یه ایمیل برا خودم درست کنم.من خیلی وقته که میام به وبلاگت ولی فکر کنم دومین باره با ایمیل خودم برات چیزی میفرستم،البته قبلا هم برات ایمیل دادم منتها با ایمیل خواهرم برات میفرستادم.یادته چند باری با آدرسه:(حافظی .آی ام @جیمیل .کام)برات نوشته شده بود :بیا توی وبلاگت یه چیزی بنویس تا والیبالیستا مون از ایران نرن؟مال زمانیه که بعد از بازی یای قهرمانی جهان بچه ها داشتن میرفتن کره واین مسائل پیچیده بود که آقای کاپیتان(آقای خاص)ومحمودی و سید وعبادی پور بهشون پیشنهادای خوبی شده و ممکنه برن.اون من بودم.من همین وبلاگ تورم که میام سکرت میام،حالا بعضی وقتا تو میگی بقیه عکسا رو حوصله ندارم بذارم و خودتون برین تو اینستای کاپیتان ببینین.بعد از قرنی تازه موفق شدم ایمیل درست کنم،حالا اگه بخوام اینستا درست کنم احتمالا یهچندین سالی طول میکشه.راستی ناراحت نمیشی من اینقد راحت با ضمیر دوم شخص باهات صحبت میکنم؟آخه فکر کنم از من بزرگتری.من 17سالمه وسوم انسانیم.چند سالته؟چه رشته ای؟کدوم شهر؟و.... .حالا با همه این تفاسیر بیا و یه حالی به ما بده و هرچی عکس جدید و قدیم از کاپیتان داری خرده خرده برام ایمیل کن.چون من تو سیستم هم نمیتونم نگهشون دارم،تنها جایی که برا نگه داری این چیزا دارم ایمیلمه.نمیدونی ،پنج شنبه شب رفته بودم تو سایتای مختلف داشتم عکسای قشنگشو میدیدم.یه عکسایی دیدم که اصن نجومی بود.آدرس یکیشو برات میذارم برو ببین:عکس کاپیتان با جومونگ. http://sport.jamejamonline.ir/NewsPreview/1691050749915303490
راستی برا عکساام بدون که من با توجه به چیزایی که برات گفتم نمیتونم نه به کسی نشون بدم و نه تو وبلاگی چیزی استفادش کنم مثل بعضی از آدمای بیفرهنگ.راستی من چند تا از آدرسایی که بچه ها برات نوشته بودن و شعرای ترکی و...از تو نظرا کپی کردم،اگه راضی نیستی بگو تا پاکشون کنم.ببخشید خیلی حرف زدم.اگه میشه آدرس ایمیلتو برام بفرست تا اینجوری یه تومار تو نظرا ننویسم.مرسی.

سلام ترمه جان
عزیزم از من میشنوی درستو توو الویت اول بزار ...در مورد محدودیتهاتم منم تا حدودی باهاش مواجه ام
من راجع ب خودم توو پروفایلم گفتم عزیزم... ب کسی هم ایمیل نمیدم راستش ترمه جان انقدر تعدد اسما و نظرات زیاده من حافظم یاری نمیکنه ک نظر شما رو ب یاد بیارم...
اینستا هم نیاز نیس بسازی من خودمم عضو اینستا نیستم ... اگه عکسی رو توی وبم پیدا نکردی توو نظرات دوستان لینکشو میزارن الان کامنتای پایین تر اگه بری میبینی دوستی بنام zeynab آدرس عکسای اینستا رو گذاشته

سپیده شنبه 13 دی 1393 ساعت 23:57

سلام وانیاجون نیستی باز؟!!!!
(والله که شهر بی‌تو مرا حبس می‌شود)

دیشب خیلی خوب بود واقعا آقای سید عباسی رو تحسین میکنم ایشون واقعا فهیم هستن به آقای معروف تبریک میگم به خاطر داشتن همچین دایی ی فهیمی وبه آقای سیدعباسی هم تبریک میگم به خاطر داشتن همچین خواهرزاده ای که باعث غرور یک ملت هستن
میدونستم که آقای معروف از اهانتهای که بهشون توی نت شده آگاهی دارن اما واقعا از ته دل دوست داشتم خیلی از این اهانتهارو ندیده باشن که واقعا باعث تاسفه.....

این دو جمله رو تقدیم آقای معروف میکنم امید به اینکه کمی از ناراحتیای ایشون بابت این اهانتها کم شه

مردم شهری که همه در آن می لنگند،
به کسی که راست راه می رود می خندند!...
(انسان عادت دارد چیزی را که نمی فهمد مسخره کند)
چارلی چاپلین

میدانی دوست من!
حتی در این عصر و دراین هزاره
عیسی ناصری هم که باشی
واز مریم مقدس متولد شده باشی
باز هم باورت نمیکنند این مردمان
وسنگ به سویت پرت میکنند
تا مصلوب انکار آنها شوی
اما تو خوب باش،آنها بعدها میفهمند.


واین قطعه ای از غزل مولانا

دی شیخ با چراغ همی‌گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

گفتند یافت می‌نشود جسته‌ایم ما
گفت آنک یافت می‌نشود آنم آرزوست....

اومدم دیگه عزیزم...
نه بابا دیگه سعید با این حرفا فک کنم ادابته شده باشه !

معصومه شنبه 13 دی 1393 ساعت 22:43

از گردش اومدین ؟؟
اگه اومدی پس کجایی؟؟
دلم برات لک زده زود بیا

گردش ؟!

یگانه دل تنگ شنبه 13 دی 1393 ساعت 21:41

وانیاکجایی؟
جیگرطلا
گوزل بالام

باز ترکی گفتی ؟

صبا شنبه 13 دی 1393 ساعت 19:48

دوستام کم باشن ♠♠♠♠
اما تک باشن☺☻☺☻


سلامتی همه ی دوستای خوب♥
بای تاهای

zeynab شنبه 13 دی 1393 ساعت 16:20

این کد امتیتیت دیوانم کرداگه یه کامنتو چند بار گذاشتم همشو تایید نده.نمیدونم که والا

zeynab شنبه 13 دی 1393 ساعت 16:15

اووووووففففف جذبش توو حلقم
http://instagram.com/p/xYqPfELAHh/
http://instagram.com/p/xY6DNWFybe/
http://instagram.com/p/xY57F9FybU/
http://instagram.com/p/xY5dR9lyav/
http://instagram.com/p/xY0vYFlyUH/
عاشقتم

zeynab شنبه 13 دی 1393 ساعت 03:02

http://instagram.com/p/xXpVdDLAB1/
http://instagram.com/p/xXSOykrABO/

zeynab شنبه 13 دی 1393 ساعت 02:53

الهی بمیرم.امشب یه غمی توو نگاه سعید بود.برعکس باید الان کلی شاد میبود.اخه چرا بعضیا انقد بی ملاحظه هر چی میخوان میگن.سعیدم برو خدا پشتو پناهت.با این که جای خالیت خیلی حس میشه و چیزی نمیتونه پرش کنه،ولی تو همیشه جات توو قلب ماست.امیدوارم همیشه بخندی

آره فک کنم با دایی جهان قهر بود !

zeynab شنبه 13 دی 1393 ساعت 01:32

وای وای وای وای وای وای وای وای قند توو دلم آب شد.وای چقد خوشحالم.حالم خوفه اصن یه وضعی.عشقموووو دیدم آخه بعد مدتها.قربون قدش.فدای چشای مهربونش.چه تیپی زده بود ناکس.دلم رفت به خدا. داشت مهمونا رو معرفی میکرد گفت سعید معروف هنوز نشونش نداده بود قلبم داشت وایمیستاد.وای خدا مرسی.سعید جونم مرسی.ایشالا هر جا هستی موفقو شاد باشی عزیزم.وانی نیستی؟دیدی عشقتو؟

آره من ک دیشب حالم بد بود بعد یهو سعید دیدم جیغ زدم مامانم گفت حالت بده دیگه ؟!
آره دیدم عزیزم

سپیده شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:58

مثه ریش که مدشده خخخخخخخخخخ
عاقا یه کشفی کردم گفتم بیام وسط پیام بازرگانی ها تا یاد نرفته بگم "ش "گفتن آقای معروف مثه یه نموره شبیه "ش "گفتنای عهدیه خواننده قدیمیه
ممنونم که تشویق میکنید
الان من تو رده جان نش و جیمز واتسون و ماری کوری و... قرار میگیرم
عاقا این جایزه نوبل منو بی زحمتا بفرستین دم خونه من حوصلم نمشد پاشم بیام تا استکهلم ....ها والو

عهدیه رو میشناسم اما فقط ی آهنگ ازش شنیدم زیاد شناخت ندارم
بیا اینم جایزه نوبل بیگیر ک اووومد

خرس پشمالو شنبه 13 دی 1393 ساعت 00:40

چقد جیگر شده داداشی
الان همگی داریم برنامه رو میبینیم
ریشاشم مرتب کرده جه قد آقا ومتین خخخخخخ
واییییییییییییییی داییییییییییی جونو

عشقهههه عشق

یگانه دل تنگ جمعه 12 دی 1393 ساعت 22:57

یگانه دل تنگ جمعه 12 دی 1393 ساعت 22:56

سلام عزیزم پس چرانمیده مصاحبرو؟دودیگه؟

پرنیا جمعه 12 دی 1393 ساعت 22:16

میگم تویکی ازسایتادیدم برنامه مسابقات زینت کازانوزده بودماشالاساعتم که نداشت میگم حالادربدربایددنبال بازی هاکازان بگردین حالاازکدوم کانال ببینیم ووووووووااااااای
من که دیگه دیدن لیگ خودمون بدون سعیدبم اصلانمیچسبه

آره...

پرنیا جمعه 12 دی 1393 ساعت 22:10

وانی امشب سعیدتوکانال2ساعت10ونیم؟؟؟

معصومه جمعه 12 دی 1393 ساعت 21:59

اگه می خوای یکی تا آخر عمرش فراموشت کنهوهمیشه بیادت
باشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ازش پول قرض بگیرپس هم نده

معصومه جمعه 12 دی 1393 ساعت 21:43

اینم یه شارژ همراه اول
ااااااااااااااااااااااااااااااااا
فقط زحمت خراشیدنش با خودت
بیا اینم محبت
بعد بگو من خسیسم

صبا جمعه 12 دی 1393 ساعت 19:48

راسی وانیا جون
امروز 10000 بار اومدم وبت . به امید اینکه یه پست جدید بزاری
بابا فکر ما بیکارا رو هم بکن
والا به قرآن
بای تا های

حسش نی عزیزم !

سپیده جمعه 12 دی 1393 ساعت 19:46

زینب جونی من عاشق آهنگ علامت سوال شادمهرم
حالا زینب چرا تریپ غم برداشتی؟؟؟!!

عزیزم مُده ... غمگینی مُد شده تازگیا

تک و تا جمعه 12 دی 1393 ساعت 19:43

دلم به اندازه ی تمام فاصله های بین منو تو ، به اندازه ی تمام لحظه هایی که می شناختمت ، و به اندازه ی قطره های بارانی که عاشقشان هستم برایت تنگ می شود ! برو ... خدا پشت و پناهت ...

عزیزم جیگلمو سوزوندی

سپیده جمعه 12 دی 1393 ساعت 19:43

سلللللللللااااااااااامممممم


شب بلند و دل من در تب و تاب وای
لحظه هام همه پراز حسرت خواب وای
ذره ذره دل من اب میشه تو سینه
ارزوی دیدنت مثل سراب وای
بیا تو ستاره ای تو اسمونم باش
بیا تو چلچله شیرین زبونم باش
مهربون من بیا تو هم زبونم باش
من بلا رو دوست دارم بلای جونم باش
حالا تو خون منی توی تنی یا نه
از دل عاشق من دل میکنی یا نه
بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه

بعله ...

zeynab جمعه 12 دی 1393 ساعت 19:14

وانیییییی کجایییییی؟امشب سعیدو میارن برنامه زنده شبکه 2
http://instagram.com/p/xWRFt6TJiY/
http://instagram.com/p/xWZmcdrAEw/

اومدم عاقا اومدم...
آره فهمیدم

!!

معصومه جمعه 12 دی 1393 ساعت 17:02

امشب کاپی وداورزنی مهمون برنامه ورزش از نگاه دو هستن
ساعت 22:30 از شبکه 2

آره

سپیده جمعه 12 دی 1393 ساعت 16:39

سلام عزیزم خوبی؟نیستی؟
فقط خواستم بگم مثل اینکه امشب بعداز خبرسراسری شبکه2 برنامه ورزش از نگاه2 کاپی رو دعوت کردن

سلام گلم... عه جااان من آخجون

صبا جمعه 12 دی 1393 ساعت 12:37

وانیا جان سلام
اون سوالی که ازم پرسیدی.
پرند همونه که آدرس وبش اینه
parand80.blogfa.com
خودت رفته بودی به اسم وانیا براش نظر گذاشته بودی دیگه
نظرتو خوندم فهمیدم
مگه اون تو نبودی؟
فعلا
بای تا های

آهان...آره

zeynab جمعه 12 دی 1393 ساعت 02:14

نمیدونم این روزا چرا انقد این اهنگو گوش میدم ناخودآگاه.البته بیشتر در وصف منه تا کاپیهمه شنیدینش حوصله ندارم کامل بنویسم
یه پنجره با یه قفس،یه هنجره بی همنفس
سهم من از بودن تو،یه خاطرست همینو بس
توو این مثلث غریب،ستاره هارو خط زدم
دارم به آخر میرسم،از اون ور شب اومدم
......
......
......
من تبار غربتم،از آرزوهای محال
قصه ما تموم شده،با یه علامت سئوال
بذار که کوله بارمو، رو شونه شب بذارم
باید که از اینجا برم،فرصت موندن ندارم

من همش آهنگ خودت میدونی عزیزی همینه ک میگریزی میاد توو ذهنم

zeynab جمعه 12 دی 1393 ساعت 01:21

http://instagram.com/p/xUZSd9LAMN/
http://instagram.com/p/xU0GSdLAOJ/
اینم جواب سئوالم خودم پیدا کردم.خودم پاسخ میدم.مطلب زیر پستو بخون
http://instagram.com/p/xT2zD-rAFJ/

چ سوالی عزیزم؟

zeynab جمعه 12 دی 1393 ساعت 01:04

الهی.خخخ
http://instagram.com/p/xSG5EHDgsi/

zeynab جمعه 12 دی 1393 ساعت 00:58

سلام.هستی نازنین؟وای خدا این کد تصویریت چرا اینجوریه اخ

کد امنیتیم ضدحاله کلن

سپیده جمعه 12 دی 1393 ساعت 00:39

به به وانیا خانوم خوش اومدی
اینم یه متن آهنگ باحال
حرف وانیا به سعید معروف اصن مخصوص خودته

من اون لبات رو دوست دارم،
من اون نگات رو دوست دارم

وقتی باهام حرف می زنی،
من اون صدات رو دوست دارم

وقتی باهام حرف می زنی،
من اون صدات رو دوست دارم

آقا خوشگله، آقا خوشگله،
الهی من فدات شم، فدات شم، فدات شم

آقا خوشگله، آقا خوشگله،
فدای اون چشات شم، چشات شم، چشات شم



وقتی به چشمهام می خوره،
هیکل مردونه تو

دست و پام رو گم می کنم،
دل می شه دیوونه تو

دلم می خواست فدایی قد رشید تو باشم

دلم می خواست توی زندگی تنها امید تو باشم

آقا خوشگله، آقا خوشگله،
الهی من فدات شم، فدات شم، فدات شم

آقا خوشگله، آقا خوشگله،
فدای اون چشات شم، چشات شم، چشات شم



وقتی تو می گی دوستم داری،
راضی می شم، خوشحال می شم

وقتی که می آی بوسم کنی،
بی حس می شم، بی حال می شم

وقتی تو می گی دوستم داری،
راضی می شم، خوشحال می شم

وقتی که می آی بوسم کنی،
بی حس می شم، بی حال می شم

آقا خوشگله، آقا خوشگله،
الهی من فدات شم، فدات شم، فدات شم

آقا خوشگله، آقا خوشگله،
فدای اون چشات شم، چشات شم، چشات شم

عاقاااااااا عاقا کوتاه بیااا

پرنیا پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 23:21

خوب شداومدی عزیزم چیشدکجابودی؟؟نگران شدم گفتم نکنه خیلی ناراحته که دیگه قیدهمه چیوزده!!!!
نتونستی کاری بکنی؟؟؟

مرسی عزیزم... من گهگاه ک خسته میشم اینجا رو ول میکنم ... ی مدت ک اینجا باشی ب این اخلاقای من عادت میکنی
چرا ی قولایی دادن اما اینکه عملی بشه و من بتونم کاپیتان رو ببینم بعیده!

zeynab پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 21:59

سلام کسی میدونه سعید دقیقا چند روز دیگه میره؟ این مدت تعطیلات کریسمسو تهران میمونه یا میره ارومیه؟ خواهشا هر کی میدونه اطلاع رسانی کنه.ممنون

یگانه پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 19:18

احساس وانی عزیز به سعید معروف
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاه تو انگار یه احساسی هست
غم دنیا رو فراموش میکنم
وقتی به تو نگاه میکنم
تو همه ی عمر مثل تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیزه عزیزم
از دیدن تو سیر نمیشه چشم من
به تو نگاه میکنم
تو نگاه تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاه تو انگار یه احساسی هست
غم دنیا رو فراموش میکنم وقتی
به تو نگاه میکنم
تو همه ی عمر مثل تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیزه عزیزم
از دیدن تو سیر نمیشه چشم من
به تو نگاه میکنم
وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم میلرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم
عزیز جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دل خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم
آروم جونم بدون تو دیگه نمیتونم
به خدا خستس این دل خونم
بدون تو دیگه نمیتونم نمیتونم
آروم جونم بدون تو دیگه نمیتونم
به خدا خستس این دل خونم
بدون تو دیگه نمیتونم نمیتونم
به هوای تو تازه میشه حال من
وقتی که هستی خوب میشه احوال من
تو رو دوست دارم
تا ابد کنارم باش
به تو نگاه میکنم
تو همه ی عمر مثل تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیزه عزیزم
از دیدن تو سیر نمیشه چشم من
به تو نگاه میکنم
آروم جونم بدون تو دیگه نمیتونم
به خدا خستس این دل خونم
بدون تو دیگه نمیتونم نمیتونم

معصومه پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 17:49

سپیده جون :
http://www.aparat.com/v/ho7s1
ضایع بازی در این حد بد بخت سعیدو کشتن خخخخخخ

این ویدیو چی بوده معصومه جان... چرا حذف شده ؟!

معصومه پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 16:36

وانیا جون امید وارم آدرس داداشی رو از طریق رویا خانم پیدا کنی وبه آرزوت برسی فقط اگه داداشی و دیدی از طرف ما همبهش سلام برسون
واگه خدایی نکرده آدرسشو پیدا نکردی منو سپیده یه راهی واسه دیدن کاپی پیدا کرده بودیم ازش بپرس بهت میگه
اگه تونستم شنبه ویکشنبه میام ولی اگه نتونستم ازتو و
سپیده جون وزینب جون و نفس جون ویگانه جون وپری جون
خدا حافظی می کنم امید وارم همتون شاد باشید

سحر پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 15:56

وانیا جوون تو رو خدا بیا من بجای تو از استرس ترکیدم
نفس جوون تو رو خدا به وانیا زنگ بزن شما شمارشو داری بگو بیاد دیگه
حالا اگه کاپی میومد ناز وانیا رو میکشید کامنت میذاشت سه سوته میومد فکر کنم

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 15:52

نموردیمویه یگانه دیگه تواین وب دیدیم

roya پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 15:39 http://www.avare-rang.blogfa.com

نفس‏ ‏عزیز‏ ‏به‏ ‏وانیا‏ ‏بگین‏ ‏پیامشو‏ ‏چک‏ ‏کنه.من‏ ‏براش‏ ‏پیام‏ ‏خصوصی‏ ‏دادم.مرسی

ممنون از همراهیت عزیزم

یگانه پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 15:27

وانیاجون این شعر مال تو
بلا ای بلا دختر مردم
بلا ای بلا بوی گل گندم
بلا اون قد رعناش پر از ناز و کرشمست
خخخخخ دیگه بلد نیستم به بزرگواریتون عفو کنید.چیکار کنم خو فقط خواستم بگم وانی بلا پر از ناز و کرشمست. مطمئنم اگه سعید ببینتش به این نتیجه میرسه. دختر ما ترکیدیم اینجا از غصه یه ندایی یه عهنی یه اوهنی یه چیزی من میرم جایی شما ناراحت نشین.صدای انفجار دلتنگیمون ایران رو کر کرد. دوست داریم عزیزم. اگه هم اینجا چت روم شد دیگه دیگه میخواستی قبلا بگی میری جایی ما مقصر نیستیم.

پرنیا پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 14:47

وانیاجون زودی بیادیگه غم بادگرفتم خوووووب
کاش رویاخانم راست گفته باشه بتونی سعیدوپیداکنی عزیزم وقتی خودم نمیتونم ببینمش واقعاخیلی دلم میخوادیکی که مثل من خیلی سعیدودوست داره بتونه ببیندش چون خیلی سخته خیلی خیلی درک میکنم

ممنون از مهربونیت گلم

پرنیا پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 14:41

کسی ازوانیاخبرنداره؟؟؟؟؟

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 14:37

ای شیطون بازرفتی ددراینترنت دردسترس نمیباشد؟

یگانه دل تنگ پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 14:34

وانیا؟دخترتوکی رفتی 24؟

نمیدونم چرا زده 24 !
آخه من تاریخ تولد باید بزنم ینی زدم 15/2/70 ولی خوده وب میزنه 23 یا 24 نمیدونم کی 24 سالم شده خودم نفهمیدم !

nafas پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 14:04

سلام رویا خانم . من دوست وانیا هستم. وانیا الان جایی هست که به اینترنت دسترسی نداره. شب میتونه بیاد وب. بهم گفت بهتون بگم در صفحه اصلی وب سمت چپ بالای صفحه روی عکس سعید معروق کلیک کنید. انجامیتوانید پیغام خصوصی بگذارید. اگر هم زودتر آدرسی چیزی پیدا کردید همینجا ی خبر بدین که وانیا زودتر تماس بگیره.

zeynab پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 01:13

http://instagram.com/p/w6vvZeurDr/
http://instagram.com/p/xErZZkOrN4/
http://instagram.com/p/xE1NUKOrAO/
http://instagram.com/p/xJ9oC8urPw/
http://instagram.com/p/xJ-VJuOrA-/
http://instagram.com/p/xM-2c6OrAi/
http://instagram.com/p/xPQOfgOrCG/
http://instagram.com/p/xPQRlMOrCP/
http://instagram.com/p/xPUv6UurMQ/
http://instagram.com/p/xRS4IIOrFV/

عالی بودن عزیزم

zeynab پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 00:46

سلام.معصوم جون.زیاد حالو حوصله ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد